Kā rīkoties, ja viesnīca vēlas atcelt rezervāciju

64 replies [Last post]
evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Caur hotelscombined izdevās atrast viesnīcu Brēmenē uz 2 naktīm pa 10 eiro diviem cilvēkiem. Sanāca rezervācija caur hotel.de.  Tagad viņi man raksta šādi

New message from Airportgästehaus
Important travel information for reservation made via Hotel.de // Wichtige Anreiseinformationen für Ihre Reservierung getätigt über Hotel.de
 


Hallo,
wie Sie sich vielleicht denken können gab es bei der Buchung einen Fehler im System. Statt des Economy Abschlages war der Zimmerpreis angegeben.
Falls sie das Zimmer für den normalen Preis haben wollen gerne (49 € pro Nacht) , ansonsten können Sie das Zimmer gerne kostenlos stornieren.
Mit freundlichen Grüßen
Michal Fuchs

 

Vai es ko varu darīt, lai saglabātu rezervāciju un piespiestu viņus dot man par to cenu, par kuru rezervēju?

mataleao
Offline
Joined: 20/11/2011
Posts: 340
Last seen: 1 week ago

Vari prasīt aģentam, lai nodrošina citu viesnīcu. Man tā ir gadījies ar bookingu. Piedāvāja vienu, nepatika, tad citu, beigās vienojāmies.

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Bet par šo pašu cenu?

mataleao
Offline
Joined: 20/11/2011
Posts: 340
Last seen: 1 week ago

Cik atminos, man bija tā, ka galvenie kritēriji bija apm tā pati atrašanās vieta un ne sliktāka par sākotnēji rezervēto. Es neko nepiemaksāju. Ja pareizi sapratu, tad sākotnējai viesnīcai jāsedz starpība. Vai kaut kā tā.

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Izpētot sīkāk, secināju, ka vēstuli man raksta viesnīca, bet caur hotel.de portālu. Turpat blakus bija hotel.de piezīme, ja viesnīca ar Jums sazinās un mēģina atcelt rezervāciju, nepiekrītiet, sazinieties ar mums. Nu tā es arī izdarīju, atbildēju viesnīcai, ka nepiekrītu un aizsūtīju arī hotel.de ziņu par viesnīcas prasībām. Pagaidām klusums, ceru uz labāko. Vai man vienreiz būs tā laime aizlidot un atlidot uz Brēmeni par 70 centiem un divas naktis izgulēt pa 5 eiro Smile.

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 Lai noder warm up procesam! https://www.youtube.com/watch?v=mouviZg6OPE

 

 

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Lei Fengs wrote:

 Lai noder warm up procesam! https://www.youtube.com/watch?v=mouviZg6OPE

Kāpēc vēl nav attiecīga klipa? Tipa aizbraucu un palieku gulēt laukumā zem Brēmenes muzikantiem....

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Informēju, ka notiek tālāk. Pēc pasūdzēšanās portālam un atteikuma atcelt rezervāciju viesnīcai, bija klusums. Šodien saņemu vēstuli no viesnīcas, gribētos teikt, rupjā formā, iekopēju- You will not get any room in my house for this price.

Tieši tāds teikums. Es gandrīz šokā par kulturālajiem vāciešiem, it kā es viņu jau esmu apzagusi. Uzrakstīju portālam hotel.de, bet nu paliek jau bail, ka spītēsies līdz pēdējam un plēsīs pie iebraukšanas pilnu cenu.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Pēc tāda teksta es rakstītu hotel.de, ka neesmu pārliecināts par savu labsajūtu vai pat drošību viesnīcā, kas pret klientiem izturas tik rupji, lai piedāvā citu viesnīcu par tādu pašu cenu.

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4776
Last seen: 2 hours ago

Izskatās, ka sistēmā (hotel.de laikam) ir bijis pamatīgs gļuks un evii ir tikai viens no simtiem sapriecājušos klientu. Gadījumā, kad kādam (viesnīcai) tiek sagrauts bizness, atbilde uzskatāma par ūberkorektu.

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4153
Last seen: 20 hours ago

Neredzu neko nepieklājīgu īpašnieka atbildē un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju. Grin

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15267
Last seen: 1 hour ago
Location:

Ja jau gļuks ir hotel.de, tad viņi arī lai maksā viesnīcai starpību. Un reāli jau nav arī tā, ka kādā viesnīcā pa lēto ir izpirktas visas istabas gadiem uz priekšu. Domāju, ka 10 EUR par 2 naktīm aptuveni nosedz patērēto elektrību un ūdeni, un viesnīca paliek pa nullēm - salīdzinot ar variantu, ja istaba paliek tukša.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15267
Last seen: 1 hour ago
Location:

Māris wrote:

... un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju. Grin

Mēs jau to tāpat, Māri, nojaušam, ko Tu domā...

P.S. Šādā formātā atbilde IR nepieklājīga, un pat rupja.

