Sen neesmu lidojis ar Wizzair, un, jāsaka, sen neesmu redzējis tik muļķīgu mājaslapu.
Lidojam ar sievu un bērnu, bagāžas apsvērumu dēļ viņiem abiem nopirku parastās biļetes, bet sev - Wizz Go. Pēdējai pienākas bezmaksas vietas izvēle.
Funktieris bija tāds, ka vispirms iečekošu sievu un bērnu, pēc tam sev bez maksas izvēlēšos vietu blakus, vai vismaz kaut kur tuvumā.
Vietu izvēle reģistrējoties netika piedāvāta ne viena, ne arī otra tipa biļetēm, ne par maksu, ne bez. Manējie dabūja 25 rindu, es devīto.
Mājaslapā pat nav sadaļa no sērijas ''Manage my booking'', rezervācijā var tikt iekšā tikai caur check-in saiti, un tas arī viss - neko modificēt nav iespējams.
Tai pašā laikā, ejot uz ''Information & Services'' --> Seat allocation --> FAQ skaidri un gaiši stāv rakstīts:
You can also select a seat online after booking and check-in, up to 3 hours before departure.
Bet kā, pie joda?!
Njā, tā tur stāv rakstīts gan Sen neesmu ar viņiem lidojis, bet Gūgles tante, pakonsultējoties ar Wizzair, paziņoja, ka TO var izdarīt, ja uzspiež uz Add Services. Pēc iečekošanās gan varot tikai 1 reizi. Ā, un vēl esot arī jāielogojas. (https://book.wizzair.com/en-GB/travel_services/assigned_seating)
Ielogojoties es redzu abas rezervācijas (jo abām tika izmantots viens e-pasts), bet vienīgie ''servisi'', ko var pievienot ir ''priority boarding'' (5€), ''airport transfer'' (17€), flight information (1€) un ''on-time guarantee'' (10€).
Vēl augstāk atsevišķi ir opcijas ''change flight'' un ''change name'' (ko gan praktiski, šķiet, nemaz neļauj izdarīt), bet ''change seat'' gan nu nekādi nav atrodams.
Zem esošās vietas ir ar sarkaniem burtiem uzraksts-mainīt sēdvietas ,nospied un par maksu vari mainīt.
Tripotajām un džetotajām biļetēm arī neko nav iespējams modificēt vietas izvēles ziņā. Vieta jau ir ierādīta un punkts. Un WIZZAIR lapā pie INFORMATION un SERVICES ir skaidri rakstīts:
You have the opportunity to choose your seats for a fee while booking. If you prefer not to book one, we will assign a random seat for you during the check-in.
Par maksu var izvēlēties, ja pērk tieši viņu mājas lapā, pirkšanas procesa laikā klikšķinot uz brīvajām vietām, kuras jau ir iezīmētas dažādās krāsās. Sēdvieta pie lodziņa -ap 16,50 EUR, respektīvi gandrīz tikpat cik biļete, sēdvieta pirmajās rindās pat 21 EUR. Par cik viņi tagad sēdvietas ierāda automātiski, sēdvietu izvēle neilgi pirms lidojuma - niecīga. Paskatījos reisu uz EIN uz 20.02. - brīvas gandrīz tikai pirmās rindas pa 21 EUR. Šīs vietas dārdzības dēļ acīmredzot neviens nav nopircis. Varbūt tajās automātiski ierādīs vietas tiem, kuri pērk pēdējā brīdī, jo vietu uz 20.02. nav palicis daudz.
Zem esošās vietas ir ar sarkaniem burtiem uzraksts-mainīt sēdvietas ,nospied un par maksu vari mainīt.
"Tripotām" un "džetotām" WIZZ biļetēm gan neko pirms CHECK-IN sākuma nav iespējams izmainīt - var tikai pievienot mašīnu īri, pirkt viesnīcu, utt. Rezervacijā viss ir bloķēts līdz CHECK-IN sākumam un ir tikai uzraksts:
Online check-in: Check-in is not open yet
Zem esošās vietas ir ar sarkaniem burtiem uzraksts-mainīt sēdvietas ,nospied un par maksu vari mainīt.
