Braucām ceļojumā uz Spāniju 2017.gada jūlijā, izmantojot ALIDA TŪRS pakalpojumus. Ņemot vērā to, ka savā dzīvē esam ceļojuši uz ļoti daudzām pasaules valstīm un esam izmantojuši dažādu tūrisma operatoru pakalpojumus, mums tiešām ir ceļošanas pieredze un, ticiet man, mums ir ar ko salīdzināt! Ar tik slikti organizētu ceļojumu, kādu nopirkām pie ALIDA TŪRS, un tik zemas kvalitātes tūrisma pakalpojumiem esam saskārušies pirmo reizi dzīvē!!!
Lidojumu nodrošināja airBaltic un turpceļā nekādu īpašu problēmu nebija, jo lidostā bijām laicīgi (2 stundas iepriekš). Ieradāmies Barselonā lidostā, lēnām sagaidījām savu bagāžu un devāmies uz sagaidītāju zāli, lai meklētu sagaidītāju, kuram vajadzēja nodrošināt transfēru uz mūsu izvēlēto viesnīcu. Alida Tūrs pārstāve pirms ceļojuma bija atsūtījusi informāciju, ka lidostā mūs sagaidīs viņu partnera “Terramartour” pārstāvis, kas veiks visas ceļotāju grupas transfēru, un nogādās mūs viesnīcā. Milzīgās Barselonas lidostas sagaidītāju zālē, kas bija pārpildīta ar cilvēkiem, meklējām minēto firmas “Terramartour” pārstāvi. Izstaigājām zāli vismaz 10 reizes un iztaujājām visus cilvēkus, kuri tur stāvēja kā transfēru firmu pārstāvji. Kad bijām jau panikā un sākām domāt, kur iet meklēt kādu taksometru, ieradās “Terramartour” pārstāve un teica, ka viņai esot bijušas problēmas ar transportu. Bija pagājusi pusstunda!!! Kā vēlāk izrādījās tāpat kā mēs arī citi ceļotāji no Latvijas bija visu šo laiku viņu meklējuši, stāvējuši totālā izmisumā un jau zaudējuši visas cerības uz transfēru. Ģimenes ar bērniem bija totālā panikā.
Bet ar to “pārsteigumi” tikai sākās. Devāmies ārā no lidostas uz mūsu solīto transfēra autobusu, kas izrādījās mini izmēra mikroautobusa tipa busiņš, kuram bija piekabināta piekabe (!!!), kurā mums bija jāsakrauj savi bagāžas koferi. Visiem sejās bija manāms totāls šoks. Iesēdāmies busiņā un sākās mūsu vairāk nekā stundu ilgais ceļojums uz izvēlētajām viesnīcām 35 grādu karstumā BEZ KONDICIONIERA!!! Visi kā siļķes mucā un nosvīduši kā aitu bars! “Terramartour” pārstāvei, protams, bija kārtējais “attaisojums” arī šai situācijai – tieši tai dienā, tieši pirms braukšanas mūs sagaidīt busiņam esot salūzis kondicionieris!
Kad pēc pirts brauciena busiņā bijām tikuši līdz viesnīcai, viņa mūs ātri izsēdināja un prom bija. Saprotu, ka viņai par mums nospļauties, bet elementāri ievest grupu viesnīcā un noorganizēt iečekošanos jau varēja.
Viesnīcas numuriņi ir atsevišķs stāsts, ne tuvu nelīdzinājās fotogrāfijām Alida Tūrs mājaslapā un citās interneta vietnēs. Vienkārši drausmīgi numuriņi viesnīcas vecajā, nerenovētajā spārnā. Skaidrs, ka Alida Tūrs ir ieekonomējis arī uz to, rezervējot numuriņus mūsu ceļotāju grupai!
Protams, lūdzām numuriņus nomainīt. To izdarīja nākamās dienas pēcpusdienā. Tad tikām mazliet labākā numurā un samierinājāmies ar to, ko piedāvāja (kaut gan vannasistabā uz sienām bija pelējums, numuriņā vecas, aizvēturiskas mēbeles un tv no pagājušā gadsimta), jo konfliktēt atvaļinājuma laikā izteikti negribējās.