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8816
Last seen: 20 min ago

Man sāk izskatīties, ka viesnīcām un hosteļiem tā ir standarta prakse - kļūdas gadījumā atcelt rezervāciju pilnībā, ja, protams, viesnīca (hostelis) to pamana. Pirms gadiem trim te forumā viens ceļakājietis bija atradis cenu kļūdu vienam no Reikjavikas hosteļiem (vienas nakts cena iekš DOUBLE ROOM ar SHARED WC-bathroom vasaras pilnbriedā par nieka dažiem EUR vai GBP).  Protams, ka hostelis attapās ļoti ātri un atcēla rezervāciju jau dažas dienas vēlāk un un arī HOSTELBOOKERS tikai atrakstījās, ka neko nevarot palīdzēt, ja reiz nauda 100% -īgi atgriezta kontā kaut arī tie bija vien 5 GBP vai EUR. Hostelis ilgi un dikti atvainojās, ka nepareizi esot tikusi konvertēta cena no ISK uz GBP/EUR caur HOSTELBOOKERS. Ar to viss arī beidzās, nācās pirkt jau dārgāku viesnīcu un patālu no Reikjavikas centra.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15267
Last seen: 1 hour ago
Location:

Viestursp1 wrote:

Man sāk izskatīties, ka viesnīcām un hosteļiem tā ir standarta prakse - kļūdas gadījumā atcelt rezervāciju pilnībā, ja, protams, viesnīca (hostelis) to pamana. 

Vispār jau tā ir standarta prakse (diemžēl) arī aviokompānijām - vismaz tajos gadījumos, kad kļūda ir pietiekami acīmredzama (vairākas reizes lētāk, nekā standarta akciju cenas). 

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Māris wrote:

Neredzu neko nepieklājīgu īpašnieka atbildē un vispār sēžu uz pirkstiem, lai neuzrakstītu, ko domāju. Grin

Man izskatījās nepieklājīgi, jo tā ir atbilde vismaz pēc pāris nedēļām no iepriekšējās sarakstes, bez uzrunas, bez paraksta, kas bija iepriekš, bez ievada, vienkārši šis teikums. Bet varbūt kļūdos un man ir jāsaprot viesnicnieka stress un nepatika. 

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Rezervācija atcelta nav, reakcijas no hotel.de arī. 

Huks
Huks's picture
Offline
Joined: 06/03/2011
Posts: 208
Last seen: 1 year ago
Location: Rīga

Te nu arī parādās šādu gadījumu pretrunas.

No vienas puses ir diezgan nožēlojami spiest uz citu cilvēku kļūdām (jo datorprogrammas rada cilvēki).

No otras puses vajag nopietnāk izturēties pret datorprogrammu izstrādes un uzturēšanas procesu - tad arī tādu kļūdu iespēja krietni samazināsies.

No vienas puses ir ētiskais aspekts, kad mums patīk citos skabargu pamanīt, bet paši tikmēr varam darīt kā vēlamies.

No otras puses kaut kāda mācībā jādod arī uzņēmumam, ka svarīgi ir ne tikai svaigu dvieli nolikt pirms katra viesa, bet arī piestrādāt pie citiem aspektiem, kurus klients neredz.

Ja par atbildi - tad tā ir nenoliedzami rupja, bet - kā jau ieminējās, tad pie šāda veida simtā klienta var arī nervi uzdot pieklājīgam viesnīcniekam.

evo
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 999
Last seen: 3 days ago

Nez kāpēc, ja es esmu kļūdījies piem.  datumiem rezervējot aviobiļetes vai viesnīcu, tad vienkārši atsaucoties uz savu kļūdu, reti rodas iespēja kaut ko mainīt.

ir jābūt t.s spoguļprincipam- abas puses var kļūdīties un tad abām pusēm ir jābūt iespējai labot savu kļūdu.

Huks
Huks's picture
Offline
Joined: 06/03/2011
Posts: 208
Last seen: 1 year ago
Location: Rīga

evo wrote:

Nez kāpēc, ja es esmu kļūdījies piem.  datumiem rezervējot aviobiļetes vai viesnīcu, tad vienkārši atsaucoties uz savu kļūdu, reti rodas iespēja kaut ko mainīt.

ir jābūt t.s spoguļprincipam- abas puses var kļūdīties un tad abām pusēm ir jābūt iespējai labot savu kļūdu.

Gluži otrādi - Tev ir iespēja itin bieži labot savu kļūdu.

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 Japānīšu lodžā var nakšņot pa smalko!Smile http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Japonica-Lodge/Tokyo/266637...

 Tak neteiksiet, ka gandrīz 9 tūkstoši ir bāleliņnieciski? Par gultu mixētā 4 pers. istabā. Tūlīt jāiemaksā vien nieka 5600 EUR, pārējo hostelī.

 Nez, ja es viņiem tagad raportēšu, tad suši plati for free saņemšu receptionā?

 Baiss Zelta ensuits, ibio, vai kā tur japāniski!Smile

 

 

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4446
Last seen: 15 hours ago

jāņem ciet, kamēr viesnīcnieks nav izlabojis Grin

atsūtīs vēl: "You will get any room in my house for this price"

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

jtt wrote:

Izskatās, ka sistēmā (hotel.de laikam) ir bijis pamatīgs gļuks un evii ir tikai viens no simtiem sapriecājušos klientu.