Nav man tāda uzraksta - lai gan šoreiz biļetes pirktas pa taisno no Wizzair, nav ne tripots, ne džetots.
orsons21 - man arī tas uzraksts kā orphaza raksta parādās tikai, pērkot jaunu biļeti un pērkot pa tiešo WIZZ mājas lapā. Tripojot un džetojot tās papildus opcijas kaut ko pievienot nekad neizmantoju.
Es pagājušo nedēļu chekoju jetotās biļetes un varēju arī vietas ievēlēties bez problēmām, tikai papildus maksa sākot no 5€, ja negribi neko maksāt tad iedos automātiski brīvās. Tālāk bija arī viena tripota biļete,kur vieta jau bija iedalīta, bet čekojoties bez maksas varēju pāriet jebkurā brīvā sektorā tajā pašā cenu kategorijā...un pēc checkin bija iespēja arī modificēt un izvēlēties arī pārējiem lidojumiem vietas.
Tagad kad nākošnedēļ jālido,skatos,ka vairs nav opcijas manage un ir tikai ADD BAG un ADD SERVICES , kur kā jau orsons21 rakstīja sēdvietas tur izmainīt nevar. Kaut kas iespējams viņiem tur nogļukojis,jo šodien ir atnācis epastā atgādinājums,ka var izmainīt arī vietas.
Pie more information ir: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/seat-allocation#/
Man kaut kādā mistiskā veidā izdevās tikt līdz vietu izvēlei savai Wizz Go rezervācijai, bet tikai mobilajā aplikācijā, turklāt, pie vietām rāda cenas, lai gan šai biļešu kategorijai vietu izvēle pienāktos bez maksas. Nezinu, iespējams, ka nākamajā solī tomēr iedotu bezmaksas, neizmēģināju līdz galam.
Bet neizmēģināju tāpēc, ka sievai un bērnam ir 25D un E, blakus, priekšā un aizmugurē viss aizņemts, tuvākā brīvā vieta ir 26A, bet diez vai manu 9F uz to ir jēga mainīt - ticamāk, ka kāds labprātāk samainīsies uz lidmašīnas priekšu, nekā vēl vienu rindu atpakaļ. Tiesa gan, lai to izdarītu, nāktos peldēt pret straumi.
Biju palaidis garām, ka Wizz bezmaksas reģistrācija sākas jau 30 dienas pirms lidojuma, šobrīd palikušas 11 dienas, un tāpēc gandrīz viss jau aizņemts.
Tikko līdzīgu situāciju ar Wizzair izdevās atrisināt veiksmīgi - arī biju pirkusi parastās biļetes sev un bērnam un Wizz Go vīram. Pērkot Wizz Go biļeti bija iespēja bez maksas izvēlēties izvēlēties jebkuru vietu, izņemot avārijas izeju, izvēlējos 2.rindu. Pērkot biļeti bija piebilde, ka, ja neizvēlēsieties vietu, mēs jums to piešķirsim čekojoties.
Vispirms iečekoju sevi un bērnu, tad iegāju vīra rezervācijā un caur check-in un tālāk "change seat" nomainīju vietu no 2.rindas uz vietu blakus mums. Atpakaļ lidojumam izdevās uzreiz, jo check-in bija tikko sācies. Turpceļam nekā prātīga blakus nebija - viss jau aizņemts. Tā kā vēl ir laiks līdz lidojumam, vīru vēl nečekoju un atstāju pierezervētu vietu 2.rindā.Šodien iegāju vīra rezervācijā, lai iečekotos, un kaut kādā veidā bija atbrīvojusies vieta tajā pašā rindā, kur sēžu ar bērnu. Bez problēmām un maksas samainīju vietas kopā. Pēc reģistrēšanās vietas mainīt nepiedāvā.
Pacelšu augšā mironi, neviens sen nav te rakstījis..
Nopirku lētās biļetes visai ģimenei, tostarp bariņam bērnu, bet izvēlētas sēdvietas, protams, nepirku..
Jautājums par jūsu pieredzi - Vai ir iespēja kaut kā sadalīties ne vairāk kā 2 grupās vai arī programma mūs visus speciāli izmētās pa visu lidmašīnu?
Labāk check-in agrāk vai vēlāk, lai dabūtu kopā sēdēšanu?
Kādu gudru padomu varētu..
Pagaidām ryanair ir vienīgie, kas grupu apzināti izsmērē pa visu lidmašīnu. Ja rezervācijā ir bērni, tad wizzair, visticamāk, vietas ir neredzami rezervētas jau pirkšanas brīdī, lai bērns ar pieaugušo būtu blakus.
