Sveiciens visiem!
Decembra sākumā nopirku Air Baltic biļeti ar dalīto maksājumu. Otra daļa bija jāapmaksā līdz 15.decembrim ieskaitot. Pat kalendārā bija atzīmēts atgādinājums par atmaksu. Taču palaidu to garām un atcerējos šorīt, kad bija pagājušas 8-9h pēc apmaksas termiņa beigām. Pa to laiku jau atnācis Air Baltic e-pasts par rezrevācijas atcelšanu un paziņojums, ka samaksātā nauda par 1.daļu arī netiek atgriezta.
Protams, esmu vainīga. Bet ... Air Baltic atgādinājums par atmaksu atnāca 3 dienas pirms termiņa beigām. Manuprāt, būtu normāli, ka tāds tiktu atsūtīts arī pēdējā dienā pirms beigām. Ir sajūta, ka šis ir viens no kompānijas biznesa veidiem - pelnīt uz tiem, kas kaut ko palaiž garām. Vispār jau tas nav man raksturīgi, bet šoreiz pirmssvētku steigā gadījās.
Piezvanot uz kontakttālruni (kas, starp citu, ir vēl viens Air Baltic biznesa veids, jo par 1 zvana minūti jāmaksā 0,52 EUR) un "kādu laiku uzgaidot", man tika piedāvāta biļete par 3x dārgāku cenu, nekā atlikušais maksājums.
OK, no lidošanas jau esmu atteikusies. Galvenokārt jau principa pēc. Bet varbūt ir iespēja atgriezt vismaz daļu samaksātās naudas? Vai ir kādi ieteikumi, kā rīkoties?
Paldies jau iepriekš!
Vienīgais, ko varu ieteikt - zvanīt uz parasta tarifa Nr., kuri pieejami arī zvaniem no Latvijas:
+371 67229696 (zvaniem no Vācijas; tiek piemērots starptautisko zvanu tarifs; P.-Pk. 9:00 - 18:00)
+371 67006006 (zvaniem no citām valstīm; tiek piemērots starptautisko zvanu tarifs; P.-Pk. 7:00 - 22:00; Se., Sv. 8:00 to 20:00
Uz Ziemassvētkiem gabdrīz visas biļetes ir daudz dārgākas, par to nav ko brīnīties. Manuprāt, jālasa viņu noteikumi, bet diez vai kas būs atgūstams, izņemot lidostas nodokli (BT reisiem vidēji ap 10-15 EUR). Bet arī tas vēl jāprecizē pie pašas aviokompānijas. Arī tūrisma kompānijām ir tā, ka kaut kadu naudas daļu tās patur sev, ja klients pēdējā brīdī tomēr atsakās ceļot un kaut ko nav samaksājis.
Paldies!
Zvanīju uz Latvijas tarifu, un arī automātiskais atbildētājs 2x atkārtoja, ka saruna maksās 0,52 EUR.
Laikam jānoraksta zaudējumos šis pasākums...
Pazvani uz tiem numuriem, kurus norādīju - tie nu gan nemaksās 0,52 EUR/min. un ir pieejami zvaniem no LV. Vēl nedēļu atpakaļ tie nebija paaugstinātas maksas numuri. Cik maksās nodokļi konkrētam lidojumam , to var redzēt iekš MATRIX. Samaksātos nodokļus, ja dalītais maksājums tos nosedzis, gan vajadzētu varēt atgūt - mans viedoklis. Atlikušo summu gan nē.
Maksas Nr. Latvijā sakas ar 900XXXXXX, ja kas. Numuriem 67229696 un 67006006 starptautiskais tarifs tiek piemērots tikai, ja zvani no ārzemēm uz Latviju, nevis no Latvijas uz Latviju.
Paldies, jautājums atrisināts ar izpalīdzīgu cilvēku palīdzību!
Veiksmi visiem!
Un kāds tad bija (at)risinājums?
Ja Air Baltic piedāvāja pirkt jaunu biļeti par 3x augstāku cenu, nekā bija atlikusī vērtība, tad ar kādas tūrisma kompānijas starpniecību piemaksāju ~60 EUR un tiku atpakaļ pie savas rezervācijas.
Ja Air Baltic piedāvāja pirkt jaunu biļeti par 3x augstāku cenu, nekā bija atlikusī vērtība, tad ar kādas tūrisma kompānijas starpniecību piemaksāju ~60 EUR un tiku atpakaļ pie savas rezervācijas.
Un kura bija tā jaukā tūrisma kompānija, kura tik vienkārši var pārņemt jau atceltu rezervāciju pa tiešo no BT?
Pat nezinu, jo ar starpniekiem to nokārtoju...
Kurā Narvesenā pirki aploksni?
Nepirku.
Un tik izpalīdzīgus starpniekus arī, protams, nemaz nepazīsti un nemaz nezini, kurš tad īsti bija tas laipnais starpnieks. Būtu interesants tāds starpnieks, kurš to spēj... Vari jau neturēt sveci zem pūra. Nav jau, pasarg dievs, strapnieks algotas slepkavības pasūtījumam, kuru nedrīkst izpaust.
Alisone, būtu tiešām jauki, ja Tu pastāstītu, kas tā speja atdzīvināt rezervāciju, tas citiem varētu būt ļoti noderīgi. Kā jau Viesturs saka, nav taču līdzdalība noziegumā notikusi, lai būtu jāslēpj. Pirms mirkļa taču lūdzi palīdzību citiem ceļakājiešiem, būtu laipni arī būt pašai būt gatavai izpalīdzēt…