Fakti:
Ko man tagad darīt?
To arī atbildi Easyjet, kā reāli lidojāt gan, tikai nolaidāties citur, un lai viņi maksā par prāmi un taksometru, jo ar Easyjet bija līgums par nogādāšanu Funchal, ko viņi neizpildīja līdz galam.
Kompensācija (tādā nozīmē kā papildus samaksa par pārdzīvojumiem) nepienākas, jo incidents ir laikapstākļu dēļ. Bet nokļūšana galamērķī gan viņiem jānodrošina. Ja Easyjet paši to nekādā veidā nepiedāvāja, tad nāksies apmaksāt Tevis izvēlēto maršrutu.
EasyJet laipni piedāvāja aizvest atpakaļ uz London Gatwick, tad mēģināt nākošajā dienā atkal. Cik saprotu nākošajā dienā bija līdzīgi rezultāti tikai ar atgriešanos Lisbon, tad aiznākošajā tos cilvēkus beidzot nogādāja Funchal.
Manas cerības īstenībā nav izsist kompensāciju no EasyJet (jo viņi jau teiks ka ir bijuši gatavi mani nogādāt Funchal pie pirmās izdevības).
Es gribētu dabūt kompensāciju no Swedbank Zelta Kartes automātiskās ceļojumu apdrošināšanas (kāda man ir, un kurai būtu jābūt spēkā). Bet priekš tam man vajag kautkādu vēstuli no EasyJet, kuru EasyJet man negrib dot.
Nekas neliedz mēģināt abus ceļus.
Ja Easyjet Tev atbildē sniedz nepatiesus faktus (ka nelidojāt), tad acīmredzams ieteikums ir atbildēt un paskaidrot, ka viņi kļūdās.
Jā, tā arī izdarīju. Draudēju sūdzēties regulātoram.
EasyJet laipni piedāvāja aizvest atpakaļ uz London Gatwick, tad mēģināt nākošajā dienā atkal.
Tas ir, pamatojoties uz šo, viņi nepiedāvāja nekādas pašu apmaksātas iespējas, kā līdz Funšalai nokļūt no Porto Santo?
Jā, tieši tā. Ar to viņi jutās savas EU regulas pilnībā izpildījuši. Nu arī solija, ka LGW izguldīs hotelī un iedos vaučeri vakariņām vai ko tml.