Situācija tāda, ka oriģināli rezervācijā bija šāds maršruts 20.novembrī: MIA - LHR / LGW - RIX (ar lidostu maiņu). LGW - RIX posms tika atcelts jau 18.maijā. Drīz pēc tam viņi piedāvāja lidot atpakaļ dienu iepriekš, no kā mēs laipni atteicāmies. Biļetes pirktas caur Airtickets24.com. Pēc tam jau divas reizes esmu viņiem rakstījusi piedāvājot sev derīgus 2 variantus - klusums.
Lidojums ar lidostu maiņu 20.novembrī nav iespējams, līdz ar to vai nu 2 stopi vai dienu vēlāk vai varētu lidot no Orlando lidostas ar 1 stopu, ja vien viņi to apstiprinātu.
Lidojam uz MIA 8.novembrī. Nesaprotu cik ļoti man par to satraukties, ka joprojām nav skaidrs kā tiksim mājās. Nepatīk aspekts, ka ja jālido caur Londonu un jāmaina lidosta, tad jāņem siltākas drēbes līdzi, ko varētu nedarīt, ja lidojam ar 2 stopiem. Arī 2 mazi bērni kompānijā, kuriem pacietības mērs ir ierobežots.
Un vispār, cik ilgi viņi var mūs šitā turēt neziņā?
Kas ar apdrošināšanu? Teorētiski vajadzētu segt jaunas biļetes. Ja pārdevēji neceļ ne ausu kopš maija, tad nedarīs to arī tagad. Par EU regulām vai labu reputāciju ne visi tirgotāji satraucas.
Kas ar apdrošināšanu? Teorētiski vajadzētu segt jaunas biļetes. Ja pārdevēji neceļ ne ausu kopš maija, tad nedarīs to arī tagad. Par EU regulām vai labu reputāciju ne visi tirgotāji satraucas.
Manai ģimenei ir Swedbank apdrošināšana (tā kas pie kredītkartes), līdz ar to tā ir spēkā no biļešu iegādes dienas. Otrai ģimenei ir šobrīd iegādāta arī Swedbank apdrošināšana, bet nebija tajā brīdī kad pirku biļetes.
Bet mums visi tie lidojumi ir vienā rezervācijā un vai tad nav tā ka pārvadātājam ir jānogādā mūs galamērķī? Šajā gadījumā tas ir British Airways.
Mēģiniet sazināties ar BA pa tiešo, ja vien biļetes nav pirktas pa ļoti zemu (tā saucamo kļūdu cenu). Kāpēc vairs nebija iespējams lidojums ar lidostu maiņu 20.11. 2016.? BT lido no LGW uz RIX katru dienu. Ja atmiņa mani neviļ, tad BT saraksts uz Londonu nav īpaši mainīts. Ja BA to putru ir ievārījuši, viniem to vajadzētu arī atrisināt. Oriģinālā, cik saprotu, Jums arī bija lidostu LON maiņa paredzēta - no tā droši vien neizdosies izvairīties, ja vien kāds reiss no MIA nelidotieši uz LGW. Vairumā gadījumu aviokompānijas tomēr negrib mainīt izlidošanas (ielidošanas) galamērķi, ja vien nav kādas globālas saraksta izmaiņas.
Vai teorētiski nav tā, ka, ja neviens neliekas ne zinis, tad arī jūs varat dzīvot vienā mierā, visu risinot uz vietas lidostā? Vai nu uzreiz Maiami, vai nu, kad ierodaties LHR, pieteikties BA, un tālāk tad tā kļūst par viņu problēmu, kā jūs nogādāt līdz galam. Londonā jau točna neatstās, jo tas ir dārgi un uz viņu rēķina. Kas parādās rezervācijā BA mājaslapā?
(Par drēbēm - man liekas, nav vajadzības ņemt. Pat ja ir pārbrauciens uz LGW un lai arī kādu transportu neizvēlētos (jāspiež, lai BA apmaksā taksi), zem klajas debess būt praktiski nesanāk.)
Viestursp1 20/11 mēs izlidojam no MIA 21:00 un LHR esam no rīta 21/11. Oriģināli bija 21/11 LGW-RIX reiss 17:00, kuru atcēla. Ir vēl reiss LGW-RIX rīta pusē, bet uz to mēs nevaram paspēt no LHR nu nekādi. Biļetes ir pirktas par normālu cenu, kas te visu vasaru bija pieejama. Laikam tiešām jāmēģina rakstīt pa tiešo BA.
Māris BA mājas lapā tā arī visu laiku stāv ka tas posms ir canceled.
Nu tad pēc manas saprašanas BA jārisina tā problēma. Lai pārliek uz ātrāku vai vēlāku laiku lidojumu MIA-LHR vai LGW (ja lidojumi MIA-LGW vispār ir pieejami ar BA).
Piecos ir ainārs no Stanstedas par diezgan normālu cenu. Var piepirkt biļetes un razborku taisīt, kad būs daudz laika.
Kāpēc, lai posta autors pirktu vēl papildus biļetes, ja tas ir BA pienākums viņu nogādāt līdz Rīgai?
