Sveicināti!
Nu jau vairākus gadus nekur neesmu lidojis. Ir doma pavasarī kaut kur aizlidot par ryanair patīkamajām cenām. Bet rodas jautājums..vai ir kādi zemūdens akmeņi? Respektīvi... ja biļete vienā virzienā maksā Ls 3.50.. tad diviem cilvēkiem turp-atpakaļ man saskaitās kopā 14ls. Tieši ar tādām izmaksām jārēķinās? (Man ir MasterCard prepayd).
Dzirdēju baumas, ka vēl par iečekošanos esot atsevišķi jāmaksā, un kaut kas vēl bija...vārd-sakot, ka ryanair's esot baigi naglijs palicis.
Kāds lūdzu pakomentējiet.
Maksa par iečekošanos internetā jau ir iekļauta cenā. Ja lido bez bagāžas un maksā ar Mastercard Prepaid, tad principā ne par ko vairāk maksāt nevajadzētu. Tikai jārēķinās, ka salonā atļaus ienest katram tikai vienu bagāžas vienību standarta izmēros un ne vairāk kā 10 kg, tātad arī sieviešu rokassomiņu, datoru, pirkumus tax free u.t.t. principā jābūt gatavam sabāzt tajā vienā vienībā un 10 kilogramos. Vairāk nekādiem ''akmeņiem'' nevajadzētu būt.
Galvenais neaizmirst iečekoties online un ne par centimetru / gramu nepārsniegt vienas atļautās bagāžas vienības izmērus. Un laikus noskaidrot, kur atrodas lidosta, uz kuru tiek lidots – nepaļauties uz tās nosaukumu ('Frankfurte', 'Brisele', 'Oslo' utt).
Juris, paldies par atbildi, rokas bagāžai vienmēr sekoju līdzi.
Bet palika neskaidra otrā Tavas atbildes daļa. Kāpēc tas ir vajadzīgs? Vai tiešām Ryanairs mēdz nokrist citās lidostās, nekā norādīts? Kā arī - kā to var noskaidrot?
Kas notiek ja neiečekojos online? Ja atmiņa neviļ, agrāk uz vietas iečekoties bija for-free pasākums, tad tagad ir otrādi? Neko nesaprotu..
Ryanairs, protams, nolaidīsies tur, kur norādīts Tavā biļetē, vienkārši vairumā gadījumu tā nebūs minētās pilsētas galvenā lidosta, piem Frankfurtē - Hāna (vairāk kā 100 km no FRA), Briselē - Chareloi, arī labu sprīdi nostāk no Briseles, Milāna - Bergamo pilsētas lidosta, Oslo - Rygge (nav ne jausmas, kur tā atrodas), Glazgovā - Prestvikas pilsētas lidosta, Stokholmā - Skavsta u.t.t., utjpr. Ja neiečekojas online, tad lidostā būs jāmaksā pamatīgd piķis, slinkums meklēt, cik tieši, bet kaut kur viņu lapā jau to var atrast.
Ja neiečekojas on-line, jāčekojas lidostā. Tas maksā , ja nemaldos, 40GBP par vienu čekošanos. Tāpēc to noteikti vajadzētu izdarīt internetā.
http://www.ryanair.com/lv/notices/gops/090520-Online_check-in-GB
If you do not check-in online, you will be required to pay the relevant penalty to re-issue your boarding card at the airport (Euro 40/ GBP 40).
OMG.. jā, labi ka painteresējos. Būtu uzrāvies. Tātad man jānopērk biļetes par 14ls, online jāiečekojas un viss? Ar tukšu maku un pasi uz lidostu i vsjo?
Jā, un laicīgi jānoskaidro, kāds lētākais veids, kā nokļūt no izvēlētās Ryanair lidostas uz iecerēto pilsētu. Ja vien nelido uz Brēmeni, kur lidosta 10 minūšu braucienā ar tramvaju no Brēmenes centra, tad par transportu visticamāk iztērēsi vismaz vēl 14 LVL.
