Labvakar, kādam no jums noteikti ir pieredze ar Ryanair atceltiem lidojumiem-rīt bija jālido no Parīzes uz Viļņu, bet saņēmu ziņu, ka lidojums atcelts, ok, bez problēmām pārrezervēju uz pirmdienu, bet šodien saņemu nākamo e-pastu, ka arī pirmdienas reiss atcelts. Visi tuvākie lidojumi ir pilni, tuvākais pieejamais lidojums ir 27.martā. Ko šādā situācijā darīt, ir kādas kompensācijas? (Lieki teikt, ka atceļot šo biļeti, visas citas alternatīvas ir vismaz 3x dārgākas...
Japaskatas cik attalums lidojumam bet 400 vai 250eur pienakas pec EU regulas 262/2004
Uzreiz neko nesamaksas bet kad busi LV tad ir foruma info kur un ka to darit.
Atcelt un naudas atmaksai nepiekriti. Lai vizina caur berlini vai kadu citu pilsetu tad ar 2iem lidojumiem ar iespejami atrako reisu. Viniem ir jaapmaksa viesnica sovakar un ari japabaro.
Ja it apdrosina ar attiecigu segumu kas paredz izmainas lidojumos tad bismaz apdrosinasana atmaksas papildus izdevumus.
Rekinies ka sovakar ja RYANAIR kkadu iemeslu del nenodrosina viesnicu tad pasam jaiegulda savi lidzekli naktsmitnei ko pec tam vajadzetu atgut.
Maksa ar karti un saglaba cekus.
Paldies, bet kā īsti ir ar kompensācijām, atcelšanas iemeslu oficiāli nezinu, bet cik pagūt lēju, it kā kāds streiks, vai šis neskaitās pie tiem gadījumiem, ko nekompensē (kā laikapstākļi utml. )?
Streiks varetu but iemesls Force Majeure bet tad to var lidostas lapaa redzet vai reisi ielido un izlido.
Prasi lai tad rit ved sheemaa BVA-BGY-VNO. Internetaa piedava nopirkt biletes tadiem lidojumiem, tatad vietas ir. BVA-BGY ir ap 8iem no riita tad megini sovakar visu sarunat lai sie saorganize boarding pass.
Neej nekur prom no lidostas kamer nav iedevusi biletes un hotel. Saki ka nav naudas un nav variantu ka tikt maajaas.
Pastavi uz savam tiesibam. Pasaki lai tad RYANAIR izskaidro Tavas tiesiibas pec regulas 261/2004. Tas tur ir rakstits ka aviosabiedribas parstavim ir jaizskaidro Tavas tiesibas kaa arii bezmaksas zvans jaadod , refreshments un ari viesnica.
Ja atrunajas tad piefikse darbinieka vardu ko pec tam suudziibaa ierakstisi.
Izskatās, ka ir streiks. Franču dispečeri. Līdz pirmdienai.
No Tenerifes uz Warshavu kavejas reiss del Francijas streika. Sezam lidmasina jau 2 stundas.
Man ir līdzīgs jautājums, varbūt kāds var palīdzēt at padomu:
Ryanair atcēla reisu no Lanzarotes uz Londonu, oficiālais iemesls Francijas gaisa kontrollieru streiks, taņi pat laikā visu pārējo aviokompāniju reisi tanī dienā no Lanzarotes uz Londonu izlidoja, dodoties apkārt Francijas gaisa telpai.
Vai ir jebkāda cerība saņemt kompensāciju? Ja Ryanair atsaka kompensāciju, kādas vēl ir iespējas to pieprasīt?
Ryanair atsūtīja e-mailu, ka lidojums atcelts 4 stundas pēc paredzētā lidojuma laika. Un piedāvāja tuvāko lidojumu tikai pēc 6 dienām, tā kā bijām ar maziem bērniem, nekas cits neatlika kā nopirkt super dārgas biļetes, lai atgrieztos. Jautājums vai ir jebkāda cerība saņemt naudu atpakaļ un kas ir jādara?
Šādos gadījumos mierīgi (ja laiks ļauj) jāturpina baudīt atvaļinājums un nevajag pirkt jaunas, super dārgas biļetes, jo Ryanair apmaksā šo Jūsu atpūtu līdz nākamajam viņu piedāvātajam lidojumam, kā arī šādos gadījumos var mēgināt sarunāt ar viņiem, lai pārliek arī nākamo lidojumu, ja tas Ryanair reiss.
Nu, ja tās būtu dažas dienas, tad paliktu, bet sešas dienas laiks neļāva. Meitene katogoriski atteicās pārlikt otro reisu uz Rīgu, jo Ryanair ir point to point airline, līdz ar to tur tāpat būtu jāpērk jaunas biļetes, tieši uz Lieldienu laiku. Un meitene teica, ka viņi apmaksās viesnīcu tikai pirmo nakti, tādēl atkal bija jautājums, kur atrast Lieldienu laikā kur palikt.
Bet nu tas vairs nav aktuāli, jautājums vai varētu būt iespējams un ko vajadzētu darīt, lai saņemtu kompensāciju?
Variet saņemt kompensāciju par atceltu lidojumu, jāaizpilda šī forma
https://eu261claims.ryanair.com/
Ja bija ceļojuma apdrošināšana, tad par jaunājām nopirktajām biļetēm un citem ar to saistītiem izdevumiem iesniedz prasību apdrošinātājam.
Vai piekritāt naudas atgriešanai par atcelto reisu? Vai prasījāt nogādāt jūs galamērķī? Londonā FR bija jūs jānogādā, ja nevar tad apmaksā dzīvošanau (kāda pirmā nakts? Pirmā nakts bija viduslaikos, kad kungs iemēgināja kalpu jaunās sievas!) Cerams, ka jums ir apdrošināšana neparedzētām ceļojumu izmaiņām, bet pat ja nav iesniedzt pieprasījumu formu FR mājaslapā (tas gan ja pirms tam nav ieklikšķināts, ka nauda saņemta, nekādu pretenziju nav (tur gan bija mazliet cits formulējums).
Apdrošināšana bija, bet nesedz, ja lidojums atcelts streika dēļ un es saprotu, ka oficiālais Ryanair skaidrojums, ka reiss atcelts Air controller streika dēļ. Kaut arī visas citas aviolīnijas šajā maršrutā tanī dienā lidoja. Bet man liekas, ka iespēja, ka Ryanair to atzīs un samakasās kompensāciju ir diezgan niecīga?
Mēs prasījām mūs nogādāt uz Londonu, bet viņi teica, ka ātrāk tas nav iespējams, tad paņēmām atpakaļ naudu. Nekur neķeksējām un neparastījāmies, ka nav pretenziju...
Ryanair pēkot biļeti piedāvā uzreiz apdrošināšanu kaut kādu, es visu laiku ņemu nost... nemaksā dārgi
Noteikumus arī sanācis palasīt vai tikai ņemt nost?