Labvakar,
šodien sākot čekoties rītdienas lidojumam (RIX - IST), konstatēju nepatīkamu pārsteigumu, izrādās ceļojuma laiks nomainīts par 3:05 stundām, kas izslēdz iespēju paspēt uz iekšējo pārlidojumu Turcija. Nevienu epastu no budgetair.pt nesaņēmu par laika maiņu.
Kā rīkoties šādā gadījumā?
Biju plānojis iekarot Cappadocia, rezerveju IST-ASR biletes, auto nomu un viesnicu uz paris dienām, kopā zāģis uz 200 EUR.
Lidojums pirkts kā savienotais vai atsevišķi? Apdrošināšana ir?
Lidojums ir pirkts atsevišķi un Turcijas iekšējo pārlidojumu pirku pirms pāris nedēļām. Apdrošināšanu nopirku vakardien, tātad to nevaru attiecināt uz šo situāciju.
Tātad sanāk, ka pašam vajadzēja pārbaudīt pirms pirkt pārējo klāt.
Kas izpilda lidojumu IST-ASR? Ja paši TK, var mēģināt pajautāt, vai sakarā ar grafika maiņu nepārliks uz nākamo reisu. Cerības mazas, bet mēģināt vienmēr vērts. Arī ja cita aviosabiedrība izpilda.
Par to, vai apdrošināšana spēkā, pajautā pašiem apdrošinātājiem. Varbūt tomēr ir, ja pirki, šo nezinot.
Diemžēl nebija TK, bija vietējais. Nākamais reiss ir nākamajā dienā, kas man īsti vairāk neder.
Labi, rakstīšu swedbank apdrošināšanai.
Visi BUDGETAIR-i vispār ir baigie sušķi un šad tad nebrīdina par sīkākām izmaiņām. Dīvaini, ka šie nav brīdinājuši, kaut arī TK saraksts no RIX pēc manas saprašanas izmainījās jau, sākoties jaunajai lidojumu pavasara - vasaras lidojumu sezonai, respektīvi, marta beigās. TK tagad vairs nelido katru dienu vienā laikā kā agrāk.
Par to, vai apdrošināšana spēkā, pajautā pašiem apdrošinātājiem. Varbūt tomēr ir, ja pirki, šo nezinot.
Šitais neizklausās ticami, ka varētu strādāt, jo tad sanāktu klasisks apdrošināšanas krāpšanas gadījums - tikko noskaidrojās, ka briest sūdi, tā uzreiz nopirku polisi.
No otras puses, protams, parastais pasažieris taču neskatās visādos tur checkmytrip u. tml., un tad tiešām jau nekādi nevarēja zināt, ka kaut kas mainījies. Ja apdrošinātājam rodas šaubas, tad aviokompānijai būtu jāpierāda, kad tieši pasažieris informēts, ko viņi, protams, nevarēs izdarīt.
Laikam vēl nav par vēlu, lidojums uz IST tikai vakarā. 6:30 no Sabihas ir Pegasus (ekstrēmi lēts, kaut pie mums tā varētu uz Liepāju vai kaut Palangu pērkot pēdējā brīdī lidot) reiss uz Kayseri. Kamēr bez steigas no Ataturka aizkulsies līdz Sabihai, skaties, reģistrācijas laiks jau būs pienācis.
Šitais neizklausās ticami, ka varētu strādāt, jo tad sanāktu klasisks apdrošināšanas krāpšanas gadījums - tikko noskaidrojās, ka briest sūdi, tā uzreiz nopirku polisi.
varbūt kļūdos, man liekas, ka hbl noteikumos ir punkts, kas nosaka, ka nep.izm.ceļ. stājas spēkā trīs dienas pēc polises pirkuma. tieši šī iemesla dēļ.
Trīs dienas pēc pirkuma ir ceļojuma atcelšanai. Pārējie ķibeļu riski (maršruta/grafika izmaiņas) ceļojumu sākot. Bet aizrakstīt un pārjautāt par sliktu nenāks.
Man kreņķis par to, ka es pats neiedomājos apskatīties, zinot kāda ir situācija ar Turciju.