Manuprāt, Bristolē un Tamperē arī līdz centram nebūs pārāk tālu (gan ne tik tuvu, kā Brēmenē), cits jautājums, ko vispār tajās pilsētās var darīt.
Oslo Rygge atrodas apmeram 1,5h brauciena attaluma. Autbusu grafiks pieskanots Raina reisiem. Bilete turp atpakal maksa apmeram 20 Ls, var izlavieret mazu, mazu kapeicinu letak braucot ar shuttle uz Rygge dzelzcela staiju un tad vilciens.
Bristole tiešām bija tuvu, vienīgi buss padārgs – 6 mārciņas vienā virzienā, ja pareizi atceros.
ja vien galamērķis nav milāna, tad arī bergamo no lidostas ir ļoti tuvu
Manuprāt svarīgākas ir transporta izmaksas no/uz lidostu nevis pats attālums jo nebūt ne vienmēr jo īsāks ceļš jo mazākas izmaksas (šis princips tieši attiecās laikam tikai uz taxi)... nu kā piemēru var minēt easybus Londonā (var nopirkt biļeti par 2gbp, ja akcija pat par 0.5gbp) vai raiņa busu pagājušajā gadā no Skavstas (50sek uz diviem return biļete)... vai arī no Tamperes, kas it kā ir ļoti tuvu - 6eur no cilvēka vienā virzienā...
Palīdziet man tikt galā ar to Prepaid karti - mēģinu nopirkt biļetes, bet ryanair man atsaka darījumu. Kas varētu būt par lietu?
Nepietiekoša summa? Nepareizs kartes numurs, drošības kods, īpašnieka vārds?
Visi iepriekš minētie dati tika pārbaudīti vairrākkārt, bet nekā, arī nauda bija vairāk kā pietiekami. Vakar pat izmēģināju veikalā iepirkties, tad viss bija ok, bet ryanairī nekā...............esmu vīlusies:))
Billing adresi pareizi ierakstīji? Vari aizrakstīt Entropay up pajautāt, kāpēc atsaka maksājumu, viņi var paskatīties iemeslu savā sistēmā.
Hmm...Pag, varbūt Entropay būs nogriezts?
Es ļoti ceru, ka nē...
injn
Vai tomēr izdevās nopirkt biļetes ar Prepaid karti? Ar manu karti ir tāpat, visu laiku viens un tas pats: AN UNKNOWN ERROR HAS OCCURED WITH THE FORM OF PAYMENT YOU HAVE CHOSEN. YOU HAVE NOT BEEN CHARGED, BUT DUE TO SISTEM FAILURE WE CANNOT ACCEPT THIS FORM OF PAYMENT AT THIS TIME. PLEASE TRY ANOTHER FORM OF PAYMENT OR TRY AGAIN AT A LATER TIME.
Un tad es pamēģināju pirkt turp un atpakaļ atsevišķi. No Rīgas nē un viss, nopirku ar VISA, bet atpakaļceļam prepaid ņēma pretī. Tā arī nesaprotu, kur problēma. Vienīgā atšķirība, no Rīgas cenas ir latos, atpakaļ - eiro.
Manā gadījumā tā gan ir Moneybookers, nevis Entropay.
mani arī interesē, kā atrisinājās maksājums un varbūt vēl kādam ir bijušas problēmas norēķinos ar prepaid kartēm?
Man arī šodien Ryanair nepieņēma Mastercard Prepaid (Moneybookers) maksājumam latos, biļetes EUR ar to pašu karti izdevās nopirkt. Biļetes latos nopirku ar Mastercard Classic un nez kāpēc samaksāju tikai to summu, kuru rādīja pirmajā lapā, t.i., kad ievadīju pasažiera informāciiju, biļetes cena samazinājās par 3,60 LVL, bet pēc tam izvēloties kā maksājuma līdzekli Mastercard, tos pašus 3,60 LVL pieskaitīja atpakaļ. Savukārt biļetes cena EUR rezervēšanas procesā nemainījās.
