1. Vai 1h 25 minūtes, ja lido ar rokas bagāžu būs pietiekams, lai pārsēstos nākamajā lidmašīnā? Ryanair un Easyjet reisi.
2. Kā pavadīt laiku šajā lidostā vai apkārtnē, ja starp lidojumiem ir 6 stundas? Vai var paspēt uz Berlīni vai arī kaut ko tuvāk apskatīt?
1. var arī nepaspēt, ja ir liela rinda uz pases pārbaudi.
2. var droši braukt uz Berlīnes centru ar vilcienu +-1stunda
1. Pilnīgi pietiekami pat neskaitot nelielu satraukumu stāvot drošības kontroles rindā. Bet čammāties gan nevajag, īpaši, ja jāsaņem un jānodod bagāžu, tad varētu būt nedaudz saspringti.
2. Tikai uz pilsētu, ceļā ap stundu katrā virzienā (vilciens gan čaklāks, bet autobuss+metro biežāks). Kaut gan, var jau nebraukt uz centru, bet patusēt tā paša Zīdkroica rajonā (pusstundas brauciens). Lidostā gan nekā ko darīt nav.
Braucienu plānošana Belīnē: http://fahrinfo.bvg.de/Fahrinfo/bin/query.bin/en
(Pārlieku jautājumu te — Juris)
Varbūt ir info par SXF, mums ir 1.5 stundas starp lidojumiem, no Easyjet uz Ryanair, vai ir jāiet ārā un atkal iekšā?
Paldies!
(Pārlieku jautājumu te — Juris)
Varbūt ir info par SXF, mums ir 1.5 stundas starp lidojumiem, no Easyjet uz Ryanair, vai ir jāiet ārā un atkal iekšā?
Paldies!
SXF ir vairāki termināļi, starp kuriem var pārvietoties ar kājām. Ja tālākais lidojums no cita termināļa, tad jāiet ārā un atkal iekšā. Arī RIX bieži vien atlido vienā terminālī, bet izlido no cita. Cik saprotu, termināļi konkrētajam reisam nav akmenī iecirsti.
Tikko biju. Lidojums no ta pasa terminal - tapat jaiet ara/ieksa.
Ja viss notiek laikā, tad pusotra stunda ir pat vairāk kā vajadzīgs, kaut bagāžas saņemšana un nodošana (ja vajadzīga) var arī ieilgt.
Neesmu pārliecināts, ka airside šajā lidostā ir vispār, bet uz FR un EZY savienojumu tāpat neattiecas.
Termināli ir skaļi teikts, divas blakusstāvošas ēkas, savienotas ar galeriju. Ja jāmaina terminālus, tad attālums starp ārdurvīm pie 200 m var būt. Rinda uz drošības kontroli var būt, ja kavē, jālūdz darbiniekiem palaist rindas priekšgalā (personīga pozitīva pieredze).
SXF rindas tajā terminālā, no kura lido lētās aviosabiedrības, var būt milzīgas, paši nesen pusotru stundu stāvējām uz drošības kontroli - vispirms parastie līčuloči, tad vēl papildus rinda visā termināļa garumā, 80-100m. Bet viņu parastā prakse ir tad, kad tuvojas iekāpšanas laiks, rezervēt papildus prioritāro rindu pasažieriem, kas nepaspēs. Līdz ar to reizi 10-15 minūtēs darbinieki staigā gar rindu un sauc kopā tos, kas kavē. Samērā liels haoss. Līdz ar to, ja knapi ar laikiem, nevajag kautrēties pašiem iet klāt pie darbiniekiem, kas regulē rindu uz pārbaudi.
C un D termināli pēc drošības kontroles ir savienoti, līdz ar to kontroli var iziet arī C terminālī. Garās rindas parasti novērotas D terminālī, no kurienes lielākā daļa FR reisi atiet.
SXF visi 4 termināli pēc drošības kontroles ir savienoti, tā ka ir pilnīgi vienalga, caur kuru iziet. Es parasti apeju visus 4 un paskatos, kur īsāka rinda un to arī izvēlos. Pēdējā laikā D tiešām ir vispilnākais. Visbiežāk tukšāk ir A terminālī (drošības kontrole ir 2. stāvā). Ir bijušas pāris reizes, kad darbinieki negrib izlaist caur citu drošības kontroli nekā norādīts uz tablo, bet tad var aiziet uz nākamo un tur atkal visiem vienalga.
SXF visi 4 termināli pēc drošības kontroles ir savienoti, tā ka ir pilnīgi vienalga, caur kuru iziet. Es parasti apeju visus 4 un paskatos, kur īsāka rinda un to arī izvēlos. Pēdējā laikā D tiešām ir vispilnākais. Visbiežāk tukšāk ir A terminālī (drošības kontrole ir 2. stāvā). Ir bijušas pāris reizes, kad darbinieki negrib izlaist caur citu drošības kontroli nekā norādīts uz tablo, bet tad var aiziet uz nākamo un tur atkal visiem vienalga.
