(Pārlieku atsevišķā tēmā, «labas cenas uz Ameriku» ir tikai ziņošanai par atradumiem — Juris)
Vēlētos pieredzējušāku ceļotāju padomus par ērtāka savienojuma plānošanu. Iegādātas lētās biļetes no AMS uz LIM (caur MEX). Šobrīd vēlētos, kamēr BT ir akcija, iegādāties biļetes RIX-AMS-RIX. Tikai tagad svārstos, kā būt būtu labāk, ja turpceļā no AMS paredzēts izlidot 22.25, pirkt tajā pašā dienā no RIX uz AMS 16.25-17.50 vai drošāk un ērtāk pirkt dienu iepriekš tajā pašā laikā un palikt vienu nakti AMS? Kā arī rīta reiss 7.35-9.00 tajā pašā dienā man šķiet būtu viss nogurdinošāk. Atpakaļ ceļā AMS plānots ielidot 17.00, bet BT reis ir 18.55, tāpēc vai šajā gadījumā vispār ir vērts mēģināt paspēt vai labāk uzreiz mierīgi plānot lidojumu no AMS uz RIX nākamajā dienā.
Varētu arī uzreiz ieteikt kādu nedārgu viesnīcu pie Schiphol.
Manuprāt, savienojuma laiki laiki abos virzienos ir vienkārši ideāli. Atpakaļ, protams, ir nedaudz riskantāk, bet tad tomēr nav tik lielas problēmas, kā nokavējot turpceļu.
Man starp reisiem ir 3,5 stundas. Riskēšu.
Šajā jautājumā ir vairākas pieejas, un katrai savi riski, savi ieguvumi.
Turpceļā:
Atpakaļceļā:
Visi varianti man liekas saprātīgi, kuru izvēlēties galvenokārt atkarīgs no vēlmēs pavadīt kādu laiku Amsterdamā. Turpceļā man Nr. 2 liekas vilinošākais, ņemtu to vai Nr 3.
Juri, kāds ir minimalais tranzītlaiks, Ja biletes ir nopirktas atsevishki (apdroshināshanai)? 3 stundas? Pats izmantoshu Ryanair'u lai tiktu uz AMS. Jo RIX-SXF-AMS ar AMEX ir par 13 eiro. Un ar FR lidot noteikti droshāk nekā ar BT.
Minimum Connect Times: Connecting at AMS STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .25 .50 .50 .50 OFFLINE .25 .50 .50 .50
Vairāk laikam sāku nosliekties par labu 4+ stundu savienojumam turpceļā un 1 h 50 min savienojumam atpakaļceļā un iegādāties tranzīta nokavēšanas apdrošināšanu. Nedaudz uztrauc atpakaļceļa savienojums 1 h 50 min, bet kā jau citi norādīja, tad tās jau ir ceļojuma beigas un Eiropa, kur opcijas jau vairāk. Un tā kā Amsterdamā pāris reizes ir būts, tad speciāli plānot un veltīt papildus laiku pavadīšanai pilsētā laikam šoreiz neizvēlēšos.
No pieredzes vienmēr AMS ir bijušas dažādas aizķeršanās. Te bagāža aizkavējas, te tālais reiss vienīgā reize pusgadā nokavē. Vai arī lidmašīna nolaižas uz iespējami tālākā skrejceļa un brauc līdz geitam gandrīz vai tikpat ilgi kā lidojuma laiks... Es noteikti izvēlētos iepriekšējo/nākošo dienu!
Es pats lidoshu tikai AR Rokas bagazhu uz Kubu UN taisiishu check in online. Redzeesim)
FXQuadro, mēs esam secinājuši, ka Swedbank izmanto oficiālo MCT minimālakam savienojuma laikam, ko apdrošina. Noformulēts gan tas noteikumos diezgan neprecīzi.
Augstāk Kripsevics ielicis MCT laikus AMS lidostai, jums vajadzīgs international/international.
Es nevaru atrast te vienu gadījumu, ka Swedbank negribēja izmaksāt, kad cilvēks nespaspēja uz BA reisu no RIX uz HNL caur LHR. Vai vina sanema tomeer apdroshinājumu? Nevaru nekaa samēklēt.
(Pārlieku atsevišķā tēmā, «labas cenas uz Ameriku» ir tikai ziņošanai par atradumiem — Juris)
Vēlētos pieredzējušāku ceļotāju padomus par ērtāka savienojuma plānošanu. Iegādātas lētās biļetes no AMS uz LIM (caur MEX). Šobrīd vēlētos, kamēr BT ir akcija, iegādāties biļetes RIX-AMS-RIX. Tikai tagad svārstos, kā būt būtu labāk, ja turpceļā no AMS paredzēts izlidot 22.25, pirkt tajā pašā dienā no RIX uz AMS 16.25-17.50 vai drošāk un ērtāk pirkt dienu iepriekš tajā pašā laikā un palikt vienu nakti AMS? Kā arī rīta reiss 7.35-9.00 tajā pašā dienā man šķiet būtu viss nogurdinošāk.
Atpakaļ ceļā AMS plānots ielidot 17.00, bet BT reis ir 18.55, tāpēc vai šajā gadījumā vispār ir vērts mēģināt paspēt vai labāk uzreiz mierīgi plānot lidojumu no AMS uz RIX nākamajā dienā.
