Tā kā pats šogad jau divreiz esmu pircis caur viņiem lidojumu un pagājušajā nedēļā taisījos to darīt velreiz , varbūt vel kādu tas interesēs. Vakar vācu Unister Holding GmbH , labāk pazīstams ar meitas uzņēmumiem Fluege.de , Ab-in-den-Urlaub.de , Reisen.de , Hotelreservierung.de ir pieteicis maksātnespēju. Viņu preses pārstāvis gan apgalvo ka maksātnespēja pieteikta tikai centrālajam uzņēmumam un meitasfirmas turpinot darbu, bet vācu prese un vācu ceļotāji par šo temu ir stipri sašūmējušies. Firmas dibinātājs, vadītājs un lielākais akcionārs Thomas Wagner gāja bojā ceturtdien privātās lidmašīnas avārijā. Raksts vācu valodā http://www.focus.de/finanzen/recht/unister-insolvenz-ab-in-den-urlaub-betreiber-insolvent-das-bedeutet-die-pleite-fuer-ihren-urlaub_id_5740283.html
Dīvaina maksātnespēja. FLUEGE.DE mājas lapa joprojām strādā. Mēģinot pirkt biļeti, digitālais sertifikāts joprojām derīgs un reizi nedēļā FLUEGE.DE sūta reklāmas un dažādus atlaižu kuponus.
Klau, vai šis kkā var atbalsoties uz manu drīzumā esošo ceļojumu, ja pirku pirms pāris mēnešiem caur fluege.de savienoto lidojumu ?
Klau, vai šis kkā var atbalsoties uz manu drīzumā esošo ceļojumu, ja pirku pirms pāris mēnešiem caur fluege.de savienoto lidojumu ?
Ceru, ka nekā neatbalsosies. Mana caur FLUEGE.DE pirktā rezervācija TK mājas lapā joprojām aktīva.
fluege.de, airline-direct.de un ab-in-den-urlaub.de mājaslapas strādā, bet šo aģentūru cenu piedāvājumi caur metameklētājiem vairs nav pieejami (piektdien vēl bija).
Starp citu, pēdējā mēneša laikā viņi īpaši aktīvi atgādināja par neizlietotajiem atlaižu kuponiem.
Pirms pāris gadiem, kad sākās problēmas ar AirFastTickets (kurš nu jau beidzis pastāvēt), man bija pamatīgs stresiņš par iepirktajām biļetēm. Bet viss bija kārtībā, izlidojām veiksmīgi. Es teiktu - nesatraucieties!
kāds vispār ir zvanījis kādreiz uz to fluege.de kundenservice? uzgāju 2 numurus, pa kuriem zvanos, bet tur, pirmkārt, viss vāciski un rodas iespaids, ka spiežot uz visām ciparu piedāvātajām kombinācijām, ir jau sagatavotas automātiskas atbildes. vārdsakot, netieku līdz runāšanai ar cilvēku
kāds vispār ir zvanījis kādreiz uz to fluege.de kundenservice? uzgāju 2 numurus, pa kuriem zvanos, bet tur, pirmkārt, viss vāciski un rodas iespaids, ka spiežot uz visām ciparu piedāvātajām kombinācijām, ir jau sagatavotas automātiskas atbildes. vārdsakot, netieku līdz runāšanai ar cilvēku
Ko tad īsti gribi noskaidrot un kāpēc zvanies? Ja e-biļetes rādās, tad visam vajadzētu notikt. Vēl jau arī viņu mājas lapa strādā un pārdod jaunas aviobiļetes.
Štuks ir tāds, ka fluege.de pirms mēneša atsūtīja epastu ar lidojuma izmaiņām, proti, pirmajam lidojumam pacelts izlidošanas laiks par 4h, ko arī apstiprināju ar atbildes epastu. Bet joprojām gan fluege.de, gan aviosabiedrības mājas lapā uzrāda oriģinālo izlidošanas laiku, nevis to, ko piedāvāja vēlāk. Tagad nevaru saprast, ko domāt.
