Padalos savā negadījumā.
Pēc slēpošanas Francijas kalnos sabiedriskā transporta buss uz Nicas lidostu paredzētajā laikā vienkārši neieradās. Pēc pusstundas gaidīšanas nācās meklēt alternatīvu nokļūšanu lidostā, beigās tūrisma birojs sazvanīja vienīgo taksometru, kas uzturas blakus pilsētā… Kamēr tas atbrauca, kamēr pa šaurajiem kalnu celiņiem nonācām lidostā — izmaksas 190 EUR. Reģistrācija lidojumam un bagāžas nodošana beigusies pirms 10 min…
Turki bija nelokāmi un pārlikt uz nākamo reisu nekādi negribēja — ne lidostas birojs, ne sazvanītie kantori Stambulā, Rīgā, ASV (kaut arī zināju, ka apdrošināšana apmaksās jaunas biļetes, tomēr nolēmu pamēģināt samainīt tās pašas — man nepatīk velti izšķiest ne savu, ne svešu naudu). Beigās tomēr nācās pirkt jaunas biļetes (vislētāk bija ar tiem pašiem turkiem), izmaksas 450 EUR 2 cilvēkiem.
Rīgā iesniedzu iesniegumu (caur internetbanku), aizsūtīju pa e-pastu vecās un jaunās biļetes, nobildēto taksometra čeku, čeku par vienu izdzertu alu lidostā . Dienas laikā izskatīja, pēc 2 dienām nauda kontā (-30 EUR pašrisks).
Bija apdrošināta "Ceļošanas vai transporta ķibele" par max summu 2500 EUR.
Juri, paldies par piemēru, joprojām Sweds rullē
Ps. Brīnos gan, ka par alu arī kompensēja, citiem apdrošinātājiem alko, lai arī kādas bēdas/ķibeles nebūtu, ir izņēmums
Sanāk, ka nekādus pierādījumus par to, ka autobuss nokavēja/neieradās, neprasīja?
Alus nav alko, bet gan pārtikas produkts (man gan tā neuzskatīja BT un PTAC )
Man vienīgais gadījums, kad prasīju atmaksu, bija, kad nokavēja LGW ielidojoša lidmašīna un nokavēju Easybus autobusa laiku vairāk kā par stundu. Nopirku tā vietā vilciena biļeti, iesniedzu autobusa un vilciena biļetes, kā arī apstiprinājumu (laikam no Norwegian?) ka reiss ir kavējies. Atmaksāja vilciena biļetes cenu (varbūt toreiz nemaz nebija pašrisks, vai šīm riskam tāds nebija?)
Sanāk, ka nekādus pierādījumus par to, ka autobuss nokavēja/neieradās, neprasīja?
Prasīja, bet es godīgi pateicu, ka nespēju sniegt, jo transporta kompānijai aizrakstīju jautājumu, kas par lietu, bet viņi protams mani ignorēja.
Ps. Brīnos gan, ka par alu arī kompensēja, citiem apdrošinātājiem alko, lai arī kādas bēdas/ķibeles nebūtu, ir izņēmums
Rēķinā laikam skaidri neparādījās, ka tas ir alus, un viens dzēriens, gaidot 8 stundas lidostā, man nešķiet pārspīlēta naudas tērēšana.
Sanāk, ka nekādus pierādījumus par to, ka autobuss nokavēja/neieradās, neprasīja?
Prasīja, bet es godīgi pateicu, ka nespēju sniegt, jo transporta kompānijai aizrakstīju jautājumu, kas par lietu, bet viņi protams mani ignorēja.
Vai aizrakstīji franču valodā? Ja jebkādā citā, tad domāju no franču sabiedriskā transporta kompānijas gaidīt atbildi būtu diezgan bezcerīgi...
Ps. Brīnos gan, ka par alu arī kompensēja, citiem apdrošinātājiem alko, lai arī kādas bēdas/ķibeles nebūtu, ir izņēmums
Rēķinā laikam skaidri neparādījās, ka tas ir alus, un viens dzēriens, gaidot 8 stundas lidostā, man nešķiet pārspīlēta naudas tērēšana.
