Esmu lidosta, lidojums uz CRL peksni tika parcelts uz Kaunu. Tagad visus taisas stuket autobusa un vest turp (apm.4h), izlidosana 21h vieta attiecigi bus labi ja 2 nakti. Jautajums, ko darit un ko var prasit noRyanair?
nevarēja Rīgā nosēsties laika apstākļu dēļ, sorry to say, aizlaida uz KUN...
ko darīt? kāpt busā / nekāpt busā
Kā viņi pamato šādu manevru? Uz jautājumu ko darīt, visdrīzāk ir vienkārša atbilde - vari braukt un vari nebraukt. Ko prasīt no Ryanair - nedaudz atkarīgs no tā, kā viņi pamato šādu manevru, bet vispār aprūpi (ēšanu un dzeršanu) un kompensāciju saskaņā ar regulu.
Edzus, ja paskatās pa logu, diezgan skaidrs iemesls :)
Regula kompensācijas laika apstākļu dēļ, manuprāt, neparedz. Ēšana/dzeršana - to gan jānodrošina
OK, sen neesmu skatījies pa logu ārā, bet ja laika apstākļu dēļ, tad kompensācija nepienākas. Šeit gan man jautājums par tiem laika apstākļiem: BT reiss no MUC tikko nosēdās, tas nozīmē, ka lidosta reisus pieņem un lēmums droši vien ir jāpieņem pilotiem. Pieņemsim situācija, kad visi reisi nosēžas, bet FR pilots vienīgais pasaka ka nesēdīšos jo slikti laika apstākļi un lidošu uz Kauņu. Vai šajā situācijā ir slikti laika apstākļi, vai tomēr "slikts" pilots? Kā to nodalīt un kurš to nosaka?
Diezgan dīvaini - visi BT lidaparāti un citi RYANAIR- i tikai nedaudz kavējas, šis vienīgais RIX mājas lapā rādās kā "ATCELTS".
Diezgan dīvaini - visi BT lidaparāti un citi RYANAIR- i tikai nedaudz kavējas, šis vienīgais RIX mājas lapā rādās kā "ATCELTS".
kas tur tik dīvains? CRL ir atcelts, jo pilnīgi noteikti Rīgā neielidos un no tās neizlidos.
Laikapstakli nav labi, tas jaa, bet kaa tad citas ljotenes noseezhas?
Nu kas nav skaidrs.. Pajautāja laika apstākļus, pateica ka redzamība tāda,snieg, gaidāms liels sniegs un redzamība 30m.... Pilots padomāja un saprata, ka ir iespēja stundu riņķot un tad lidot uz citu lidostu... labāk metīs mierā turpat pa ceļam un sēdīsies Kauņā.
ps. un moš Kauņā dīzelis lētāks..
šim reisam bija jāielido stipri ātrāk kā reisiem, kas ielido tagad. lidojums apmeta 4 apļus holdingā un viss, aizlaida prom. šobrīd lidostā vairs nesnieg.. tīri laikapstākļu dēļ.
un tagad uz lielo ielidošanas vilni sakopa skrejceļu, tādēļ arī visi sēžas...
Nu re, tātad jau paspējis pariņķot.
papildināts - vispār vismaz 3 lidmašīnas garlaikojas gaidot nosēšanos virs Latvijas
tagad jau atkal visi salikti holdinga
Vai šajā situācijā ir slikti laika apstākļi, vai tomēr "slikts" pilots? Kā to nodalīt un kurš to nosaka?
Cik zinu, galējais lēmums ir pilota zinā un tas netiek apšaubīts. Ja pilots domā, ka nosēšanās laikapstākļu dēļ būs bīstama vai neiespējama, neviens viņu nevar un nedrīkst piespiet riskēt ar savu un pasažieru dzīvībām. Tas, ka citi piloti ir nonākuši pie atšķirīga lēmuma, neko nenozīmē.
Skaidrs...tad vienigais, kas Rainim shada situacija ir jadara, jaiedod paika un viss, ja pareizi saprotu? Un kaa, piem., ar shuttle bus no crl uz bru? Mana shuttle bilete deriga jebkiram reisam lidz plkst.4 no rita, ko, ka jau ir skaidrs, nokavesu... Par sho Rainim ar nekadas daljas?
par to rainim arī nav nekādas daļas
Jā, pilnīgi nekādas daļas par taviem tālākajiem laikiem, plāniem un lidojumiem.
Pajautāt viņu pārstāvjiem var, ko darīt, ja buss apmaksāts, bet viņu vainas dēļ nokavēts. Varbūt kaut ko nokārto. Viņi jau tagad mēģina būt laipnā aviosabiedrība.