Šis ir arī tas, kas mani moca
Iepriekšējo reizi, izmantojot vienu no iepriekšējām AM kļūdām, braucu rīta reisu (7.35-9.00) un 8h pavadīju Amsterdamā (tāds miniceļojums ) Amsterdama ir interesanta pilsēta - man patika Iespējams, ka tagad braukšu dienu iepriekš ( ir lētāk ).
Atpakaļceļā (ok, es biju ļoti, ļoti izklaidīgs un nopirku nepareizo lidojuma biļeti ) bez pārmērīga steigas, taču arī nekur nekavējoties, varēja paspēt paņemt bagāžu un aiziet līdz AirBaltic iečekošanās un vēl palika minūtes 15, kamēr meitenes aizgāja prom Iespējams, ka ļoti paveicās, ka nebija vairāk kā stundu (!!!) jāgaida bagāža, kā tas bija reisā no Azoru salām. Nezinu, ar ko tas saistīts - varbūt tāpēc, ka no Azoru salām mums vienīgajiem bija bagāža
Atpakaļceļam skatos uz LH reisu 19:25-00:20+1 (šurputurpu jetcost->lastminute = 150eur, taču šķiet, ka bez bagāžas) vai LOT 19:50-1:30+1 ( Mans lidojums būtu 18.11-03.12 es ceru )), kam vajadzētu piekombinēt kādu lielisku reisu. Un šajā sakarā man ir jautājums - TLL-AMS-RIX ar LOT, ja izlido 10:00, tad bagāža ir iekļauta (kaut kāda LOT meitaskompānija). Vai, ja man to izdodas nopirkt vienā biļetē (teiksim, caur momondo šāds piedāvājums ir iespējams - maksā 185eur), bagāža būs iekļauta arī atpakaļceļā?
Biļetē var arī būt, ka vienā virzienā bagāža iekļauta, otrā nē — skaties sīkāku bagāžas informāciju savam atrastajam LOT lidojumam. Paklikšķinies tālāk aģentu lapās, tam kaut kur jāparādās.
Tā arī ir - turpceļā iekļauts, atpakaļ - nē. Tad tas neder..
LOT pašu lapā vari izvēlēties tarifus ar iekļautu bagāžu.
LOT pašu lapā vari izvēlēties tarifus ar iekļautu bagāžu.
Paldies, to es zinu Es cerēju, ka būs kādu centu lētāk (teiksim, lētāk ir LH + papildus bagāža vai LOT + papildus bagāža, ja izmanto jetcost), ja izveidošu kaut kādu mistisku savienojumu, kur daļa bagāžas jau ir iekļauta
Pērkot caur jetcost.fr -> fr.travelgenio.com laikam nav iespējam pievienot reģistrēto bagāžu, bet pēc tam to pievienojot BT mājaslapā bagāžas cena katrā virzienā būs 35 EUR?
Jā, pērkot bagāžu uzreiz BT lapā kopā ar biļeti, tā maksās 20 EUR, pēc tam — 35 EUR.
Ja gribas mazriska piedzīvojumus uzreiz, izejot no mājas, tad lidot uz DTM (reisi gan nav katru dienu) un tālāk ar vilcieniem uz AMS, uz tālo reisu viss notiek bez liekas gaidīšanas dajebkur maršrutā. Viziera kavēšanās/problēmu varbūtība IMHO ir mazāka kā boltikam.
Mājupceļā paļauties uz tik īsu savienojumu AMS un vēl ar atsevišķām biļetēm, prātīgāk būs uzreiz saplānot citādāk (daļa problēma augstāk jau minēta - kavējas izlidošana no galapunkta, savienojuma nokavēšana ceļa vidū, kavē pats lidojums uz AMS, ilga tikšana pie trapa, ilgi jāgaida bagāžu).
Vēl jāņem vērā, ka var mainīties gan BT, gan AM lidojumu grafiks.
Viziera kavēšanās/problēmu varbūtība IMHO ir mazāka kā boltikam.
Šitais gan ir visai baltiem diegiem šūts apgalvojums, BT pēdējā laikā ir vieni no punktuālākajiem pasaulē, par Wizz gan to nevar teikt. Arī pēc personīgās pieredzes pēdējo divu gadu laikā (vismaz 20 lidojumi), BT nekad neko nav kavējis vairāk par 15-20 min. Protams, pilns internets ar cita tipa pastāstiem, bet tas jau attiecas uz jebkuru aviokompāniju.
Man BT deva pēdējā laikā ir pa reizei 3-5 gados, attiecīgi nekādu personīgo statistiku neuzbūvēt. Cita lieta FR, tur pēdējā aizķeršanās, kas gan laimīgi beidzās, bija rudenī un arī tā bija globāla problēma, Eiropā todien kavēja gandrīz visi.
Izvēlētos lidot no rīta, jo dodu priekšroku minimizēt riskus, ja tas vien ir iespējams. Ja BT pēkšņi atcels vai pārcels pēcpusdienas reisu, tad būs grūtāk nokļūt laikus uz AMS, nekā, ja tas notiks no rīta. Atpakaļceļa jau mazāk svarīgi. ..citādāk būs tāpat kā tam pārim, kurš pirms laika brauca medusmēnesī uz austrumiem un pazaudēja ap 4tk, jo atcēla BT reisu uz Parīzi vai AMS. Biļetes nebija savienotas, viesnīcas apmaksātas utt.