Rainis nederēs, jo BA mums bērniem bezmaksas rati, autobeņkis , lielā bagāža, bet tur mēs visdrīzāk kosmosu par to samaksāsim.
Bet nu uzrakstīju BA, paskatīsimies.
Un vispār šajā sakarā, radās jautājums ka tiktu interpretēta oompensāciju regulā. Paziņots par atcelšanu ir ļoti laicīgi, bet alternatīvu piedāvātu nav. Ja mes uzzinātu, kā tiekam mājās divas dienas pirms izlidošanas, vai tad taču tāpat nekas nepienākas vai ne?
Nevajag nekādus paša variantus, ja tas ir BA pienākums. Droši vien iedos kādu savienoto caur LHR vai nākošajā rītā.
Un vispār šajā sakarā, radās jautājums ka tiktu interpretēta oompensāciju regulā. Paziņots par atcelšanu ir ļoti laicīgi, bet alternatīvu piedāvātu nav. Ja mes uzzinātu, kā tiekam mājās divas dienas pirms izlidošanas, vai tad taču tāpat nekas nepienākas vai ne?
Ja laicīgi (> kā 2 nedēļas pirms izlidošanas) paziņots par atcelšanu, tad naudas kompensācija nepienākas.
Pievienojos citiem, ka BA pienākums ir visu nokārtot, nevajag tērēt ne savu, ne apdrošinātāju naudu (turklāt apdrošinātājs var nemaksāt, ja pasažieris atteicies no tā, kas viņam pienākas, un tīri subjektīvu iemeslu dēļ nopircis ko citu).
Ja arī BA nereaģē, es mierīgi dotos uz atpakaļlidojumu 20. novembrī (ļoti laicīgi ierodoties lidostā, lai paspēj visu atrisināt!). Lidojuma dienā biļete pāriet pilnībā lidostas darbinieku kontrolē, un viņiem ir daudz brīvākas rokas (salīdzinot ar tiem, ko Tu vari iepriekš sakontaktēt), kur un kā Tevi sūtīt pa citiem maršrutiem un ar citām aviosabiedrībām.
Bet gan jau BA atbildēs. Vari arī caur Skype uzzvanīt.
Skaidrs, es arī tā sapratu, ka nekādas kompensācijas nepienākas. Attiecīgi manās interesēs ir tikt ar to atpakaļ ceļu skaidrībā pēc iespējas ātrāk.
Ha, BA atbildēja, ka tā kā es biļetes esmu iegādājusies caur airtickets24.com viņiem gar to nav nekādas daļas šobrīd. Lai es turpinu sazināties ar starpnieku, kura pienākums attiecīgi ir sameklēt mums alternatīvus reisus.
Brantine, man arī maijā BA atsūtija sms, ka novembra lidojuma MIA - RIX pēdējais posms (LGW - RIX) ir atcelts. BA nelikās ne zinis - pirms pāris nedēļām pati viņus sazvanīju un samainīju lidojumu ( biļetes gan pirktas BA mājas lapā).
Ha, BA atbildēja, ka tā kā es biļetes esmu iegādājusies caur airtickets24.com viņiem gar to nav nekādas daļas šobrīd. Lai es turpinu sazināties ar starpnieku, kura pienākums attiecīgi ir sameklēt mums alternatīvus reisus.
Šis variants taču forumā apskatīts desmitiem reižu, tāpēc pat nedaudz izbrīna pieredzējušo ceļotāju komentāri augstāk visu risināt tikai ar BA.
jtt, kā jau brantine teica, biļešu pārdevējs neceļ ne ausi. Tāpēc bija ieteikums sazināties ar BA. Izmaiņas jau jebkurā gadījumā izdarīs viņi.
brantine, vari BA pabrīdināt, ka Airtickets24 neizrāda nekādu interesi palīdzēt un, ja BA neuzņemsies inciatīvu, viņiem nāksies šo preblēmu risināt tad, kad Tu ieradīsies lidostā.
Ha, BA atbildēja, ka tā kā es biļetes esmu iegādājusies caur airtickets24.com viņiem gar to nav nekādas daļas šobrīd. Lai es turpinu sazināties ar starpnieku, kura pienākums attiecīgi ir sameklēt mums alternatīvus reisus.
Šis variants taču forumā apskatīts desmitiem reižu, tāpēc pat nedaudz izbrīna pieredzējušo ceļotāju komentāri augstāk visu risināt tikai ar BA.
Atkal nebūs taisnība. Par BA nezinu, bet Ukrain airlines ofiss tepat Rīgā vai Viļņā man pat divas reizes ir pārkārtojis lidojumu laikus uz jēdzīgākiem caur BUDGETAIR.IT un EDREAMS.ES pirktiem Ukrain lidojumiem, kad itāļi un spāņi "lika virsū" mīksto un draudēja ar aviobiļetes atcelšanu, ja nepiekritīšu viņu piedāvajumam ar nakšņošanu starpsavienojuma lidostās. Arī TK Rīgas ofiss caur FLUEGE.DE pirktai biļetei pārkārtoja lidojuma laikus, kad TK globālā saraksta maiņa padarīja sākotnējo rezervāciju neizlidojamu. Nu ko lai saka par BA servisu - REALY BRITISH.
