Ja koferis ir atļautajā izmērā (42x32x25) vai ies cauri kā bezmaksas mazā bagāža vai tikai tāpēc, ka koferis ar riteņiem jau defaultā no viņu puses tiks traktēts kā lielā kabīnes bagāža? Tikko atklāju, ka mums divi no 3 rokas bagāžas koferiem ierakstās šajos mini izmēros. Cik palasīju caur google, tiklīdz ir koferis, tā liekot maksāt (2 tādus gadījumus atradu), pat ja ievietojas mazās kabīnes bagāžas rāmī, bet labprāt dzirdētu kāda ceļakājieša paša vai varbūt lidostā novēroto pieredzi. Lidojums no Rīgas, iespējams tas arī kaut ko maina, jo, cik esmu lasījusi, dažādās lidostās dažāda attieksme.
Labs jautājums. Man ar mazais koferīts, kas ierakstās mazās rokas bagāžas izmēros, uz riteniem. Vienmēr bez problēmām tāds bijis. Gan Lufthansa, gan Finnair, gan AirBaltic. Vienreiz pat intereses pēc iemēriju Wizzair somu mēreklī-iegāja kā smērēts. Neienāca prātā, ka var izbrāķēt. Tiešām var?!
Ir lietots izmēriem nedaudz neatbilstošs viegls koferīts ar riteņiem kā mazā bagāža.
Ļoti vienkāršs noteikums. Ja soma iekļaujas 42 x 32 x 25 cm (respektīvi ieiet režģī, kas lidostā pieejams), tad der. Ja lielāka, var likt maksāt (ja pamana). Riteņi neko šajā noteikumā nemaina. Ja kāds internetā paziņo, ka vinam likuši maksāt riteņu dēļ, viņš ir kaut ko pārpratis, vai apzināti maldina. Vienīgā kripata patiesības varētu būt tā, ka uz riteņiem somas ir pamanāmākas un, ja izskatās tuvu robežizmēriem, tās iespējams pārbauda biežāk kā mugursomas.
Paldies. Soma 100% wizzair izmēriem. Riteņi ir + tie ritenu centimetri.
Riteņi ir somas sastāvdaļa. Somu ar visiem riteņiem ir jāspēj ievietot režģī, lai varētu pārvadāt bez papildmaksas.
režģi gāja. Īsāk sakot - neriskēšu. Mēs lidojam 4, sīkajiem pa mugursomai, mums ar veci pa somai un viena lielā nododamā. Iztikšu bez koferīša. Nečakarēšu sev nervus.
Ja režģī gāja, tad būs 0 problēmu un nervu čakarēšana nav gaidāma. Ja vien liki pareizajā režģī (mazajā, nevis lielajā nodalījumā).
Nezināju, ka ir 2 režģi. Pirmo reizi ar Wizzair lidošu. Čemodāns-pats-samēriju 42x32x25, bet skaidrs, ka apakšā ritentini un vēl tie balstini. Tie papildus cm. Tā kā biletes "noķeru" pa lēto uz konkrētajiem datumiem (~148€ uz četriem), lieki nervus neterēšu, un līdzi to koferi neņemšu-kas zin, kas zin...lido pa lēto un vēl koferīti grib bezmaksas līdzi
Nu, man tomēr viss slikti, par 2 cm ar riteņiem pārsniedz atļauto izmēru augstumā. Pārmērīju kārtīgi. Arī laikam neriskēšu, kaut atceros, kad septembrī lidoju no Dortmundes ar mugursomu (kura starp citu arī nedaudz pārsniedza atļauto mazās kabīnes izmēra augstumu), tur bija vairāki cilvēki ar "small cabin bag approved" uzlīmēm uz koferiem, kas noteikti bija tādi kā mūsu lielais rokas bagāžas koferis, t.i., noteikti krietni pārsniedza mazās kabīnes bagāžas izmērus. Ej nu saproti, kam un kāpēc viņi kasās klāt un kam nē. To, ka mazajā rāmī ietilpstošu bagāžu neatļauj ienest kā mazo bagāžu, jo tas ir koferis, neizdomāju no zila gaisa, vienam zviedram un vienai ukrainietei ar šo bija problēmas, kaut koferis ierakstījās mazās bagāžas rāmī. Vispār, gatavojoties ceļojumam, esmu sapratusi, ka mūsu bagāžas somas pilnīgi garām. Ar steigu jātiek no esošajām vaļā un jāinvestē sakarīgākās. Ja reiz maksāt par lielo kabīnes bagāžu, tad papildus +/- 10 cm augstumā un platumā noteikti nenāktu par ļaunu. Sanāk maksāt 2cm dēļ, kaut reāli ietilpība pa lielam atbilst mazajai kabīnes bagāžai. Stulbākais tas, ka šī dēļ problēmas tikai vienam lidojumam, jo pārējie 3 būs ar ryanair, kurš rokas bagāžas noteikumu ziņā ar savu bezmaksas papildus somu 35x20x20cm standarta bezmaksas rokas bagāžai 55x40x20, liekas pilnīga paradīze, salīdzinot ar wizzair.
