Sveiki! Jautājums Starwood viesnīcu rezervētājiem. 17.10. caur savu SPG kontu ar Amex veicu 2 neatceļamas Sheraton viesnīcas rezervācijas. Pie rezervācijas nosacījumiem bija rakstīts, ka visu summu noņems 17.10., kas ir loģiski prepaid rezervācijām. Bet triks tāds, ka līdz pat šim brīdim neviens cents man no konta nav noņemts, nekāda summa pat neuzrādās kā rezervēta. Visi rezervāciju apstiprinājumi ir epastā un arī SPG kontā pie "Upcoming stays" rezervācijas uzrādās. Vakar apskatījos tos pašus rezervācijas "terms and conditions" un tajos bija rakstīts, ka summu noņems 20.10. (kas ir vakardienas datums). Šodien jau turpat rādās 21.10. It kā jau no vienas puses saprotu, ka satraukumam nav pamata, bet tomēr labāk uzjautāju gudrākiem, varbūt kāds var izskaidrot, kāpēc tā?
Neko neparastu te nesaskatu. Viesnīcas bieži neievēro pašas savus apmaksas noteikumus mums nesaprotamu iemeslu dēļ. Varbūt tuvākajā laikā noņems, bet varbūt, ka ne, un tad samaksāsi uz vietas.
P.S. Esmu piefiksējis, ka dažām sistēmām ir grūtības tieši ar Amex karšu apstrādi online versijā. Pāris reizes ir teikts, ka viesniīca Amex pieņem, bet tikai klātienē caur POS terminālu, neklātienē nevarot.
Tas, ka nenoņem naudu, nav nekas neparasts; ka maina apmaksas datumu, kas uzrādās rezervācijā, ir gan, bet varbūt SPG sistēma tā reaģē uz naudas nenoņemšanu, neesmu bieži saskāries.
Par SPG nezinu, bet bieži ir tā, ka naudu nenoņem līdz pat iebraukšanas dienai viesnīcā - nekā neparasta.
Skaidrs, paldies visiem!