(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)
Gribēju uzprasīt - cik bieži esat piedzīvojuši to, ka tiek svērta rokas bagāža?
Esmu lidojis gan Eiropā, gan Āzijā, gan Āfrikā - un apaļu 0 reizi piedzīvoju to, ka pie iekāpšanas svērtu somu.
Par izmēriem jā - to gan esmu redzējis, ka nelaiž, ja acīmredzami ir par lielu.
Man ir svērta, ja čemodāns uz riteņiem. Condor, Lufthansa, airBaltic. Tas mani vienmēr satrauc, jo mums parasti fototehnika sver krietni vairāk par atļauto limitu. Bet tā kā tā ir mugursomā, parasti to pilnībā ignorē :)
Reizes 3-4 varētu būt... FR un BT
ā... un šovasar vēl bagāžu svēra Finnair Vasas lidostā, neskatoties uz to, ka bija biznesa klases biļetes, pie tam ļoti principiāli... nācās somu nodot, bet iečekoju tikai pirmajam lidojumam, un tālāk jau nākamajā lidmašīnā ienesu kā rokas bagāžu... arī no somiem, kas parasti lidoja biznesa klasē, esmu dzirdējusi, ka Finnair šogad sākuši piekasīties ļoti daudzām lietām un nenodrošina agrāko servisu - tas gan lidojumiem pa Eiropu, par pārējo nezinu
Gribēju uzprasīt - cik bieži esat piedzīvojuši to, ka tiek svērta rokas bagāža?
Kādus gadus atpakaļ Brēmenes lidostā vispār nelaida uz drošības kontroli, pirms nebija nosvērta rokas bagāža. Tagad tā vairs nav.
Vēl man ir svērta Frankfurt (Hahn) lidostā, un toreiz noteikti būtu pārsvars, ja es neturētu rokā laptopu. Tas vēl bija tajos laikos, kas Ryanairam bija prasība visu sastūķēt vienā somā. Bet "jaunākos laikos" - neatceros, ka būtu svērta.
Gribēju uzprasīt - cik bieži esat piedzīvojuši to, ka tiek svērta rokas bagāža?
Esmu lidojis gan Eiropā, gan Āzijā, gan Āfrikā - un apaļu 0 reizi piedzīvoju to, ka pie iekāpšanas svērtu somu.
Par izmēriem jā - to gan esmu redzējis, ka nelaiž, ja acīmredzami ir par lielu.
Gandrīz katru reizi
Wow, es šokā, bet nu paldies par pieredzi
Kā ir ar Norwegian? Ir biļetes uz FLL caur ARN ar rokas bagāžu tikai.
Gribēju uzprasīt - cik bieži esat piedzīvojuši to, ka tiek svērta rokas bagāža?
Esmu lidojis gan Eiropā, gan Āzijā, gan Āfrikā - un apaļu 0 reizi piedzīvoju to, ka pie iekāpšanas svērtu somu.
Par izmēriem jā - to gan esmu redzējis, ka nelaiž, ja acīmredzami ir par lielu.
Pēdējo reizi to piedzīvoju Keflavikas lidostā gada sākumā. Pus kilograms bija par daudz!
Pagaidām 0 reizes. Ceru, ka tā arī paliks.
Laikam vienu reizi svēra FR Brēmenē sen sen atpakaļ.
1. x mūžā, kad vēl Wizzair lidoja no Lībekas. Bet tas nebija pirms iekāpšanas, bet gan, ja nemaldos, pirms drošības kontroles.
Cebu City fiļipinkās svēra ne tikai visas somas, bet arī pašus, lidojums uz Caticlan (Boracay) - tur paīss skrejceļš
Man nekad nav svērta arī diezgan bieži lidojot (visbiežāk ar LH). Laikam vienkārši ir paveicies. Reti arī gan ir vairāk par tiem 8 kg.
1. x mūžā, kad vēl Wizzair lidoja no Lībekas. Bet tas nebija pirms iekāpšanas, bet gan, ja nemaldos, pirms drošības kontroles.
Khmm, dīvaini. Viņiem, manuprāt, rokas bagāžai svara ierobežojums vienmēr bija "jums bez palīdzības jāspēj ielikt overhead bin".
Bet svēruši ir 2x. Abas - Barselonā. BT un FR.
1. x mūžā, kad vēl Wizzair lidoja no Lībekas. Bet tas nebija pirms iekāpšanas, bet gan, ja nemaldos, pirms drošības kontroles.
Khmm, dīvaini. Viņiem, manuprāt, rokas bagāžai svara ierobežojums vienmēr bija "jums bez palīdzības jāspēj ielikt overhead bin".
Man liekas, Tu jauc ar Easyjet, kuriem patiešām ir šāds ierobežojums. Wizzair, ja ko nejaucu, ir 10 kg lielajai rokas bagāžai.
Nejaucu gan! Nezinu kā ir easy, bet wizzair nebija konkrētu kg. Varbūt tagad kaut ko ir izdomājuši. Vismaz tajā laikā, kad lidoja uz Lubeck, tad tiešām nebija.