Varbūt šis ir no sērijas, kā Krievijā mans vācu kolēģis restorānā pajautāja, kādā valodā rēķinā parādīsies kaviārs. Saņemot atbildi ka krievu valodā, kuru vācu grāmatvede nesaprot, vakars tika iesākts ar kaviāru
Atmaksāja vilciena biļetes cenu (varbūt toreiz nemaz nebija pašrisks, vai šīm riskam tāds nebija?)
Pēdējo reizi Swedbankas noteikumi mainīti 2015. gada 15. oktobrī, tad laikam ieviesa pašrisku.
Vai aizrakstīji franču valodā? Ja jebkādā citā, tad domāju no franču sabiedriskā transporta kompānijas gaidīt atbildi būtu diezgan bezcerīgi...
Angliski. Bet pirms tam uz manu jautājumu par maršrutiem un kursēšanas laikiem atbildēja angliski, kaut tikai pēc nedēļas.
Man ar SWED līdzīgi kā Jurim - garāks pastāsts atrodams kaut kur Filipīnām veltītajās sadaļās. Autobuss Banaue - Manila nokavēja stundas deviņas sastrēgumu un tehnisku iemeslu dēļ , kavējumu sākot jau kalnos Dalton pass rajonā. CX reiss uz HKG tika nokavēts, kaut plānotā "šķirba" no Manilas (Sampoloc) autoostas līdz MNL lidostai bija gandrīz 8 stundas un turpceļā brauciens ar TAXI (lidosta - autoosta) aizņēma vien 40-50 min. Gara un bezjēdzīga saruna pa dažādiem vietējiem telefoniem tieši no MNL lidostas CX deska ar CX pārstāvi, Asia miles un kaut kādu lokālo BA pārstāvi, jo biļetes MNL - HKG bija pirktas par aviosiem. Rezultāts - kategoriska atbilde, ka nebūs nekādas pārlikšanas uz nākamo reisu, lai gan brīvas vietas ir, jo pārcelt izlidošanu esot bijis iespējams 24 st. pirms reisa, bet tas nav izdarīts. CX biļetes uz visiem reisiem baigi dārgās. Nopirkām uz tuvāko nakti ar CEBU Pacific jaunas biļetes uz HKG 2 pers., jo tās pašas dienas vakarā izlidošana maksātu astronomisku summu pat ar Cebu. No lidostas INFO dienesta ar bezmaksas TAXI mūs aizveda uz kaut kaut kādu mistiku lēto viesnīcu, kur varēja maksāt tikai CASH, bet RECEIPT "aizmirsa" iedot. Bijām tā noguruši pēc 19 stundām busā, ka bija vienalga, kur pagulēt nepilnu nakti. Būtu viesnīcas RECEIPT, SWED atmaksātu arī viesnīcu. SWED atmaksāja jauno aviobiļešu vērtību mīnus 30 EUR pašrisks. Par minimarketā nopirktajiem aliem un vieglām lidostas brokastīm nakts vidū MNL lidostā neienāca pat prātā prasīt naudu apdrošināšanai. Man gan prasīja izziņu par to, ka buss no Banaue ir kavējies un par cik ilgu laiku. Par laimi OHAYAMI trans atsūtīja ieskennētu un parakstītu izziņu kurā bija norādīts, ka parasti reisa ilgums nepārsniedz 8 stundas, bet mūsu gadījumā tās bija gandrīz 19 stundas. Nauda kontā "iebira" 2 dienās. Precīzi neatceros, bet transporta ķibele arī, liekas, bija apdrošināta par 2500 EUR.
Angliski. Bet pirms tam uz manu jautājumu par maršrutiem un kursēšanas laikiem atbildēja angliski, kaut tikai pēc nedēļas.
Pirms cik ilga laika rakstīji transporta kompānijai? Ja mazāk, kā pirms trim mēnešiem, tad vēl ir cerība, ka atbildēs, lai gan tas, ka rakstīts angliski, protams, šo varbūtību samazina ...
Ehh, atkal jau nonācām pie tā, cik ''labi'' viss ir Francijā!
Man ir pozitīva pieredze baggage delay gadījumā. Toreiz gan nebija diži augstās izmaksu, bet atlīdzību saņēmu bez problēmām.
Mazāk pozitīva pieredze ir jau aprakstīta te: http://www.celakaja.lv/forumi/vai-swed-apdrosinasana-apmaksas-jaunu-lido...