Sakontaktējos ar Entropay, pajautāju vai Rayanair pērkot LVL atbalsta viņu Mastercard Prepaid.
Atbilde: "Dear Aleksejs,
Thank you for your email.
We can confirm that Ryanair does accept EntroPay Pre-paid MasterCard with no fees.
However for more information on Rynair, please contact Ryanair support."
Pērkot var norādīt kādā valūtā vēlies maksāt?
aljiks
Nevar izvēlēties kādā valūtā maksāt. Es pirku biļetes turp un atpakaļ divās atsevišķās rezervācijās, tādēļ atpakaļceļu varēju maksāt EUR
Pie problēmas būtības varētu nonākt, ja kāds, kam atteica maksājumu, precīzi pierakstītu laiku, kad tas notika, un aizrakstītu Entropay jautājumu – tikos un tikos mēģināju nopirkt Ryanair biļetes par tādu un tādu summu latos – kāpēc darījums atteikts? Viņi var paskatīties, kādas transakcijas ir notikušas un kas bija par vainu.
Es pirms pāris nedēļām pirku (karte mārciņās, biļetes latos) un nebija sarežģījumu.
Juris
Pirms mēneša tiešām nebija problēmas pirkt biļetes latos ar EUR prepaid karti. Manuprāt problēmas ir Ryanair, nevis Enrtopay vai Moneybookers. Ja banka atsaka darījumu, tad Ryanair "izmet" citu paziņojumu kādu brīdi pēc mēģinājuma nopirkt biļetes, bet pašlaik paziņojums par tehniskām problemām paradās (vismaz man) uzreiz kā izvēlas kā maksājuma veidu Mastercard Prepaid . E-pastu Moneybookers aizsūtīju, bet zvanīt Ryanair negribas - ilgi un dārgi.
ulla – pārlasot iza kļūdas paziņojumu – piekrītu. Zvanīt Ryanair nav jēgas, bet kāds, kuram bijusi šī problēma (man, izvēloties Mastercard Prepaid, kļūdas paziņojumu nav), varētu nosūtīt Ryanair e-pastu ar īsu un kodolīgu aprakstu, lai ir vismaz cerība, ka kāds strādās pie risinājuma. E-pastus Ryanair slēpj, bet daži ir te: http://www.ryanaircampaign.org/contact.html
Piemērotākie varētu būt:
penstonm [at] ryanair [dot] com = Reservations Manager (Michelle Penston)
nygardm [at] ryanair [dot] com = possible contact for website problems
walshg [at] ryanair [dot] com = Reservations Team Leader (Gemma Walsh)
Es lasu arii citos forumos, ka probleemas ir tikai peerkot ar mooneybookers, nevis ar entropay, augstaak jau arii tas tiek mineets.
Es arii injinj tekstaa nevienaa vietaa neredzu, ka buutu entropay vardaa saukts...
Sveiki! Jā, man ir entropay karte, un problēma kā redzu visiem ir viena. Arī man izmet to pašu tekstu ko IZA. Sazvanījos ar Ryanair, bet viņi saka, ka neko nezin un arī entropay atbildēja to pašu ko aljiks. Ļoti ceru, ka problēma atrisināsies visai drīz.
Paldies Jurim par e-pastu adresēm, mēģināšu šodien to ryanair kustināt, lai taču novērš problēmu.
Man arī bija tā pati problēma ar Entropay. Aizrakstīju vienam no Jura norādītajiem kontaktiem - tam, kas atbild par web problems, sākumā dabūju standarta atbildi ar FAQ. Bet kad aizrakstīju otreiz, uzsverot, ka problēma ir tieši ar LVL valūtu, tad nākamajā dienā dabūju atbildi: "Try again. Regards, Martin" - značit bija izlasījis
Laikam kaut kas arī tika izdarīts, jo nu man viss strādā - ceru, ka pārējiem arī!
Ziņoju, ka problēma ir atrisināta. Vakar jau iepirku biļetes