Caur hotelscombined izdevās atrast viesnīcu Brēmenē uz 2 naktīm pa 10 eiro diviem cilvēkiem. Sanāca rezervācija caur hotel.de. Tagad viņi man raksta šādi
|
Vari prasīt aģentam, lai nodrošina citu viesnīcu. Man tā ir gadījies ar bookingu. Piedāvāja vienu, nepatika, tad citu, beigās vienojāmies.
Bet par šo pašu cenu?
Cik atminos, man bija tā, ka galvenie kritēriji bija apm tā pati atrašanās vieta un ne sliktāka par sākotnēji rezervēto. Es neko nepiemaksāju. Ja pareizi sapratu, tad sākotnējai viesnīcai jāsedz starpība. Vai kaut kā tā.
Izpētot sīkāk, secināju, ka vēstuli man raksta viesnīca, bet caur hotel.de portālu. Turpat blakus bija hotel.de piezīme, ja viesnīca ar Jums sazinās un mēģina atcelt rezervāciju, nepiekrītiet, sazinieties ar mums. Nu tā es arī izdarīju, atbildēju viesnīcai, ka nepiekrītu un aizsūtīju arī hotel.de ziņu par viesnīcas prasībām. Pagaidām klusums, ceru uz labāko. Vai man vienreiz būs tā laime aizlidot un atlidot uz Brēmeni par 70 centiem un divas naktis izgulēt pa 5 eiro .
Lai noder warm up procesam! https://www.youtube.com/watch?v=mouviZg6OPE
Lai noder warm up procesam! https://www.youtube.com/watch?v=mouviZg6OPE
Kāpēc vēl nav attiecīga klipa? Tipa aizbraucu un palieku gulēt laukumā zem Brēmenes muzikantiem....
Informēju, ka notiek tālāk. Pēc pasūdzēšanās portālam un atteikuma atcelt rezervāciju viesnīcai, bija klusums. Šodien saņemu vēstuli no viesnīcas, gribētos teikt, rupjā formā, iekopēju- You will not get any room in my house for this price.
Tieši tāds teikums. Es gandrīz šokā par kulturālajiem vāciešiem, it kā es viņu jau esmu apzagusi. Uzrakstīju portālam hotel.de, bet nu paliek jau bail, ka spītēsies līdz pēdējam un plēsīs pie iebraukšanas pilnu cenu.
Pēc tāda teksta es rakstītu hotel.de, ka neesmu pārliecināts par savu labsajūtu vai pat drošību viesnīcā, kas pret klientiem izturas tik rupji, lai piedāvā citu viesnīcu par tādu pašu cenu.
Izskatās, ka sistēmā (hotel.de laikam) ir bijis pamatīgs gļuks un evii ir tikai viens no simtiem sapriecājušos klientu. Gadījumā, kad kādam (viesnīcai) tiek sagrauts bizness, atbilde uzskatāma par ūberkorektu.
Neredzu neko nepieklājīgu īpašnieka atbildē un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju.
Ja jau gļuks ir hotel.de, tad viņi arī lai maksā viesnīcai starpību. Un reāli jau nav arī tā, ka kādā viesnīcā pa lēto ir izpirktas visas istabas gadiem uz priekšu. Domāju, ka 10 EUR par 2 naktīm aptuveni nosedz patērēto elektrību un ūdeni, un viesnīca paliek pa nullēm - salīdzinot ar variantu, ja istaba paliek tukša.
... un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju.
Mēs jau to tāpat, Māri, nojaušam, ko Tu domā...
P.S. Šādā formātā atbilde IR nepieklājīga, un pat rupja.
Man sāk izskatīties, ka viesnīcām un hosteļiem tā ir standarta prakse - kļūdas gadījumā atcelt rezervāciju pilnībā, ja, protams, viesnīca (hostelis) to pamana. Pirms gadiem trim te forumā viens ceļakājietis bija atradis cenu kļūdu vienam no Reikjavikas hosteļiem (vienas nakts cena iekš DOUBLE ROOM ar SHARED WC-bathroom vasaras pilnbriedā par nieka dažiem EUR vai GBP). Protams, ka hostelis attapās ļoti ātri un atcēla rezervāciju jau dažas dienas vēlāk un un arī HOSTELBOOKERS tikai atrakstījās, ka neko nevarot palīdzēt, ja reiz nauda 100% -īgi atgriezta kontā kaut arī tie bija vien 5 GBP vai EUR. Hostelis ilgi un dikti atvainojās, ka nepareizi esot tikusi konvertēta cena no ISK uz GBP/EUR caur HOSTELBOOKERS. Ar to viss arī beidzās, nācās pirkt jau dārgāku viesnīcu un patālu no Reikjavikas centra.
