Bez lielām cerībām getaroom norezervēju hoteli par kļūdas cenu 0.1 centu nakts (domāju ka kļūda, jo normālā cena ap 100 USD). Biju pārliecināta, ka atcels jau nākamajā dienā. Pagājušas 3 dienas un visas rezervācijas ir confirmed. Mēģināju atcelt vienu rezervāciju-parādās teksts, ka rezervācija ir veikta par speciālu cenu, kas vairāk nav pieejama, vai tiešām gribu atcelt rezervāciju. Kā labāk rīkoties klusēt un gaidīt vai labāk sakontaktēties ar hoteli? Kurā brīdī nonāk informācija par rezervācijām hotelim?
Vai tiešām par 0.1 centu??? Vai tomēr par 0.1 dolāru vai eiro? Nekad vēl neesmu redzējis (mazumtirdzniecībā) ka centus kāds dalītu desmitdaļās, izņemot degvielas uzpildes stacijas.
P.S. Lai ko ieteiktu, vēl būtu svarīgi zināt, vai cena ir priekšapmaksas vai pēcapmaksas.
Kļūda- 0.01 dolāru, kas bankā parādās kā 0,01 eiro. Skaitās priekšapmaksa- apmaksāta rezervācija ar atcelšanas iespējām.
Būtu jau bijis laipni padalīties ar foruma biedriem šajā atradumā, ja ir vēlme konsultēties par tālāko rīcību.
Manuprāt jo ilgak kopš rezervācijas veikšanas, jo lielāks spiediens uz viesnīcu to neatcelt. Es neaiztiktu un nevienam nerakstītu, gaidītu. Ja viņi neko neziņos, tad ierastos viesnīcā rezervētajā datumā ar rezervācijas izdruku un smaidu.
Ja priekšapmaksa, tad jau viesnīcai tas pa lielam pie kājas. Ziepes sāksies, kad getaroom attapsies, ja attapsies, ka viņu sistēmā atgadījusies kļūme.
Lai gan, no otras puses, var būt, ka viesnīca pati iedevusi nepareizus datus starpniekam un kaut kad attapsies. Šā vai tā Tev ir divi varianti:
1) nedarīt neko, un cerēt, ka izdosies dzīvot pa lēto;
2) atcelt rezervāciju, vai vērst iesaistīto pušu uzmanību šai cenai ---> dzīvot pa standarta cenu, ja paveiksies, ar nelielu atlaidi vai kādu kuponu nākamajai reizei.
Būtu jau bijis laipni padalīties ar foruma biedriem šajā atradumā, ja ir vēlme konsultēties par tālāko rīcību.
Viesnīca ir Balī, atradu naktī, no rīta cena nebija vairs pieejama un biju pieņēmusi, ka 0 % šādas rezervācijas apstiprinājumam. Patiesībā rezervēju tikai aiz intereses, kā un cik ātri atteiks.
Balī vismaz būsi tajā laikā ?
Būšu.
Varbūt varēsi kādā realitātes šovā piedalīties - kameras skatīsies no visām pusēm un visās telpās.
Es paņemtu atceļamu rezervāciju citā viesnīcā garantijai.
Tika jāskatās, lai atceļama līdz ierašanās dienai, vēlams vakaram…
Reiz norezervēju Hanojā 3 naktīm/2 pers. par 0.06 EUR.
Sakarīga viesnīca, visbrangākās brokastis, atsaucīgs personāls. Neliels haosiņš iestājās tad, kad posāmies projām. Maksājot šos 0.06 EUR, personāls centās iestāstīt, ka es neorientējos lokālajā valūtā un jāpievieno diezgan daudz ciparu beigās. Es stingri uzstāju, ka mana matemātikas skolotāja bija TOP3 listē reģionā. Pēc 20min viņi padevās un teica, lai atstājot kādu drošības naudu (pavisam nelielu), ko arī izdarīju, jo bija jādodas uz Halong Bay. Tiešām personāls bija SUPER, jutos ļoti neērti
Atgriežoties rāmu garu papļāpājām un vienojāmies par 1/2 cenu no viesnīcas oriģinālās. Kļuvām milzīgi draugi, par ko liecina smaidīgs foto.
Mūsu prombūtnes laikā tika sacelti kājās brokeri-starpnieki-operatori, kuri vēsi apgalvoja, ka viņi neko nezinot, lai paši tiekot galā.
Mans experta viedoklis: sarunas būs smagas, ilgstošas un nervus bojājošas. Nakšņošanas iespējas par šo cenu vērtēju 10 vs 90. Ja ir skarbs kurzemnieces raksturs, tad 90 vs 10
priekšapmaksātas viensīcas gadījumā nekādām sarunām uz vietas nebūtu jāraisās, jo *viss* jau ir samaksāts.
priekšapmaksātas viensīcas gadījumā nekādām sarunām uz vietas nebūtu jāraisās, jo *viss* jau ir samaksāts.
Sarunas būs! 100%. Ja nu baigi "štātīgā" viesnīca, tad iespējams glābs godu, izmitinot par velti. Tomēr atkal iedarbojas nezināmais-X. Cik ir pasūtījuši par velti?
Es jau teicu, ka aprakstītais gadījums ir cerīgāks, nekā Lei Fenga gadījumā, jo viss jau ir samaksāts, recepcijā tikai jāuzrāda vaučeris (reizēm nemaz neprasa), kurā, visbiežāk, cenu nemaz neredz.
Viss atkarīgs no tā, vai līdz check-in (labāk jau check-out) datumam kāda no iesaistītajām pusēm nepamanīs kļūdu.
Es iedomājos vai nav tā, ka viesnīca saņems rezervācijas detaļas pēc tam, kad ir beidzies bezmaksas atcelšanas termiņš-manā gadījumā 2 nedēļas pirms plānotās ierašanās.
Viesnīca gan parasti saņem rezervācijas detaļas uzreiz, kā gan citādi tā spētu plānot savu darbību.
P.S. Ja naudu iekasējis starpnieks, tad šajās detaļās, visticamāk, Tevis samaksātā summa nemaz neparādās.