Labdien,
vai kādam ir gadījies, ka rezervē Wizz air lidojumu, taču ielogojoties pēc tam platformā, rādās nepareizas izlidošanas reiss. Katrā dienā Rīga - Londona un Londona Rīga ir pa 2viem reisiem dažādos laikos. Biļetes pirkām ar sievu kopā, 3x pārbaudot visu info, taču tagad skatos, ka atpakaļceļam uzrādās nepareizs laiks. Esmu 100% pārliecināts, ka reiss bija izvēlēts pareizs. Man bija divas rezervācijas, viena ar Wizz air discount karti priekš 2 personām, un vienai personai bez wizz kartes. Sai vienai personajai ir atnācis e-pasts, ka tiek mainīts lidojuma grafiks, apskatot grafiku, nav saprotams kas tad ir izmainījies, jo datumi ir īstie, taču otram rezervējumam atpakaļceļa laiks ir nepareizs, un tur nav atnācis nekāds paziņojums par izmaiņām. Teorētiski, ja pieņemu ka būtu noļūdījies ar reisa izvēli 2vām personām, un arī otrai personai, tad e-pasts par to ka izmaiņas grafikā, būtu jāatnāk abiem rezervējumiem. Zvanīju uz info centru UK, iztērēju jau kādus 5 eur, un šis vispār saka, ka manam rezervējumam ir cits e-pasts un viņš nevar pārbaudīt mani, tātad arī nevaru neko sarunāt. principā man otreiz nav jēgas zvanīt, jo reāli biļetes tagad pērkot jaunas varu nopirkt par 45 Eur, kas ir izdevīgāk nekā mainīt reisu - 70 Eur. Domāju ka problema bijusi cookies, vai kas tāds, jo spiedu vairkas reizes kamēr pētīju labāko variantu. Varbūt kādam ir gadījies kas līdzīgs?
Esmu nosūtījis vēstuli wizz air, lai paskaidro šo visu, tur 30 dienas max jāgaida.
P.S. nekad neiedomājos ka šādai lielai aviosabiedrībai, kur ir milijoniem klientu ir tik dranķīga mājaslapa un customer support. Ryanair vismaz ir live chat. Šeit lai atrisinātu problēmu pa tālruni, lētāk sanāk pirkt jaunas biļetes.
Kas rādās epasta biļetē? Man Wizzair ļoti ātri atbildēja @ viņu Facebook lapa. Pieņemu ka jautātāji daudz
Man nav atnākusi e-pasta biļetes! Tas arī ir aizdomīgi, jo pie rezervējuma, kaa redzams internetā ir norādīta e-pasta adrese, kuru pārbaudīju, un tā ir īstā! Taču rezervējums nav atnācis! Līdz ar to nevaru pārbaudīt.
Skatījos FB kontā, taču tur nevar nosūtīt vēstuli, tā ir? Vai tu prasīji komentārā kādā?
Abus pirkumus veici Wizzair lapā?
Uz kuru reisu reisu pirki vienu, uz kuru otru (kas ir redzams apstiprinājuma e-pastā)?
Kādi reisi rādās tagad, apskatot rezervāciju Wizzair lapā?
Prasīju komentārā
Abi pirkumi veikti Wizz air lapā.
Pirku abus rezervējumus uz reisu 4. oktobris: Rīga-Londona 6:05-6:55 - 16. oktobris: Londona - Rīga 20:55 - 01:40
Apstiprinajuma e-mails nav atnācis, e-pasts norādīts pareizs. Pirmais e-pasts kas atnācis no wizz air ir ka rezervējuma kur ir viens cilveks, mainīts grafiks uz to kas norādīts zemāk, tas arī ir ts kas rādās wizz air lapā!
Reāli nesaprotamas darbības.
