Atvanojos, ja kas tāds jau ir bijis, bet jautājums akūts
Air Baltic no Rīgas izlidoja ar 20 minūšu nokavēšanos un tāpat arī ielidoja Hamburgā. Rezultātā nokavēju savienoto reisu (starp reisiem bija 35 minūtes starpā, ar nokavēšanos palika 15 minūtes, ar to, ka lidmašina nepiebrauca pie termināla, bet tikām vesti ar autobusu, pazaudēju vēl 8 minūtes, rikšoju, cik nu spēju, bet izlidošanas geits jau bija ciet), pārbukoja mani uz citu, iedeva 6 eiru kuponu ēšanai. Regulas gadījums - gandrīz 6 stundas vēlāka ierašanās galapunktā. Bet lidosta pilnīgi visi atsakas izsniegt izziņu par ienākoša reisa kavēšanos, to varot izsniegt tikai Air Baltic, lai kontaktējoties ar viņu. WTF? Man tacu to izziņu tieši tapēc arī vajag, lai viņiem pierādītu, ka nkoaveju reisu vinu pašu dēļ, un kaut kā ir aizdomas, ka nebūs vienkārši.
Tiklīdz aizlidošu līdz galam, rakstīšu, protams, Baltikam, bet vai tiešam nav nekā, ko es varētu darīt tagad? Vai tas ir normāli, ka neviens sādu izziņu neizsniedz?
Flightradar 24 zinojums neder? Tur vajadzetu redzet precizu ielidosanas laiku.
nesaprotu priekš kam tev to vajag, kamēr neviens neapstrīd kavēšanos - uzraksti vēstulē faktus un viss...
Paldies!
Neticu BT labticigumam (un atceros lidzigu temu saja foruma) un labprat nodroslnatos ar pieradijumiem. Tapec.
Tieši tā arī ir, kā zahuj raksta. Nevienam tā izziņa nav vajadzīga, reisu izlidošana/ielidošana ir ja ne publiska, tad viegli pieejama informācija, kuru sagrozīt nesanāks. Strīdi sāks rasties par to, kāpēc pirmais reiss kavējās un vai tie nav nepārvarami apstākļi.
www.flightstats.com reģistrētiem lietotājiem piedāvā bezmaksas vēsturiskos datus, šādi - tas ir maksimums, ko esmu izmantojis, lai smeltos plānoto un aktuālo info sūdzībai: