Nevarēju atrast atbilstošu tēmu. Ja ir līdzīga, var manu ierakstu droši pārcelt tur.
Interesē viedokļi par upper deck Airbus 380. Nekad ar tādu nav lidots, tādēļ nav ne jausmas, vai tas upper deck ir labāks/ērtāks nekā main deck? Kādi viedokļi, atsauksmes no tiem, kas lidojuši tai upper deck, bet ekonomiskajā klasē. Varbūt tur ir klusāks, par cik mazāk vietu? Tāpat jau nakts lidojums sanāk, bet būtu interesanti arī priekšdienām zināt.
Katrai lidmašīnai ir cits iekārtojums un līdz ar to arī citi krēsli. Varu pateikt, ka BA A380 otrajā stāvā ekonomiskajā klasē sānos, kur ir divas vietas, ir krietni ērtākas par pārējām, turklāt vēl papildus bagāžas nodalījums sānos. Pirmajā stāvā vispār nav divu vietu atsevišķi, tikai 3 un 4.
Domāju, ka atstarpe starp krēsliem un sēdvietu izvietojums ir tāds pats. Ja nu vienīgi aviokompānijas A380 upper deckā nesēž kāds Premium Economy vai kā tml. Bet domāju, ka tas ir atkarīgs no aviokompānijas konfigurācijas.
Lidojām no HKG ar Lufthansu. Laikam lielākais pluss ir 2 krēsli malā, ja lido 2atā. Otrs lielākais pluss- mazs cilvēku skaits, mazāka kņada- to, protams, var radīt arī augšā, ātrāka apkalpošana. vietām pie loga ir vairāk brīvas vietas loga pusē un laikam bagāžas nodalījums.
Mīnuss- virs vietām pie loga ir ļoti mazi plaukti bagāžai- standarta salona bagāža tur neietilpst. Mēs gan lidojām 4atā un sēdējām pa vidu, 2atā lidojot, ja izdotos dabūt 2 vietas pie loga, noteikti izvēlētos augšu. Arī pa vidu labāk būtu augšā- mazākas iespējamās kņadas dēļ.
Tajā pašā FRA-HKG maršrutā lidmašīnas piepildījums bija labi ja 35%, kas divatā lidojot tāpat nodrošināja ērtu sēdēšanu 1-ajā stāvā pie loga, jo nevienu nemēģināja iespīlēt blakus
Plusi - ir klusāks, mazāk tautas, ātrāka apkalpošana, mazāka rinda uz tualetēm. Mīnuss (un iemesls kāpēc tur vairāk nesēdēšu, vismaz BA) - tur kur divas vietas malā, standarta koferi augšā iebāzt nevar. Reiss bija pilns, koferi aizstiepa uz premium - paliku garajā reisā ar ierobežotu piekļuvi bagāžai. Man tas nepavisam nepatika
Skaidrs, paldies par viedokļiem un pieredzes apmaiņu. Nakts lidojums, kā reiz, derētu mazāk skaļš.
Es tikai piebildīšu, ka A380 kā tāda ir viena no klusākajām lidmašīnām gan ārpusē, gan iekšpusē, bet, jā, tautas noteikti būs mazāk otrajā stāvā, kas kaut kādu ietekmi gan jau atstāj uz fona kņadu. Ja ir iespēja izvēlēties otro stāvu es to izvēlētos, jo tas vienkārši ir interesantāk, otrais stāvs lidmašīnā
Bet kaa ir ar vietu kaajaam 2 staava seedvietaas? Es domaaju ekonomisko klasi?
Tieši tikpat cik pirmajā stāvā. Maz
Ja otrais stāvs tam A-380 ir pilns "līdz lūpai" un brīvu vietu nav, tad tāpat ir gan kņada, gan rinda uz tualetēm, gan arī skraidīšana pēc mazās bagāžas un plauktu virināšana rītos un vakaros. Vienīgais pluss - A-380 kaut kā ļoti eleganti nosēžas un paceļas. Pacelšanos un nosēšanos praktiski neizjutu. Manuprāt, absolūti nekādu plusu nav, ja otrais stāvs ir pilns vai gandrīz pilns. Jo lidmašīna ir tukšāka, jo ērtāk tajā. Atceros pirmo lidojumu uz Jaunzēlandi, kas bija īsta eksekūcija, jo visas piecas lidmašīnas (arī A-380 uz HKG) bija gandrīz absolūti pilnas. Salīdzinoši tikko izlidoju Jaunzēlandi ar Air China gan ar mazākiem vienstāvīgiem lidaparātiem un bija baigi forši un ērti - no četriem lidojumiem trijos varēju mierīgi "izlaisties" uz 3-4 vietīgā garā sēdekļa viens pats, jo reisi bija pavāji aizpildīti un stjuarti atšķirībā no "smalkajiem" British Airways stjuartiem neprotestēja, ja Tu ērtāk "iekortelējies "ne savā vietā.
