Labdien! Iegādājos lidojumu caur E-sky.pl: RIX-LGW; LHR-ORD-LAS. LAS-CLT-LHR; LGW-RIX. Biļetes izdevējs British Airways. Lidojumu veicēji - Air Baltic; BA; American Airlines. Jau pirms izlidošanas, skatoties checkmytrip, parādijās un pazuda dažādi papildreisi. Dienu pirms, čekojoties lidojumam no LAS uz RIX tas nebija iespējams. Sazvanot poļus E-sky.pl tika apsolīts, ka viss ir sakārtots. LAS lidostā čekojoties uz lidojumu LAS-CLT ar American Airlines, reģistrācija tika atteikta un ieteikts sazināties ar savu travel agency. Sazvanot E-sky.pl, viss ir kārtībā. Sazvanot British Airways, tas pats, jo esot izdota jauna biļete un AA tā būtu jāredz. Vienīgais, AA darbinieks pat atteicās runāt pa telefonu ar BA service pārstāvi, un tā mēs palikām LV ASV, kamēr paši nopirkām jaunu lidojumu uz RIX. Jau divus mēnešus veicu saraksti ar E-sky.pl; British Airvays un American Airlines. E-sky.pl saka vainīgi BA. BA saka vainīgi AA. Vienīgi AA pirms 2 mēnešiem atbildēja, ka mana vēstule nosūtīta uz LAS apt. un tas arī viss.
Var būt, kādam ir kāds padoms, ko tālāk darīt?
un tā mēs palikām LV, kamēr paši nopirkām jaunu lidojumu uz RIX.
T.i., palikāt ASV?
Jā.
Izklausās traki – nevaru iedomāties, kā var šādā situācijā pašiem likt pirkt biļetes. Kāpēc tieši tika atteikta reģistrācija?
Īsti nebija saprotams. Tā kā E-sky vainīgs, tā kā British Airways. Sazvanot abus, atbilde bija - visam jābūt kārtībā. Lasvegasas lidostas darbinieki neizceļas ar īpašu laipnību, ko apstiprināja arī sastaptie vietējie LV iedzīvotāji.
Ar kādu aviosabiedrību bija jaunās nopirktās biļetes?
(Es būtu rīkojies savadāk, nevis pircis jaunu lidojumu, bet ticis skaidrībā, kas noticis ar nopirkto. Bet nu mēģināsim izkļūt no tādas situācijas, kādā esi nokļuvis.)
(P.S. Es Tavā tekstā izlaboju "stuff" uz "darbinieki", es pieņemu, ka to domāji.)
OK par "stuff". Atpakaļ lidojām pēc dienas ar Norwegian (LAS-LGW), tālāk ar Wiz Air. Kā jau rakstīju, BA telefonserviss paziņoja, ka ir izdota jauna biļete, kura AA sistēmā ir jāredz. AA tam "nepiekrita". Tā kā bija Latvijas mobile karte, sarunas ar pī-pī, gaidiet jūs savienos, izvērtās diezgan sūras. Arī SEB Seesam ceļojumu apdrošināšana šo īsti nesedz.
Njā. Ja otrs lidojums būtu nopirkts arī ar BA/AA, tad varētu prasīt bankai chargeback, jo principā par to pašu pakalpojumu iekasējuši naudu divkārt. Tā kā otrs lidojums ar Norwegian, tad tā īsti nevarēs darīt.
Kad bija Norwegian lidojums? Tajā pašā dienā lidojāt kā bija sākotnēji paredzētais, jeb kādu dienu vēlāk?
Lidojām nākamajā dienā. Dienā, kad lidojumu atcēla AA piedāvāja nogādāt mūs uz RIX par apt. Euro 1485,- katru.
Pag, bija arī kāds atcelts lidojums šajā epopejā? Jeb domāji atteikto iekāpšanu?
Lidojums tika atteikeikts, lai gan, kā sākumā rakstīju, bija outbound flights iekļauti nevajadzīgi lidojumi, bet izlidošanas dienā no LAS viss bija kārtībā
Ja ir doma, ko varētu darīt, varu aizsūtīt saraksti starp mani un E-sky.pl; BA; AA. Sanāk, nesanāk dod ziņu, viemēr laipni gaidīts Cēsīs.
Es nebūtu pametis lidostu
321 pamet lidostu tikai lidmašīnā vai rokudzelžos
Nu pag, šeit tomēr cita situācija. Īsti nevar saprast, kas noticis, bet liekas, ka vispareizāk būtu bijis lidostu neatstāt, pirms problēma nav atrisināta.
