Mans stāsts...
Ar low-cost (pamatā Ryanair) ceļoju bieži, tāpat ārī bieži lidoju no LUX, šodien vajadzēja būt pirmajai reizei: low cost no LUX. Zinot, kā lietas risinās LUX lidostā (viss notiek ātri un rindu nav), nolēmu, ka pietiks, ja ieradīšos lidostā stundu iepriekš (lidoju ar rokas bagāžu un mobile boading telefonā). Atbraucu , redzu, ka cilvēku daudz, bet tādēļ jau nesatraucos... pirms security check ir rokas bagāžas parbaude ( vakarā no lux ir 4 low cost reisi- laikam 2 easyjet un 2 ryanair ), stājos tur, nostāvu 10 min, man saka easyjet jau pilna rokas bagāžu norma, tādēļ jaiet uz bagage drop atdot somu, eju tur, vaļā tik 2 galdi (uz diviem reisiem) un dāmas strādā lēnā mierā, mana soma tiek paņemta ap 20.00 (oficialais gate closure laiks), ak, jā, lidoju ar 3gadnieci, viņas trunki koferi ļauj paturēt, ejam atpakaļ uz rokas bagāžas check rindu, mēģinu apiet rindu, jo es tak jau nodevu savu roķeni, nē, tā kā man ir trunki, jāstāv atkal... tur kādas 20 min, tad pa galvu pa kaklu (ar trisgadnieci) skrienam caur security uz gate.. tur esam 20.27 un man saka sorry , jūs jau nokavejat, mēs Jūs saucām... izstāstu savu stāstu, jā, bet jums ir jābūt pie gate blablabla, es saku, ka mani aizturēja ntās rindas un mana soma tak ir iećekota, lidmašīna tāpat nevar lidot, dāmas man atbild, jūsu somu jau izkrameja... tehniski saprotu, ka nokavēju, bet kāds tai rokas bagāžas rindā jautāja, vai nenokavēsim, nē, viņi gaidot.... Es gan laikam biju vienīgā, kas nepaguva uz LIS...
Ieteikumi, ierosinājumi? Cīnīties principa pēc vai aizmirst?
Es gan nekad neesmu riskējis ierasties vēlāk kā pusotru stundu pirms izlidošanas, bet domāju, ka vajag pacīnīties. Ja jau bag-drop paņēma somu, tad taču domāja, ka ir reāli paspēt. Tālāk jau nebija Tava vaina, ka nepaspēji.
Vajag iesniegt prasību par denied boarding. Biji ieradusies laicīgi (kaut arī par mata tiesu) un nokavēji tādēļ, ka Easyjet pārstāvji lika veikt papildus darbības. (Brīnos par to, parasti taču vienkārši pie iekāpšanas lidmašīnā palūdz sakraut ratos.)
P. S. Kas ir 'trunki'?
Trunki ir koferis berniem. Tada ka rotallieta/koferis ar riteniem.
Tādās situācijās, kur ilgi jāstāv rindā un redzi, ka tūlīt kavēsi, vajag lūgt, lai drošības kontrolē palaiž bez rindas. Te jau vairs neko nepalīdz, bet kādam citam varbūt noderēs. Man vienreiz lidojot no ASV nācās Vācijas lidostā iziet laukā no termināļa, jo vajadzēja tikt uz BA ofisu runāt par kompensāciju (kuru tāpat neiedeva un nācās prasīt elektroniski), un ejot atpakaļ bija tāda rinda, ka vairs nepagūtu. Cilvēki palaida. Ar bērnu noteikti palaistu, brīnos, ka uzreiz darbinieki neņēma bez rindas, jo ar bērniem parasti laiž pirmos.
Man uz Ryanair biļetes ir raksīts ka lidostā jabūt 2h pirms lidojuma
Jāpiezīmē, ka easyJet ir šāds pakalpojums:
Rescue fee per passenger |
£80 | If you arrive at the airport late, but within two hours of your original flight's scheduled departure time, you can transfer to the next available flight. |
es kaut kā neiedomājos, ka varētu pieļaut šādu situāciju - stāvēt kaut kādā rindā, zinot, ka reiss aizlidos.
nē nu Atlantā nokavēju domestic reisu, jo imigrācijā bija 300 cilvēku bars, bet nu tur jau tas vienkāršāk, lidoju stundu vēlāk.
