Man šoreiz kaut kā totāli neiet ar starpniekiem Mazliet "sakasījos" ar Netflights. Teikšu godīgi, pati vainīga - nepiefiksēju rezervējot, ka ir palikuši default laiki auto saņemšanai un nodošanai 12:00. Ja par saņemšanu nebūtu problēmu, jo mums mašīnu vajag vēlāk, tad nodošana ir kļuvusi par problēmu, jo arī nodot gribam par pāris stundām vēlāk. Bet tas viņiem nav jāzina, pieņemsim, ka lidojuma laiki mainījušies.
Alamo uzreiz pateica, ka viņi neko nevar izdarīt, jāvēršas pie Netflights. Tātad mana prasība Netflights ir nomainīt pick up laiku uz 21:00 un nodošanas laiku uz 17:00, kas nomas periodu pat saīsina par pāris stundām. Vienīgais punkts, kas par šo figurē terms and conditions ir: Car hire only: Amendments are free of charge up to 24 hours before collection.
Realitātē šī izmaiņa nozīmē sekojošo: viņi atceļ oriģinālo rezervāciju un taisa jaunu. Man tas nozīmē + 50Eur pie nomas cenas (jo tās ir pacēlušās) un + 40 Eur valūtas kursa svārtības dēļ gbp/eur kursa.
Es saprotu ka valūtas risks nav viņu darīšana, bet vai tikai man liekas neadekvāti, ka laika izmaiņu dēļ, kas nepagarina nomas periodu, ir jāatceļ iepriekšējā rezervācija un jātaisa jauna? Kāda ir pieredze ar citām autonomām? Tā tiešām ir pieņemta prakse? Nekad nav nācies mainīt nomas rezervāciju līdz šim.
Man ar Alamo ir bijis tā - ja paņemu ātrāk vai vēlāk nekā norādītajā laikā, tad arī atdošanas laiks pārbīdās attiecīgi. Respektīvi, ja paņemsi 21:00 un atdosi 17:00 nebūs papildus piemaksas, bet varbūt tas atkarīgs no lokācijas. LAX man darbinieks arī teica, ka ir 1h grace period, respektīvi, ja atgriezīsi līdz 13:00, tad arī nekas nebūs jāpiemaksā.
Varbūt ir vērts uzjautāt vēlreiz Alamo, šoreiz nevis ar jautājumu, vai iespējams izmainīt saņemšanas/atdošanas laikus, bet, vai, ja izņemsi par pāris stundām vēlāk tajā pašā dienā, būs iespējams bez papildus samaksas arī atgriezt par pāris stundām vēlāk?
Man ar Alamo ir bijis tā - ja paņemu ātrāk vai vēlāk nekā norādītajā laikā, tad arī atdošanas laiks pārbīdās attiecīgi. Respektīvi, ja paņemsi 21:00 un atdosi 17:00 nebūs papildus piemaksas, bet varbūt tas atkarīgs no lokācijas. LAX man darbinieks arī teica, ka ir 1h grace period, respektīvi, ja atgriezīsi līdz 13:00, tad arī nekas nebūs jāpiemaksā.
Varbūt ir vērts uzjautāt vēlreiz Alamo, šoreiz nevis ar jautājumu, vai iespējams izmainīt saņemšanas/atdošanas laikus, bet, vai, ja izņemsi par pāris stundām vēlāk tajā pašā dienā, būs iespējams bez papildus samaksas arī atgriezt par pāris stundām vēlāk?
Uz to arī ceru un mēģināšu nokārtot uz vietas ar Alamo. Bet nu mana diskusija ar Netflights jau palikusi principiāla
Ir tāda pieredze, ka norezervēju auto no Europcar caur starpnieku,ierados Europcar ofisā 20 min priekšlaicīgi,līdz ar to šie īri noformēja pieliekot vienu papildus dienu.Vēlāk pētot dokumentus to ieraudzīju un nodomāju vot nelieši tādi par 20 min. vesela diena klāt ,bet kad auto atgriezu 40min ātrāk kā bija rakstīts, lieko dienu atskaitīja nost
Domāju ka nebūs problēmu, ja paņemsi vēlāk arī atdot vēlāk. Man tā bija šo pavasar. Un nebija problēmu. Tas gan bija VCE lidostā un ne Alamo.
Un Domāju ka ASV (cik var noprast), vēl vienkāršak darbinieki pieies lietām. Galvenais lai kopējais dienu skaits saglabājas.
Ir tāda pieredze, ka norezervēju auto no Europcar caur starpnieku,ierados Europcar ofisā 20 min priekšlaicīgi,līdz ar to šie īri noformēja pieliekot vienu papildus dienu.Vēlāk pētot dokumentus to ieraudzīju un nodomāju vot nelieši tādi par 20 min. vesela diena klāt ,bet kad auto atgriezu 40min ātrāk kā bija rakstīts, lieko dienu atskaitīja nost
Man bija tieši tas pats ar Alamo, bet beigās sapratu, ka tas laikam ir kaut kāds "estimated total cost", ja atgrieztu kā plānots. Tā kā atrgiezu arī nedaudz ātrāk, tad nekādas papildus piemaksas nebija. Tagad vienmēr norezervēju nedaudz ātrāk nekā plānoju ierasties, lai lieki nestresotu.