Ir dažas detaļas, par ko nav 100% skaidrības, bet vispārējā situācija nojaušama.
Kā man šķiet bija — lidojumos bija izmaiņas, kuras sākotnēji neatspoguļojās biļetē (tikai rezervācijā), beigās BA izdeva arī biļeti, kas atbilst jaunajiem lidojumiem. Tehnisku kļūmju dēļ AA darbinieki lidostā neredzēja jauno biļeti un atteicās reģistrēt pasažierus lidojumam.
Optimālais rīcības plāns šajā gadījumā būtu bijis iet lidostā pie AA ticketing desk un prasīt, kāpēc tā, lai salabo, jo BA (biļetes izdevējs) saka — viss kārtībā. Vai arī zvanīt (caur internetu vai kā citādi, lai nav jāuztraucas par milzu maksām) uz AA rezervāciju tālruni.
Ja neizdodas to atrisināt lidostā pirms izlidošanas, tad dodas uz viesnīcu un turpina zvanīšanos tur, līdz AA iedod jaunus lidojumus nokavēto vietā.
Pirkt jaunu lidojumu no citas aviosabiedrības nebija tā prātīgākā rīcība. Principā AA būtu jāapmaksā Norwegian lidojums, jo AA vainas dēļ netiki ielaists lidmašīnā. Bet manuprāt panākt to būs ļoti grūti.
Ir interneta vietnes kuras uzņemās risināt tavas problēmas par noteiktu kompensāciju. Varbūt sanāk sadarboties. Meklē google
Šis nav tas gadījums. Tās vietnes specializējas uz Eiropas regulas 261/2004 pārkāpumiem. Te cilvēkam nekāda kompensācija nepienākas (tādā izpratnē, ka papildus nauda par pārdzīvojumiem). Ir tikai vāja cerība atdabūt iztērētu. Lidojumiem no ASV ar AA regula 261/2004 nedarbojas.
Kompensācija nepienākas, bet tiesā sūdzēt var. Varbūt izdodas pierādīt, ka jaunās biļetes pirktas aviokompānijas pārstāvju veiktas klienta maldināšanas rezultātā.
Bet pie tā neķersies 321 minētie uzņēmumi, tie strādā ar gadījumiem Eiropā, kad var saņemt procentu no pasažieriem pienākošas kompensācijas. Principā var sūdzēt tiesā, bet manuprāt tas būtu jādara ASV, kur notika incidents, un tas nebūs ne lēti, ne vienkārši. Var mēģināt laimi Lielbritānijā, kā man izdevās, taču nebrīnīšos, ja tiesa paziņos — tā nav viņu jurisdikcija.
Šāds der https://www.claimair.com/en/ ?
OK. Viss ko Tu raksti ir pareizi. It īpaši US, kur lidojumu atcelšana, pārcelšana, kavēšana u.t.t parasti pie check in desk ir viegli risināma. BET, šajā gadījumā, tā nebija. AA check in "galvanā" pat ar pirkstu pie deniņiem pieliekot, pēc trešās/4/5 sarunu reizes teica, kas tu stulbs esi, es tak teicu zvani savam travel agency. BET, sarakstē ar AA, viņi pagaidām savu vainu nenoliedz. Teksts - viss nosūtīts uz LAS airport, gaidiet atbildi.
Pamēģinot pāris EU saitus, kas piedāvā šādus pakalpojumus, atbilde bija: Tā nav mūsu jurisdikcija. Correct.
Tad būtu jēga pagaidīt vēl kādu laiku, ko atbildēs AA. Var arī viņiem uzzvanīt uz centrālo bezmaksas numuru (+1-800-433-7300) un pajautāt, cik tālu ir pavirzījies process.
Vispār jau AA no visiem atbid vis ātrāk. BET (kā teica Godmanis), pēdējā vēstulē viņiem, kurā pievienoju visas atbildes no BA, E-sky.pl, viņi izlikās neredzam pievienotos failus (lai gan iepriekš, pārsūtot BA vēstuli, kurā BA saka vainīgi ir AA, atbildēja zibenīgi), pārsūtija iepriekšējo vēstuli, kurā teikts: viss nosūtīts LAS darbiniekiem, ceram uz tālāku sadarbību. Vienīgais, "zinot" US sistēmu, varbūt bez juristiem neiztikt ??