Vienam rezervējumam priekš 2 cilvēkiem un viena zīdaiņa rādās šāds reiss: oktobris: Rīga-Londona 6:05-6:55 - 16. oktobris: Londona - Rīga 08:30 - 13:10
Otram Rezervējumam kurš ir vienam cilvēkam: oktobris: Rīga-Londona 6:05-6:55 - 16. oktobris: Londona - Rīga 20:55 - 01:40 (šim atnācis e-pasts kurā jāapstiprina reisa izmaiņas, vai piekrītu šim, vēl neko neesmu spiedis, jo šis laiks sākotnēji jau ir pirkts, un pārbaudīts 3x, 2vi cilvēki.)
Prasīju komentārā
Noteikti ieteiks lai sazinos ar zvanu centru, diezvai publiski kārtos rezervējuma lietas.
Rezerves plānam padomā vai tev tas otrs nepareizais laiks der
Meklē rokā apstiprinājuma e-pastu, varbūt spamā iekritis.
Viss pārbaudīts, nav apstiprinājuma e-pasts. Visos mailos paskatījos, visos folderos. Rezerves plāns ir pirkt atpakalcelam bileti, jo laiks neder, Ryanairs ielido tikai 5cos Londonā. Bet ar šo gadījumu iešu līdz galam, jo Mēs ar sievu vienmēr svarīgos pirkumus 3x skaļi pārbaudām un salīdzinām ar connecting reisiem lai visu var paspēt, neticu ka rezervēts nepareizi. Arī nedaprotams e-pasts par grafika maiņu tikai vienam rezervējumam, jo lai kurš reiss mainītos, būtu jāatnāk tādam pašam e-pastam arī uz otru rezervejumu, jo tur ir tieši tādi paši reisi.
Esmu 3x skaidrojusies caur Wizzair FB lapu, ar message. Atbildeja 2-3 dienu laikaa. Piekritu, ka customer service vinjiem sucks
Man vienmēr ir atbildējuši 2-3 dienu laikā, rakstot te: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-compl...
Aizraksti un pajautā, kāpēc samainījuši reisus.
Man visa situācija liekas dīvaina, grūti noticēt, ka viņi tā pēkšņi pārlikuši uz citu reisu, apstiprinājuma e-pastu nav atsūtījuši, rezervācijā rādās īstais e-pasts, bet pa telefonu saka, ka cits…
Man vienmēr ir atbildējuši 2-3 dienu laikā, rakstot te: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-compl...
Aizraksti un pajautā, kāpēc samainījuši reisus.
Man visa situācija liekas dīvaina, grūti noticēt, ka viņi tā pēkšņi pārlikuši uz citu reisu, apstiprinājuma e-pastu nav atsūtījuši, rezervācijā rādās īstais e-pasts, bet pa telefonu saka, ka cits…
Jā jau darīts, sīki un smalki izklastīju situāciju, gaidu atbildes. Tad drošvien ielikuši 30 dienu max termiņu lai visi zvana par naudu, un skaidrojas tur.
Jāgaida atbilde, un jā situācija ļoti dīvaina.
Biļešu taču vairāk nav, atnāk tikai confirmation. Savulaik salasījies visādus briesmu stāstus jau n-tos gadus no lapas ārā neeju, kamēr nav meils kastē, tāpat vienmēr seivoju confirmation tieši no lapas vai pat taisu printscreen. Šāda pārnodrošināšanās gan nekad īsti nav bijusi vajadzīga (senāk vienreiz gan nekas nekur neatnāca un sava konta arī nebija, tad gan kods atradās tikai printskrīnā).
Oftopiks
Šāda pārnodrošināšanās gan nekad īsti nav bijusi vajadzīga
Man divreiz nav atnācis makemytrip viesnīcu vaučeris. Vienreiz rakstīju uz apkalpošanas centru, otrreiz, gudrāks būdams, biju saglabājis apstiprinājuma datus, tāpēc pats varēju tikt klāt savai rezervācijai un izprintēt. (Prasīts viesnīcās gan nekad nav ticis atšķirībā no Agodas vaučeriem.)