Ir radusies sekojoša situācija - vajadzīga biļete no Eiropas uz Tunisu ar Tunisar. Lai ērtāk sanāktu Eiropas galā, tur sanāk OJ (atšķiras izlidošanas un ielidošanas pilsētas).
Tunisair mājas lapa nemaz tādu biļeti nemāk pārdot (vienmēr uzrāda kļūdu, lai gan multi-city opcija ir, un RT no katras pilsētas varētu nopirkt bez problēmām). Tātad faktiski jāpērk tikai no aģenta, gan jau, ka kādu kapeiciņu varēs arī ietaupīt.
Bēda tāda, ka īsti nav skaidrības par atpakaļceļa datumu. Matrix rāda, ka datumu lētajām biļetēm var mainīt par aptuveni 20€, kas būtu pilnībā pieņemami. Bet kas notiek, ja biļete pirkta no aģentūras? It kā jau pirmajā lidojuma dienā biļete pāriet aviokompānijas kontrolē, tātad būtu loģiski, ka atpakaļceļu jau varēs samainīt, kontaktējoties ar aviokompāniju? Vai tomēr nē?
Kā vispār Eiropā (Ziemeļāfrikā) tādas lietas darās? Zinu, ka ASV piezvani, samaini, nosauc kredītkartes numuru, ja kas jāmaksā, un lieta darīta. Šajā galā kaut kā nemaz nav dzirdēts, ka karti pieņemtu pa telefonu. Ierasties Tunisair ofisā tajā galā nebūs tik vienkārši. Kādam taču jābūt pieredzei ar atpakaļbiļetes maiņu?
P.S. Bļāviens, tikko izlasīju šo: http://www.ch-aviation.com/portal/news/54023-tunisair-suspends-all-opera...
Vēl nenopirki?
Tad atliek varbūt meklēt čarteri? Cik dzirdēju, kaut kādās valstīs vēl nodrošina (Latvijā gan laikam vairs nē?)
Vēl nenopirki?
Nē. Lidojums paredzēts maijā, jādomā, ka līdz tam laikam šie jau būs likušies mierā.
It kā piloti esot sakāvušies ar tehniskajiem darbiniekiem, jo pēdējiem iedotas formas, kas pārāk atgādina pilotu formas ...
Šodien arī mājaslapā iespējams nopirkt OJ biļeti, bet, protams, dārgāk nekā tripojot. Spriežot pēc Tunisas lidostas mājaslapas, lidojumi ir atsākušies.
Man pieredze ar Etihad te: http://celakaja.lv/forumi/pie-agenta-pirktas-aviobiletes-mainisana-pa-ti...
Nosaucu kartes numuru pa tālruni, visu pieņēma, visu izdarīja.
Tas, cik saprotu, bija lidojumam turp, kad biļete vēl it kā ir aģentūras kontrolē.
Lidojumam atpakaļ it kā biļetei jau būtu jābūt pie aviokompānijas, teorētiski vajadzētu būt vienkāršāk.
Vai es pareizi saprotu - ja aģentūras mājaslapas interfeiss nepiedāvā izvēlēties OJ lidojumu (piemēram, jetcost.com), viņi vienkārši nevēlas tādas pārdot, un ne ar kādām metodēm to mākslīgi iebarot neizdosies? Dīvaini, ka mūsdienās vēl nākas saskarties ar tādu problēmu. Jebšu es kaut ko slikti redzu?
Cita starpā, arī, piemēram, visnotaļ cienījamās Lufthansas mājaslapā arī neredzu OJ iespēju.
Cita starpā, arī, piemēram, visnotaļ cienījamās Lufthansas mājaslapā arī neredzu OJ iespēju.
tu neredzi, es redzu - tā ir individuāla lieta (-> Search with more options -> Multi stop flights)
Paldies, labi nomaskējuši.
Vai jetcost.com (un visos pārējos jetcost) arī tikai es neredzu?
nē, tur tāds tiešām nav manīts
Ja caur jetcost vai trip vai ko citu aiziet, piemēram uz edreams, tad tur pēc tam var veikt meklēšanu ar 3 lidojumiem un notripot cenu. Bet ir OTAs, kuras nepiedāvā šādu opciju. Ispējams tāpēc, ka lielāka iespēja uzrauties uz trikotu biļeti, kļūdu rezervācijas sistēmā. Un domājams, ka cilvēks, kurš rezervē šādu kombināciju nebūs viņu mērķauditorija, kura gatava maksāt lielās karšu komisijas.