Mums problēma... viens paziņa, kas sataisijās mūsu kompānijā arī lidot uz DAmeriku nejauši nokļūdījās biļešu pirkšanā - kļūda sekojoša (vārds un uzvārd bik mainīti):
Jānis Cirvis vietā nejauši ielika Jānis Cirve...
Uzrakstīju http://www.supersaver.nl/ - šie atteicas labot Uzrakstīju pa tiešo "air canada" un otriem, tie sūta kur pirkām Jauna biļete tagad zelta vērtībā. Man liekas, ka kļūda ir tik maza, ka jāriske lidot.. Ko saka gudrās galvas te? Ir kādi risinājumi? Visiem solījām maksāt par burtu maiņu - nelīdz
noteikti atsauksies kompetentāki cilvēki - bet, cik zinu, 3 burti/kļūdas pieļaujamas.. tepat meklētājā paskaties
http://www.celakaja.lv/forumi/par-nepareizu-burtu-varda piemēram, te jau par to runāts. tātad esmu no tiem "viena tante teica" vēl varbūt mēģini vēlreiz zvanīt, arī no cilvēka otrā galā daudz kas atkarīgs!
Pedejam un pirmajam burtam jabut pareizam. Ja agents zinatu latv.valodu, tad drosi vien butu izprotosaks, bet taa... Nu, man jau liekas, ka vajadzetu tomer varet samainit bez maksas.
Vajag vairākkārt zvanīt gan vieniem, gan otriem, līdz kāds piekrīt samainīt.
Pirka par akcijas cenu - man jau 2x atbildeja, ka nav iespēja ne mainīt, ne piemaksāt, ne saņemt kaut ko no naudas atpakaļ..
Piedāvā vienk anulēt
Pag pag, a ko Tu viniem prasi? Ja varda mainu (name change), kas reali ir lidzvertigs biletes transferam uz citu personu, tad tas ir maksas pakalpojums un letajam biletem nav pieejams. Bet Tev jau vajag tikai burta korekciju drukas kludas del!
Prasu aptuveni sekojoši:
Name in ticket:
Janis Cirve
Correct surname, which should on ticket:
Janis Cirvis
Please help us to correct this mistake, so there is any problem in the traveling day. Please inform if some extra actions should be taken from our side.
Es teiktu, zvani. Apbruņojies ar skype kredītu un zvani uz visiem klientu centriem pēc kārtas. Tā arī saki, ka dzimte nepareiza un ka tas ir siev/vīr atšķirība.
Ar kādu aviokompāniju tad īsti ir lidojums? Esmu dzirdējis par Finnair, ka šie it kā nepieļaujot nekādas kļūdas, bet parastais standarts vispār ir, ka 3 kļūdas ir pieļaujamas, tikai pirmajam burtam jābūt pareizam. Neesmu pārliecināts, ka obligāti pēdējam burtam jābūt pareizam, ka apgalvo Māris. Bet vispār jau tas likums ir nerakstīts.
Neatkarīgi no tā, kas par avikompāniju, vēl varētu ieteikt aprakstīt problēmu viņu Facebook lapā (mūdienās laikam visiem tāda ir, tiesa gan, ne visas kompānijas ļauj brīvi rakstīt bez cenzūras). Tur parasti cilvēki cenšas izvairīties no liekas negatīvas publicitātes, un var palīdzēt ar risinājumu. Tieši aviokompānijas lapā, aģenta lapā nebūs jēgas.
Sveiki
Es šitā cīnijos ar lastminute.com pāris mēnešus atpakaļ. Lidojums bija no MAD uz GRU un atpakal LIM uz MAD ( izpidīja maršutu gan LAN gan Air China)
Problēma :
Uzvārdā bij nepareizs burts pa vidu
Risinājums:
Ar E-mailu palīdzību sazinājos ar lastminute.com. ( No sākuma piedāvāja 60 Eiro lai samaksāju. Pēc tam vispār atteicās jo neko nevar izdarīt)
Pēc tam caur Skype uz bezmaksas tel . uz LAN airlines ( arī neko nevararēja izdarīt tik atsaucās uz to ka pirkts citā saitā un tur arī jālabo)
Atkal sazinājos ar lastminute.com kas beigās piezīmēs kautkur ( itkā pie cekina redz viņu) ierkastīja pareizus datus.
Nobeigums:
Tā arī izlidoju visus posmus, visās biļetēs bija kļūda uzvārdā, problēmas nekādas nekur nebij.
Andris Raftenbergs vai Andris Ratfenbegrs starpības nav, uz ātru aci izlasīs vienādi.
Padalīšos ar savu pieredzi. Pirms nedēļas veicu 2 Ryanair pirkumus (ne sev, tāpēc tā sanāca). Un nez kādēļ bērnam, kam ir 2 vārdi un uzvārds, tiku savadījusi tikai vārdus, t.i., pirmo vārdu kā vārdu, otro vārdu kā uzvārdu. Šodien nez kā to pamanīju. Labot bez maksas, protams, vairs nedrīkst pats. Tad nu pieslēdzos čatam. Pati neticu, bet izdevās nomainīt šo misēkli pilnīgi bez maksas...Domāju, ka, ja būs liela maksa, tad pirkšu citas biļetes. Papildu uztraukums bija, jo viena rezervācija tika veikta caur aģentu. Par to pajautāja epastu, kurš man par laimi ir saglabāts (nu tāds kreisais, ko aģents pats ģenerē) un viss izdevās .
Prieks, ka sanāca! Uzreiz piekrita vai nācās pažēloties?
Prieks, ka sanāca! Uzreiz piekrita vai nācās pažēloties?
Bija tā, ka rakstīju vispār par citu lietu, lai 1 rezervācijai pievieno bērnu pie pieaugušā, paņēma maksu 5.88 EUR, ko jau zināju. Tieši tad arī, par laimi, pamanīju šo misēkli. Un tad sadūšojos pajautāt, ko man darīt, ka tikko pamanīju šādu kļūdu...Visu ko jautāja, gaidīju jau, ka sūtīs aprēķinu, bet nekā . Laikam apžēlojās par manām neveiksmēm .
Pieraxti ka nesadarbosanas gadijuma izskatisi iespeju sakt tiesas procesu par lielaku naudas summu
Uh, cik padzīvojušu postu pacēlāt ))))
Mums toreiz viss bija ok! No 4 lidostām piesējās konkrēti vienā - Amsterdamā, bet, ņemot vērā manu balsi un momentā vaimanas, ka tūdaļ nokavēs reisu un vispār tas ir uzvārda locījums vīriešu dzimtei mūsu valodā, viņi atmeta ar roku un mēs aizlidojām Kārtējo reizi pārliecinājos, ka ārzemēs cilvēkiem ļoti tic - ja ir izdomāts labs stāsts, viss vienmēr beidzas labi tfu tfu tfu