Sveiki.
Nomāšu auto Dollar vai Alamo noma.
Visi ka viens prasa kr karti. Man ir SEB BANKAS Zalja MasterCard. Vai si karte iet cauri ?
Vai uz kartes jabut obligati tai summai ko nomas kantoris paprasis ?
Jā, ies jebkura MasterCard. Tikai paskaties vai nav virsū rakstīts Electronic Use Only. Es laikam ar tādu, SEB zaļo, esmu īrējis, bet, ja vēlies uz vietas nomā aiztaupīt diskusiju par ASV un Eiropas kredītkaršu īpatnību atšķirībām, tad labāk paņem tādu, kurai izcelti burti un nav nekādu uzrakstu. Es gan tajā laikā uz laiku dzīvoju ASV, iespējams, tas palīdzēja. Manuprāt, sliktākais, kas var notikt - Tev liks atstāt skaidras naudas ķīlu vai arī priekšautorizēs lielāku summu, nekā parasti.
Tam vai jābūt summai ir atkarīgs no tā, kādu rezervāciju ņem. Ja parasto, nekam nav jābūt - jābūt naudai tikai tad, kad sāc rezervāciju. Rēķinies, ka priekšautorizēs visu nomas maksu + kaut kādu summu.
Bet vari arī priekšapmaksas nomu paņemt (prepaid), tas paliek aizvien populārāk. Parasti izmaksā krietni lētāk, bet atsevišķas nomas tikai tādu vien piedāvā (iesaku Netflights paskatīties, kas Alamo nomu izmanto). Prepaid pluss ir tas, ka nomas mašīna ir garantēta (lielajās lidostās izsniegšana var kavēties pat vairākas stundas, jo viņi pieļauj vairāk rezervācijas, nekā ir mašīnas, tādēļ, ka daļa klientu neizmanto iepriekš veiktās rezervācijas) un parasti ievērojami lētāka cena. Tagad pavasarī man 3 nedēļām Kalifornijā ir ap 300 eiro (500 vs 800) starpība. Mīnuss ir treknā komisijas maksa rezervāciju atceļot un zināms čakars, lai veiktu atcelšanu.
Super atbilde.
Paldies tev
Tatad es izmantosu vai nu netflights vai autoeurope. Masinas ir ar prieksapmaksu. Respektivi visu nomas naudu samaksaju pie rezervacijas interneta. Tada gadijuma saprotu ka nebus pie masinas sanemsanas jadod velreiz karte lai autorizetu kaut kadu X summu.
Prasīs gan karti. Parasti rezervēju caur netflight mašīnu un vienmēr prasa karti.
Man nav SEB kartes.
Bet karti prasa kada noluka? Lai parliecinatos par to ka maksatajs ir tas pats kas masinas nemejs vai drosibas naudas autorizesanas nolukos?
Drošības naudas autorizēšanas nolūkos. Summas atšķiras, bet nu ar kādiem 500$ vajadzētu rēķināties.
Šodien ņemot mašīnu SFO no Alamo, nomas kantorī apgalvoja, ka rezervētà summa būšot "0". Karte protams tika autorizēta. Rezervācija iepriekš bija veikta caur Drive-USA.
Kas notiek ja uz kartes nav pieteikami daudz naudas ko nomas kantoris norezerves?
Vai tiek rezerveta nauda ari tad ja man ir full insurance?
Vienkarsi nedos masinu?
Tad nekas nenotiek. Var doties tālāk. Kājām.
Lai neko papildus nenoņemtu/nenobloķētu arī ir tā full insurance. Samaksā vairāk un viss.
Valstīs, kurās autonomu izmaksas ir sakarīgas (Spānija, Z-Amerika), nevis saskrūvētas (Vācija, etc), es vienmēr esmu ņēmis no AVIS. Nekad neviens nav neko papildus rezervējis uz kartes. Vienreiz "uzkarināja" 40 EUR, kas laikam bija "one -way fee" un AVIS spānis smaidot pateica, ka viņš neņems pagaidām maksu par OW, jo "izdomāšu vēl atdot turpat..". Nu OK - ir AVIS dārgāks, nekā citi. Bet vai tik ļoti, lai uztrauktos par šiem sīkumiem...
Ja iepriekš minēto nebūtu rakstījis cienījams ceļakājietis ar stāžu, es padomātu, ka tā ir vāji slēpta Avis reklāma jebšu autors ir pilnīgs nezinītis...
Visi ''lielie'' iznomātāji (Avis, Hertz/Thrifty, Budget, Europcar / National, Sixt u.c.) ir + / - pār vienu kārti metami, t.i., būtu muļķīgi apgalvot, ka kāds no tiem ir būtiski labāks par citiem. Turklāt pēdējā laikā man 95% gadījumu labākās cenas atrodas caur starpniekiem, kas reizēm ir pat 2-3 reizes zemākas, nekā rezervējot pa tiešo no vislētākā - nemaz nerunājot, ja vienīgais salīdzināmais lielums būtu Avis pa tiešo.
