Sestdien atgriezos no vel februāra akcijas laikā pirktā lidojuma RIX-MIA-RIX ar pārsēšanos CDG . Atpakaļceļā MIA kategoriski atteicās iečekot lielo bagāžu līdz galamērķim jo esot pārāk liels starplaiks starp lidojumiem. CDG ielidoju piektdien 11:20 un tālāk uz Rīgu izlidoju sestdien 10:10 , tātad starplaiks mazāks par 24 stundām. Parīzei domāto apģērbu jau biju salicis rokasbagāžā, bet nu nekā. Nācās gaidīt čemodānu un, nesameklējot bagāžas glabātuvi, staipīt to līdz uz viesnīcu un atpakaļ. Vai ir kādi noteikumi vai vispārpieņemtā prakse līdz cik ilgiem pārsēšanās laikiem bagāžu līdz galam tomēr iečeko ?? ... lai to zinātu un varētu ar to rēķināties citos ceļojumos
Hmm, dīvaini, man bez problēmām Taipejā paturēja iečekotu somu, kaut man bija nakšņošana Taipejā, kādas 15 h noteikti bija starp reisiem, gan turp, gan atpakaļceļā. Bet atpakaļceļā Kororā pierunāju iečekot man somu līdz Rīgai, kas vispār nebija savienotā biļete. Tur gan pa ceļam viņa nez kāpēc uzradās Amsterdamā uz lentas (pietam, tikai viena no abām), bet tur meitenes uz vietas beigās nokārtoja, somas līdz Rīgai tika. Stresiņš gan bija, bet tā kā somas bija tuvāk 24 kg nevis BT atļautajiem 20, bija svarīgi iedabūt iekšā uzreiz
Somu līdz galam var iečekot, ja ir lidojums bez stopoveriem, respektīvi, ja starp lidojuma posmiem ir līdz 24:00 (ieskaitot). Bet problēmas parasti sākas ASV, jo viņiem iekšējiem lidojumiem atļautie tranzīti ir īsāki (ja nemaldos, 6 stundas), un tad viņi putrojas, pat ja paredzamais garais tranzīts ir kaut kur citur pasaulē. Vēl problēmas rodas vienkārši neprasmīgiem darbiniekiem. Ja ir svarīgi iečekot somu līdz galam, tādā gadījumā vajag saukt priekšniecību, kaut vai lai ar roku raksta bagāžas birku, ja nemāk to izdarīt savā datorā.
Teicu ka mazāk par 24 stundām. Darbinieks aizgāja pie priekšniecības konsultēties un atnācis atpakaļ teica ka nevarot iečekot bagāžu līdz galam drošibas noteikumu dēļ
Aizgaja aiz stura uzpipet, atgriezas un atsuva Tevi, lai necakaretos
Teicu ka mazāk par 24 stundām. Darbinieks aizgāja pie priekšniecības konsultēties un atnācis atpakaļ teica ka nevarot iečekot bagāžu līdz galam drošibas noteikumu dēļ
Kas protams ir pilnīgas muļķības. Ja bagāžu nav droši atstāt uz 23 stundām, tad nebūtu droši uz īsāku laiku.
https://www.klm.com/travel/lv_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allo...
KLM, bet domaju ka AF arī:
If your trip includes a transfer, your check-in baggage will usually be sent to your final destination. The baggage claim tag that you receive when dropping off your baggage always states your bag’s final destination.
When transferring, you only need to collect your baggage and check it in again for your connecting flight, if:
Nu lūk, dažām aviosabiedrībām ir vēl savādāki noteikumi. Paldies, Vovi1974!
Tā kā man ārkārtīgi patīk izmantot šādu 'bezmaksas' piestāšanu tranzītpilsētā, esmu to darījis bieži, un pieredze ar nododamo bagāžu 20-24 stundu tranzītā sekojoša — amerikāņu aviosabiedrības / darbinieki nekad nespēj iečekot līdz galam; Āzijas un Austrālijas aviosabiedrības vienmēr spēj; Eiropas — ar mainīgām sekmēm. Tas protams ļoti neprecīzs pētījums, varbūt lielāka nozīme tranzītpilsētai, izlidošanas pilsētai, galamērķim.
Tātad iespējamība iečekot līdz galam ir stipri dažāda un līdz šim man vienkārši veicies. Nu bet informācija ļoti vērtīga. Paldies par atbildēm.