Uzbekistan Airways rudenī piegādās 2 B787. Tad teorētiski lidot uz Ņujorku ar Uzbekistan Airways būs iespējams gan Rīga–Ņujorka, gan pārsēžoties Taškentā, jo B787 varot lidot ari 13-14 stundas bez uzpildes http://www.ch-aviation.com/portal/news/43778-uzbekistan-airways-eyes-new...
nu... plānots jau, ka Rīga-Ņujorka tad vairs nebūs. bet lidot RIX-TAS-JFK, nu sorry )
Var jau, bet tas ļoti iespaido Cargo etc. pārvadāšanas apjomus, tā kā iespējams, ka stopovers Rīgā tomēr saglabāsies.
par kura virziena Cargo tieši runa?
par kura virziena Cargo tieši runa?
tās pilnīgi droši nelido ar šiem reisiem
tās pilnīgi droši nelido ar šiem reisiem
RIX - JFK - RIX tajos datumos, kad paredzēti lidojumi, ar HY joprojām nopērkams arī Ņujorkas virzienā līdz pat iepriekšpārdošanas beigām 2017.gada marta sākumā. Ticamāk, ka tikai nomainīs lidaparātu uz jaunāku, bet uz JFK tāpat lidos caur RIX. Pagaidām reisos uz JFK paredzēts B-767-400. Divus gadus atpakaļ reisā RIX - TAS uzbeku B-767-400 likās samērā jauns un mazlietots.
RIX - JFK - RIX tajos datumos, kad paredzēti lidojumi, ar HY joprojām nopērkams arī Ņujorkas virzienā līdz pat iepriekšpārdošanas beigām 2017.gada marta sākumā. Ticamāk, ka tikai nomainīs lidaparātu uz jaunāku, bet uz JFK tāpat lidos caur RIX. Pagaidām reisos uz JFK paredzēts B-767-400. Divus gadus atpakaļ reisā RIX - TAS uzbeku B-767-400 likās samērā jauns un mazlietots un TAS virzienā bija samērā patukšs. Gan jau, ka nav tik daudz lidotgribētāju pa tiešo no TAS un JFK un otrādi.
Lido, lido...kad neticēju par meloņu izcelsmi, šie pat dokumentus parādīja...
es nesaku, ka no Uzbekistānas neieved, bet nedomāju, ka ar gaisa transportu...
Nav jau tas Cargo jāved līdz Rīgai. Kaut vai līdz tai pašai Ņujorkai. Stopovers Rīgā ļauj lidmašīnai "pacelt" vairāk Cargo no TAS, jo nav jālej tik daudz degvielas.
Cik atminos no laikiem, kad šo reisu atvēra, RIX šajā maršrutā nav tehnisku iemeslu dēļ (nepietiek degvielas līdz NYC), bet kaut kādas starptautisko lidojumu likumdošanas dēļ.
Par cargo - man te ir viens vēl nenoticis klients, kam visādus dārzeņus (pats redzēju pilnu noliktavu ar dillēm kaut kur no Kaukāza) piegādā tikai un vienīgi ar regulāro reisu lidtransportu.
es varu nosaukt visus klientus, kas Rīgas lidostā saņem dažādus zaļumus ar regulārajiem reisiem no dažādiem galamērķiem, taču nevarēšu nosaukt nevienu, kas saņem melones
kaut kādas starptautisko lidojumu likumdošanas dēļ.
nekā tamlīdzīga tur nav - aviācijas forumos ir divas versijas - šaubīgās LV kabatas bankas, kas te apkalpo karimova dzimtas naudas vai tehniskā nosēšanās degvielas dēļ.
Pirms taču bija Belgrada kā piestāšanas vieta un laikam vēl kāda pilsēta.
Melones laikam nav ātri bojājošs produkts, kamēr dillēm, no rīta noplūktām, vakarā jābūt LV klientu noliktavās.
Pirms taču bija Belgrada kā piestāšanas vieta un laikam vēl kāda pilsēta.
BHX
Melones laikam nav ātri bojājošs produkts, kamēr dillēm, no rīta noplūktām, vakarā jābūt LV klientu noliktavās.
man jau tas nav jāskaidro - zinu, ka melones brauc pa zemi, nevis lido.
