Sveiciens. Man arī jālūdz neliela konsultācija, padoms. No spāņu buget air nopirku biļetes ar Norwegian Rīga- Stokholma - Rīga novembrim.
Pirms kādas nedēļas vai divām atnāca epasts no spāņiem, ka mainīti lidojuma laiki. Turpceļā man der, bet atpakaļceļā noteikti neder, jo viņi pārcēluši uz rīta reisu, apmēram 8 vai 9 stundas agrāk, bet es ielidošu Stokholmā no tālienes tikai ap 17.00.
Paskatījos, ka vakara reiss uz Rīgu viņiem vispār vairs nav. Arī nākamajā dienā nav tiešā reisa uz Rīgu.
Vai es kaut ko varu viņiem pieprasīt šādā situācijā?
Domāju, ka cerības, ka viņi pārliks uz citas aviokompānijas reisu ir tuvas nullei. Bet nu ar Norwegian man nav bijusi darīšana šādās situācijās.
Ja turpceļš der, es mēģinātu vienoties, lai saglabā turpceļu un atgriež naudu tikai par atpakaļceļu, tā kā Norwegian ir vienvirziena cenu struktūra, tam nevajadzētu sagādāt problēmas. Protams, tas, ka pirkts caur spāņu budžetgaisu visu nedaudz sarežģī, bet nekas nereāls tas nav. Nu, un atpakaļceļu tad jau pirktu pats ar citu aviokompāniju.
Te kāds nesen izteicās, ka Norwgian arī esot live chat, var jau šiem uzprasīt, ko viņi domā. Caur starpniekiem veiktās rezervācijas ir arī apskatāmas Norwegian lapā, un, iespējams, turpat var arī pieprasīt naudas atmaksu par atcelto reisu, tikai problēma, ka tā nauda aizies pie budgetair, tad jāprasa šiem atkal, lai atmaksā.
Norwegian lapā parādās tikai viena opcija: piekrist izmaiņām. Citu logu nav.
Ar spāņiem komunicēju un laikam jau prasīšu Tavu ieteikto variantu: atdot naudu par vienu virzienu.
Komunicēju arī ar apdrošinātājiem, bet neizprotu, kā no Norwegian varu dabūt izziņu, ka tas reiss pārcelts.
Vai ir kāds epasts?
Es gan no sākuma mēģinātu izspiest maksimumu, teikt/rakstīt, ka jaunais laiks man neder, jo nebūšu tajā laikā vēl ieradies Stokholmā. Un prasītu, ko viņi var piedāvāt vietā.
Atkāpties līdz naudas atmaksai jau var vienmēr. Sākumā ir vērts mēģināt dabūt vairāk. Varbūt var padzīvot kādu dienu Stokholmā uz Norwegian rēķina.
Kaulēties taču arī cilvēki nesāk no maksimuma, ko ir gatavi maksāt, bet no zemākas summas.
Jā, norvēģiem ir live chat, es jautātu tur.
Jā, norvēģiem ir live chat, es jautātu tur.
Norwegian ir live chat, sarunāt var. Ir gadījies ar to saskarties - pirms pusotra gada, Norwegian reiss no Dubajas tika atcelts sakarā ar streiku, par ko Norwegian paziņoja 24 stundas pirms paredzētā izlidošanas brīža. Apdrošinātājs šādus gadījumus nekompensē. Caur chatu Norwegian bez problēmām pārlika uz Aeroflot reisu konkrētajā savienotajā maršrutā aptuveni tajā pašā laikā.
Sazinājos Live chat. Atbilde bija, ka biļetes izsniedzis aģents un viņi nevarot tur neko mainīt. Ticket is locked.
To varot tikai aģents.Un, vienlga, viņi uz citu kompāniju biļetēm nemainītu.
Tagad gaidu atbildi no aģentiem, vai varu attekties no atpakaļceļa un saņemt atpakaļ naudu.
Jādomā, ka apdrošinātāji man apmaksās lidojumu ar Air Baltic uz Rīgu.