Priecīgas 2.Lieldienas visiem! Vakar vakarā pirmo reizi noriskēju un nobukoju viesnīcu caur hotwire. Dabūju to, kuru uzminēju pirms pirkšanas, viss forši, bet.. Tā kā rezervācija bija 2 pieaugušie + 1 bērns un hotwire kā bērnu klasificē 2-17gadi, kas ir milzīga amplitūda un liela atšķirība starp 2 un 17 gadus vecu bērnu, man tagad sāk interesēt, kādu numuru mums iedos? Vnk double un visi 3 guļam vienā gultā vai būs tomēr atsevišķa gulta bērnam, t.i., plašāks numurs kā double vai twin parastais? Hotwire rezervācijas apstiprinājumā ir rakstīts, ka būs numurs, kurš domāts 3 cilv.izmitināšanai, bet ka vnk negarantē gultu tipus numurā, tagad sēžu un domāju - kas jādara tālāk? Sazināties ar viesnīcu un precizēt vai vnk sagaidīt braucienu un kā būs, tā būs? Varbūt tie, kas izmantojuši hotwire, varat lūdzu padalīties ar pieredzi un ieteikumiem? Gan jau ne man vienai noderēs!
Esmu rezervējusi caur hotwire vairākkārt, parasti bērnam ir normāla izmēra papildgulta vai pat iedod 3-vietīgu numuru, drīzāk jāsazinās ar viesnīcu, ja gribas bērnu gultiņu. Izņēmums ir Āzija, kur bieži uzskata, ka 2 pieaugušie un bērns var sagulēt 120 cm platā gultā.
Caur hotwire ir izdevīgi rezervēt, ja ir palieli bērni, - citas rezervācijas sistēmas jau 12 gadīgu uzskata par pieaugušo, bet šeit 17-gadīgs vēl skaitās bērns.
ulla - paldies par info! 3vietīgs numurs kā reiz ir tas, uz ko ceru, tik domāju, cik reāli, ka tādu tā vnk iedos, jo viesnīcā ir vairāku veidu 2vietīgie numuri,, kur trešai guļvietai nav vietas un pēc tam junior suite. Pēc tās cenas, kas kā pilnā bija norādīta hotwire un tā, kas rakstīts noteikumos, ka nodrošina numuru, kurā var izmitināt norādīto viesu skaitu,, vajadzētu būt junior suite, bet nav ne jausmas, ko hw būs viesnīcai nosūtījis. Nedomāju, ka viņi ir ieinteresēti man bukot junior suite, bet nu nezinu, pirmo reizi šo mēģinu. Bērnam 7 gadi, jau par lielu, lai visi varētu izgulēties, guļot vienā gultā!
Padalieties ar šīs lapas priekšrocībām un iespējām pat uzminēt viesnīcu? Cenas patiešām sanāk labākas, kā populārākajās rezervēšanas lapās? Kāds ir šīs lapas lielākais bonuss?
Domāju uz Junior Suite cerības mazas - visdrīzāk papildgulta. (Protams atkarīgs no viesnīcas).
Arī domāju, ka drīzāk visticamāk būt parastā istaba + papildgulta.
Papētīju viesnīcas mājas lapu. Domāju, ka būs deluxe room, jo superior room (kas ir zemākā klase šajā viesnīcā) nevar ielikt papildgultu un ar maniem meklēšanas iestatījumiem šī tipa istabu nemaz nepiedāvā nobukot viņu lapā (intereses pēc savadīju savus datumus un cilvēkus). Labi! Būs forši!
