(Iznesīšu uzsākto diskusiju atsevišķā tēmā)
Acelto reisu saraksts: http://www.turkishairlines.com/en-int/corporate/announcements/announceme...
Pasažieri, kas plānoja lidot, var atcelt biļetes, var pārlikt uz citiem datumiem: http://www.turkishairlines.com/en-int/corporate/announcements/announceme...
Snigšot līdz pat trešdienai: http://www.hurriyetdailynews.com/more-than-200-flights-canceled-as-istan...
Mēs uz ekskursiju pa Stambulu nokļuvām te uz veselu nedēļu. Nedomāju, ka tā ir tik skumja kompānija. Pilnīgi nekāda intrese par klientiem. Naudu samaksāji, paldies. Riktīgs čigānu kantoris. Ja paši nebūtu gājuši karot pa ofisiem, būtu atstāti Stambulā uz mūžu. Atved līdz Stambulai, nākošo posmu atceļ un tālāk uz redzēšanos nekādi piedāvājumi, nekāda informācija. Tālāk darbojies pats kā sanāks. Gala iznākumā piedāvājums pēc sešām dienām turpināt savu ceļojumu vai braukt atpakaļ uz RIX. Turpmāk šī man būs kompānija ko izvēlēšos tikai ja nebūs vairs nekādu variantu. Neko tik debīlu vēl nebiju piedzīvojis.
Reku, ne tu vienīgais:
http://www.delfi.lv/sports/news/other_kinds/atlethics/ikauniece-admidina...
Kā saprotu, Stambulā ir nepieredzēti daudz sniega, un tādēļ lidosta nespēj apkalpot visus reisus, ļoti daudzi atcelti. It kā Turkish jau bez tā trūktu nepatikšanu…
Dienvideiropas pilsētām vispār ir tāds niķis - kā uzkrīt sniegs, tā viss kļūst paralizēts, līdz kamēr tas nokūst. Šaubos, vai Stambulā sniegs bija vairāk nekā Rīgā pirms dažām dienām, bet Rīgas lidosta tikai dažus reisus nepieņēma.
Paradoksāli, be ziemā drošāk ir lidot tranzītā caur ziemeļvalstīm, kur cilvēki vismaz zin, ko iesākt ar sniegu. Atceros pirms pāris gadiem Carcassone lidosta Francijā bija slēgta kādas 2 nedēļas, jo francūžiem likās, ka drošāk ir gaidīt, kamēr sniegs nokusīs nekā mēģināt to tīrīt .
Mjā, un tā pamazām tā vēlme/opcijas lidot ar TK arī samazinās - tad coup, tad terorakti, tad laikapstākļi, papildus tam (vai tādēļ) samazināts lidojumu saraksts. Viss lēnām brūk kā kāršu namiņš. Žēl, jo aviokompānijas serviss tip-top (vismaz tas, kas uz klāja).
Pirms brēkt, labāk paskatīties cik sniega Stambulā ir un cik viņi pieredzējuši šādos laikapstākļos intensīvi apkalpot lidmašīnas... pie tam Stambula ir Turcija un tāpēc viss notiek turku specifiskajā stilā, kas vismaz man ir krietni pieņemamāks un saprotamāks kā daudzi citi...
Kurš tad brēc, tikai konstatē faktus! Tas ir tikai loģiski, ka vietās, kur sniegs ir reti, atbilstošie dienesti ir sliktāk tam sagatavoti, ja vispār ir sagatavoti. Plus vēl turku specifiskais stils, kā pats izteicies, un lūk arī rezultāts - jāsēž Stambulā nedēļa vai jāgriežas atpakaļ. Nez, atpakaļ piedāvāja lidot ātrāk nekā pēc nedēļas?
Reizi 20 gados uzsniegt 40+ cm sniega un ir krietni mīnusi - tas jau radīja tās problēmas ar atceltiem vairāk kā 1k reisiem.
Cik tad tur ir tā sniega tagad? Biju pirms 9 gadiem, arī sniegputenī, lidostā nebija problēmu nevienā virzienā, tiesa, lidoju ar BT.
Kaut kāds snieģelis jau ir, bet ne jau katastrofa. Uz Rīgu piedāvāja pēc divām dienām. Skaistākais jau tas, ka savā lapā mūsu atpakaļ braucienu no Džakartas bija nolikvidējuši un atstājuši tikai Rīgu.
Lielākie mīnusi vienu dienu bija-3
Vēl nedēļu varēšu komentēt laika ziņas Stambulā )
Senči Kulalumpurā iestrēguši. Turkish viesnīcu nodrošināja un pirmajā dienā vakariņas brokastis, pusdienas. Šovakar jau par vakariņām bija jāparakstās un izreģistrējoties it kā pašiem būs jāmaksā. Rīt viņi ies uz KL Turkish biroju skaidroties, kāpēc pašiem par otro dienas ēšanu liek maksāt.
Redzēs ko rīt šie teiks/solīs. Pagaidām pieklibo viņiem customer service.
Varu iedomāties kāds bardaks IST darās. Labāk tad KL +30 sēdēt
Vēl nedēļu varēšu komentēt laika ziņas Stambulā )
Tev Turkish sola apmaksāt visas šīs izpriecas, cerams?
