Sveiki,
Varbūt kāds var padalīties pieredzē un padomos...
Esmu nopirkusi biļetes caur Condor lpp, lidojumam Rīga - Riodežaneiro.
No Condor man atnāca rezervācijas apstiprinājums, kas pēc viņu info, ir arī vienīgais papīrs, kas ir vajadzīgs dodoties uz lidostu - izprintēts šis apstiprinājums un pase.
Tur klāt ir arī nr., kad jautāju airbaltic (jo pirmo posmu Riga-Frankfurte veica airbaltic, parejo - Condor), viņi teica, ka jā, redz pēc šī NR, rezervaciju lidojumam uz priekšu, bet ka atpakal, nosauktajos datumos, mūsu vārdus neredz...
Zvanīju uz Condor, viņi teica, ka viss ir ok, un ka zem šī viena nr. ir veika rezervacija gan uz priekšu, gan atpakal, un ka abiem ir šis viens nr.
Gribu saprast, vai var būt tā, ka airbaltic vel kaut ko vienkārši neredz vai kā... un, kad atpakalcelā Rio chekosimies iecekos visam atpakalcelam un viss ok?
Vārdu sakot, varbūt kads ir lidojis šādā savienojumā - Airbaltic un Condor un var padalities pieredzē ar biletēm...
Lidojis neesmu, bet nedomāju ka būtu pamats satrautkies. Ja patiešām pēkšņi baltiks neielaidīs pedējā lidojumā, tā jau būs kondora problēma - viņiem būs Jūs jāizmitina, jābaro un vēl jāmaksā kompensācija. Un atpakaļceļā arī kavējums nav tik liela problēma, manuprāt...
Vai http://classic.checkmytrip.com vari apskatīt savu rezervāciju?
Jā, it ka ja ievadu to vienu Nr, zem ta redzu ka ir noradits ari atpakalcela info. Viss ir ta ka zem viena nr. Man vienkarsi satrauca, ka airbaltic saka, ka neredz, tapec parjutaju. It ka jau gribas domat ka viss ok, nauda ir par visu celu samaksata un redzams ka ari atpakalcelam un condor apskatot saka, ka viss ok..
Domaju kadam ir bijis lidzigi, kads ari ta satraucies un var nomierinat )
Ja checkmytrip redzi visu rezervāciju kā vajadzētu būt, un ir arī e-biļete (sadaļa e-ticket receipt), tad viss kārtībā, nav pamata uztraukumiem. Airbaltic pa tālruni runājot kaut ko būs nepareizi paskatījušies.
(P.S. Laipni lūgta ceļakājā! )
Kad man bija līdzīgs lidojums, tad abiem Airbaltic lidojumiem iečekojos Airbaltic mājaslapā.
Lidojot turp Rīgas lidostā somu iečekos līdz galam, bet iekāpšanas karti lidojumam FRA-GIG visdrīzāk vajadzēs saņemt Frankfurtē pie tranzītgaldiņa vai pie geita. Lidojot atpakaļ, jāatceras iečekoties internetā FRA-RIX lidojumam, jo Frankfurtē par to varētu būt jāpiemaksā. (Kaut gan par šo es droši nezinu, var jau būt, ka neprasītu maksāt, bet pārbaudīt negribējās. AirBalticam ir politika prasīt naudu par iečekošanos lidostā.)
Atpakaļceļa check in ir maksas tikai tad, ja konkrētā valsts/lidosta pieļauj online check in. Piemēram, Kuba neļauj, tāpēc lidojot ar Condor tur nekas nebija jāpiemaksā.