Vai atradi kādos citos forumos tēmu par tādiem pašiem gadījumiem?

arturchix
Offline
Joined: 27/08/2013
Posts: 465
Last seen: 23 weeks ago

Lei Fengs wrote:

 Japānīšu lodžā var nakšņot pa smalko!Smile http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Japonica-Lodge/Tokyo/266637...

 Tak neteiksiet, ka gandrīz 9 tūkstoši ir bāleliņnieciski? Par gultu mixētā 4 pers. istabā. Tūlīt jāiemaksā vien nieka 5600 EUR, pārējo hostelī.

 Nez, ja es viņiem tagad raportēšu, tad suši plati for free saņemšu receptionā?

 Baiss Zelta ensuits, ibio, vai kā tur japāniski!Smile

Haha, izsmējos, paldies! Smile

evii
Offline
Joined: 25/04/2009
Posts: 310
Last seen: 6 weeks ago

Saņēmu ziņu  no hotel.de

Thank you for your messages and your patience.

We contacted the hotel regarding the e-mail you received.
The Airportgaestehaus Bremen informed us that your reservation was confirmed at a wrong rate. The hotel accidentally entered a rate of 5,00 EUR instead of the correct price of 49,00 EUR in the system.

The hotel would gladly accept your reservation at the rate of 49,00 EUR. Should you accept the offer of the hotel, we kindly ask you to confirm the acceptance of the regular rate to us by e-mail. We will then inform the hotel and ask them to reconfirm your reservation.

Please accept our apologies on behalf of the hotel and ourselves for this inconvenience. We assure you that such an experience is an absolute exception when booking via HOTEL INFO.

We thank you for your understanding and rest at your disposal for assistance you may require. Our Service Center is available for you 24/7 (www.hotel.de/Contact).

Un ko?  Viņi pat nepiedāvā kaut kādu kompromisu, piemēram, divas naktis par vienas cenu vai tml. 

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8816
Last seen: 20 min ago

evii, ar viesnīcu kļūdu cenām tā notiek gandrīz vienmēr, ja vien viesnīca pamana kļūdu. Pāris gadus atpakaļ man tieši tas pats bija ar HOSTELBOOKERS un Reikjavikas hosteli. Atmaksāja pāris EUR katram un piedāvāja apmaksāt katru rezervēto nakti nu jau par reālo cenu - ap 80 EUR/ par nakti iekš DOUBLE (Īslandei tipiska vasaras sezonas cena). Tavā gadījumā vismaz vienkāršāk ir tas, ka Brēmenē rudens - ziemas sezonā noteikti vajadzētu varēt atrast arī kaut ko zem 49 EUR/par nakti, jo Vācija (izņemot Bavāriju un vēl dažus populārus reģionus) nav tā pati dārgākā Eiropas valsts viesnīcu cenu ziņā. Aviokompānijas jau arī arvien biežāk atceļ kļūdu cenu aviobiļetes. Izņēmums no aviokompānijām ir, ja nu vienīgi ķīniešu aviokompānijas, par kurām nav lasīts, ka kādam būtu atcelts 170 EUR vērts lidojums no Eiropas uz Ķīnu. Ķīniešiem acīmredzot ir cita psiholoģija, tjipa, šodien esam mīnusos, bet rīt cenu trīskāršosim un kaut kā atpelnīsim. Bet klientu mēs nevienam neatdosim.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

evii, es rakstītu — ļoti žēl, ka viesnīca kļūdījās, cerams nākamreiz rīkosies uzmanīgāk, ievadot cenas. Tomēr, ņemt vērā, ka rezervācijas līgums ir noslēgts, esi izlēmusi to izmantot un viņu lūgumam atkāpties no līguma nepiekrīti. Īpaši ņemot vērā, ka rezervācijas veikšanas brīdī bija citi izdevīgi piedāvājumi, kas tagad vairs nav pieejami, un nav saprotams, kādēļ Tev būtu jācieš zaudējumi un jāmaksā vairāk, ja kļūdījās viesnīca, nevis Tu.

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 Īsnībā šoreiz es piekritīšu Jurim. Ceļoju pirmo reizi un nejēdzu kas ir kas. Tas prasīs papildus personīgā friziera (-es) pakalpojumus sirmu matu reanimēšanā, bet varbūt, ka precīzos kapitālistus izdodas pārmācīt!Smile Esmu no A.Eiropas un pie mums ir vēsturiska, korekta un neatgriezeniska kārtība cilvju attiecībās. Vo, tā!

 

 

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 Juri! Tev nav mantotas saknes Knesetā?Smile

 

 

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4153
Last seen: 20 hours ago

Baigi jau nu kādam vajadzīgi tie klienti - kļūdu ķērāji. Šodien viņi ir te, rīt citur.

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 Tu, Māri, kad nāksi kursos pie manis, ibio? Viesnīcas ir tūkstošu tūkstošiem un vēl parka soliņš svabadu svabads!Smile Viņiem ir jārauj krekls pār ..... , lai dabūtu Tevi un mani savos izīrējamos matračos!