Valstīs, kur ir liels visādu lēto kantoru īpatsvars (Spānija, Itālija u.c.), tiešām ir mazliet jāuzmanās, ņemot lētāko piedāvājumu, jo jāpēta viss, kas iekļauts un kas ne, kā ar degvielas politiku u.t.t. Tas gan nenozīmē, ka principā nevar ņemt no vietējiem lētajiem iznomātājiem. Citur vispār bez īpašas domāšanas ņemu lētāko piedāvājumu, īpaši neieciklējoties, kurš tas ir (daži starpnieki to nemaz neafišē pirms rezervācijas). Galvenais izlasīt svarīgākos noteikumu punktus, lai nav pārsteigumu. Apgalvot, ka vienmēr izmantoju Avis, būtu apmēram tas pats, kas teikt - vienmēr lidoju ar Lufthansu, vienalga, vai jālido uz Ņujorku vai Tallinu.
Jā, un starp citu, vairumā valstu lielie grandi izmanto franšīzes principu, t.i., faktiskie īpašnieki Avis, piemēram, Spānijā, būs pavisam citi, nekā Vācijā vai ASV. Protams, daudzas lietas tiek kontrolētas no centra, bet ne jau visu var izkontrolēt, un realitātē tas tik un tā var izrādīties vietējais kantoris ar savām īpatnībām, uzskatiem un dīvainībām.
Valstīs, kurās autonomu izmaksas ir saskrūvētas (Vācija, etc)...
Šeit nu gan absolūti nepiekritīšu, ka Vācijā autonomu izmaksas būtu saskrūvētas. Manuprāt, Vācijā tās ir ļoti pieņemamas. Ja vien protams paskatās dažādus piedāvājumus un izvēlas izdevīgāko. Protams, ja principiāli ņem AVIS, tad varbūt izdodas tikt pie secinājuma, ka ir dārgi.
Neko nereklamēju. Uzrakstīju par savu pieredzi ar Avis, ka nekad nav bijušas nekādas papildus bloķēšanas vai tamlīdzīgi. Izmantoju visu, lai gan jāatzīst, ka visādus goldkārus un citus, par ko šeit regulārā cepšanās par bloķētajām summām, neesmu izmantojis.
Ja kas, Juris diezgan ilgu laiku atpakaļ arī teica, ka ".. ņemiet pie top iznomātājiem, nebūs pārsteigumu.. "
Man savukart nav skaidra cepsanas par bloketajam summam. Kada starpiba ko vini tur nobloke, ja ta ir kreditakarte - nu pakarasies tas virtualas naudinas gaisa kadu laiku un nokritis. Daudz butiskaki ir tiesi visi parejie nosacijumi...
Ir gan starpība. Man Hertz kļūdas dēļ trīskāršu summu nobloķēja (3 x 600+, ja nemaldos), ko pamanīju daudz vēlāk, kad karti ar pietiekoši daudz naudas vairs neņēma pretī. Viņu atbilde bija, ka gan jau nedēļas vai divām atbloķēsies. Tas nav bijis vienīgais feils ar bloķētajām naudām, ir nācies Enterprise zvanīt mēnesi pēc nomas, kad izrādījās, ka bloķētais depozīts nejauši pārtapis par pirkumu. Atkal sorī, bet uz pusotru mēnesi tie daži simti bija nelietojami. tagad vienmēr ļoti rūpīgi sekoju gan summām, gan tam, lai bloķē pēc iespējas mazāk.
Man savukart nav skaidra cepsanas par bloketajam summam. Kada starpiba ko vini tur nobloke, ja ta ir kreditakarte - nu pakarasies tas virtualas naudinas gaisa kadu laiku un nokritis. Daudz butiskaki ir tiesi visi parejie nosacijumi...
Man kautka skiet ka Atis runa par debetkartem. Kreditkartei, ja ir pietiekoss limits, bloketas summas nekadi neietekme to "pusotru mēnesi tie daži simti bija nelietojami". Ja nu vienigi ir paradums katru menesi "izsmelt" kreditlimitu lidz galam
Ja bloketa summa nevis atblokejas, bet partop par pirkumu, ta gan ir problema.
Man kredītkartēm ir ļoti neliels kredītlimits, lai nekristu kārdinājumā uz mazāka iespēja ieberzties ar krāpniekiem. Man kopumā nepatīk koncepts, ka man jāseko līdzi naudām, kuras kāds pavirši bloķē/atbloķē. Vispār tas laikam ir oftopiks.
Sveiki.
Nomāšu auto Dollar vai Alamo noma.
Visi ka viens prasa kr karti. Man ir SEB BANKAS Zalja MasterCard. Vai si karte iet cauri ?
Vai uz kartes jabut obligati tai summai ko nomas kantoris paprasis ?
Caur Netflights īrējot ALAMO, karti prasa, bet uz tās pierezervē 1USD ( vismaz tā bija man pagājušajā gadā LAX lidostā), jo bija iekļauta zero excess apdrosināšana, bet obligāti jābūt kredītkartei uz irētāja vārda.Visu pats var izdarīt pašapkalpošanās automātā, nav jāstāv rindā pie desk.
Tieši tas pats caur Drive-usa un Alamo trīs nedēļas atpakaļ SFO lidostā.