Režģis jau nav milimetru milimetrā tāds, kā publicētie izmēri, manuprāt ir nedaudz lielāks. Vislabāk ir izmēģināt.
Kasās klāt tad, ja ir laiks un vēlēšanās pārbaudīt, un ja soma pārsniedz režģa izmērus, tur nav nekādas mistērijas un noslēpumainības plīvura. Uz zviedra un ukrainietes sniegto informāciju es nepaļautos, kā jau teicu, kaut ko ir pārpratuši vai kaut ko noklusē. Ja nopietni uztvertu visas dīvainības, ko raksta internetā, tad cilvēks nevarētu būt pārliecināts, ka ābols no koka kritīs lejā, jo kāds noteikti būs ieblogojis, ka viņam reiz krita uz augšu…
Un small luggage uzlīme man mājas glabājas. Tā kā varbūt nevis uzlīmēja Wizzair, bet kāds pats no mājām jau ieradās
man ir wizzair koferis (wizzair kraasaas un mazajos izmeros) uz ritenjiem. Peec pieredzes uzskatu, ka ar cemodans ir labaks par celasomam (ipashi laba nodarbosanas bērniem - šo nopirku dēlam - jo patīk stumt koferus un ņēma nost manējo). Wizzair bagāžas pārbaudes notiek, manuprāt, pēc lidostas un garastāvokļa Parīzes Beauvie lidostu no tā laika nemīlu - lika ceļasomu iebāzt wizzair režģī Manējā pēc izmēriem bija mazāka - tikai plata, kad kabatas pilnas - iebāzt varēju, pēc tam izņemt bija problēmas
Jā, Buvē standartā visiem pārbauda, pirms vispār ielaist uz drošības pārbaudi.
Čemodāni ir dikti dažādi, ir ar gandrīz pilnīgi korpusā integrētiem ritenīšiem, ir, kur papildus vismaz 5 cm sanāks. Kasās klāt tiem otrajiem (īpaši, ja pats čemodāns arī pāris cm lielāks). Ja ieliek rāmī, bet rokturis vai ritenīši rēgojas ārā, būs jāmaksā (daudz). No nedaudzajiem pēdējā laika viziera lidojumiem šādu bagāžas kontroli esmu novērojis vienmēr.
Paldies par informāciju. Ņemu vērā, no mazā čemodāniņa pilnīgi noteikti atsakos. Kaut tas izklausās pēc "matu skaldīšanas". Bet wizzair viss nopietni.
Nopietni gan, kaut kā to par biļetēm nepaņemto naudu taču jādabū atpakaļ.
Jā, WIZZ beidzamajā laikā atšķirībā no RYANAIR, stipri "piečakarējas" izmēriem, it īpaši, ja ir koferis, kuru paredzēts likt salonā uz plaukta. RYANAIR man patīk stipri labāk un, kur vien iespējams, cenšos lidot ar RYANAIR, ja vien šie lido man vajadzīgajā virzienā. Mani pat īpaši neuztrauc, ka RYANAIR manu koferi bez maksas savāc pie iekāpšanas geita vai pie lidmašīnas un pašam koferis jāsavāc jau lidostā.
Bauda noteikti tāpēc, ka pasažieri ir neapmierināti un noteikti sūdzas Wizairam... lieta tāda, mazais cabin bag jāliekot esot zem sēdekli, bet daudzi saliek augšā un pēc tam tie kuri nopirkuši Large bag nav vairs vietas kur likt.
Sapratu vēl vienu paradoksu. Un nopirku vienu bagāžas vienību... bērnu "padir...ņiem" , nezinu kā tos nosaukt. Irējot Vācijā 45€ par gb.uz 5 dienām VIENAM!? (te mati jāplēš), 90€ par diviem man salikās šerpi..piepirku par 19€ x 2 vienu lielo čemodānu. Ja izdomāšu šopingot-nafig, izmetīšu konteinerā, un par 7€ piepirkšu LV citus. Tā kā nav viss tik slikti ar WIZZAIR , lauj taču ieekonomēt ar
Es līdzīgi. "Nospļāvos" un nopirku jaunu rokas bagāžas koferi, kas atbilst standarta kabīnes bagāžas izmēriem, nevis par nieka 2cm pārsniedz bezmaksas kabīnes bagāžas koferi. Ja jau maksāju, tad vismaz par kaut cik jūtami vairāk vietas somā, lai var arī nedaudz šopingkārdinājumā krist, ja nu gadās. To otru koferīti, kas arī it kā gandrīz iekļaujas mazās kabīnes bagāžas izmēros, vīrs pieteicās aizbraukt līdz lidostai nomērīt rīt, jo sanāks uz to pusi braukt. Pašai smiekli nāk, bet nu kas jādara, tas jādara.