Viestur, laikam jau mūžam BA pieminēsi, ka neļāva iesēsties emergency exit vietās nepiemaksājot.
Sāku ar BA sazvanīšanu un šobrīd uzzināju tik daudz, ka viņi kā aviokompānija var veikt izmaiņas rezervācijā tikai sākot ar 8.novembri, kad sākas mūsu ceļojums. Līdz tam to var izdarīt tikai airtickets24.com. BA var tikai piedāvāt variantus, kur kā nākas secināt viņi nav pārāk radoši un vienīgo variantu piedāvā lidot prom 2 dienas vēlāk, jo identisku oriģinālajam reisam/savienojumam ātrāk nav. Meklēja, meklēja man citas opcijas, klausījos mūziciņu fonā un tad mani vienkārši atvienoja
Viestur, laikam jau mūžam BA pieminēsi, ka neļāva iesēsties emergency exit vietās nepiemaksājot.
Pēc pareizās procedūras ir tā, ka izmaiņas jāveic pārdevējam, ne aviosabiedrībai, tur jtt taisnība. Bet reāli tā ir tāda uzspēlēta tielēšanās, ja aviosabiedrība grib, tad visu var izdarīt (kā uktraiņu un turku gadījumā). Turklāt atcelšanas gadījumā parasti aviosabiedrība automātiski ieliek kādu citu lidojumu vietā, jāsazinās tikai tad, ja automātiskais variants neder.
BA var tikai piedāvāt variantus, kur kā nākas secināt viņi nav pārāk radoši un vienīgo variantu piedāvā lidot prom 2 dienas vēlāk, jo identisku oriģinālajam reisam/savienojumam ātrāk nav. Meklēja, meklēja man citas opcijas, klausījos mūziciņu fonā un tad mani vienkārši atvienoja
Ja esi gatava riskēt un gaidīt līdz izlidošanai, tad lidostā jau nu gan varēs pārlikt uz visu partneru (American, Finnair utt) reisiem, visticamāk bez lidostu maiņas. Vai arī vari padzīvot papildus 2 dienas MIA uz BA rēķina.
Ja esi gatava riskēt un gaidīt līdz izlidošanai, tad lidostā jau nu gan varēs pārlikt uz visu partneru (American, Finnair utt) reisiem, visticamāk bez lidostu maiņas. Vai arī vari padzīvot papildus 2 dienas MIA uz BA rēķina.
Sāku sliekties tomēr tieši uz šo variantu Ja tā tiešām notikts, būs jauna pieredze.
Man radās pēdējais jautājums par šo tēmu. Ja nu pēkšņi airtickets vai pats BA izsaka kādu piedāvājumu tagad un tas iekļauj nakšņošanu, piemēram Londonā, lai lidotu uz Rīgu nākamajā rītā, vai par viesnīcu ir jāmaksā mums, vai viņiem? Ja mēs to risinām lidostā, tad BA, to es saprotu.
Ja oriģināli nebija nakšņošanas un pēc izmaiņām ir, tad jebkurā gadījumā, vai piedāvājums izteikts tagad vai lidostā, aviokompānijai būtu jānodrošina arī viesnīca. Visos normālos gadījumos tā arī notiek.
infests, paldies. Man liekas, ka visa šī gumijas vilkšana ir tādēļ, ka nav jau neviena viņiem izdevīga varianta, ko mums piedāvāt, cik nu es pati arī esmu pētījusi pieejamos reisus. Jo normālā situācijā mums būtu ielikts vismaz kaut kāds automātiskais rebookings, bet te nekā.
MIA-TXL-RIX ar AirBerlin + BT, MIA-MXP-RIX ar American + BT, ja skatās BA partnerus. Bet nu viņi protams dotu priekšroku atstāt starpkontinentālo lidojumu ar BA, tad bez vairākiem savienojumiem vai nakšņošanas neiztikt.
Kaut gan BA ar American manuprāt ir joint venture, tā ka viņiem pilnīgi vienalga, vai cilvēks lido ar BA vai AA, ienākumus tāpat viņi met kopējā katlā.
Kaut gan BA ar American manuprāt ir joint venture, tā ka viņiem pilnīgi vienalga, vai cilvēks lido ar BA vai AA, ienākumus tāpat viņi met kopējā katlā.
Man BA atteicās mainīt reisu uz AA, teica, ka var samainīt tikai uz citu dienu, bet ar idenisku savienojumu kāds bija pērkot biļetes.
Juris šos es redzēju pati arī, bet nu gan jau ka AA būs tiešām pēdējo variantu listē ko mums piedāvāt. Tas caur MXP būtu ideāls variants. Pati strādāju uzņēmumā kur ir gan jv, gan citi biznesa modeļi, viņi vienalga katrs plēšas par savu rezultātu, neskatoties uz to, ka viss nonāk kopējā katlā. Prēmijas tak parasti maksā par savu rezultātu, nevis kopējo