Vai kāds var palīdzēt noskaidrot, kāpēc nav iespējams nopirkt caur Amtrak.com biļetes no Vašingtonas uz Ņujorku. Ievadot kartes un paroles datus man izmet, ka sistēma neavr apstrādāt jūsu pieprasījumu. Mēģināju kādas sešas reizes, diemžēl viens un tas pats! Tika mēģināts arī ar citām kartēm, bet atkal nekā. Kur varētu būt problēma?
Nevarēšu izskaidrot, kādēļ nesanāk pirkums. Man pirms pāris gadiem noņēma naudu no kartes bez aizķeršanās.
Vai ir kāds iemesls, kādēļ vēlies braukt ar vilcienu, ne busu? Būs daudzkārt lētāk. Veiksmes gadījumā cena 2-3 dolāri.
Zvanīju uz SEB banku. Viņi teica, lai pamēģina caur citu interneta pārlūkprogrammu. Tas arī neko nelīdzēja. Varētu jau uz vietas pirkt, bet dārgāk sanāk. Es redzēju, ka ar busu var pa lēto aizbraukt. Bet sanāk ilgāk braukt un, manuprāt, ar vilcienu ērtāk. Kaut gan varbūt tie megabus busi arī ir forši un ērti.
Varbūt uzrakstīt amtrak, ka man ir tāda problēma.
Vari pagaidīt kādu dienu, varbūt viņi paši salabo. Vai palūdz, lai pamēģina nopirkt kāds, kam ne-Latvijā izdota karte (piemēram Revolut).
Juri, paldies! Domāju, ka problēma ir SEB bankā.
Zemāk interesants raksts par ASV W->E coast tripu ar vilcieniem par 213$:
Ļoti interesants raksts! Plostotāji uzjautrināja:
«It’s long been a tradition for rafters to salute the passing train, giving this area the highly appropriate nickname of “Moon River”.»
Mulsina gan, ka it kā taupīgs ceļotājs, bet pusdienoja vilciena restorānā. Tas parasti ir ļoti dārgi.
par ietaupito naudu
Varbūt cenā iekļauts?
Man arī likās foršs apraksts, nošārēju un uzreiz viena sieviete piekomentēja, ka sliktākais brauciens dzīvē bijis:
I wouldn't advise anyone to take this type of a train trip. We just took Amtrak Lake Shore Ltd from NY to Chicago and the scenic California Zephyr from Chicago to San Francisco. Honestly, it was the worst travel experience I have ever had. On both trains, at night, they turned the heating off and air conditioning on, even though it was -20 C outside. I have never been so cold before, it was impossible to sleep and so uncomfortable. And the heating didn't get turned on despite us, and other passengers, complaining. Scenery is stunning, but, unless you pay enormous amount of money for your own cabin, the treatment of customer is worse than appalling.
Varbūt cenā iekļauts?
Šķiet nebūs gan: California Zephyr Dining Car Menu
Nez, kā viņi vilcienā, kurš brauc pa iekšzemi, šito dabū gatavu: "Seafood Catch of the Day.....$22.75"?
No Sanfrancisko līdz Čikāgai ir pieejamas šādas vietas:
Sākot no Roomette ēdināšana tiešām iekļauta cenā.
Ņemot nejaušu datumu — 11. aprīli — coach maksā 134 dolāri, Roomette 478 dolāri vienai personai, 645 dolāri par abiem, ja 2 personas.
Ceļā 52 stundas.
Esmu pats braucis ar to Amtrak, tas gan bija ļoti sen, 1998. gadā, tā kā droši vien daudz kas mainījies ir kopš tā laika. Toreiz tas bija darba darīšanās, kā reizi tieši skatījāmies, kā uzlabot kvalitāti vilcienam un kāpām pa ceļam ārā, lai izmēginātu vairākus. Nebraucu visu ceļu vienā reizē un tāpēc nevaru pateikt, kā ir, ja braucu visu ceļu uzreiz. Bet man ļoti patika, ērtas kajītes, cenas restorānā dārgas.
Nez, kā viņi vilcienā, kurš brauc pa iekšzemi, šito dabū gatavu: "Seafood Catch of the Day.....$22.75"?
nu jau jau vilcienā ir kajītes:
Bet man ļoti patika, ērtas kajītes
kāpēc gan tad aiz vilciena borta nevarētu saķert seafood? )
"Catch of the day" parasti netulko burtiski, bet pārnestā nozīmē. Latviski arī "labs ķēriens" neattiecas tikai uz zvejošanu, bet labāko/izdevīgāko darījumu. Līdz ar to adekvāts tulkojums ir "Dienas piedāvājums".
Manuprāt, piejūras ciematos, kur zvejniecība ir pamatnodarbošanās, ēstuvēs "catch of the day" tā arī tulko, jo nevar zināt, ko kuru dienu noķers, bet ēdienkarte ta nodrukāta.
Mh, piejūras ciematos, bet te runa nav par to.
Piejūras vilcienos....