Lidojums eiropā ar KLM+SATA, nopirku biļeti no KISSANDFLY.DE uz e-pastu atnāca apstiprinājums, viss jauki, pēc tam sāku meklēt KLM lapā savu rezervāciju šis neatrod, bet ierakstot lastname vietā vārdu - atradās. Vārds un uzvārds bez kļūdām. Uzrakstiju aģentam, šie atšuj, neko nevarot mainīt, izlasīju internetu krustu šķērsu - palielam visi saka, lai neiespringst.
KLM nemēģināji zvanīt?
klm teica zvani aģentam...
teici KLM, ka aģents nereaģē uz lūgumu? (vari jau arī teikt, ka aģents tevi sūtot uz KLM- un cik tā var skraidīt..)
sarakstos ar visiem, sata sūta pie klm, tas tālāk pie aģenta, šim izskatās po...
Es šādi arī reiz nokļūdījos pērkot sievai biļetes lastminute.com (BT+SN RIX-BRU-RIX), pēc laika sapratu ka esmu kļūdījies, lastminute arī teica ka neko nevarot darīt, taču nosūtīja aviokompanijai piezīmi ka vārds ar uzvārdu vietām sajaukts. Izlidoja bez problemām.