Bet “pārsteigumi” turpinājās! Ierodoties vakariņās, mums paziņoja, ka vakariņas mums nepienākas, kaut gan mēs Alida Tūrs bijām samaksājuši par HB (brokastīm+vakariņām)! Nācās gaidīt minūtes 30, skaidroties viesnīcas recepcijā. Galu galā vakariņās mums iet atļāva, bet garastāvoklis, protams, kārtējo reizi bija sabojāts!
“Terramartour” pārstāvis, kurš ieradās hotelī nākamajā dienā, lai atbildētu uz jautājumiem, kuri ceļotājiem varētu rasties un sniegtu informāciju par prombraukšanas transfēru (kur, cikos utt.), arī turpināja “pārsteigt” negatīvā nozīmē – ieteica vienmēr atstāt pases un naudu savā viesnīcas numuriņā, jo uz ielas esot traki daudz zagļu. Lieki piebilst, ka viņa padomiem neklausījām un naudu un pases, protams, nēsājām vienmēr sev līdz. Bet to, ka tieši no numuriņiem ZOG gan konstatējām pietiekami ātri! Nedēļas laikā no vannasistabas pazuda bārdas skuveklis un viena zobubirste (kam vajadzīga lietota zobubirste!?). Sīkums, bet tomēr nepatīkami. Šis pats “Terramartour” pārstāvis neieteica pašiem ar vilcienu doties uz Barselonu (tas nekādā gadījumā neesot droši!), bet izvēlēties tikai un vienīgi viņu piedāvātās superdārgās ekskursijas (biļete vilcienam turp-atpakaļ uz Barselonu no mūsu kūrorta vienam cilvēkam mums izmaksāja 8 euro. Viņu piedāvātā autobusa ekskursija šajā pašā maršrutā vienam cilvēkam maksā – 55 euro! )) Lieki piebilst, ka līdz ar to uz visiem mūsu jautājumiem par ceļošanas praktisko pusi, ja brauksim paši, atbildes bija tikai no sērijas – nebrauciet, neiesaku utt.! Informāciju saņēmām – nulle! Mēs, protams, pamanījāmies laika gaitā uzzināt visu nepieciešamo informāciju no vietējiem iedzīvotājiem un darbiniekiem, bet, manuprāt, tas ir Alida Tūrs uzdevums – nodrošināt, ka viņu sadarbības partneris attiecīgajā valstī sniedz visu nepieciešamo informāciju tūristiem. Pirmo reizi dzīvē saskārāmies ar tik neprofesionāliem cilvēkiem tūrisma jomā!
Atgriešanās Latvijā visai mūsu grupai (arī tiem, kuri dzīvoja citās viesnīcās) vispār izvērtās par totālu murgu! Bijām ieradušies norunātajā vietā un laikā, lai sēstos iekšā tajā pašā mini busiņā (kas mūs turpceļā nogādāja uz viesnīcu) un dotos uz lidostu. Tā pati “Terramartour” pārstāve, kas nokavēja pusstundu un ieradās lidostā, kad visi ieceļotāji no Latvijas jau bija totālā panikā, šoreiz kārtējo reizi par pusstundu (!!!) nokavēja tikšanās laiku, lai nogādātu mūs uz lidostu!
Pa ceļam vēl kaut ko pukstēja, ka cerams mēs paspēsim laikā uz lidmašīnu, jo varbūt pilsētā būšot taksistu streiks. Mūs atveda uz lidostu 40 minūtes pirms paredzētā lidojuma!!!!! (lidojums bija paredzēts 17:15, rindas uz iečekošanos galā mēs skriešus iestājāmies 16:35). Jautājums – kas notiktu tad, ja ielās būtu noticis viņas prognozētais taksistu streiks!? Jautājums – kā var neatvest ceļotājus laicīgi (vismaz 2 stundas iepriekš) uz lidostu, ja mēs tajā dienā esam gatavi doties uz lidostu kaut vai no paša rīta (jo jau no paša rīta visi izrakstījāmies no saviem viesnīcu numuriņiem)!? Kā var būt tik NEPROFESIONĀLA attieksme!? Esmu pārliecināts, ka tāda ir viņu ikdiena un ierastā prakse. Tagad vairs nebrīnos, kāpēc nereti Alida Tūrs piedāvā ceļojumus par mazliet lētākām cenām nekā citi tūrisma operatori Latvijā, jo viņu pakalpojumi ir totāli NEPROFESIONĀLI, Alida Tūrs taupa uz katru sīkumu, lai tikai saraustu sev naudu, un viņu sadarbības partneri ir sliktākie nozarē (tautas valodā runājot, totāls sūds)!!!
