Pērkot biļetes esmu mazliet iekūlies. Kā jau var nojaust pēc virsraksta, tad tika sajaukti attiecīgie lauciņi. Lidojums plānojas ar SAS, bet rezervācija veikta caur spāņu aģentu. Tā kā lidojums uz ASV neesmu drošs, vai šāda kļūme paliks nepamanīta un nesarežģīs imigrācijas procesu ASV.
Varbūt kādam līdzīga pieredze šādā situācijā?
Aģents gatavs kļūdu izlabot, bet pieprasa mēmo naudu. SAS reklamē bezmaksas atcelšanas iespēju, ja rezervācija veikta pēdējo 24h laikā, bet šī opcija laikam strādā tikai tad, ja rezervēts caur SAS lapu!?
Kādam varbūt kādi ieteikumi ko darīt, vai, varbūt, nedarīt!? Vispār!
Sazvanit SAS pa tieso.
Es neko nedarītu. Nedomāju, ka imigrācijā kāds tam pievērš uzmanību, ja vien vārds un uzvārds ir kopumā pareizi. Kāda starpība vai uz biļetes rakstīts Bērziņš Juris vai Juris Bērziņš.
Bet var jau piezvanīt SAS un pajautāt.
Man tikko gadījās identiska situācija pērkot biļetes Flugladen.de ! Nebija nekādu problēmu, tikai nevarēju reģistrēties lidojumam online, vajadzēja lidostā, kur sistēmā nomainīja vārdus vietām reģistrējoties un viss. Lidoju ar BA un AA.
Gaada sakumaa ar Lufthansu RIX-FRA-HKG vairaki izlidojam. biletes bija online iecekotas un pat pie check in counter kur nodevam somas neviens neko neaizradija ka sajaukts vietam un ari neko vini sistemaa nemainiija
Mēģināšu pa tiešo sazināties ar SAS un cerēšu, ka viņi spēs man līdzēt! Mana sirds būs daudz mierīgāka, ja šī nejēdzīgā kļūda tiktu izlabota pirms došanās ceļā, jo biļetes nav rezervētas man, bet gan citiem cilvēkiem, kam nav diez ko liela ceļošanas pieredze un angļu valodas zināšanas arī nekādas.
OTA, kurā biļetes pirku, laipni piedāvājās izlabot šo kļūdu, tikai man tas maksāšot 85 EUR !!!! par pasažieri !!! Un tas vēl, cik saprotu, esot limited time offer!
Man šādā situācijā atteica iekāpšanu, jo sistēmā pretī uzvārdiem nebija attiecīga ESTA. Piekrītu, ka tas ir atkarīgs no klerka, kurš iečeko.
Man šādā situācijā atteica iekāpšanu, jo sistēmā pretī uzvārdiem nebija attiecīga ESTA. Piekrītu, ka tas ir atkarīgs no klerka, kurš iečeko.
Man izskatās pēc pretrunas pēdējais teikums, ESTAi nospļauties, ko kurš klerks dara un domā, ja datorā nav pareizi attiecīgajā ailītē, tad uzskatāms, ka pasažieris ir pavisam cits cilvēks.
Bet kā te augstāk kaut kas minēja - lidostā pie lodziņa samainīja vietām, ja to izdara, tad jau ir viss ok beigās.
Man šādā situācijā atteica iekāpšanu, jo sistēmā pretī uzvārdiem nebija attiecīga ESTA. Piekrītu, ka tas ir atkarīgs no klerka, kurš iečeko.
Oh! Un kas/kā notika tālāk?! Aizlidoji, neaizlidoji? Piemaksāji kaut ko?!
Tikko zvanīja biļešu pārdevējs un informēja mani par sekojošo:
- Šie esot sazvanījušies ar SAS;
-SAS nevar garantēt biļešu derīgumu un to, ka varēs lidot, ja kļūda netiks izlabota;
-Aģentūra varot kļūdu izlabot, tikai tagad, tā kā biļetes jau izdotas, tas maksāšot jau 120 EUR (35 EUR SAS fee un 85 EUR aģenta service fee) Un šis arī esot limited time offer.
Nu izskatās, ka Tev ir 3 varianti:
Olaf, vai izdevās sazināties ar SAS pašam?
Huks, pirmais variants man nu pilnīgi noteikti nav pieņemams. Būs vien šī lieta jāškurina tālāk!
Juri, zvanīju SASam. 15 minūtes nosēdēju uz līnijas. Vairāk laika gaidīt nebija, tāpēc ne pie kādas skaidrības netiku. Rītdien mēģināšu vēlreiz gan ar SAS RIX biroju gan citiem. Varbūt ir kas tāds, uz ko īpaši spiest un atsaukties?
Saprotu, ka īsti korekti un pareizi tas nebūtu, bet vai ir iespējams šāds scenārijs: Lētākajām biļetēm vārda maiņa bieži vien ir atļauta, samaksājot nodevu un cenas starpību, kas veidojas no pašreizējās biļešu cenas. Vai šādā gadījumā arī šie varētu mēģināt ko tādu darīt (nopratu no šīsdienas telefonsarunas, ka jā), neskatoties uz to, ka pasažieris pats par sevi nemainās? Mainās tikai vārds, uzvārds (šoreiz pat tie nemainās. Mainās tikai kārtība, secība)
Jā, spiest vajag uz to, ka pasažiera vārds (respektīvi pats pasažieris) netiek mainīts. Ir tikai sajaukts, kurā lauciņā kas jāraksta. Var mēģināt iežēlināt, sakot, ka svešvalodu zināšanas nav tik spēcīgas, tādēļ tā sanācis.
Tā arī darīšu! Būtu pircis pa tiešo pie SAS, būtu mazāka klapata, bet te pa vidu starpnieks iejaukts, pie kura SAS noteikti gribēs mani pārfīrēt, lai risina (un iekasē nesliktu naudas summiņu)! Nu turēsim īkšķus un cerēsim uz labāko...
Ja ar vienu aģentu nekas nesanāk, pamēģini pazvanīt vēlreiz, varbūt pat uz citas valsts numuru (man vienmēr izpalīdzīgākie izrādījušies ASV aģenti dažādām aviosabiedrībām).
(Pārliku uz šo tēmu — Juris)
Vai ir vēl kāda pieredze, ja avio rezervācijā vārds un uzvārds pilnībā pareizi, bet apmainīti vietām? Šur tur arī starptautiskos forumos lasu, ka tam vispār nepievēršot uzmanību, bet vai vēl kādam ir gadījies, ka atteikta iekāpšana?
Principā vienalga, tomēr der novērtēt kompleksi no kurienes uz kurieni ar ko lido.
Tepat Eiropā, Lietuva - Ukraina, Ukraine airlines
Tā pati problēma. Sazinājos ar UIA un viņi apliecināja, ka problēmu nebūs (ja vien uzrakstīts pareizi).
super, labas ziņas, paldies!
Man bija tas pats, arī ar SAS. Lidojums gan bija ARN-RIX. Viss bija čikiniekā, neviens neko neteica.