Paldies par info, es saprotu tā balstīta uz konkrētu privātu pieredzi, ja?
Protams, personīgo.
Redzi, visiem pārvādātājiem gadās kādreiz izsēdināt pasažierus (varētu sameklēt attiecīgu pētījumu). Tādēļ, ja prasīsi kādam šeit garantijas, ka saliks kopā, tad nekā, nebūs.
Droši zināms ir tikai, ka ryanair izsēdina apzināti, bet pārējie - easyjet apgalvo, ka cenšas likt kopā, wizzair nenorāda neko utt.
Nu aināram, kopš ir obligātā bērnu pavadošā pieaugušā vietas pirkšanas, vismaz daļa ģimenes būs kopā. Man parasti ap 24 h pirms izlidošanas reģistrējoties rāda, ka esmu apmēram 130.-160. reģistrētais. Un random vietu pēdējā laikā dod pie loga. Vai no šī var ko izsecināt, te gudrāki tēmā tusē. Man bez sazvērestības teorijām vairāk sanāk, ka vietu pērk vairākums un pārējiem fiziski nav opcijas "kopā".
Kādreiz bija tā, ka pirmajiem bezmaksas reģistratoriem deva vidu, pēc tam aili un beigās logu. 24 h pirms jau ir starp pēdējiem, tā kā pie loga ir loģiski.
Ja pirmajiem dod vidu, tad, diezgan loģiski, ka vēlāk vairs fiziski nav opcijas kopā.
Tātad pēc loģikas - jačekojas pēc iespējas ātrāk, lai varbūtība sēdēt kopā būtu lielāka..
Paldies par idejām!
Tuvojas lidojums ar wizzair bez reģistrētām vietām, divi ceļotāji. Kāda jaunākā ceļotāju pieredze, vai sēdina atsevišķi, kad reģistrējāties?
Atsevišķi gan. Bet ja ir stiprie nervi gaidīt līdz 3 stundām pirms izlidošanas,un iečekoties no telefona,tad var dabūt vietas priekšgalā un tur var mierīgi samainīties.....
Pirms nedēļas 48 stundas iepriekš taisot check in -29 rinda vietas blakus (2 ceļotāji)
Man šķiet ka Wizzair atsevišķi sēdina tikai tos ar sliktu karmu .
Un tos, kuri streso, ka izsēdinās.
Un tos, kuri lido kopā ar zīdaini un čekojas lidostā. Neskatoties uz to, ka pat vairākas rindas ir tukšas. Paldies, wizzair, paldies...
Gribi teikt, ka zīdainis sēdēja viens pats?
wizzair 48 stundas iepriekš taisot check in -26 rinda, vietas blakus, tsk. vieta pie loga, patīkama pieredze, pēc ryanair apzinātas izsēdināšanas
pēc ryanair apzinātas izsēdināšanas
Drusku jau fake news šis ir, tepat nesen tikai spriests, ka 48h pirms reisa ainārā fiziski var nebūt vairs divu brīvu vietu blakus. Man parasti dod logu, bet tas <24h pirms un es esmu viens.
varbūt ne fake news bet rūgtums sirdī, kad sievu iesēdina kaut kur lidmašīnai pa vidu, bet tevi pēdējā rindā pie atejas ārmalā kaut gan mēģināji pirmais kopš ček-in atvēršanas piereģistrēties.
true story
Tiem, kas tankā.
48h pirms reisa ainārā fiziski var nebūt vairs divu brīvu vietu blakus
Tiem, kas tankā.
48h pirms reisa ainārā fiziski var nebūt vairs divu brīvu vietu blakus
runāju par personīgo pieredzi, pēdējā gada laikā divi lidojumi ar ryanair, draugiem ap desmit gadījumi, neviens, kas ryanair nav pircis sēdvietu, netika sasēdnāts kopā, laikam tankistu karma visiem
Pirms pāris gadiem, ap desmit lidojumiem, nekad netiku izsēdināts, reģistrējoties uzriez pēc checkin sākuma,
Iespējams, ir citi pieredzes stāsti
iespējams, tu nesaproti, ka čekins jau sen ir sācies, kad, tavuprāt, ir "uzreiz pēc checkin sākuma".