Plusi - ir klusāks, mazāk tautas, ātrāka apkalpošana, mazāka rinda uz tualetēm. Mīnuss (un iemesls kāpēc tur vairāk nesēdēšu, vismaz BA) - tur kur divas vietas malā, standarta koferi augšā iebāzt nevar. Reiss bija pilns, koferi aizstiepa uz premium - paliku garajā reisā ar ierobežotu piekļuvi bagāžai. Man tas nepavisam nepatika
man viss sheit minetais ir atkal otradi-upper deck vienmer viss ir pilns,nekad nebus blakus briva vieta.
Lidoju uz HKG upper deck,atpakal lejaa. Reali patika leja,bija kluss,looti daudz vietas gar malam bija kur bija pa 2 cilveki,ari mums ta trapijas,izgulejos looti labi,bija daudz daudz klusaka pati lidmashina,upper deck kaut kada dobja skana visu laiku ausiis duuca.par cik naktii uz tualeti neskraidu man tā problema nebija aktuāla
Mēs, kad lidojām HGK-FRA ar A380, arī iečekojāmies upper deck. Parunājām ar stjuarti, viņa teica, ka nez kādēļ visi grib lidot upper deck un viņš ir pilns, tai pat laikā lejā esot ap 200 brīvu vietu. Tā ka izredzes izgulties pa 3-4 krēsliem lejā varbūt pat ir lielākas, nekā augšā.
Nu to jau var kādu stundu pirms lidojuma pārbaudīt un ja tiešām pustukša, tad nomainīt vietu uz lejā esošu Aviogīkiem gan jau gribas izlidot gan augšā, gan lejā, gan arī priekšā biznesa un pirmajā klasē.
Nu, lidojot augšā, tu debesīs esi 10003 metru augstumā, lidojot apakšā - 10000 metru augstumā, imho tā arī visa atšķirība. Manuprāt, drošāk ir paļauties uz to, ka par kādu brīvu vietu vairāk būs apakšā, nevis augšā.
Nu to jau var kādu stundu pirms lidojuma pārbaudīt un ja tiešām pustukša, tad nomainīt vietu uz lejā esošu ....
Tāda arī bija tā doma. Pagaidām ir pierezervētas vietas augšā, bet, ja tuvāk izlidošanas datumam, lejā tiešām būs pustukšs, apsveru iespēju nomainīt sēdvietas uz main deck.
Nu to jau var kādu stundu pirms lidojuma pārbaudīt un ja tiešām pustukša, tad nomainīt vietu uz lejā esošu ....
Tāda arī bija tā doma. Pagaidām ir pierezervētas vietas augšā, bet, ja tuvāk izlidošanas datumam, lejā tiešām būs pustukšs, apsveru iespēju nomainīt sēdvietas uz main deck.
Īsti nesaprotu, kā un kur Jūs garajam lidojumam tās sēdvietas izvēlaties. Man šobrīd LH mājas lapa piedāvā sēdvietu izvēli tikai par maksu. Maksa nav maza no 273 HKD līdz pat 895 HKD par katru garā lidojuma segmentu...
Salīdzinoši tikko izlidoju Jaunzēlandi ar Air China gan ar mazākiem vienstāvīgiem lidaparātiem un bija baigi forši un ērti - no četriem lidojumiem trijos varēju mierīgi "izlaisties" uz 3-4 vietīgā garā sēdekļa viens pats, jo reisi bija pavāji aizpildīti un stjuarti atšķirībā no "smalkajiem" British Airways stjuartiem neprotestēja, ja Tu ērtāk "iekortelējies "ne savā vietā.
Viestur, cik atceros no citas tēmas, British Airways Tu mēģināji iesēsties vietā, ko tirgo par papildmaksu. Tikpat labi vari teātrī nopirkt lētāko biļeti un pēc tam mēģināt ielavīties dārgākajā, un pārmest vietu ierādītājiem, ka viņi ir pārāk "smalki" un to neļauj. BA stjuarti Tavā gadījumā rīkojās pareizi, un ir netaisnīgi par to turēt ļaunu prātu.