Murgs ar atgriešanās Latvijā turpinājās, jo, izstāvot rindu uz iečekošanos, lidostas darbiniece mums paziņoja, ka par iečekošanos lidojumam mums jāsamaksā 30 EUR katram, jo Alida Tūrs par to nav samaksājusi, vai, ja vēlamies, varam to darīt online paši!!! Pirmkārt, turpceļā Rīgas lidostā mums neviens neteica, ka jāmaksā par iečekošanos un tādu problēmu nebija. Otrkārt, Alida Tūrs mūs un citus Latvijas ceļotājus par to nebija pabrīdinājusi un tad, kad lidostā sākām mēģināt to izdarīt online, sapratām, ka mums nav rezervācijas numura, ko nepieciešams norādīt, čekojoties lidojumam online. Norādi uz rezervācijas numuru Alida Tūrs nevienam no mums nebija atsūtījusi! Protams, zvanot uz Latviju, neviena Alida Tūrs filiāle telefonu nepacēla!!! Lieki piebilst, ka nevienam no ceļotājiem arī vēlāk šī firma neatzvanīja. Bet visu mūsu grupu tas vairs jau nepārsteidza, jo priekšstats par Alida Tūrs ir radies un pēc personīgās pieredzes varam nosaukt to par sliktāko tūrisma operatoru Latvijā, ar ko esam savā dzīvē saskārušies! Alida Tūrs mums nepalīdzēja, kaut gan tas ir viņu tiešais uzdevums!
Bet palīdzēja airBaltic Latvijā, ar kuriem sazvanījāmies un kuri sarunā ar spāņu lidostas darbiniekiem šo situāciju tomēr atrisināja. Mums gan nācās zvanīt airBaltic uz Latviju atkārtoti, jo kā izrādījās mums, astoņiem cilvēkiem no mūsu grupas, lidmašīnā vairs nepietiek vietas!!! Visi, kuri bija lidostā 2 stundas pirms lidojuma un bija iečekojušies lidojumam laicīgi jau mierīgi sēdēja lidmašīnā, kamēr mūs kā pēdējos mēslus atveda uz lidostu 40 minūtes pirms lidojuma un mēģināja iečekot lidojumam 20 minūtes pirms lidojuma!!! AirBaltic bija pārdevis vairāk biļetes uz lidojumu nekā lidmašīnā ir sēdvietu, bet tas ir cits stāsts. Jo, sazvanot airBaltic Latvijā, situācija tika atrisināta un 5 minūtēs mums izsniedza biļetes lidojumam.
Jūs nevarat iedomāties, kāda rinda mūs sagaidīja nākamajā zālē pirms drošības kontroles, cilvēku simti šajā milzīgajā lidostā!!! Protams, ka totālā izmisumā, pārkāpjot visas barjeras un skrienot garām visiem cilvēkiem rindā, spraucāmies drošības kontroles virzienā. Nemaz negribu zināt, ko par mums domāja visi tie, kas godīgi stāvēja rindā, noteikti nolādēja mūs nepajokam. Bet visas grupas nervi jau bija totālā čupā un iestājās pilnīgs izmisums. Un tad jau cilvēks skrien, jož pāri barjerām utt., neko apkārt neredz un nedzird, lai tikai tiktu uz lidmašīnu un beidzot tiktu mājās!!!
Tas, kā tika organizēts šis ceļojums, ir BRIESMĪGĀKĀ PIEREDZE manā mūžā!!! Nevienam un NEKAD NEIESAKU IZVĒLĒTIES ALIDA TŪRS piedāvātos ceļojumus!!! Labāk samaksājiet pāris euro vairāk citiem tūrisma operatoriem un izbaudiet savu ceļojumu. Alida Tūrs par klientu nedomā un nedomās nekad, tikai rausīs sev naudu! Par Alida Tūrs esam izstāstījuši savām ģimenēm, draugiem, kolēģiem, paziņām un turpināsim stāstīt, lai maksimāli daudz cilvēku saprot, ar ko viņiem ir darīšana. Ceļotāji, esiet gudri savās izvēlēs un neļaujiet sevi pazemot!