767-400ER has a range of 5,625 nautical miles (10,418 km). TAS-NYC - 10174 km tiešais celš, tad viens stops domaju vajadzīgs obligāti.
787-8 has a range of 7,355 nautical miles (13,621 km), šeit jau stops nav vajadzīgs obligāti...
es varu nosaukt visus klientus, kas Rīgas lidostā saņem dažādus zaļumus ar regulārajiem reisiem no dažādiem galamērķiem, taču nevarēšu nosaukt nevienu,kas saņem melones
767-400ER has a range of 5,625 nautical miles (10,418 km). TAS-NYC - 10174 km tiešais celš, tad viens stops domaju vajadzīgs obligāti.
787-8 has a range of 7,355 nautical miles (13,621 km), šeit jau stops nav vajadzīgs obligāti...
Domāju, ka stops RIX pa ceļam uz Ņujorku HY reisam būs arī turpmāk. Cik esmu ar šo HY reisu lidojis, ap 100 PAX katru reizi RIX lidostā iekāpj un izkāpj, lidojot no (uz) TAS. Arī biļetes uz šo reisu no (uz) RIX jau nopērkamas līdz pat 2017.gada marta sākumam, vēlāki datumi vēl nav pārdošanas sistēmās atrodami. Lidojums RIX- JFK - RIX šiem gan tagad maksā baigi dārgi, bet, acīmredzot, tiešajam reisam liela piekrišana.
Uzbeki ielikuši savu jauno Boeing 787-8 lidojumu sarakstā no 2017. gada 30. marta, maršrutā Taškenta — Rīga — Ņujorka:
HY101 TAS0440 – 0810RIX0940 – 1230JFK 787 47
HY102 JFK1500 – 0645+1RIX0815+1 – 1505+1TAS 787 47
Pirmais Uzbekistan B787 jau pāris dienas kā Taškentā. UK-78701
Vienīgais, jācer, ka diktatora kāju atstiepšana neietekmēs Uzbekistan Airways darbību uz slikto pusi.
Bailes vienmēr vairo paniku, zēni! Kurš gribēs, akurāt varēs piedalīties atvadu plovā. Tā tur pieņemts gadsimtiem ilgi.
Tu par cilvjiem, jebšu 5EUR mīnusā no ik reisa biļetes? Vot, atklāj kārtis, easyflyermen!
Nah, neapņēmi Diktatora meitas? Lai lidotu it visur un par absolūtu freiju un ar Bojeingu? Bussinessā?
Da, Māris, nah, nelidos ar Uzbekiem! Čista zīmējas!
Takšu nebūsi no čekas 1-maisa? Tāpat kā LV izlaupītāji? Piedod, Juri, bet vecajiem čekistiem nav vieta Latvijā. Viņi ir bezdvēseles cilvēki. ONO!
B787 ETOP ir 350, kas ļautu nelidot gar Islandi, bet B767 120 tāds pats kā CS300
B787 ETOP ir 350, kas ļautu nelidot gar Islandi, bet B767 120 tāds pats kā CS300
Šitais gab prasās pēc "atkodēšanas". Domu nevaru saprast.
ETOPS is an aviation acronym for Extended Operations.
https://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS
Tie cipari apzime minutes ko drikst lidot ar 1 dzineju.
nu tad HY Boeing 787 šodien pirmoreiz ielidoja RIX.
Nu re, arī RIX sagaidījis, ka pie mums ierodas B787. Šodien Uzbeks pirmo reizi ieradās ar savu Taškentas reisu.
http://www.aviofoto.lv/?c=bilde&id=23464
Diezgan pretrunīgs izskats — lidmašīna pati ļoti moderna, savukārt krāsojums kā no pagājušā gadsimta. Cieņu fanātiem, kas šādā laikā gatavi gaidīt un bildēt.
Tur nu ir jāpiekrīt, viņu livreja ir gandrīz atbaidoša. No spotteru skata punkta paradoksālākais ir tas, ka, ja gribi redzēt kādu lielāku lidmašīnu Rīgā, tad jāmedī tieši uzbeki
Vini jau lido uz NYC ar 787?