Man sāk izskatīties, ka viesnīcām un hosteļiem tā ir standarta prakse - kļūdas gadījumā atcelt rezervāciju pilnībā, ja, protams, viesnīca (hostelis) to pamana.
Vispār jau tā ir standarta prakse (diemžēl) arī aviokompānijām - vismaz tajos gadījumos, kad kļūda ir pietiekami acīmredzama (vairākas reizes lētāk, nekā standarta akciju cenas).
Neredzu neko nepieklājīgu īpašnieka atbildē un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju.
Man izskatījās nepieklājīgi, jo tā ir atbilde vismaz pēc pāris nedēļām no iepriekšējās sarakstes, bez uzrunas, bez paraksta, kas bija iepriekš, bez ievada, vienkārši šis teikums. Bet varbūt kļūdos un man ir jāsaprot viesnicnieka stress un nepatika.
Rezervācija atcelta nav, reakcijas no hotel.de arī.
Te nu arī parādās šādu gadījumu pretrunas.
No vienas puses ir diezgan nožēlojami spiest uz citu cilvēku kļūdām (jo datorprogrammas rada cilvēki).
No otras puses vajag nopietnāk izturēties pret datorprogrammu izstrādes un uzturēšanas procesu - tad arī tādu kļūdu iespēja krietni samazināsies.
No vienas puses ir ētiskais aspekts, kad mums patīk citos skabargu pamanīt, bet paši tikmēr varam darīt kā vēlamies.
No otras puses kaut kāda mācībā jādod arī uzņēmumam, ka svarīgi ir ne tikai svaigu dvieli nolikt pirms katra viesa, bet arī piestrādāt pie citiem aspektiem, kurus klients neredz.
Ja par atbildi - tad tā ir nenoliedzami rupja, bet - kā jau ieminējās, tad pie šāda veida simtā klienta var arī nervi uzdot pieklājīgam viesnīcniekam.
Nez kāpēc, ja es esmu kļūdījies piem. datumiem rezervējot aviobiļetes vai viesnīcu, tad vienkārši atsaucoties uz savu kļūdu, reti rodas iespēja kaut ko mainīt.
ir jābūt t.s spoguļprincipam- abas puses var kļūdīties un tad abām pusēm ir jābūt iespējai labot savu kļūdu.
Nez kāpēc, ja es esmu kļūdījies piem. datumiem rezervējot aviobiļetes vai viesnīcu, tad vienkārši atsaucoties uz savu kļūdu, reti rodas iespēja kaut ko mainīt.
ir jābūt t.s spoguļprincipam- abas puses var kļūdīties un tad abām pusēm ir jābūt iespējai labot savu kļūdu.
Gluži otrādi - Tev ir iespēja itin bieži labot savu kļūdu.
Japānīšu lodžā var nakšņot pa smalko! http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Japonica-Lodge/Tokyo/266637...
Tak neteiksiet, ka gandrīz 9 tūkstoši ir bāleliņnieciski? Par gultu mixētā 4 pers. istabā. Tūlīt jāiemaksā vien nieka 5600 EUR, pārējo hostelī.
Nez, ja es viņiem tagad raportēšu, tad suši plati for free saņemšu receptionā?
Baiss Zelta ensuits, ibio, vai kā tur japāniski!
jāņem ciet, kamēr viesnīcnieks nav izlabojis
atsūtīs vēl: "You will get any room in my house for this price"
Izskatās, ka sistēmā (hotel.de laikam) ir bijis pamatīgs gļuks un evii ir tikai viens no simtiem sapriecājušos klientu.
Vai atradi kādos citos forumos tēmu par tādiem pašiem gadījumiem?
Japānīšu lodžā var nakšņot pa smalko! http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Japonica-Lodge/Tokyo/266637...
Tak neteiksiet, ka gandrīz 9 tūkstoši ir bāleliņnieciski? Par gultu mixētā 4 pers. istabā. Tūlīt jāiemaksā vien nieka 5600 EUR, pārējo hostelī.