Diana - šīs lapas priekšrocība kā reiz ir tā, ka vari dabūt ļoti labu viesnīcu par ļoti labu cenu - jūtami zemāku kā citās lapās. Nu, vismaz manā gadījumā tā bija. Mīnuss ir tas, ka nezini, ko pērc, kamēr neesi nopircis un nav nekādu bezmaksas atcelšanu vai maksāšanas vēlāk, viss notiek uzreiz. Bet šajā gadījumā plusi atsvēra mīnusus, par cik biju 99,99% pārliecināta, kas tā būs par viesnīcu. Kā to uzminēt? Hw lapā ir viesnīcas apraksts, zvaigžņu skaits (bet šis var būt maldinošs, jo dažādās vietās vienu un to pašu viesnīcu var uzrādīt ar dažādām zvaigznēm +/- 0,5-1 zvaigznes amplitūdā), redzi, kādas atsauksmes tripadvisor un cik daudz, rajonu, kurā atrodas viesnīca, pilno cenu (arī, protams, nebūs precīzi, jo dažādās vietās atšķiras, bet plus mīnus jau var saprast), nu un tad attiecīgi izmantojot info, ko vari iegūt no hw, aizej uz populārākajām rezervēšanas lapām, saliec attiecīgos filtrus meklētājā un mēģini uzminēt. Man bija diezgan viegli, jo viesnīcā ir baseins, un arī tripadvisor reitings un atsauksmju skaits sakrita ar hw norādīto gandrīz identiski. Kaut kā tā.
Paldies, llbb, par tēmu! Pateicoties tai, dabūju maijā Drēzdenē Hiltonu, cena 44,- eiro/nakts + nodokļi. Laikam kādu stundu pētīju un skaitļoju. It kā jābūt Hiltonam, bet neticas, ka par tādu cenu. Tad nolēmu, lai kāda viesnīca būtu, vecpilsētā slikta nebūs. Un trāpīju! Paldies vēlreiz!
zoom - Super! Prieks! Es savējo ar' kādu stundu, ja ne vairāk, mēģināju uzminēt. Es braucu tikai jūnijā, kad atgriezies, pastāsti lūdzu, kā gāja - vai viss bija ok un tā. Vnk par hw diezgan pretrunīgas atsauksmes un lietas var interneta plašumos izlasīt, tad nu domāju, nez kāda ir reālā situācija, jo bieži vien internetā (vispārīgi) tās negatīvās atsauksmes raksta visādi ne-pie-īsti-pilna prāta cilvēki.
Minēju sen atpakaļ piemēru no Viļņas (šķiet ka 2 gadi atpakaļ) viesnīcas apraksts un viss (ja nemaldos) 100% sakrita ar Novotel. Bet beigās dabūju Crown Plaza un kad mēģināju argumentēt kka vēlos atcelts jo nepatiesa informācija, tad neviens no hotwire īsti neko darīt nevēlējās.
Iespējams ka tagad ir veikti uzlabojumi.
Jābūt ļoti stipriem argumentiem, lai Hotwire atzītu kādu vainu (nav solītā īpašība, ārpus solītās zonās vai tamlīdzīgi). Zvaigžņu skaita nesakritība nederēs. Viņi atbildēs, ka viņuprāt attiecīgajai viesnicai pienākas tik zvaigznes, cik viņi rāda, pat ja visur citur rāda mazāk.
Viens triks, kā mēģināt atšifrēt Hotwire viesnīcas, ir izvēlēties "Flight + Hotel" attiecīgajos datumos no jebkuras pilsētas uz iecerēto galamērķi, un tad skatīties, kādas viesnīcas viņi piedāvā šajos komplektos (tur rāda ar viesnīcas nosaukumiem, zvaigznēm, atsauksmēm utt).
Norezervēju caur Hotwire viesnīcu Tbilisi. Pirms manis rezervējušie bija dabūjuši Best Western (pie viesnīcas izvēles bija redzams iepriekšējā rezervētāja dabūtā viesnīca). Man arī iedeva to pašu. Vai tā ir Hotwire prakse (dot mājienu par viesnīcu)? Vai tikai sagadīšanās?
