AirBaltic šovakar draugiem atceļ reisu no Hamburgas, sākotnēji informēja par sakarsušām bremzēm. Tad vienkārši atcēla. nepiedāvā kompensāciju, jo esot ārpus viņu kontroles.
Rīt lidos pakaļ papildu lidmašīna.
Man jau galīgi neizklausās pēc nepārvaramiem apstākļiem
Kā iesakat rīkoties?
Cerams tagad vismaz ēšanu un viesnīcu piedāvāja? Ja nē, tad krāj čekus, ko pēc tam piestādīt AirBaltic.
Atgriezīsies Rīgā, raksti pieprasījumu AirBaltic kompensācijai. Tehniskas problēmas nav iemesls kompensācijas nemaksāšanai.
skaidrs, ka uz vietas naudu neizsniegs. to pēc tam nokārtos.
Nav runa par naudu uz vietas.
Saka, ka neparedzamas tehniskas problēmas ir iemesls nemaksāt vispār
Piemērs kā viņi pamato nemaksāšanu
“Labdien!
Aviokompānijas airBaltic vārdā es vēlos pateikties par laiku, ko veltījāt, rakstot mums, kā arī
atvainoties par neērtībām, kas Jums radās 2017. gada 30. jūnija lidojuma Hamburga-Rīga
atcelšanas dēļ.
Vēlos Jums paskaidrot, ka Jūsu lidojums tika atcelts neparedzama tehniska defekta dēļ.
Plānotajam gaisa kuģim tika konstatēts pretslīdes sistēmas defekts. Konstatējot šo defektu, droša
lidojuma veikšanai saskaņā ar gaisa kuģa ražotāja noteiktajām procedūrām un instrukcijām bija
jāveic papildus pārbaudes, kas bija obligātas, kā arī jānovērš konstatētais defekts. Tā kā to nebija
iespējams izdarīt līdz Jūsu lidojuma sākumam un aviokompānijai diemžēl nebija pieejami citi gaisa
kuģi, kas Jūsu lidojumu varētu izpildīt, tika pieņemts lēmums lidojumu atcelt, jo ar šādu defektu
gaisa kuģim nav atļauts veikt lidojumus. Tādēļ mēs nevaram atsaukties uz Jūsu prasību izmaksāt
atcelta lidojuma kompensāciju.'
Nu tad BT kārtējo reizi melo, jo tehniskas problēmas nav iemesls nemaksāt kompensāciju. Spriežot pēc tā, ka šodien vēl divi tuvie BT reisi no RIX uz (no) KUN un TLL ir atcelti, bet ielidojošais reiss no Atēnām pēc novirzīšanas "žāvējas" Vīnē, BT kārtējo reizi nav lieka lidaparāta, lai kaut ko operatīvi aizvietotu.
jjk79 - tu mūs pārliecināji, nekas tev un taviem draugiem nepienākas! labi redzams, ka tu esi pārliecināts un pārliecinošs aviokompānijas viedokļa aizstāvis.
bet nu patiesībā ir tā kā Viesturs saka - jāturpina sarakste un jāiegūst kompensācija. bet par melošanu jāpanāk, ka aviokompānija tiek sodīta kā to paredz APK:
Par citu normatīvajos aktos noteikto gaisa transporta pasažieru tiesību neievērošanu sakarā ar iekāpšanas gaisa kuģī atteikšanu vai lidojuma atcelšanu, vai lidojuma ilgu kavēšanos —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu juridiskajām personām no simt četrdesmit līdz septiņtūkstoš euro.
Nu tad BT kārtējo reizi melo, jo tehniskas problēmas nav iemesls nemaksāt kompensāciju. Spriežot pēc tā, ka šodien vēl divi tuvie BT reisi no RIX uz (no) KUN un TLL ir atcelti, bet ielidojošais reiss no Atēnām pēc novirzīšanas "žāvējas" Vīnē, BT kārtējo reizi nav lieka lidaparāta, lai kaut ko operatīvi aizvietotu.
Patiesi radoša gaisa kuģu trūkuma risināšana: BT612 ATH-RIX nolaižas Vīnē, pagaida pāris stundu & top par BT432 VIE-RIX: https://www.flightradar24.com/reg/yl-csc. Ja būtu bijušas neatliekamas tehniskas likstas, būtu metis lejā Debrecenā, Košicē vai Ļvivā, ne laidies pāri visai Ungārijai uz Vīni.
savukārt YL-CSB, kas izpildīja BT431, atgriezās kā tehniskais reiss BT9802. ja reisi pustukši, tad jau arī var atļauties aplidot dažādus galamērķus savācot dažādu iestrēgušu reisu pasažierus.