Ja tik gara diskusija, tad man arī jautājums - vai augšējā stāvā kāds ir redzējis vietas zīdaiņu gultiņai? Qatar airways savā shēmā neuzrāda nekur, telefoniski man iedeva vietas apakšējā stāvā. Tagad domāju, vai ir jēga jautāt par iespēju augšējā stāvā vismaz vienā virzienā, lai var salīdzināt
Īsti nesaprotu, kā un kur Jūs garajam lidojumam tās sēdvietas izvēlaties. Man šobrīd LH mājas lapa piedāvā sēdvietu izvēli tikai par maksu. Maksa nav maza no 273 HKD līdz pat 895 HKD par katru garā lidojuma segmentu...
Vietu maiņa nu gan Lufthansai nav par maksu. Paši online mainījām visiem 4 lidojumiem viņu piedāvātās vietas, jo mums bija 2 rezervācijas un gribējām visi sēdēt kopā.
Off topic - Atpakaļceļā HKG - Frankfurte LH piedāvāja pat konjaku un Baileys. Kā vienmēr - ļoti apmierināta ar LH servisu.
Tagad beidzot sapratu - LH vietas BEZ MAKSAS var izvēlēties vai mainīt tikai 23 stundas pirms lidojuma, kad atvērts CHECK-IN. Visi tik dzivi kaut ko diskutē, ka radās iespaids, ka BEZ MAKSAS vietu izvēle iespējama jau mēnešiem uz priekšu.
Vispār jau diskusija nebija par Lufthansa, bet A380 otro stāvu vispārīgi, LH pa vidam parādījās tikai kā viens no piemēriem jeb variantiem
Nu to jau var kādu stundu pirms lidojuma pārbaudīt un ja tiešām pustukša, tad nomainīt vietu uz lejā esošu Aviogīkiem gan jau gribas izlidot gan augšā, gan lejā, gan arī priekšā biznesa un pirmajā klasē.
Tie īstākie cierē uz kokpitu! Domaju ka ar B747 tika ieviests standarts, ka augšā tiek tikai īpaši izmeklēta publika, tādēļ tagad daudzi cenšās piepildīt savu sapni par lidojumu otraja stāvā. Arī es būtu vēlējies, ja vien būtu bijušas brīvas vietas. Tai vietā sēdēju pa vidu uz spārna, tik pat labi varēju atrasties sjuaršu guļamtelpā vai wc, skatu, kas notiek ārā redzeju tikai caur ekrānu.
Neviens neliedz pastaigāt apkārt izstiept kājas.
Īsti nesaprotu, kā un kur Jūs garajam lidojumam tās sēdvietas izvēlaties. Man šobrīd LH mājas lapa piedāvā sēdvietu izvēli tikai par maksu. Maksa nav maza no 273 HKD līdz pat 895 HKD par katru garā lidojuma segmentu...
Vietu maiņa nu gan Lufthansai nav par maksu. Paši online mainījām visiem 4 lidojumiem viņu piedāvātās vietas, jo mums bija 2 rezervācijas un gribējām visi sēdēt kopā.
Off topic - Atpakaļceļā HKG - Frankfurte LH piedāvāja pat konjaku un Baileys. Kā vienmēr - ļoti apmierināta ar LH servisu.
LooL gribi teikt ka turpceļā nebija konjaka vai vnk neuzjautāji?
Izlidoju CDG-JFK ar AF a380. Lidoju pirmajaa staavaa pie loga! Lidmashiina bija pilna, kaadas 3-4 vietas tik neaiznemtas!
Manupraat nebiija diezgan eerti, jo no seedvietas liidz logam ir paaraak liela atstarpe- manupraat kaadi 25-30cm, kas nedod iespeeju atspiesties pret sienu! Nakts paarlidojumaa vareetu buut neeerti! Vieniigaa laime, ka bija vieta 11a ar papildus vietu kaajaam! Naakamreiz nemshu otrajaa staavaa vietu!
Skanas izolaacija gan loti laba! nevar saliidzinaat ar b737 vai a320!
Noteikti iesaku izvēlēties otro stāvu, jo ekon klases vietas šeit ir ļoti maz.