Flight +hotel metode tiešām diezgan labi palīdz, it sevišķi , ja jāatrod "pareizā" starp dažām viesnīcām. Netiku saprašanā par brokastu jautājumu - redzu, ka visās rezervēšanas sistēmās manis izvēlētajai viesnīcai brokastis vienmēr ir iekļautas cenā, hotwire slepenajā aprakstā par brokastīm ne vārda. Vai var būt situācija, ka cenas samazinājums ir panākts arī uz neiekļautu brokastu rēķina? Kāda ir prakse , kad hotwire atklāj izvēlēto viesnīcu, vai tad parādās papildus informācija par brokastīm, vai tomēr jāorientējas uz to, kas slepenajā aprakstā norādīts?
Ja brokastis visur ir cenā, tad viņi visticamamāk nemaz nekontrolē, kam pienākas.
Flight +hotel metode tiešām diezgan labi palīdz, it sevišķi , ja jāatrod "pareizā" starp dažām viesnīcām. Netiku saprašanā par brokastu jautājumu - redzu, ka visās rezervēšanas sistēmās manis izvēlētajai viesnīcai brokastis vienmēr ir iekļautas cenā, hotwire slepenajā aprakstā par brokastīm ne vārda. Vai var būt situācija, ka cenas samazinājums ir panākts arī uz neiekļautu brokastu rēķina? Kāda ir prakse , kad hotwire atklāj izvēlēto viesnīcu, vai tad parādās papildus informācija par brokastīm, vai tomēr jāorientējas uz to, kas slepenajā aprakstā norādīts?
Man uz Slepeno viesnīcu brokastis nebija norādītas cenā, arī kad atnāca apstiprinājums par brokastīm nebija neviena vārda. Viesnīcā uz vietas teica, ka brokastis ir cenā.
Vaik kaads ir neemis auto ar Hotwire?
......(pie viesnīcas izvēles bija redzams iepriekšējā rezervētāja dabūtā viesnīca). Man arī iedeva to pašu. Vai tā ir Hotwire prakse (dot mājienu par viesnīcu)? Vai tikai sagadīšanās?
Man arī tika tā pati, kas iepriekšējiem....
zoom - Super! Prieks! Es savējo ar' kādu stundu, ja ne vairāk, mēģināju uzminēt. Es braucu tikai jūnijā, kad atgriezies, pastāsti lūdzu, kā gāja - vai viss bija ok un tā. Vnk par hw diezgan pretrunīgas atsauksmes un lietas var interneta plašumos izlasīt, tad nu domāju, nez kāda ir reālā situācija, jo bieži vien internetā (vispārīgi) tās negatīvās atsauksmes raksta visādi ne-pie-īsti-pilna prāta cilvēki.
Esmu atpakaļ. Ar Drēzdenes Hiltona rezervāciju caur hotwire viss bija kārtībā. Viņiem recepcijā bija atsevišķa kaste, pilna tikai ar hw rezervācijām. Runājot par istabiņu, viss ļoti patika. Savukārt, par viesnīcu kopumā, ne tik ļoti. Ņem depozītu 100, -eiro, ko atgrieza 4.dienā pēc izrakstīšanās. Internets par maksu (neņēmām). Brokastis 23,- eiro no cilvēka (neņēmām). Recepcijā gadījās meitene kā slotaskātu norijusi, pat ne smaida atblāzma sejā neparādījās.
zoom - paldies par atskaiti! Tu iepriekš ar viesnīcu taču nekontaktējies, vnk brauci un viss, ar to hw rezervāciju?
Redzēs, kā mums ies Berlīnē. Arī pēc tam uzrakstīšu.
Esmu atpakaļ. Ar Drēzdenes Hiltona rezervāciju caur hotwire viss bija kārtībā. Viņiem recepcijā bija atsevišķa kaste, pilna tikai ar hw rezervācijām. Runājot par istabiņu, viss ļoti patika. Savukārt, par viesnīcu kopumā, ne tik ļoti. Ņem depozītu 100, -eiro, ko atgrieza 4.dienā pēc izrakstīšanās. Internets par maksu (neņēmām). Brokastis 23,- eiro no cilvēka (neņēmām). Recepcijā gadījās meitene kā slotaskātu norijusi, pat ne smaida atblāzma sejā neparādījās.