Ņemot vērā to, ka savā dzīvē esam ceļojuši uz ļoti daudzām pasaules valstīm…mums tiešām ir ceļošanas pieredze…
Kāda mārrutka pēc ceļotājiem ar pieredzi vispār būtu jāizvēlas jebkādas tur ''tūrfirmas'' pakalpojumus?
P.S. Šajā forumā līdzjūtības apliecinājumu būs pamaz, jo šeit cilvēki ceļojumus pamatā organizē paši. Izņemot retos gadījumus, kad caur tūrfirmu ir būtiski lētāk vai kā citādi izdevīgāk (kas, kopumā ņemot, ir izņēmums).
Vienu gan nesaprotu. Andris raksta, ka "kā izrādījās mums, astoņiem cilvēkiem no mūsu grupas, lidmašīnā vairs nepietiek vietas!!!...AirBaltic bija pārdevis vairāk biļetes uz lidojumu nekā lidmašīnā ir sēdvietu.... Jo, sazvanot airBaltic Latvijā, situācija tika atrisināta un 5 minūtēs mums izsniedza biļetes lidojumam...". Kur tad pēkšņi radās tās 8 brīvās vietas tajā pašā lidmašīnā, jo BT lido no BCN uz RIX labi ja reizi dienā un visiem vietu nepietika. Tad jau laikam no lidmašīnas ar varu "izmeta" citus pasažierus, kuri ceļoja bez grupas. Par ALIDA TOURS tēmu - cik esmu agrāk ceļojis ar viņiem uz Krētām, Ēģipti un Turciju tādas šausmas nekad nav pieredzētas. Tūrfirmām, kuras nodrošina Latvijas tūristu apkalpošanu ārzemēs, vietējo ekskursiju cenas vienmēr ir "uzskrullētas" Turpat viesnīcā vai kādā pludmales TOUR DESK parasti tās pašas ekskursijas maksā krietni lētāk. Vienīgais virziens, kurš vairumā gadījumu ar tūrfirmu sanāks lētāk nekā pašam ir Turcijas kūrorti, jo turki ir ļoti elastīgi FIRST MINUTE un LAST MINUTE viesnīcu cenu ziņā tieši tūroperatoriem. Agrāk "zemo izmaksu" tūrisma paketes bija nopērkamas arī uz Ēgipti, bet, kopš ziemā Ovdas virzienā no mūsu gala lidinās WIZZAIR un RYANAIR, arī Ēģiptes virzienā neredzu labus tūroperatoru piedāvājumus, salīdzinot ar to, ko piedāvā Tabas kūrorts tiešā Izraēlas pierobežā.
Vēl jāpiebilst ka viss kas notika Spānijā ir Allīda tours sadarbības partneru darbība vai nedarbība (izņemot neziņošana par čekošanos uz Airbaltic lidojumu)
Kāds ir viesnīcas nosaukums?
Vēl jāpiebilst ka viss kas notika Spānijā ir Allīda tours sadarbības partneru darbība vai nedarbība (izņemot neziņošana par čekošanos uz Airbaltic lidojumu)
Dīvaini, ka BT RIX iečekoja bez maksas. Skatos BT jaunie noteikumi paredz, ka arī, lidojot ar reģistrēto bagāžu ir jāčekojas ONLINE vai automātā (ja tāds lidostā ir):
Kā reģistrēties lidojumam, ceļojot ar bagāžu? |
Ja Jūsu rezervācijā ir iekļauta reģistrētā bagāža, to iespējams nodot bagāžas nodošanas punktā lidostā bez maksas, pirms tam reģistrējoties lidojumam internetā, mobilajā ierīcē vai pašreģistrācijas automātā lidostā. Ja izvēlēsieties reģistrēties lidojumam lidostā, no Jums var tikt iekasēta reģistrācijas maksa 30 EUR apmērā par katru pasažieri. |
Gan jau lidojumam no Rīgas tūrfirma ceļotājus iečekoja, jo dokumentu kopijas jau viņiem ir. Atpakaļ ceļā par viņiem vienkārši aizmirsa.
Es ceru, ka vismaz aizgājāt uz Alida tūrs arī un uzrakstījāt sūdzību?
Bet arī nesaprotu kāpēc jālido uz Barselonu izmantojot aģentūras pakalpojumu, pie tam pieredzējušiem ceļotājiem?..
