Skatos, ka mūsu forumā nav bijusi plašāka diskusija par Roomer Travel.
Viņi piedāvā iegādāties rezervācijas, ko citi ceļotāji nevarēs izmantot, bet ir jau apmaksājuši, tādēļ ir gatavi atdot citiem. Bieži vien ar pamatīgu atlaidi, lai atgūtu kaut jelkādu summu.
Ar pašu rezervācijas pārdevēju nav jākontaktējas, visu (vārda nomaiņu utt) nokārto Roomer.
Lai izskatītos, ka piedāvājumu ir vairāk, viņi diemžēl šāda veida rezervācijām pa vidu iejauc standarta viesnīcu rezervēšanas iespējas. Bet īstos izdevīgos piedāvājumus var atrast, sakārtojot tos šajā lapā https://www.roomertravel.com/rooms pēc atlaides. Vai arī skatoties kartē (tā gan ir maza, neatradu iespēju atvērt pilnekrāna režīmā).
Piemēram Holiday Inn Express Rotterdam 16.-18. aprīlim pieejama par 20 EUR / nakts oficiālo 100 EUR vietā. Protams, šādi varianti ir tikai konkrētos datumos, līdz ar to pārējo ceļojumu var sanākt pieskaņot viesnīcai. Bet, ja ir labs darījums, kādēļ ne.
Kāds varbūt jau ir izmantojis (kā pircējs vai pārdevējs) un var pakomentēt, kā gāja?
(Agrāk esot devuši $25 par ieteikšanu, bet šobrīd tas ir izbeigts, tā ka stafeti izveidot nesanāks…)
Viens, otrs variants vilinošs, piemēram, Honolulu 48$ par nakti 14 dienas novembrī. Tomēr lielākā daļa ir ar tuviem datumiem, tas, protams, sarežģī izvēli.
Starp citu, tur meklējot var ierakstīt galamērķi un nerakstīt datumus. Tad atradīsies visi labie darījumi konkrētajā vietā.
Ja neieraksta konkrētus datumus galamērķim, neko izcili labu tik un tā neizdodas atrast... Apmēram tas pats, kas pie citiem tirgotājiem.
Nu nav tā.
Skaidroju detalizētāk.
Mūs interesē tie piedāvājumi, ko ielikuši cilvēki, kas nevarēs paši izmantot savas rezervācijas. Kā tos atšķirt? Pirmkārt tie ir uz konkrētiem datumiem, otrkārt tiem rādās atlaides procents (gan ne visiem).
Piemēram, meklējot Londonā, bez datumu norādīšanas, un pēc tam sakārtojot pēc atlaides:
Redzams, ka sākumā ir ļoti labi piedāvājumi (uz oktobri, augustu, jūliju, maiju, aprīli utt).
Beigās, kur sākas viesnīcu saraksts uz vieniem un tiem pašiem datumiem (22.–24. aprīlis) bez kādas atlaides, tie ir standarta piedāvājumi no aģentūrām, kas mūs neinteresē un ko Roomer vienkārši pieliek, lai viņu lapa neizskatās pustukša.
Dzēsts. Sapratu. Pats muļķis
Roomer pamainījuši interfeisu, un uz labu. Tagad citu rezervācijas var nopirkt, ejot uz sadaļu Explore, savukārt par standartcenām var dabūt sadaļā Classic:
Ejot uz Explore sadaļu, var atrast piemēram lielisku darījumu Berlīnē, Ac Hotel By Marriott Berlin Humboldthain Park, 11 EUR par nakti, 22.–26. dec.
Ejot uz Explore sadaļu, var atrast piemēram lielisku darījumu Berlīnē, Ac Hotel By Marriott Berlin Humboldthain Park, 11 EUR par nakti, 22.–26. dec.
Dīvaina cenu veidošanās. Jurim rāda 11 EUR, man sākumā 38 EUR, bet pēc tam jau 65 EUR:
Tad kāds jau būs paķēris, bija taču tikai viena šāda rezervācija piedāvājumā (domājams). Kāpēc Tev rādās 38, grūti pateikt. 65 ir jau parastā cena no rezervāciju sistēmām, nevis piedāvājums no cilvēka, kas nespēs izmantot savu.