Tādas nu ir cenas smalkās viesnīcās un ir publika, kas tās labprāt maksā. Var nepatikt, ja ir dārgāk, kā esi gatava atļauties, bet diez vai būtu korekti uzskatīt, ka viesnīcai tādēļ ir kāda vaina vai ka viņi kaut ko dara nepareizi.
Pēc kā secināji, ka kastē visas ir Hotwire rezervācijas?…
Bet kā būtu gadījumā, ja ierodas Hilton ar Hotwire rezevāciju un parāda savu HH Gold vai Diamond karti. Vai iedotu upgrade un bezmaksas brokastis?
Tu iepriekš ar viesnīcu taču nekontaktējies, vnk brauci un viss, ar to hw rezervāciju?
Nē, nekontaktējos. Braucu pārliecībā, ka viss būs kārtībā.
Tādas nu ir cenas smalkās viesnīcās un ir publika, kas tās labprāt maksā. Var nepatikt, ja ir dārgāk, kā esi gatava atļauties, bet diez vai būtu korekti uzskatīt, ka viesnīcai tādēļ ir kāda vaina vai ka viņi kaut ko dara nepareizi.
Pēc kā secināji, ka kastē visas ir Hotwire rezervācijas?…
Tieši tā, es uzrakstīju, ka man nepatika, nevis viesnīcai ir kāda vaina. Man jāspēlē pēc viņu noteikumiem. Dzīvošana taču bija jau apmaksāta. Bookinga atsauksmēs bija rakstīts par 50.- eiro depozītu, te paņem pat 100.-. Ne tur minibārā ir uz simtu ko izdzert, nekā. Televizors gan 1 m pa diagonāli, ja tam nodarītu skādi, būtu bēdīgi.
Tur tā labi redzami bija nolikta kaste ar jau aizpildītām veidlapām ar rezervācijām. Meitene tās visas pāršķirstīja, jo mūsējā izrādījās pašā apakšā. Pilnīgi visām izdrukām augšā bija uzraksts hotwire.
Tādas nu ir cenas smalkās viesnīcās un ir publika, kas tās labprāt maksā. Var nepatikt, ja ir dārgāk, kā esi gatava atļauties, bet diez vai būtu korekti uzskatīt, ka viesnīcai tādēļ ir kāda vaina vai ka viņi kaut ko dara nepareizi.
Dārgi papildpakalpojumi ir glaunu un dārgu viesnīcu ''slimība'', un viņi nepaliek lētāki tādēļ, ka numurs dabūts par sviestmaizi. Ar internetu pēdējā laikā situācija uzlabojas, jo ''ne tik dārgās'' viesnīcas padarījušas bezmaksas Wi-Fi bezmaz par standartu, bet, kā redzams, vēl atrodas tīkotāji noplēst papildus. Man jau liekas, ka tas ir tāpat, kā maksāt papildus par ūdeni vai elektrību - normāli ilgtermiņa īrei, vai pavisam nošļukušās vietās kaut kur trešās pasaules valstīs, bet ne jau smalkā viesnīcā.
Ar brokastīm gan nekāda uzlabošanās nav gaidāma, lai gan, tāpat ir daudzas viesnīcas, kas to iekļauj cenā. Tas gan man nemaz nepatīk, jo parasti viņas tāpat neizmantoju, un tad jūtos kaut ko pārmaksājis.
Bet kā būtu gadījumā, ja ierodas Hilton ar Hotwire rezevāciju un parāda savu HH Gold vai Diamond karti. Vai iedotu upgrade un bezmaksas brokastis?
Pēc noteikumiem nē, praksē bieži vien iedod.
Viens no iemesliem depozītam ir iespēja samaksāt viesnīcas restorānā, vienkārši norādot savu istabas numuru. Restorānā noteikti bija iespēja iztērēt 100 EUR un vairāk. Bet es īsti nesaprotu sirdēstus par 100 EUR depozītu. Pāris dienas pastāv un atbrīvojas, gan jau uz kartes ir daudz lielāks kredīta apjoms pieejams. Ja ir vēlme, lai atbrīvojas acumirklī, tad var iedot depozītu skaidrā naudā.