Orsonam21 ir taisnība,līdzjūtības apliecinājumi nebūs,jo es patiešām nesaprotu kāpēc kaut kur jābrauc izmantojot tūrfirmas pakalpojumus? Nu labi,varbūt uz Nikaragvu un DĀR man arī būtu bail(bet tur es nebrauktu arī ar visu tūroperatoru) ,bet nu ne jau pa Eiropu! Un vēl ap Barselonu!
Jājautā,ko Jūs Andri Vilk,neprotat darīt? Nopirkt lidmašīnas biļeti? Rezervēt tādu viesnīcu,kas Jums patiktu un atrastos tieši Jums visizdevīgākajā vietā? Sameklēt transportu,ar ko tikt līdz viesnīcai?
Nu, ko, lai sak. Tā ir ar tām tūrfirmām.
Atzīšos, ka arī es uz Barselonu arī esmu lidojusi ar tūrfirmu. Tas bija gan sen un toreiz nemaz nezināju, ka ir tāda ceļakāja, ka te var izlasīt tik daudz padomu, un arī nopirkt lidmašīnas biļetes ir tik vienkārši... vismaz uz Barselonu
Godīgi sakot, izskatās nedaudz pēc nomelnošanas kampaņas. Reģistrēties forumā, lai atstātu vienu negatīvu atsauksmi par kompāniju?
Par šo kompāniju neko nezinu, bet es pārsvarā ceļojumus organizēju pats un neizmantoju tūroperatoru pakalpojumus. Katrā ziņā lidostā uzgaidīt 30min personu, kas jūs savāks, neliekas nekas traģisks. Ak dievs, autobusā nestrādā kondicionieris (pietam brauciens nedaudz virs stundas)...
Protams, ja ceļojums maksāja bargu naudu un samaksājāt daudz dārgāk nekā par līdzīgu citās aģentūrās, tad sāpīgi, bet ja cena bija zem vidējā, tad manuprāt visas te uzskaitītās problēmas nemaz tik traģiskas nebija.
30 min Vidusjūras valstīs ir ļoti precīzs laiks - tā nav kavēšana
vienīgais iemesls, kāpēc būtu jāņem tūrfirma - ja ceļojums plānojas ne īpaši laicīgi, viņi var piedāvāt labākas cenas avio.
Kolēgas iepriekš pauduši līdzīgas domas.
Ja brauc par 190, tad viss Ok, ja par 990, tad skarbāk.
Koferus sien uz jumtiem, ved piekabēs, liek zem kājām, virs galvas, bagāžas nodalījumos, pārvieto citā auto.
Sliktākais, kas var atgadīties ir galīgi greiza viesnīca. Pārējais - improvizācija. Lai labāk improvizētu, no tūrista jākļūst par ceļotāju
Pagaidīsim, ko pats AndrisVilks teiks...
Godīgi sakot, izskatās nedaudz pēc nomelnošanas kampaņas. Reģistrēties forumā, lai atstātu vienu negatīvu atsauksmi par kompāniju?
Man automātiski neizskatās pēc nomelnošanas. Manuprāt tieši tā darītu cilvēks, kurš ir ļoti neapmierināts ar saņemto pakalpojumu. Ja kāds būtu nolēmis nomelnot, tad izdomātu daudz nopietnākus pāridarījumus.
Čo za šum a draki ņet ... salīdzinot ar tūrfirmu klientu šausmu stāstiem internetā, šis drīzāk izskatās pēc stāsta, ka pie baseina pienestā kokteiļa temperatūra bija divus grādus par augstu ... un vispār, saule par spožu. Sīkas nepilnības, par ko atpūtā esot vispār nevajadzētu satraukties, kur nu vēl krist panikā, kā raksta autors (un ar atsauci, ka tā ir dienvidzeme, viss nemaz citādāk nevarēja notikt, īpaši nosacīti budžettūristiem). Varbūt tādiem, kas pirmoreiz un pat skolas laikā ekskursijās nav braukuši, bija nepatīkami brīži, bet ne "pieredzējušam ceļotājam".