Vilšanās varbūt ne tieši tajā, ka tas nebija kompensācijas gadījums, bet Swedbank klientu speciālistu nezināšanā. Viens teica vienu, otrs otru, garantēt neko negarantēja utml.
Man vienkāršāks apdrošināšanas gadījums ar aizkavētu bagāžu, ko Turkish nogādāja Emirātos 2 dienas vēlāk. Apdrošināta bagāža bija par 1000 eiro, pēc noteikumiem aizkavēšanas gadījumā sedz 30% no tās summas. Iesniedzu čekus par apģērbu (peldkostīms, sandales visai ģimenei, džinsi, krekliņi un vairāki komplekti apakšveļas ), kopējā summa 358 eiro, atmaksāja visu (2014.gada decembrī pašriska vēl nebija).
Atmaksāja vilciena biļetes cenu (varbūt toreiz nemaz nebija pašrisks, vai šīm riskam tāds nebija?)
Pēdējo reizi Swedbankas noteikumi mainīti 2015. gada 15. oktobrī, tad laikam ieviesa pašrisku.
Tieši tā līdz 2015. gada 15. oktobrim Sweds bija vienīgais apdrošinātājs kuram nebija pašrisks.
Mana pieredze.
Pirms 10 dienām vēl biju ar velo Turcijā ar Swedbank apdrošināšanu un max limitiem.
Neveiksmīgi sanāca lielā ātrumā iebraukt asā bedrē uz vienas no Turcijas šosejām, kā rezultātā tika neatgriezeniski sasisti abi šosejas velosipēda rati. (nav runa par kamerām, bet par aplokiem). Uzreiz uzrakstīju Swedbank par situāciju ar jautājumu vai vispār ko tādu kompensē. Kad atgriezos LV, tad aizsūtīju visus nepieciešamos dokumentus un velo defektācijas aktu. Šodien atbildēja, ka kontā ieskaitīs 1.2k par bojājumiem.
Tā kā devos ceļojumā ar bagāžu (lasi-velo), tad apdrošināta ir bagāža visu ceļojuma laiku, tātad, ja kas notiek velosipēdam, tad viņi atlīdzina zaudējumus.
Esmu vairāk kā apmierināts
Apsveicu. Cerams, ka traumu kritienā neguvi? Iztiki ar asfalta slimību?
Nenokritu, tik vien kā ratiem skāde.
Tad gan labi! Dzelžus vieklāk nomaiīt, kā kaulus saudzēt!
kas tev tie par ratiem, kas maksā 1.2k?
Tie jau vēl tādi budžeta klases.
Draugi brauc ar labākiem, kas maksā vismaz x2
cik reāli jūt atšķirību, vai tas vairāk ponta pēc (izrādīšanās šaurā grupā)? Saprotu profesionāļiem, kur katra vismazākā nianse ir svarīga (tur gan velo auto cenā), bet ja brauc sava priieka pēc?
SAS 14 dienas pirms lidojuma (tātad, kompensācija nepienākas) atcēla reisu, piedāvājot samainīt uz dienu iepriekš. Nekādus citus variantus nepieļāva. Man tas nederēja, jo lidojums bija pēdējais posms lidojumam no ASV. Atcēlu šo, nopirku biļeti uz airBaltic reisu aptuveni tajā pašā laikā un Swedbank samaksāja starpību. Bija polisē iekļauta Ceļošanas vai transporta ķibele. Viss ļoti korekti un bez problēmām.
Par Swedbank nekad neesmu bijis augstās domās, pirmo reizi ņēmu viņu apdrošināšanu, bet paliku apmierināts. Iepriekš ceļojumus apdrošināju ārpus LV, jo ir bijusi vajadzība iekļaut polisē pārgājienus kalnos. Arī šoreiz gribēju kalnus un pēc salīdzināšanas ar BTA, IF, Seesam piedāvājumu, Swedbank variants viennozīmīgi bija pārāks.
Es arī gribu pielikt plusiņu Swedbankas apdrošināšanai. Atsevišķu nepirku, jo Zelta kartei apdrošināšana jau komplektā.
Nopirku lidojumu Stokholma -Tokija -Stokholma un atsevišķi piepirku caur OTA ar Norwegian Rīga- Stokholma -Rīga.