Patiesībā 23 EUR par brokastīm smalkā viesnīcā vēl ir salīdzinoši lēti. Dārgākais, ko esmu pieredzējis, laikam bija 55 CHF (49 EUR).
Juri, nu ko Tu šodien piekasies? Kādi sirdēsti? Es stāstu, kā bija. Nu nav man uz kartes tūkstoši, kas citiem ir normāla prakse, tikai 100+. Ja man ir apmaksātas visas viesnīcas, visi braucieni un lidojumi, ēdu es minimāli, tad naudas līdzi man var nebūt daudz. Un kredītkartes arī man nav, tikai MC. Tāpēc paldies tiem, kas bookingā raksta atsauksmes par šāda depozīta pieprasīšanu. Vismaz nebija, kā zibens spēriens no skaidrām debesīm. Kas notiktu, ja divās viesnīcās jau šitā pa simtam būtu iesaldēts, trešajā man vispār atteiktu dzīvošanu?
Atvaino, ja izklausījās pēc piekasīšanās. Tā nebija domāts. Tikai skaidroju, kādēļ viesnīcas rīkojas šādi un ne savādāk.
Uz kartes nav vajadzīgs turēt savu naudu. Šādiem depozītiem, ko tikai norezervē, pietiek ar bankas piešķirto kartes kredītu. Man pirms daudziem gadiem ar pavisam nelielu algu Swedbank iedeva karti ar kredītlimitu ~1000 LVL, tā ka domāju, ka to dabūt nav grūti. Depozītu pieprasa vairumā viesnīcu, es neatceros, kad pēdējo reizi nav vēlējušies. Ja Tev nebūtu ko iedot depozītam un nekādu risinājumu nespētu izdomāt, tad principā var arī liegt izmitināšanu (noteikti Hotwire noteikumos ir punkts, ka veiksmīgai reģistrācijai būs nepieiešams uzrādīt kredītkarti).
Par brokastu cenu vienkārši pakomentēju, ka pārsteidzoši zema Hiltonam.
Katrs protams rīkojas pēc saviem ieskatiem, bet man liekas ceļotājam noderīgi, ja ir kartes kredīts kā rezervīte neparedzētiem gadījumiem. Pat ja ir apdrošināšana, piemēram nokavēta lidojuma gadījumā jaunas biļetes tāpat pašam jānopērk, un pēc tam apdrošinātājs atmaksā. Mēnesi braukājot pa ASV, tur gan tie depozīti var kopā savākties un nobloķēt visu kredītu, tad devu skaidrā naudā, galvenais prombraucot neaizmirst izņemt.
Depozītu pieprasa vairumā viesnīcu, es neatceros, kad pēdējo reizi nav vēlējušies.
Lai gan esam par šo jau diskutējuši, nenocietīšos nepalabot: depozītu pieprasa vairumā ''smalko'' viesnīcu. Tā kā es reti pa tādām dzīvojos, tad tiešām neatceros, kad man pēdējo reizi būtu kaut ko pierezervējuši uz kartes. Ak, jā, varbūt pirms gadiem pieciem Kopenhāgenas Radissonā. Toreiz tajā rajonā nebija ''prastākas'' izvēles. Vairāk nekas nenāk atmiņā, lai gan viesnīcās pavadu ap 100 - 120 naktīm gadā. Pāris reižu ir paprasījuši uzrādīt karti un pierakstījuši tās datus ''katram gadījumam'' - bez rezervācijas (ja maksāju skaidrā, vai, ja samaksāts iepriekš starpniekam).
Morāle: ja maciņš plāns, un nav kārtīgas kredītkartes, nedzīties pēc lepniem numuriem smalkās viesnīcās, pat, ja atrodas kļūdas cena vai īpaši izdevīga akcija. Papildpakalpojumi būs dārgi, un depozītu arī vajadzēs.