Tūrfirmas IMHO ir noderīgas, ja ir vēlme braukt grillingā un ne par ko nedomāt. Ja gribas ekskursijas un tā, tad jāskatās kā izdevīgāk. Nesenajos lētās Ēģiptes laikos bija izdevīgi paņemt pēdējā brīža paketi par simbolisku samaksu un tālāk doties savās gaitās, paketes viesnīcu vien izmantojot pirmajam un pēdējam vakaram.
Patiesībā līdzjūtības apliecinājumi mūsu ģimenei pilnīgi noteikti nav vajadzīgi, jo apzināmies, ka paši izvēlējāmies nepareizo tūrisma pakalpojuma sniedzēju (man vajadzēja būt vērīgākam, jo negatīvās atsauksmes par ALIDA TŪRS jau internetā, kā izrādās, ir ceļojušas arī iepriekš). Ceļojuma pakete tika pirkta pēdējā brīdī. Ļoti ceru, ka varbūt mana negatīvā pieredze noderēs kādam (pasargās kādu), kurš šobrīd ir tūrisma operatoru piedāvāto ceļojumu izvēles priekšā.
Kopsavilkums sūdzībai man sanāk — AndrisVilks nopirka ceļojuma komplektu uz Barselonu, abos virzienos transfērs uz lidostu kavējās pusstundu, busiņš bija atbilstošs cilvēku skaitam, nevis 2 vai 3x lielāks, bez kondicioniera, viesnīca neizskatījās tik labi kā bildēs, bija pārpratumi ar ēdināšanu, ko atrisināja. Piedāvātās 'ekskursijas' izrādījās dārgākas kā doties pilsētā uz savu roku. Pārsteigums.
Manuprāt nepatīkamākais ir gandrīz nokavēšana uz atpakaļreisu, pārējais ir sagaidāms, ja tika ņemts budžeta piedāvājums (par ko konkrēti nezinu).
publika pieprasa viesnīcas nosaukumu, lai var ievērtēt
Gan jau lidojumam no Rīgas tūrfirma ceļotājus iečekoja, jo dokumentu kopijas jau viņiem ir. Atpakaļ ceļā par viņiem vienkārši aizmirsa.
Visticamāk, ka tā arī bija, jo turpceļā RIX lidostā par jebkādu papildu maksu pat negāja runa. Pret airBaltic patiesībā mums nav nekādu pretenziju, jo telefoniski visu atrisināja ātri un operatīvi. Kaut gan, protams, ne tikai mēs piedzīvojām tādu nelielu šoku par to, ka lidmašīnā nav vietu. Viena ģimene bija gatava pat lidot bagāžas nodalījumā, piemaksāt par lidošanu diplomātiskajā klasē, vienalga kur, ka tik tikt mājās. Nejautājiet man, kā vietas atradās. Bet, paldies Dievam, atradās!
Praksē ideālā tūrfirma neeksistē un pēc apraksta, šī nu nepavisam nav sliktākā. Iespējams, ir labākas, kur to pašu nopirkt, bet arī tur sīkas problēmas (līdzīgas aprakstītajām) ir vairāk ticamas nekā neiespējamas (tuvāk 100% nekā 50%). Man, nepieredzējušam, savulaik vienkārši bija iesācēja veiksme (bet mani ārpus lidojuma un gultas nekas cits neinteresēja), bet šobrīd mācos no citu kļūdām un savas nedaru (ceļot uz savu roku ir cits stāsts, nebūtiski fēleri notiek vienā laidā).
Godīgi sakot, izskatās nedaudz pēc nomelnošanas kampaņas. Reģistrēties forumā, lai atstātu vienu negatīvu atsauksmi par kompāniju?
Man automātiski neizskatās pēc nomelnošanas. Manuprāt tieši tā darītu cilvēks, kurš ir ļoti neapmierināts ar saņemto pakalpojumu. Ja kāds būtu nolēmis nomelnot, tad izdomātu daudz nopietnākus pāridarījumus.
Paldies par sapratni!
Kolēgas iepriekš pauduši līdzīgas domas.
Ja brauc par 190, tad viss Ok, ja par 990, tad skarbāk.
Koferus sien uz jumtiem, ved piekabēs, liek zem kājām, virs galvas, bagāžas nodalījumos, pārvieto citā auto.
Sliktākais, kas var atgadīties ir galīgi greiza viesnīca. Pārējais - improvizācija. Lai labāk improvizētu, no tūrista jākļūst par ceļotāju
Mūsu gadījumā bija Jūsu aprakstītais variants "... tad skarbāk".