Jau pāris mēnešu pirms lidojuma Norwegian paziņoja par izmaiņām. Vakara reiss no Stokholmas uz Rīgu tika pārcelts uz tās pašas dienas rītu. Tas man nederēja, jo ielidojām Stokholmā tikai vakarpusē. Sarakstē viņi atteicās pārcelt lidojumu uz citām kompānijām. Arī nākamajā dienā tiešā reisa uz Rīgu nebija. Vienojos ar viņiem, ka lidojam tikai vienu virzienu, bet Stokholma -Rīga atceļam un saņemam naudu atpakaļ.
Nopirku jaunas biļetes ar SAS uz Rīgu.
Swedbankas apdrošināšana atmaksāja SAS biļešu cenu, no tās atskaitot 30 EUR pašrisku un 83 EUR, ko atguvām no Norwegian.
hello, buros cauri apdrošināšanām un lasu, ka swedbank labas atsauksmes (esmu bijusi apdrošinājusies arī Swedbankā, if, seesam etc.). Man specifisks jautājums - braucu uz politiski mazliet nestabilu zemi - atpakaļbraucienā no rīta jāšķērso robeža Ēģipte/Izraēla. izlidošana pēcpusdienā no Izraēlas. Kuru apdrošinātāju ņemt uz šo risku - robežai kaut kas notiek (mazums) un nokavējam lidmašīnu? robežas notikumus jau var traktēt dažādi (ārkārtas gadījums etc.)
paldies
Vēl viens + Swedbank apdrošināšanai, kas nāk līdzi Zelta kartei.
Situācija sanāca, ka Atlantijas okeāns Brazīlijas pusē 'apēda' vienam no kolēğiem optiskās brilles.
Tika iesniegti čeki par pazaudēto briļļu iegādi un Swedbank sedza 70% no briļļu cenas.
hello, buros cauri apdrošināšanām un lasu, ka swedbank labas atsauksmes (esmu bijusi apdrošinājusies arī Swedbankā, if, seesam etc.). Man specifisks jautājums - braucu uz politiski mazliet nestabilu zemi - atpakaļbraucienā no rīta jāšķērso robeža Ēģipte/Izraēla. izlidošana pēcpusdienā no Izraēlas. Kuru apdrošinātāju ņemt uz šo risku - robežai kaut kas notiek (mazums) un nokavējam lidmašīnu? robežas notikumus jau var traktēt dažādi (ārkārtas gadījums etc.)
Uz tādu risku viennozīmīgi attiecas "Ceļošanas vai transporta ķibele". Apmaksās papildizdevumus (mīnus pašrisks), ja nokavēsi lidmašīnu dēļ:
regulārā maršrutā kursējoša transportlīdzekļa jebkādas novirzes no grafika vai nekursēšana vai novirzes no jebkura cita iepriekš noteikta atiešanas laika vai nepaspēšana uz šāda transportlīdzekļa atiešanu laikapstākļu, dabas stihijas, tehniska bojājuma, ceļu satiksmes negadījuma, negaidīta sastrēguma, ceļa slēgšanas vai satiksmes novirzīšanas dēļ;
Šis iemesls visvairāk attiektos uz Tavu gadījumu, bet pilnu sarakstu vari izlasīt noteikumos: https://ib.swedbank.lv/static/pdf/private/insurance/travel/Celojuma-apdr...
Man jautājums par apdrošināšanas cenu Swedbank, skatījos atsevišķām dienām nākamajam gadam un pārsteigts sapratu, ka cena polisei ar visu identisku, tikai dažādiem datumiem, svārstījās 13-43 eiro robežās, tātad trīs reizes. Vai tā ir ierasta prakse viņiem?
Mainās cena "Ceļošanas vai transporta ķibelei". Jo tālāks datums, jo lielāks risks, ka līdz tam kas gadīsies un ceļojumu nāksies atcelt. Tāpēc dārgāk.
Tieši otrādi, uz nākamā gada beigām ļoti lēti, bet sākumu dārgi. Teiksim 21.12.2016 23 eiro, 7.01.2017 43, 7.12.2017 13. Vēl visādas cenas pa vidam. Īsti sakaru neredzu, ja nu vienīgi svētku sezonu.