Mūs speciāli aizveda uz A termināli, lai izietu kontroli un pēc tam atgriezāmies D terminālī
Mh, mani arī darbinieki paši ir sūtījuši uz citu termināli.
Šī laba informācija. Praktiski vajadzība nav bijusi, bet piedzīvots gan - Rīgas reiss izlaida A termināla tālajā galā, kontrole ar rindu bija D terminālā, bet iekāpšana no tā paša A termināla tālā gala
(Pārlieku te — Juris)
Lidojums no Rīgas uz Melnkalni ar Raynair caur Berlīni. Berlīnes lidostā starp lidojumiem ir 2.5 h laiks. Vai šis ir pietiekoši? Saprotu, tā kā tas nav savienotais reiss, tad Raynair neko nekompensē, ja piemēram viņi kavējas no Rīgas un mēs nokavējam reisu no Berlīnes? Paldies!
Ja pirmais reiss nekave, tad laika pietiek. Ryanair neko nekompenses kavejuma gadijuma. Ieteikums panemt celojuma aprdrosinasanu, kas sedz sadus riskus, piemeram Swedbank.
Ja pirmais reiss nekavē, tad laika ir pietiekami, lai nevāji pagarlaikotos. Ar rokas bagāžu šajā lidostā no trapa līdz nākamajam geitam pietiek ar mazāk kā stundu (drošības kontrole C terminālā). Ja pirmā lidojuma kavēšanās (mēdz gadīties, pats esmu saskāries), tad ļoti vēlams būt plānam B, ieskaitot apdrošināšanu šādiem gadījumiem.
Galvenais, pārliecinies, vai reiss uz Melnkalni ir no tās pašas lidostas, jo Berlīnē ir divas lidostas un Ryanair lido arī no otras.
Pašlaik rāda tikai Podgoricu un no SXF, 16:20, kas liek domāts, ka šis ir īstais reiss, uz ko paspēt no Rīgas reisa.
Ir izmaiņas Ryanairam.
Tagad tik 1h 50 minūtes starp lidojumiem. Abi Ryanair no SXF. Vai var paspēt ja nav nododamā bagāža?
Man vispar 1st 20 m. caur CRL lidostu
Lidojums turp. No Rīgas uz Berlīni 13:15 tagad.
andris555, mierīgi paspēsi, ja pirmais reiss neaizkavēsies vairāk par 40-50 min.
Paldies! Cerēsim, ka neaizkavēsies.
Pilnībā pievienojos Jura optimismam. Es paspēju pat uz praktiski nokavētu reisu, jo Rīgas reisa kavējums tai dienā bija tikai viens no daudziem, nākamā izlidošana (no SXF) arī stipri kavēja. Rīgas reisa kavēšanās apmēram pusstundas robežās jāpieņem kā ierasta parādība (šai lidmašīnai jau būs ceturtais tās dienas reiss), arī plānojot ceļojumu. Kaut skatos, ka pēdējās dienās viss notiek perfekti un pat apsteidzot grafiku.
Man vispar 1st 20 m. caur CRL lidostu
Ar CRL ir vienkāršāk, jo tur pamatā ielidojušie pasažieri iet caur lidostas iekāpšanas sektoram.
SXF savukārt tā nenotiek nekad, un tur, lai tiktu uz nākamo reisu, vienmēr jāstāv rindā uz drošības kontroli. Tās dažkārt mēdz būt visai garas.
Varbūt tad nopirkt Fast Track?
paredzētais ielidošanas laiks no RIX - SXF 13:55
izlidošana uz ACE 15:45
Lidojums turp. No Rīgas uz Berlīni 13:15 tagad.
Vispār šis ielidošanas laiks jau ir kādu laiku, vismaz 24.07.2019 rezervācijā bija tieši tāpat.
Jā, kļūdījos. lidojumam uz ACE ir izmaiņas.
Bija Departure time - 17:20
Jaunais Departure - 15:45
Jā, kļūdījos. lidojumam uz ACE ir izmaiņas.
Bija Departure time - 17:20
Jaunais Departure - 15:45
1:50- nav maz.
Ir vairākas drošības kontroles - aplikācijā labi redzams, cik liela rinda tajās.
Katrs jau pats pieņem lēmumu - es nestresotu.
UPD.
Pēdējās 11 dienas RIX-SXF ir VIENS kavējums - 5 minūtes.
Bet var jau lidot iepriekšējā dienā, izbaudīt Berlīni, izgulēties viesnīcā un nestresot.
SXF savukārt tā nenotiek nekad, un tur, lai tiktu uz nākamo reisu, vienmēr jāstāv rindā uz drošības kontroli. Tās dažkārt mēdz būt visai garas.
Cik novērots, tad garas rindas parasti ir tikai Ryanair terminālī (Terminal D). Aizskrienot uz citiem (A, B, C) iekšā var tikt krietni raitāk!