Autobuss kavēja grafiku un brauca ārkārtīgi ātri
http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/593971-aculiecinieks_autobuss_kaveja_g...
Neņemos spriest, kam taisnība un kam ne, bet aculiecinieka liecības ir subjektīva lieta...protams žēl, ka tā notika...
nezinu arī, kā tur ir ar tiem grafikiem, bet, ne tik sen braucot no Tallinas ar LuX Express , šoferis visus painformēja, ka laikapstākļu dēļ grafiku neievērojam un Rīgā būsim stundu vēlāk... tāpat brīdināta tika arī autoosta...
Ziņoja gan, ka tahogrāfa rādītāji bija normas robežās. Protams, saka, ka jāizvēlas apstākļiem piemērots ātrums, un ir situācijas, kur arī 70 būs par daudz.
Policija ziņoja, ka pēc tahogrāfa rādījumiem nav pārsniegts max atļautais ātrums, kas dotajā vietā laikam ir 90km/h, bet tas jau neņem vērā apledojušo ceļu. Labi, ka bez cilvēku upuriem un šādas avārijas notiek visās valstīs, pa laimi visai reti.
Norauta roka tomēr ir visai baismīgs upuris.
Jā tas ir briesmīgi, bet bojā gājušo nav.
Citā vietā bija diskusija par sprādzēšanos satiksmes autobusos tieši šī gadījuma sakarā. Izskatās, ka notikusi lidošanas pa salonu, tāpēc arī traumētie.
Šito skapi var arī nopūst no ceļa un vējš bija pietiekami nopietns brāzmās, pilns internets ar tādām bildēm un nepavisam ne no tornado rajoniem.
Šis tieši liek aizdomāties par sprādzēšanos un staigāšanu pa salonu - pēc kafijas utt.
Savulaik Hansabusos bija viesmīļi, kas iznēsāja dzērienus un ēdienus. Vienā tādā avārijā meitene nomira, jo tobrīd strādāja un nebija piesprādzējusies. Man igauņu kolēģi apgalvo, ka pēc šīs avārijas Hansabuss vairs nedarbojas (? nezinu vai tā tiešām ir, nepārbaudīju), tieši šī iemesla dēļ. Tā ka piesprādzēšanās arī autobusos tomēr ir svarīga, nav iemesla, lai tas būtu citādāk nekā jebkurā citā satiksmes līdzeklī.
Sprādzēšos arī busos, nav ko likteni izaicināt!
ne visos busos var sprādzēties bet starpvalstu komerciālājos var.
Nu pilsētas autobusos jau tas nav iespējams, bet tālajos laikam jau pareizi būtu. Lai gan cik sapratu šajā konkrētajā avārijā visšvakāk gāja tiem kas tika saspiesti starp sēdekļiem, tur jau piesprādzēšanās neko... Neveicās vienkārši šiem ļaudīm ļoti. '
UK braucot ar Megabus, līdz šim šoferis vienmēr pārbaudījis, vai pasažieri piesprādzējušies un par to atgādina vairākas reizes mikrofonā.
Meinfernbus Vācijā gan iekšējos, gan CPH-Berlīne vienmēr atgādina, lai piesprādzējas, bet speciāli apkārt neiet un nepārbauda.
Cik dzirdēts, UK uzreiz lampiņa iedegas, ja kāds nav piesprādzējies un šoferis uzreiz pieprasa to izdarīt
Nekas UK neiedegas un neviens neko neatgādina, nesen braucu no Dublinas uz Belfastu. Ja tik maz cilvēku un brauc pa nakti, parasti jau apguļas pa 2 vietām un nepiesprādzējas, bet nu ir jāpiedomā tagad.
Pazīstu meiteni, kas cieta šajā avārijā. Daudz konkrēti nezinu, bet ceru ka ātri atveseļosies.
Polijas iekšējos maršrutos Polskibus autovadītājs arī apstaigā visu salonu un pārbauda, lai būtu pasažieris piesprādzējies. Viņiem ir "viltīga" sistēma, ka tu nevari nepiesprādzeties, jo iekāpjot busā - drošības josta ir "piesprādzēta", lai tev būtu ērtāk sēdēt, tev jāatsprādzē tā, un iesēžoties krēslā loģiski "jāsprādzējās".
Polijā: Trasē Varšava - Krakova Luxexpress PL buss regulāri apdzen Polskibuss busu (tur kursē divstavīgais Polskibus buss), pati esmu novērojusi JG brīvdienu laikā.
Luxexpress busos arī autovadītājs uzsākot braucienu arī to atgadina, bet gadās tādi autovadītāji, kuri kaut ko "zem deguna nomurmina".
Ja brauktu leni cilveki sudzetos ka brauc leni
Ļoti, ļoti skumji, līdzjūtību tuviniekiem. Pagaišo nedēļu Polskibus Polijā arī bija avārija, un diemžēl vadītājs gāja bojā.
Pirmajās rindās turpmāk nesēdēšu, lai arī patīkamāk skatīties uz ceļu. Redzēsim, kā uzņēmuma vadība būs reaģējusi uz šo traģēdiju, jo publiski atzina savas kļūdas 29JAN avārijas laikā un solīja laboties. Saprotu, ka vadībai šādās reizēs ir jāierodas uz vietas nekavējoties, lai sniegtu organizatorisko palīdzību cietušajiem.
Viņiem tas posms Johvi-Tartu tāds nelaimīgs, varbūt pamainīt maršrutu...