Jāpiezīmē, ka easyJet ir šāds pakalpojums:
Rescue fee per passenger |
£80 | If you arrive at the airport late, but within two hours of your original flight's scheduled departure time, you can transfer to the next available flight. |
es kaut kā neiedomājos, ka varētu pieļaut šādu situāciju - stāvēt kaut kādā rindā, zinot, ka reiss aizlidos.
nē nu Atlantā nokavēju domestic reisu, jo imigrācijā bija 300 cilvēku bars, bet nu tur jau tas vienkāršāk, lidoju stundu vēlāk.
man biļete maksāja 55 EUR, tādēļ prieka nekāda maksāt rescue fee, un jāatzīst, ka zemapziņā nemaz negribējās lidot ...
par to rindu, tur visi mēgināja līst bez rindas, kas veidoja vēl lielāku bardaku.
Vispār Rayanir sāka lidojumus tik pagājušajā svētdienā, varbūt tomēr lidosta vēl nebija īsti gatava 4 low-costiem +/- vienā laikā (2 cilvēki, kuri čekoja rokas bagāžu cetriem reisiem ! - wtf), jo apkalpojošais personāls bija no Luxair, un vispār Luxair ir sācis agresīvu mārketingu Easyjet un Ryanair maršrutos... Jaunie plakāti uz autbusus pieturām : Vous allez adorer prendre le 20 kg (burtiski: Jūs priecāsieties uzņemt (uzresnēt) par 20 kg) utml.
Man uz Ryanair biļetes ir raksīts ka lidostā jabūt 2h pirms lidojuma
Uz Easyjet arī ..
man biļete maksāja 55 EUR, tādēļ prieka nekāda maksāt rescue fee, un jāatzīst, ka zemapziņā nemaz negribējās lidot ...
par to rindu, tur visi mēgināja līst bez rindas, kas veidoja vēl lielāku bardaku.
Vispār Rayanir sāka lidojumus tik pagājušajā svētdienā, varbūt tomēr lidosta vēl nebija īsti gatava 4 low-costiem +/- vienā laikā (2 cilvēki, kuri čekoja rokas bagāžu cetriem reisiem ! - wtf), jo apkalpojošais personāls bija no Luxair, un vispār Luxair ir sācis agresīvu mārketingu Easyjet un Ryanair maršrutos... Jaunie plakāti uz autbusus pieturām : Vous allez adorer prendre le 20 kg (burtiski: Jūs priecāsieties uzņemt (uzresnēt) par 20 kg) utml.
Konkurence, protams, ir laba lieta, bet ar easyJet un Ryanair šobrīd tos pašus maršrutus var izlidot pa 20 EUR, kamēr Luxair tomēr prasa savus +/- 100 EUR.
Nepatīkami tikai, ka gan easyJet, gan Ryanair klūp virsū praktiski vieniem un tiem pašiem maršrutiem.
...varbūt tomēr lidosta vēl nebija īsti gatava 4 low-costiem +/- vienā laikā (2 cilvēki, kuri čekoja rokas bagāžu cetriem reisiem ! - wtf), jo apkalpojošais personāls bija no Luxair, un vispār Luxair ir sācis agresīvu mārketingu Easyjet un Ryanair maršrutos...
Šim gan es īsti negribētu ticēt. Kādā sakarā lai Luxair personāls apkalpotu Easyjet un Ryanair reisus? Ja kādam lidostas darbiniekam kaut kur pavīd kāda aviokompānijas simbolika, tad tas uzreiz nenozīmē, ka šis lidostas darbinieks tamdēļ ir šīs aviokompānijas personāls. Apkalpojot Luxair reisus, lidostas darbinieks noteikti attiecīgi "sapucējas" ar Luxair simboliku, un tāds pats Luxair simbolikā droši vien arī aizgāja apkalpot Easyjet un Ryanair reisus. Ņemot vērā, ka Easyjet un Ryanair reisi ir tikko sākušies, iespējams lidostas darbinieki vēl nav paspējuši pierast, ka vajag "pārpucēties" uz Easyjet/Ryanair simboliku.