Un te atradu nelielu ieskatu lidostas tuvumā sniega daudzumā
necenzēta leksika un tas neesmu es
Taa, nu viss atkal sagrozijies. Sasedinaja autobusa uz Kaunu ar tekstu, ka atvedis un pa taisno aizlidinas. Atbraucam un tagad mus liek viesnica ar tekstu, ka beigu beigas nelidos uzreiz, bet 12 pa dienu. Attiecigi vairs nepaspeju uz nakamo lidojumu, kas bija 13os. Butu zinajusi, nebutu 5h kratijusies uz Kaunu!!! Sviests! Un tagad nav vairs jegas lidot uz Briseli un sanak, ka man no rita pa savu naudu jakratas atpakal uz Rigu? Njaa...pilniga dezinformacija. Un ta ka tas ir Rainis, protams, man nespid parcelt manu lidojumu bru-opo uz nakamo dienu..pilnigi izchakareta diena un pazaudeta nauda:(
ieteiktu sazināties ar ryanair, esmu diezgan pārliecināts, ka ryanair būs ar mieru samainīt uz rītdienas lidojumu.
jā, tas traki, ka nolādētie piloti sadomāja ievērot savas atpūtas stundas. būtu kaut nedaudz cienījuši pasažierus un lidojuši, kamēr krīt...
traki ir, ka pasažieriem netiek sniegta patiesa informācija, bet ievērot drošības un darba normas ir pareizi.
edite_z,ja reiss uz opo ar FR tad 99.9%, ka viņi samainīs (bez maksas) biļetes uz nākamo dienu (ja būs kāda brīva vieta).
maniem draugiem arī vakar bija paredzēts šis pats lidojums uz CRL, izlidojuši no Kauņas šodien 12, un Ryanair biļetes šodienas paredzētajam lidojumam uz Rumāniju, samainīja uz rītdienu...
Nu re, nav tas velns nemaz tik melns kā viņu mālē... rainis acīmredzemi civilizējas.
Pēc paša iepriekšējās pieredzes ar megasniegu un FR mainīs gan dienu, gan reisu. Iespējams, ka uz KUN varēja nemaz nebraukt, bet kārtot tepat RIX. Tikai vajadzīgie reisi un konekcijas pašam jāizdomā, FR neko priekšā neteiks.
Jaa, izlidoja 12os un visiem, kam bija kads lidojums talak nokavets, bez problemam samainija pret citu (biju patikami parsteigta par Ryanair, negaidiju, ka tik labpratigi mainis..) Protams, nav patikami "braukt" no Rigas uz Briseli 15 stundas, bet neko darit, vismaz lidz galam nogadas, kas ir svarigakais.
Tas tikai nozīmē, ka de-fakto FR ir savienotie reisi (kaut kādā mērā), kaut arī de-jure tiek deklarēts point to point. Viņiem noteikumos nedz tas ir ierakstīts, nav kāds uzracis? Pirms kāda 1.5 gada man viena ceļojumu apdr. speciāliste deklarēja, ka ja pirmais reiss nokavē tad aviokompānijas pienākums ir iedot arī nākamo bez maksas, tad man tas galīgi nelikās attiecināms uz FR, bet izskatās, ka dāmai no apdr. komp. ir bijusi taisnība.
Nu, nez, kad man nesen reiss no Rīgas uz STN kavējās 6 h, un man bija nesavienotais ar ~2h starplaiku no STN, es čatā prasīju, ko man darīt, jo viss nojūk, man, protams atbildēja, ka viņi ir point-to-point un ne par ko tālāk neatbild. Rīgas lidostā, manuprāt, vispār nav darbinieku, kas būtu kompetenti pieņemt tādus lēmumus.
Toreiz izvēlējos nelidot, jo nākamais lidojums uz manu galamērķi bija tikai pēc 2 dienām, un iespēja pavadīt 2 naktis Londonā nelikās vilinoša. Turklāt viesnīcu jau viņi pilnīgi noteikti neapmaksātu.
Tas tikai nozīmē, ka de-fakto FR ir savienotie reisi (kaut kādā mērā), kaut arī de-jure tiek deklarēts point to point. Viņiem noteikumos nedz tas ir ierakstīts, nav kāds uzracis? Pirms kāda 1.5 gada man viena ceļojumu apdr. speciāliste deklarēja, ka ja pirmais reiss nokavē tad aviokompānijas pienākums ir iedot arī nākamo bez maksas, tad man tas galīgi nelikās attiecināms uz FR, bet izskatās, ka dāmai no apdr. komp. ir bijusi taisnība.
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/terms-and-conditio...
apdrošināšanas speciālistei pavisam droši pēc noteikumiem NAV taisnība - ne attiecībā uz Ryanair, redz arī kādu citu aviokompāniju, pie kuras kāds norezervē pašsavienotus reisus.
Pirms kāda 1.5 gada man viena ceļojumu apdr. speciāliste deklarēja, ka ja pirmais reiss nokavē tad aviokompānijas pienākums ir iedot arī nākamo bez maksas, tad man tas galīgi nelikās attiecināms uz FR, bet izskatās, ka dāmai no apdr. komp. ir bijusi taisnība.
Nebija dāmai taisnība. Ja Tev bārmenis dienā, kad jūtas īpaši sentimentāls, uzsauc kausu alus, tas nenozīmē, ka Tev visur un vienmēr pienāksies bezmaksas dzērieni…