Nopirktas biļetes uz BALI salu janvāra mēnesī par 380 naudiņām. Ar vairākām pārsēšanām. Atpakaļ ceļa jāmīņājas pus dienu pa Singapūru. Vai var ar operatoru sarunāt, vēl kādu dienu palikt Singapūrā. Tagad sūta visādas izmaiņas gaidāmajos reisos.
Jāprasa biļešu pārdevējam. Vairumā gadījumu gan neko īpaši nevar sarunāt ar biļešu pārdevēju, jo katra ilgstošāka apstāšanās (STOPOVER) vairumā gadījumu maksā diezgan daudz naudas izteiksmē. Ir dažas kompānijas, kuras, ņemot vērā valsts un avioreisa specifiku to atļauj, bet KLM un Air France diez vai ļauj. Lētākajām biļetēm vairumā gadījumu neko īpašu neļauj mainīt, ja vien pati aviokompānija būtiski nemaina savu lidojumu sarakstu. OTA-s (biļešu pārdevēji) turklāt parasti ir mazāk draudzīgāki klientam nekā pati aviokompānija un parasti nepiedāvā citus variantus, izņemot aviokompānijas ieteikto.
Paldies par izsmeļošu atbildi. Siekalas par Singapūru saritinātas atpakaļ.
Ja jau, kā sapratu, tiek sūtītas ziņas par izmaiņām, tad pastāv iespēja pakaulēties par izdevīgākiem lidojumiem. Vieglāk, ja pirkts pa taisno no aviokompānijas, grūtāk, ja no starpnieka. Bet nu principā neiespējami tas nav. Ja vien izmaiņas ir pietiekami nozīmīgas, tām nav automātiski jāpiekrīt, var teikt, ka neder, un likt priekšā savu vēlamo variantu. Mēģināts nav zaudēts.
Galvenais nevajag automātā akceptēt, ka piekrīti izmaiņām.
Kādas tieši izmaiņas tiek sūtītas? Ja posmam SIN-DPS, tad par to būtu reāli paprasīt, lai iedod vēlāk vai nākamā dienā.
Mēģināsim. ja izdosies došu ziņu. Tieši posms SIN-DPS.