Palika interesanti dēļ bērnu autokrēsliņa, kuru BA atļauj bezmaksas, bet Finnair izskatās, ka nē. Bērnam 2+ gadi, tātad iegādāta pilna biļete ar atsevišķu sēdvietu.
Tātad tas British Airways lidojums kurš tiek izpildīts sekojoši.
RIX-HEL Finnair, HEL-MIA Finnair
MIA-LHR BritishAirways, GTW-RIX AirBaltic
Un tad ir šī zemāk minētā piebilde par bagāžu, kas saprotams. BET Finnair pieļauj tikai infant autokrēsliņu, bet BA ir krēsliņš pieminēts arī pie 2-11 gadu bērniem (loģiski domājot, šāda vecuma bērnu infant krēsliņā dabūt iekšā nevar )
Nu un tad man jautājums, kuras aviokompānijas longer leg skaitīsies? Finnair vai British Airways? Tiešām viņi skatīsies uz lidojuma laiku/attālumu? HEL-MIA 11 stundas, MIA - LHR 8.5 stundas, kas nozīmē, ka Finnair bagāžas noteikumi ir spēkā uz visu maršrutu?
Allowances on other airlines
Baggage allowances and policies can vary by airline — even if you buy your flights through ba.com. If your journey includes a flight with an airline other than British Airways, your checked baggage allowance may be different:
Kas rakstīts uz biļetes, kuras aviokompānijas izsniegta?
BritishAirways
Man liktos, ka ja pirki kā British, būtu jābūt British. Drošības labad var gan uzrakstīt viņiem FB un pārjautāt.
Vismaz citos bagāžu jautājumos vienmēr ir bijis noteicošais, kas ir izdevis biļeti. BT pēc pārjautāšanas un biļetes apskatīšanas man atļāva iečekot smagāku somu, kas tobrīd bija spēkā pēc Etihad noteikumiem (tagad laikam viņiem arī kaut kas kilogramos pamainījies). Biļetē man visur tikai Etihad bija, par BT ne vārda.
Citējot no šejienes: #3
http://www.celakaja.lv/forumi/airbaltic-bagaza-savienotajos-lidojumos
IATA Resolution 302: http://www.celakaja.lv/sites/default/files/docs/IATA_Resolution_302.pdf
Uz visu maršrutu attiecas vienas aviosabiedrības noteikumi. To aviosabiedrību sauc par most significant carrier.
Kā saprast kurš ir «most significant carrier»? Visus lidojuma posmus sadala 4 kategorijās pēc nozīmīguma. 1) iekšzemes lidojumi < 2) starptautiski lidojumi IATA apakšzonu ietvaros < 3) starptautiski lidojumi IATA zonu ietvaros < 4) lidojumi starp IATA zonām.
IATA trīs zonas un to apakšzonas ir šādas:
Ar biļetes izdevēju tam nav sakara. Bagāžas noteikumus noteiks MSC. MCS būs Finnair, jo tas ir pirmais, kas izpilda "vissvarīgāko" lidojuma posmu (šajā gadījumā starp IATA zonām 2 un 1).
Reizēm, ja ir sarežģīti gadījumi, automātiskās sistēmas nenostrādā korekti un nerāda, kādi būtu pareizie bagāžas noteikumi. Ja tas tev par sliktu, tad protams vajag pacīnīties, kā Linca darīja, un viss atrisināsies. Ja kļūda Tev par labu, cīnīties nevajag. Tā ka vari pajautāt Finnair, vai to krēslu ļaus. Ja kļūdas pēc saka, ka jā, tad nav vajadzības viņiem skaidrot, ka IATA (kuras dalībnieki viņi ir) rezolūcija apgalvo savādāk.
Skaidrs tagad, paldies! Noteikti pamēģināšu pajautāt Finnair. Vienīgi šķiet prātam neaptverami, ka rix lidosta man bērnam atļaus iečekot bagāžu, ņemt 2 rokas bagāžas, ratus un krēslu Labi vismaz ka pirmo posmu ari izpilda Finnair nevis AirBaltics bet nu ja pienākas, tad pienākas.
Finnair gan saka:
A folding pushchair and safety seat may be transported free of charge.
Es tur rakos Finnair lapā dziļi dziļi un tad atradu par to, ka tas ir domāts infant. Bet nu jebkura gadījuma mēģināsim skaidrot un varbut ka vispar viss ir kārtībā un tiešām var arī lielāko beņķi.