Štuks ir tāds, ka fluege.de pirms mēneša atsūtīja epastu ar lidojuma izmaiņām, proti, pirmajam lidojumam pacelts izlidošanas laiks par 4h, ko arī apstiprināju ar atbildes epastu. Bet joprojām gan fluege.de, gan aviosabiedrības mājas lapā uzrāda oriģinālo izlidošanas laiku, nevis to, ko piedāvāja vēlāk. Tagad nevaru saprast, ko domāt.
Nu tad jāzvana tai aviosabiedrībai, kura reisu izpilda, vai jāskatās konkrētās aviosabiedrības mājas lapā pēc reisa Nr. Tavā izlidošanas dienā. Reisu jau nodrošina aviokompānija nevis FLUGE.DE. Vienīgā "šaize"var būt ar čartera reisiem. Tiem arī Latvijas operatori bieži izmaina izlidošanas laiku 1-2 dienas pirms lidojuma.
Šodien man fluege.de atsūtīja pār-apstiprinājumu pie viņiem pirktajiem lidojumiem šai nedēļas nogalei, norādot, ka ar aviokompānijām par visu norēķinās savlaicīgi, tādēļ ar lidojumiem viss ir kārtībā, un solīja, ka darbosies arī nākotnē. Redzēs.
vic, pēc tam pakomentē, vai viss OK. man gan lidojumi tik pēc ~ 1 mēneša.
Viestursp1, ok tā arī darīšu !
Vācu portāls Focus.de gandrīz katru dienu publicē šai tēmai veltītu rakstu. Pagājušajā nedēļā bankrotu pieteica arī pirmais no meitas uzņēmumiem - Urlaubstours.de Pārējos meitas uzņēmumus maksātnespējas administrators sola līdz septembra beigām sagatavot pārdošanai un tā nosegt mātesfirmas parādus. Es gan laikam pagaidām izvairīšos pirkt biļetes caur Fluege.de
vic, pēc tam pakomentē, vai viss OK. man gan lidojumi tik pēc ~ 1 mēneša.
Viestursp1, ok tā arī darīšu !
Viss kārtībā, gan aizlidoju, gan atgriezos.
FLUEGE.DE atsūtījis šādu INFO. Cik varu saprast, tulkojot GOOGLE.TRANSLATE, tad pilnībā izpirktām aviobiļešu rezervācijām atcelšana nedraud:
Liebe Kundinnen und Kunden eines Onlineportals der UNISTER Gruppe,
die AERTiCKET Gruppe stellt über die IATA Agenturen ATT alle Linienflugtickets aus, die
auf einem der Portale der UNISTER Gruppe wie fluege.de, flug.de gebucht worden sind.
Alle Zahlungen von Kunden, sowohl bei einer alten wie auch einer neue Flugbuchung, leiten wir unverzüglich an die Linienfluggesellschaften weiter. Somit ist ein gültiger Beförderungsvertrag zwischen der Fluggesellschaft und Ihnen zustande gekommen.
Über den Stand Ihrer Buchung können Sie sich jederzeit auf der Internetseite der Airline
oder auch über den Kunden Log in des jeweiligen Buchungsportals informieren. Ein Anruf
bei der Airline sowie bei unserer Unternehmensgruppe ist somit nicht notwendig.
Wir arbeiten im Auftrag von Reisebüros und Internetportalen als Dienstleister und wir haben
keine Möglichkeiten, Anfragen von Endkunden entgegen zu nehmen.
Beachten Sie bitte, dass Sie bei einem Zahlungsrückzieher gegen Ihre Reisevermittlungsverträge verstoßen. Die unbezahlten Tickets müssen wir stornieren und Ihnen werden die
entstehenden Stornokosten in Rechnung gestellt.
Soweit wir feststellen konnten, läuft der geregelte Geschäftsbetrieb ordnungsgemäß und
unverändert weiter und AERTiCKET trägt dafür Sorge, dass Kunden nicht zu Schaden
kommen
Cik es zinu parasti apmaksa posmā OTA->IATA->airlines notiek katru dekadu (10.,20 un 30 datumā), tāpēc ja OTA nemuhļujet jabut viss kartibā.