40+ lidojumi pēdējo gadu laikā, pārsvarā ar Ryanair! Ne reizi nav ne svērta, ne mērīta rokas bagāža! Ir manīts, ka Wizzair čeko vai nav par lielu mazās rokas bagāžas!
Man ir svērta rokas bagāža 1x Maskavā pie check-in, Air Baltic, lika nodot un 1x Ryanair
Šī gada laikā - ne reizi. Man rokas bagāža - mazais wizzair mini standarta koferīts uz riteņiem. Ērti skriet pa lidostu, kad geiti 1,5-2km attālumā un 50min pārsēšanās laika...
2016. gadā ne reizi, bet pirms tam vismaz 10+ reizes ar Ryanair, BT, Easyjet un Aegean. Es gan uz vecumu biežāk samaksāju par bagāžu un ar minimālu rokas bagāžu eju.
Stambulas lidostā, lidoju ar BT (2013.g.) - vienīgo reizi šķiet (atceros, jo rokas bagāžas čemodāns pārsniedza pieļaujamos kg).
Pateicu ka pārpakošu čemodānu - aizgāju uz WC - daļu no čemodānu ieliku rokas mazajā bagāžā, kaut ko uzģērbu - rezultātā svars bija ok pirms sēšanās lidmašīnā sapakoju lietas atpakaļ čemodānā
galvenais - ja bagāžai atbilst gabarīti (meitas čemodānam gan riteņi palielina gabarītus - ja kādreiz liks piemaksāt - teikšu, lai zāģē nost riteņus ))
galvenais - ja bagāžai atbilst gabarīti (meitas čemodānam gan riteņi palielina gabarītus - ja kādreiz liks piemaksāt - teikšu, lai zāģē nost riteņus ))
Tikai tos riteņus jau Tev liks zāģēt nost - tā kā turi zāģi pa rokai !
Man kādus 8 gadus atpakaļ Skavstā arī ritentiņi traucēja un jau taisījos lauzt nost. Kad meitene redzēja, ka es toč to taisos darīt, apžēloja pēdējā mirklī
18 mēnešu laikā 46 lidojumos ne reizi nav prasīts svērt rokas bagāžu --> Ryanair, Easyjet, Iberia, Norwegian, Air Baltic, Air Asia, Jetstar, Malaysia, Wizzair, Turkish, Ukrainian, Air France ... Un 11 lidojumos bija soma uz 2 riteņiem. Tā kā - viss atkarīgs no veiksmes
2016.g. augustā Rīga - Oslo ar Norwegian un abas mugursomas lika nosvērt. Viena pārsniedza aptuveni 1kg. Neko neiebilda.
Mani interesē Jetstar, Scoot un Srilankan Airlines, vai pārbauda somu izmērus? Man laikam pa kādiem 2 cm pa platu, lidojot ar Srilankan, bet ar Scoot lidojot pa 2 cm pa garu čemodāns.
Tikko no Norwegian atnāca SMS: A quick reminder from Norwegian before you fly, make sure that your hand baggage does not exceed your allowance. Oversized bags brought to the gate will be loaded in the hold for an additional charge up to 140EUR.
Normāli grib noplēst.
Sabijos, ka šie iet WIZZAIR RYANAIR pēdās ar samazinātu bagāžas izmēru, bet apskatoties mājaslapā izmēri ir normālie: 55x40x23 cm un 10kg
https://www.norwegian.com/uk/travel-info/baggage/hand-baggage/
Nez kāpēc tādu SMS sūtīja ja nekādas redzamas izmaiņas nav rokas bagāžai.
Šādu verķi kādam ir gadījies redzēt (lietot) lidostās? Automātiskais mērītājs-svērējs-drukātājs http://www.2bcontrol.com/wp-content/uploads/2018/07/LOGISCAN_COMPACT_en.pdf
Ar visām darbībām Ryanairs ir "pārlocījis stiepli", ka vairs neskatos viņu virzienā. Vienkārši vairs pat neizskatu variantus ar viņiem.
Man gan pret FR nav nekādu pretenziju. Pēdējo 5 gadu laikā neko nav ne svēruši, ne mērījuši. Nepiekasās, ja bez mugursomas ir arī mazā "vēdersoma" vai mazā pleca somiņa. Plus tax free maisiņš. Cena papildus salona bagāžai pilnīgi ok, lai nepieciešamības gadījumā to piepirktu klāt. Man personīgi tad jau drīzāk BT ir "zobu sāpes". Un lidojumi BT daudz dārgāki kā FR, ja vien negadās liela veiksme noķert tieši to, ko gribu un tad, kad gribu, par ķiršu cenām, kas parasti negadās.
BT ar savu "smago kabīnes bagāžu" ir pazaudējuši jebkuru cieņu manās acīs. Lidoju, protams, pa vecam, vienmēr ir plāns B, ja nu sadomā svērt.
Ar Ryanair pēc jaunajiem noteikumiem nav sanācis vispār lidot, diez ko jau nepatīk, bet vismaz spēles noteikumi skaidri. Ar Wizzair jau +/- tas pats.