Man viesnīcas jau sabukotas pa dienām bija doma uz 2 diena Cappadocia un tad Stambula un ja es ko pamainu, tad man chakarējās pārējas dienas, kas atkal palielina izmaksas. Gaisa balons lido agri no rīta ap 5:00, šodien uz vēlo reisu neuzspēju, jo ielidoju īsi pirms 22:00. Cerēt, ka ielidos ātrāk arī diez gan naivi, lai gan flightradar24 redzēju, ka pirms 3 dienām bija 21:30 ielidojis, kas tāpat ir par vēlu, jo uz Kayseri izlido 21:20. Lētāk būs atstāt to Cappadocia uz citu reizi. Padzīvošos Stambulā.
Protams no malas jau tā varētu izklausīties kā krāpšana, bet tas tā nav, jo es pirms pāris dienām nobukoju vēl mašīnu un Cappadocia viesnīcu + gaisa balona nobukoju, pie tam visu nobukoju, kā neatceļamu.
Swed uzrakstīju, saņemu atbildi, ka jaraksta iesniegums un japievieno visi izdevumu apliecinosie dokumenti un izraksts no konta. To sarakstīšu, kad atgriezīšos.
no budgetair.pt saņēmu vēstuli, ka viņi atbild tikai par to reisu, ko esmu pie viņiem iegādājies un sūta mani pie TK un ar ne vardu nepiemin, ka viniem butu janodrosina manis informēšana. Šodien pirms lidojuma, aiziešu parunāt uz TK ofisu lidostā. Vēstule šāda:
We are sorry for the disturbance caused in your trip to Istanbul. Unfortunately, since you only booked the round trip Riga-Istanbul-Riga with us, we have no way of intervene in your bookings to Kayseri.
The airline is responsible for the transportation of the client to the destination which the client has originally purchased. However, airlines have the right to make changes to the flight schedule. The most common reasons for schedule changes are:
-Commercial/competitive reasons
-Operational (employment, delays, technical problems etc.)
Usually the airline has to offer an alternative flight schedule. Depending on the length of the involuntary schedule change, the passenger has the right to cancel the flight and get a (full) refund* from the airline.
Today, however, Turkish Airline can't provide you with an earlier alternative. If you wish to get a refund for your ticket, please call us or send us an email before the departure of the schedule flight.
If you wish to obtain a compensation, Turkish Airlines will handle your request directly. Please check their contacts at http://www.turkishairlines.
Tad rītnorīta agrais reiss no Stambulas neder? Gaisa balons jau nokavēts?
Neder, cena + papildus izmaksas agri no rita uz lidostu.
Jūtu, ka nesaprati. Agrais lidojums ir no otras lidostas, kamēr pēc 22-23 izkulsies no Ataturka un aizbrauksi līdz Sabihai, gandrīz vai paspēsi uz reģistrācijas sākumu (nu OK, būsi kādu stundiņu-pusotru agrāk). Reiss 6.30, galā 7.55, šobrīd piedāvā nopirkt par 28€ (vai tās būtu papildu izmaksas?). Ar gulēšanu gan nekas īpaši nesanāks, bet vai tad ceļo, lai izgulētos?
bet viņš taču iepriekš rakstīja, ka balons lido 5am.
bet viņš taču iepriekš rakstīja, ka balons lido 5am.
Dienu gan nenosauca
Neizteicos pietiekami skaidri. Plāns bija uzreiz nākamajā dienā lidot ar balonu, tadel arī vakara reiss derētu, bet rīta neder, jo nebija plāns vairāk par 1.5 dienu būt Cappadocia.
Paldies protams par ieteikumiem.
Līdzīgā gadījumā, kad lidojumu (gan atpakaļlidojumu) pārcēla par veselu dienu, tiku no Budgetair informēts. E-pasts sākās ar vārdiem "We have received a schedule change from the airline regarding your flight reservation". Varbūt TK maina sarakstus, bet pārāk nesatraucas, vai visi tiek informēti? Tā man tāda versija, kas varbūt ļauj kaut ko izspiest pa tiešo no TK.
Nekas nav
Manā gadījuma jaunais laiks šodien ir 18:45 - 21:55 .
TK teica, lai droši rakstot budgetair par kompensaciju, cik saprotu, ka man, tad nekas nespīd.