Iespējams stulbs jautājums...
Pirku wizzair lidojumus caur jetcost-edreams. Atnāca apstiprinājums no edrems, bet ieejot wizzair lapā ar šo apstiprinājuma kodu neuzrādās šis rezervējums.
No Wizzair apstiprinājums neatnāca? Edreams taču neizmanto kreisos e-pastus, tāpēc no Ryanair un Wizzair parasti automātiski uzreiz arī atnāk apstiprinājums.
Ir atnācis arī no wizzair. Bet ievadot šo kodu wizzair lapā, lai samkelētu rezervējumu un ievadot kāda no 3 pasažieru vārdiem un uzvārdiem rāda, ka neko neatrod...
Apstiprinājuma kodam jabūt ar 6 cipariem, tā garā ciparu virkne ir PRENOTAZIONE jeb PIRKUMA apstiprinājums. Vēl medz sajukt 0 (cipars) un O (burts).
Es nokopēju no atsūtītā epasta un tad iekopēju meklētājā ...
Nevaru saprast - uztraukumam ir pamats ? Interesēties wizzairā vai gaidīt kad būs palicis mēnesis līdz izlidošanai un netā mēģināt iečekoties uz lidojumu ?
Nu tad ir kaut kādi brīnumi - vai nu uzvārds nav pareizi ierakstīts, vai arī kopējot kāds no BOOKING REFERENCE cipariem kaut kur pazudis....
Esmu pārbaudījusi vairākas reizes ... Gan viss kods iekopējas, gan vārs uzvārds arī tiek ievadīts pareizi...
Nu tad jāzvana un jāprasa pašam WIZZAIR, kāpēc tā ir.
Varbūt kodu nevajag kopēt, bet ievadīt no klaviatūras.
Zvanot uz wizzair tālruņu centru jāgatavojas sarunai angļu valodā ?
Varbūt iekopējās ar atstarpi priekšā?
Domāju, ka atbildēs ENGLISH, bet mēģini atrast kādu e-pastu un uzrakstīt problēmu. Sarunas izcenojums - 0,86 EUR/min. ar piebildi, ka no mobilajiem vēl dārgāk. Saruna var sanākt dārgāka nekā pats lidojums.
Un vēl arī šis:
Uztraukties varbūt nav pamats, bet noskaidrot, kas par vainu, gan vajadzētu. Rezervācijai jābūt redzamai Wizzair lapā. Rezervācijas kods ir e-pasta Subject laukā.
Varbūt rezervējot sajauci vietas, kur rakstīt vārdu un uzvārdu?
Piekrītu Eneilai - ieteiktu rūpīgi pārrakstīt visu uz papīra un tad savadīt manuāli - problēmai vajadzetu atrisinaties automātiski...
Zvanīt nav vajadzības, aizraksti viņiem šādi: https://book.wizzair.com/en-GB/Claims
Atbild ātri.
Esmu vairākas reizes mēģinājusi pārbaudīt. Tā kā tika pirkts caur diviem dažādiem pārlūkiem un norādīti divi dažādi epasti, tad mēģināju pārbaudīt abus kodus. Un ar dažādiem pasažieru uzvārdiem. Visu uzmanīgi pārbaudīju. Vārdi, uzvārdi norādīti pareizi. Kodus mēģināju ievadīt arī manuāli. Nekā. Sūtīšu epastu. Ceru, ka atrisināsies. Sen pati neesmu pirkusi biļetes, caur edreams pirmo reizi. Tāpēc nedaudz stress.
Uztaisi Wizz app mobilajā. Man tur viss parādās, pat tas, ko epastos vairs nevaru atrast.
Vakar nosūtīju savu jautājumu uz Jura ieteikto adresi, atbildes vēl nav. Ceru, ka tuvākajās dienās situācija noskaidrosies
Pamēģini aplikācijā sameklēt. Man šķiet, ka man reiz arī tā bija, ka web lapā nebija, bet aplikācijā bija!
Paskaties kārtīgi tos kodiņus. Man reiz bija līdzīga situācija ar Wizzair biļetēm, kas pirktas edreams...