Ceru ar laiku iemācīties labāk improvizēt. Paldies par sapratni.
Viena ģimene bija gatava pat lidot bagāžas nodalījumā, piemaksāt par lidošanu diplomātiskajā klasē, vienalga kur, ka tik tikt mājās.
Šis nu gan ir dienas citāts Nez, kas tā tāda diplomātiskā klase tāda ir? Un cik maksā biļetes lidošanai bagāžas nodalījumā?
Godīgi sakot, izskatās nedaudz pēc nomelnošanas kampaņas. Reģistrēties forumā, lai atstātu vienu negatīvu atsauksmi par kompāniju?
Par šo kompāniju neko nezinu, bet es pārsvarā ceļojumus organizēju pats un neizmantoju tūroperatoru pakalpojumus. Katrā ziņā lidostā uzgaidīt 30min personu, kas jūs savāks, neliekas nekas traģisks. Ak dievs, autobusā nestrādā kondicionieris (pietam brauciens nedaudz virs stundas)...
Protams, ja ceļojums maksāja bargu naudu un samaksājāt daudz dārgāk nekā par līdzīgu citās aģentūrās, tad sāpīgi, bet ja cena bija zem vidējā, tad manuprāt visas te uzskaitītās problēmas nemaz tik traģiskas nebija.
Braukt mikroautobusā 35 grādu karstumā, ar visiem logiem ciet, pilnīgā bezgaisa telpā, bez kondicioniera... Man tiešām bija žēl ne tikai mūsu ģimeni, bet arī ģimenes ar mazajiem ceļotājiem (bērniem), kuri busiņā bija tuvu ģībonim, jo tur bija ko turēt... Cena par ceļojumu bija krietni virs vidējā.
Airbaltic biļetēs ir rakstīti čekin noteikumi?
Cena par ceļojumu bija krietni virs vidējā.
Šī varētu būt atslēgas frāze, es tad arī būtu nikns pat par šādiem sīkumiem.
kas tā tāda Diplomātiskā klase tiesām dienas citāts.
Es ceru, ka vismaz aizgājāt uz Alida tūrs arī un uzrakstījāt sūdzību?
Bet arī nesaprotu kāpēc jālido uz Barselonu izmantojot aģentūras pakalpojumu, pie tam pieredzējušiem ceļotājiem?..
Mēs esam pieredzējuši, jo tiešām daudz kur pasaulē esam bijuši, bet vienlaikus mūs noteikti nevar nosaukt par pieredzējušiem tieši individuālu ceļojumu organizēšanā. Tur mums noteikti būtu daudz jāmācās no jums visiem.
Viena ģimene bija gatava pat lidot bagāžas nodalījumā, piemaksāt par lidošanu diplomātiskajā klasē, vienalga kur, ka tik tikt mājās.
Šis nu gan ir dienas citāts Nez, kas tā tāda diplomātiskā klase tāda ir? Un cik maksā biļetes lidošanai bagāžas nodalījumā?
Tādas frāzes izskanēja, tādas bija cilvēku emocijas. Visi gribēja mājup.
Mums tiešām vēl daudz jāmācās no jums kā pieredzējušiem ceļotājiem (tai skaitā terminoloģija), jo individuālā ceļojumu organizēšanā mums pieredzes nav tik daudz kā jums visiem.
Cena par ceļojumu bija krietni virs vidējā.
Šī varētu būt atslēgas frāze, es tad arī būtu nikns pat par šādiem sīkumiem.
Paldies par sapratni. Tagad jau niknums ir pārgājis, jo pagājis kāds laiciņš. Vienīgi tagad atradu laiku, lai piesēstos pie interneta un darītu zināmu savu pieredzi. Varbūt kādam noderēs.
Airbaltic biļetēs ir rakstīti čekin noteikumi?
Mums no ALIDA TŪRS tika izsniegts lidošanas vaučeris, kurā bija minētas tikai lidošanas detaļas (airBaltic, reisa numurs, reģistrēšanās lidojumam (norāde uz laika periodu (2h iepriekš) + norāde uz reģistrēšanās vietu (Airport of Riga un atpakaļceļam - Airport of Barcelona)), norāde uz ekonomisko klasi, informācija par bagāžu).