Izdevīgi ir savu bagāžas tilpumu palielināt ar prioritārās iekāpšanas iegādi, var papildus ņemt 40 x 30 x 18 cm lielu somu bez maksas, šis pakalpojums laikam 5 eiro maksā, bet tad kopā ar mazo kabīnes bagāžu sanāk izdevīgāk, kā lielo maksas ņemt.
Man arī small luggage uzlīme mājās glabājas
Donamona - paldies par ieteikumu, šo nākotnē varētu izmantot. Šoreiz nesanāks, jo ir 2 standarta rokas bagāžas izmēra koferi, ar kuriem konkrētajā ceļojumā doties ērtāk, kā ar 2 somām katram.
Trešais, kurš likās, ka varētu ielīst wizzair mazajā rāmī ar saviem +2cm, platumā tomēr neielīda. Pārbaudījām lidostā. Tā ka maksāsim vien arī par to kā par lielo kabīnes bagāžu šoreiz. Bet nu tas nekas, biļetes uz Oslo bija tik lētas, ka jāsaka gandrīz par brīvu, tā ka uztveršu tos 3x12Eur kā samaksu par lidojuma biļetēm.
Nu gan riktīgi sabiedējāt Es biju lasījusi, ka rokturim/riteņiem ļauj no režģa ārā (uz augšpusi) torčīt, cik vajag. Galvenais, ka var platumā+biezumā to somu režģī iestumt. Tagad jāštuko, vai mani jaunie, bērniem speciāli nopirktie koferi nav vispār mājās jāatstāj?! Tad gan būs skandāls. Mazā bezmaksas bagāža ir 42x32x25, mani koferi 51x35x18. Neriskēt, teiksiet?
Nu gan riktīgi sabiedējāt Es biju lasījusi, ka rokturim/riteņiem ļauj no režģa ārā (uz augšpusi) torčīt, cik vajag. Galvenais, ka var platumā+biezumā to somu režģī iestumt. Tagad jāštuko, vai mani jaunie, bērniem speciāli nopirktie koferi nav vispār mājās jāatstāj?! Tad gan būs skandāls. Mazā bezmaksas bagāža ir 42x32x25, mani koferi 51x35x18. Neriskēt, teiksiet?
es teiktu, ka tavi koferi, ar diezgan lielu varbūtību, neievietosies Wizzair mazās rokas bagāžas režģī. Tas ir - tieši par 9cm augstākais koferis ir manāmi uzkrītoša lieta. Mans mazais koferis ir tieši Wizzair izmēros- 42x32x25, bet kā te mani pārliecināja - tie riteņi (kas lien ārpus šiem izmēriem, pat nerunāju par pašu koferi), var būt traucēklis mierīgai izlidošanai.
Mani mulsina, kā Tu uztver čemodāna uzbūvi. Liekas tāpat kā paziņot — mans garums ir viens metrs, noteikti ietilpšu atvēlētajā vietā! Ja tā padomā, man ir vēl arī kājas, bet tās neskaitās, vai ne?
Mani mulsina, kā Tu uztver čemodāna uzbūvi. Liekas tāpat kā paziņot — mans garums ir viens metrs, noteikti ietilpšu atvēlētajā vietā! Ja tā padomā, man ir vēl arī kājas, bet tās neskaitās, vai ne?
Attiecībā uz ģimeni (un ceļojumiem) es visu uztveru visu tieši un nepatapināti, teiksim tā - manas pārdomas neskaitās. Ja es ceļotu viena - ņemtu to koferi, un ja teiktu, ka neder - atstātu lidostā un lidotu tikai ar to, ko varu salikt kabatās.
Es pagaidām vēl neesmu redzējis bagāžas izmēru noteikumus, kur nebūtu klāt pierakstīts "including wheels and handles" (ieskaitot ritenīšus un rokturus). Un tie noteikumi tieši tāpēc tā uzrakstīti, jo ir cilvēki, kas pārliecināti, kas čemodāna ritenīši, rokturi, milzu kabatas vai milzu "vēders" - nu tas jau neskaitās.