Es nopirku biletes caur Supersaver.fr uz Bali. Riga-Amst-Sing-Bali. Sodien atnāca paziņojums,ka reis no AMS-Sing izlidos nevis 1:40 pm,bet 20.55, kā rezultātā es nepaspešu uz savu nākamo reisu Sing,lai dotos tālāk uz Bali? Ko es varu darīt? Kā var šo visu mainīt? VAi pienākās kāda kompensācija, vai viņiem man tagad jāpiedāvā cits reis no SIng uz Bali?
Ja visi reisi ir savienotie, tad tā ir biļešu pārdevēja un aviokompānijas problēma. Lai SUPERSAVER.FR risina šo problēmu. Viņiem jāpiedāvā vai nu pilna atmaksa vai arī citi lidojumi laikos, kuri Tevi apmierina. No SIN uz Bali ir bezjēgā daudz reisu, gan jau, ka var pārlikt uz vēlāku laiku. ES vismaz redzu meklētājā kādus padsmit reisus dienā no SIN uz Denpasar Bali. Parasti jau tādās reizēs sistēma automātiski pārliek tā, lai varētu paspēt.
Kā var paprbaudīt vai reisi bija savienotie? TAd sanāk,ka man tagad būtu jāuzraksta supersaver.fr?
Kad tad lidojums?
Kad tad lidojums?
1.novembrī
Skatos dokumentos,kas man tika nosūtīti - AMs-Sin fligh KLM, Sin-Bali KLM ,but operated by Garuda... Vai tad tas skaitās savienots reiss? Es vienkarši reti lidoju...nezinu,ka to paskatīties
Kā var paprbaudīt vai reisi bija savienotie? TAd sanāk,ka man tagad būtu jāuzraksta supersaver.fr?
Ja tradicionālo aviokompāniju reisi ir ar vienu rezervācijas Nr. (BOOKING REFERENCE ar 6 zīmēm - cipari + burti), tad reisi ir savienotie. Ja tu, teiksim, esi pirkusi atsevišķi SIN-DPS, tad beidzamais reiss nebūs savienotais un viņam būs cits BOOKING REFERENCE. Aviokompānijas mājas lapā (Tavā gadījumā, cik saprotu - KLM) Tev vajadzētu varēt visu redzēt - gan visu rezervāciju kopumā, gan to, kur un kas ir pārlikts uz citu laiku. Pamēģini paskatīties šeit, tad varbūt redzēs ainu kopumā, ja vien, protams, Tava lidojuma galvenais parvadātājs ir KLM:
Nu ja Garuda izpilda garo posmu no AMS, tad var meklēt šeit, ievadot lapas labajā pusē sadaļā MANAGE MY BOOKING visus datus:
https://www.garuda-indonesia.com/nl/en/index.page
Vai vēl labāk reģistēties iekš CHECKMYTRIP.COM un tad, ja ievadīsi savu BOOKING REFERENCE un savu UZVĀRDU UN VĀRDU, visām izmaiņam vajadzetu aktualizēties pēc pāris minūtēm.
Nē, sorry, sapratu, posmu no AMS-SIN izpilda KLM - tas nozīmē, ka tomer jāskatās KLM lapā. GARUDAs lidojumi nekonektējas caur SIN, bet gan caur Džakartu.
Skatos dokumentos,kas man tika nosūtīti - AMs-Sin fligh KLM, Sin-Bali KLM ,but operated by Garuda... Vai tad tas skaitās savienots reiss? Es vienkarši reti lidoju...nezinu,ka to paskatīties
Pēc Tava uzrakstītā tas IR SAVIENOTAIS REISS, ja vien tu esi VIENĀ PIEGĀJIENĀ un VIENĀ BIĻETĒ nopirkusi RIX-(AMS)-SIN-DPS-(AMS)- RIX. Vismaz es saprotu, ka JĀ. Tas, ka mainās pārvadātāji (Air Baltic, KLM, Garuda un varbūt vēl kāds) lietas būtību nemaina.
Viestursp1 milzīgs Jums paldies. Tiešām ,atvēru savu rezervāciju KLM un parādās ziņojums
We are very sorry, but your flight has been cancelled. Please contact us to reschedule your flight. We will do our very best to help you on your way again!
t.k. rakstīšu viņiem tagad.Paldies velreiz!
Goa, tikai neuztraucies, tādas lietas notiek bieži.
Tā kā pirki vienā biļetē RIX-DPS, tad tie ir savienotie reisi un aviosabiedrībām ir pienākums Tevi nogādāt galamērķī.
Visticamāk iedos citu lidojumu SIN-DPS vietā, bet iespējams arī pārliks caur citu lidostu, ne SIN.
Pienākums salabot savienojumu ir aviosabiedrībai, kas atcēla reisu (Garuda), bet var izdarīt arī aviosabiedrība, kura izsniedza biļeti (KLM), un, tā kā pirkts caur aģentūru, principā to jārisina aģentūrai (supersaver.fr). Vari rakstīt visiem trim un tad skatīties, kurš čaklāks.
Kompensācija Tev šobrīd nepienākas, tikai jauns lidojums. Kompensācija (papildus jaunam lidojumam) varētu pienākties, ja līdz lidojumam būtu palikušas mazāk kā 2 nedēļas un tikai tad viņi sāktu kaut ko labot (un jaunais lidojums pietiekoši atšķirtos no tā, ko nopirki). Tā ka, ja ir ziņkāre un stipri nervi, var atstāt pašreizējo neiespējamo savienojumu un skatīties, kā situācija attīstīsies.
Juri, paldies par info,bet tadu stresu es neizturētu,ja dēļ kompensācijas gaidītu tik ilgi Vai ir šeit kaut kur posts kādos gadījumos pienākas kompensācija vai tas ir atkarīgs no katras aviokompānijas?
Atbilstoši Regulai 261/2004 kompensācija pienākas, ja:
Ja lidojums (izlidošanas lidosta — pēdējais galamērķis) līdz 1500 km, tad kompensācija 250 EUR; ja 1500-3500 km, tad 400 EUR; ja >3500 km, tad 600 EUR.
Tā kā Regula 261/2004 ir ES radījums, tad attiecas uz lidojumiem, kas sākas ES vai ko izpilda ES aviosabiedrības visā pasaulē. Regulai pievienojušās arī Islande, Norvēģija un Šveice. Vel vairākas valstis ap ES (Turcija, Ukraina…) pieņēmušas savus, ļoti līdzīgus pasažierus tiesību aizsardzības likumus ar tādām pašām kompensācijām.
ļoti noderīgi. Paldies!