Nez, ja es viņiem tagad raportēšu, tad suši plati for free saņemšu receptionā?
Baiss Zelta ensuits, ibio, vai kā tur japāniski!
Haha, izsmējos, paldies!
Saņēmu ziņu no hotel.de
Thank you for your messages and your patience.
We contacted the hotel regarding the e-mail you received.
The Airportgaestehaus Bremen informed us that your reservation was confirmed at a wrong rate. The hotel accidentally entered a rate of 5,00 EUR instead of the correct price of 49,00 EUR in the system.
The hotel would gladly accept your reservation at the rate of 49,00 EUR. Should you accept the offer of the hotel, we kindly ask you to confirm the acceptance of the regular rate to us by e-mail. We will then inform the hotel and ask them to reconfirm your reservation.
Please accept our apologies on behalf of the hotel and ourselves for this inconvenience. We assure you that such an experience is an absolute exception when booking via HOTEL INFO.
We thank you for your understanding and rest at your disposal for assistance you may require. Our Service Center is available for you 24/7 (www.hotel.de/Contact).
Un ko? Viņi pat nepiedāvā kaut kādu kompromisu, piemēram, divas naktis par vienas cenu vai tml.
evii, ar viesnīcu kļūdu cenām tā notiek gandrīz vienmēr, ja vien viesnīca pamana kļūdu. Pāris gadus atpakaļ man tieši tas pats bija ar HOSTELBOOKERS un Reikjavikas hosteli. Atmaksāja pāris EUR katram un piedāvāja apmaksāt katru rezervēto nakti nu jau par reālo cenu - ap 80 EUR/ par nakti iekš DOUBLE (Īslandei tipiska vasaras sezonas cena). Tavā gadījumā vismaz vienkāršāk ir tas, ka Brēmenē rudens - ziemas sezonā noteikti vajadzētu varēt atrast arī kaut ko zem 49 EUR/par nakti, jo Vācija (izņemot Bavāriju un vēl dažus populārus reģionus) nav tā pati dārgākā Eiropas valsts viesnīcu cenu ziņā. Aviokompānijas jau arī arvien biežāk atceļ kļūdu cenu aviobiļetes. Izņēmums no aviokompānijām ir, ja nu vienīgi ķīniešu aviokompānijas, par kurām nav lasīts, ka kādam būtu atcelts 170 EUR vērts lidojums no Eiropas uz Ķīnu. Ķīniešiem acīmredzot ir cita psiholoģija, tjipa, šodien esam mīnusos, bet rīt cenu trīskāršosim un kaut kā atpelnīsim. Bet klientu mēs nevienam neatdosim.
evii, es rakstītu — ļoti žēl, ka viesnīca kļūdījās, cerams nākamreiz rīkosies uzmanīgāk, ievadot cenas. Tomēr, ņemt vērā, ka rezervācijas līgums ir noslēgts, esi izlēmusi to izmantot un viņu lūgumam atkāpties no līguma nepiekrīti. Īpaši ņemot vērā, ka rezervācijas veikšanas brīdī bija citi izdevīgi piedāvājumi, kas tagad vairs nav pieejami, un nav saprotams, kādēļ Tev būtu jācieš zaudējumi un jāmaksā vairāk, ja kļūdījās viesnīca, nevis Tu.
Īsnībā šoreiz es piekritīšu Jurim. Ceļoju pirmo reizi un nejēdzu kas ir kas. Tas prasīs papildus personīgā friziera (-es) pakalpojumus sirmu matu reanimēšanā, bet varbūt, ka precīzos kapitālistus izdodas pārmācīt! Esmu no A.Eiropas un pie mums ir vēsturiska, korekta un neatgriezeniska kārtība cilvju attiecībās. Vo, tā!
Juri! Tev nav mantotas saknes Knesetā?
Baigi jau nu kādam vajadzīgi tie klienti - kļūdu ķērāji. Šodien viņi ir te, rīt citur.
Tu, Māri, kad nāksi kursos pie manis, ibio? Viesnīcas ir tūkstošu tūkstošiem un vēl parka soliņš svabadu svabads! Viņiem ir jārauj krekls pār ..... , lai dabūtu Tevi un mani savos izīrējamos matračos!