Diez kāds būtu realākais veids kā nokļūt no Stambulas Rīgā saviem spēkiem. Varbūt autobuss uz Sofiju un tad tālāk lidot. Jeb iespējams labāk uz Tbilisi no kurienes iet AirBaltic. Atceros kad bija tas vulkāna izvirdums Islandē daži kam naudas daudz un laiks briesmīgi svarīgs brauca ar taksi pāri pus Eiropai.
Tev taisnība.Mēs vasaras drēbēs sēžam viesnīcā un baudam Stambulas klimatu.
Kaut kāda autobusa-vilciena kombinācija uz Sofiju (tuvākajās Burgasā un Varnā nesezona), tālāk var mēģināt sakombinēt vizieri caur Dortmundi vai kādu citu variantu. Iespēju daudz, ātri gan laikam nekas nenotiks, izskatās, ka labākā pārsēšanas vieta būs kaut kur UK (ne tikai Londona).
Ar lielu uzbraukšanu neko pagaidām neiebilst, ka dzīvojam un ēdam uz viņu rēķinu.Sākums jau bija briesmīgs, ar nakšņošanu lidoostā uz grīdas bez jebkādas ēdināšanas apmaksas un informācijas par turpmākajiem lidojumiem.
Uz Rīgu nav nekāda interese. Tad jau varēja ziemas mēnešos nekur neceļot, bet gulēt mājās.Kad jautājām, lai Džakartas vietā dod kādu citu silto galu, atbildēja, ka visi reisi pilni un nevar neko citu piedāvāt.
Mēs vasaras drēbēs sēžam viesnīcā un baudam Stambulas klimatu.
Ja ir apdrošināšana, kas to sedz, tad var doties pēc ziemas drēbēm uz veikalu, šis tad beidzot sanāktu Veronas reklamētais brauciens pēc šubām uz Turciju.
Kaut kāda autobusa-vilciena kombinācija uz Sofiju (tuvākajās Burgasā un Varnā nesezona), tālāk var mēģināt sakombinēt vizieri caur Dortmundi vai kādu citu variantu. Iespēju daudz, ātri gan laikam nekas nenotiks, izskatās, ka labākā pārsēšanas vieta būs kaut kur UK (ne tikai Londona).
Joka pēc paskatījos un parīt no rīta no Sofijas nokļūt Rīgā var 5 stundu laikā caur Vīni par 215 eiro. Nav nemaz tik traki ja zeme deg zem kājām.
Nu, par turkiem tas nav nekāds jaunums, viņi taču ar to vienmēr bijuši slaveni, ka ir patiešām lieliska aviokompānija ar superīgu servisu (IST biznesa klases laiskotava man joprojām gaišā piemiņā), kamēr viss ir labi, bet, ja rodas kādas problēmas, tad atliek tikai vēlēties, kaut būtu lidots ar ko citu.
Starp citu, Madeirā GAN zina, ko darīt ar apsnigušiem ceļiem, - sniegu no ceļa noskalo ugunsdzēsēji ar savām šļūtenēm, i viss kārtībā.
Starp citu, Madeirā GAN zina, ko darīt ar apsnigušiem ceļiem, - sniegu no ceļa noskalo ugunsdzēsēji ar savām šļūtenēm, i viss kārtībā.
Njā, būtu viņiem kādi -10, šitais būtu interesants pasākums .
Turkish de-icing procedure: https://twitter.com/U_G_U_R_P/status/818794037486424065/video/1
raugos, ka mans lēmums nekad vairs nelidot ar TK ir bijis pareizs
Turkish de-icing procedure: https://twitter.com/U_G_U_R_P/status/818794037486424065/video/1
Nācu uz šejieni, lai šo ieliktu, bet skatos, ka kāds jau pasteidzies man priekšā
Senči pēc 40h neziņas dabūja reisu un tika KUL-IST-RIX vietā rerūtēti KUL-IST-CPH-RIX. JA vis būtu bijis kā plānots, tad 80h vēlāk ierastos RIX.
Tikko rakstīja ka reiss no KUL izlidos 4h vēlāk un līdz ar to pavisam droši shēma IST-CPH-RIX nobruks.
It kā delay saistīts ar pilotu/stjuartu it kā pārslodzi. Skatos, ka lidmašīna nosēdusies 19:30 un plānotais 23:55 izlidos 4:00.
Kā ir šādā situācijā ar kompensāciju, ja jau tā pēc 72h nomarinēšanas KUL vēl tagad tiks nogādāti RIX krietni vēlāk. Saprotu, ka sniegs ir Extraordinary iemesls un kompensācija nepienākas, kaut arī caur Amadeus uzzināju, ka citu aviokompāniju izpildītos lidojumos bija iespējams krietni ātrāk dabūt līdz RIX. Vienkārši Turkish izvēlējās sev izdevīgāko/lētāko variantu.
Ja neskaitam to situāciju un tagad pēc jauno lidojumu dabūšanas, kur visiem ir boardingpass pasažieri tiks nogādāti 6h vai vēlāk galamērķī, tad kaut kādu kompensāciju tā kā būtu pamatoti viņim pieprasīt.
Turkish reiss no KUL nepakļaujas regulai, jo ne ES avio no ne ES lidostas.. tā ka nekāda kompensācija nespīd imho
Rihards_007, man arī liekas, ka kompensācija nepienākas, bet apdrošinātāju/jus gan var patrobelēt, protams, ja apdrošināšana bija nopirkta...