Sveiki!
Draudzenei atgadijas sada situacija: norezerveja mashinu Spanija caur rentalcars.com (Sixt auto; maksaja ar Swedbank kreditkarti). Neuzmanibas delj, rezervaciju veica junijam, bet vajadzeja julijam. Kludu atklaja tikai tad, kad julija ieradas uz Sixt pec mashinas. Sixt tad vinjai ari teica,ka neko nevar darit, jo sistema redz, ka vinjai bija rezervacija uz juniju. Njemot vera, ka rezervets caur rentalcars.com, tad jaruna ar rentalcars.com.
Kad draudzene atbrauca atpakalj no Spanijas, rakstija rentalcars.com vairakus e-pastus, lai atgriezh vismaz dalju no naudas, jo masina bija rezerveta 8 dienam un vinjiem bija iespeja to mashinu atdot citiem klientiem. No vinjiem nekadas atbildes, shodien uzrakstija ari vinjiem facebooka, gaidis, vai atbildes. Swedbank teica, ka no vinju puses neko izdarit nevarot.
Skaidrs, ka pati kludijas, bet tomer gribetos zinat, vai ir kada iespeja atgut vismaz dalju no naudas? Ljoti priecatos par viedokli, ieteikumies!
Paldies!
Zvanīt Rentalcars nemēģinājāt? Un kas rakstīts nosacījumos?
Meginas vel zvanit shodien. Nosacijumos ir rakstits, ka par No-Show nekada nauda atpakalj nepienakas.
Draudzene censhas spiest uz labu servisu un ari dusmojas, jo nesanema nekadu atgadinajuma e-pastu ne par to, ka rezervacija tuvojas, ne par to,ka vinja neieradas...
Protams, ka saprotam, ka pati vainiga. Bet varbut ir vel kada kreativa ideja, ka varetu naudinju atpakalj dabut (vismaz dalju no samaksatajiem 280 EUR)
Es tā saprotu, ka draudzene palika bez mašīnas?
Ja tā, tad noteikti vajag pieminēt, ka nav pareizi, ka Sixt saņēma naudu par pakalpojumu, kurš netika nodrošināts/saņemts.
Nu bet jūs aizejot uz kino citā dienā nevis kad nopirkta biļete, prasītu naudu par pakalpojumu, ka nav saņemts? Dusmoties tikai pašam uz sevi var tādā situācijā, ja rentalcar paši nav Sixt par to maksājuši, varbūt kā labu žestu vēl kaut ko piekrīt, bet atgādinājuma nesūtīšana vēl neliecina par sliktu servisu. Kāds tad teiktu, ka jāsūta divi atgādinājumi vai vēl arī sms.
bagatibu_sala, Draudzene panema mashinu no citas kompanijas pa tiesho vinju ofisa lidosta un par to samaksaja ap 380 EUR, jo Sixt piedavaja mashinu par vairak ka 600 EUR.
Linca, ka jau rakstiju ieprieksh, saprotu, ka pasas vaina. Par kino - tomer is citadak. Sheit mashina tika rezerveta 8 dienam un nedomaju, ka ta mashina 8 dienas staveja un gaidija. Saprotu, ka pec noteikumiem nekas nepienakas un ta butu kompanijas laba griba un tomer, manuprat, vinji varetu dalju naudas atgriezt vai iedot kuponu vai vismaz atbildet uz e-pastiem/fb vestulem...
Es tomer uzskatu, ka atgadinajuma sutishana ir labaks serviss neka shada atgadinajuma nesutishana. Bet labs serviss ir ljoti subjektiva lieta un katram savs viedoklis. Vienkarshi gribeju pakonsulteties, varbut kadam bijusi lidziga pieredze.
Autonomas vispār uz e-pastiem atbild reti un negribīgi. Atgādinājums man nekad par autonomu nav sūtīts, lai gan savā mūžā esmu auto īrējis kādas 100 reizes vismaz. Diemžēl, bet klienti, kas paņem non-refundable rezervāciju un neierodas, arī ir viņu peļņas daļa. Līdzīgi ir arī ar viesnīcām. Ja kļūda ar datumiem būtu pamanīta 24 stundu laikā, tad vairums solīdu kantoru atļauj tos pamainīt, bet šajā situācijā atliek tikai vainot pašam sevi. Ja viņi piekristu atmaksāt daļu, vai iedotu kaut kādu vaučeri nākamajai rezervācijai, tas būtu jāuzskata kā milzīga veiksme, bet nekādā gadījumā kā norma. Bet, ja jau neviens neatbild, tad laikam negrib to darīt.
Domāju, ka ar rentalcars šajā gadījumā nav jēgas diskutēt, jo viņi lielāko daļu naudas ir pārskaitījuši Sixtam par autonomu. Ja Sixt neko nevar piedāvāt, tad kaut ko izcīnīt no starpnieka nebūs reāli.
Ok, viss skaidrs. Paldies par atbildem!
Nu re, izskatas, ka gadas ari citadak! Shodien draudzene sanema e-pastu no rentalcars, ka vinji atgriezis VISU naudu atpakalj. Vinji vinjai ari uzzvanija un atvainojas par sliktu servisu. 30 minutes velak vinja sanema vel vienu e-pastu ar atlaidi nakamajai rezervacijai, ja rezervaciju veic 12 meneshu laika.
Mes esam shoka, jo no vinju T&C tiesham izriet, ka par No-Show nepienakas nekada kompensacija. Aizvakar draudzene zvanija un ierunaja zinju un velreiz aizrakstija facebook. Izskatas, ka vinjas neatlaidiba nebija veltiga.
Vai nu kads darbinieks ir kludijies vai nu rentalcars.com ir tiesham izcils kantoris :) Lai vai ka - maciba mums abam noteikti ir, ka japarbauda kartigak datumi!
Nu, tad tiešām jāsaka labi, ka tā. Nedomāju, ka kāds ir kļūdījies, drīzāk jau, redzot, ka draudzene ļoti aktīvi komunicē Facebook, šie nolēma izmantot gadījumu, lai uzspodrinātu savas spalvas. Gan jau, ka viņa tagad paslavēs labo servisu un visiem draugiem ieteiks šo kantori.
Es pat nebrīnītos, ka viņi šo atmaksā no savas kabatas, pietiekami lielam kantorim tas tāds nieks vien ir. Sixt jau neizskatījās diez ko ieinteresēti kaut ko atmaksāt.
Es arī pirms gada no rentalcars saņēmu naudu atpakaļ, gan nevis par neierašanos, bet par to, ka nomas kantoris atteica pakalpojumu - kredītkartē nepietiekami līdzekļi, debetkarti neņem. Domāju, ja rentalcars būtu nevis briti, bet gan spāņi, franči vai itāļi, tad nekādas naudas atgriešanas nebūtu.
Domāju, ja rentalcars būtu nevis briti, bet gan spāņi, franči vai itāļi, tad nekādas naudas atgriešanas nebūtu.
Rentalcars vispār ir zem amerikāņu The Priceline Group, zem tā paša, kam pieder Booking.com, Priceline.com, Agoda un Kayak.