Ja pareizi saprotu, tad aviosabiedrība parūpējas par nogādāšanu mājās, viesnīcu u.t.t. gadījumā, ja lidojums nokavējās savienoto reisu gadījumā. Tomēr gribēju saprast, vai ir gadījumi, kad aviosabiedrība to var nedarīt - piemēram, balstoties uz to, ka pats esi apzināti pircis īsu pārsēšanās laiku. Konkrēti, sanāk Frankfurtē 35 minūtes starp lidojumiem, bet normāls savienojums ir vai nu ļoti dārgs, vai ir nākamajā dienā.
Protams, ka nevar atteikt aprūpi. Ja viņi tādu biļeti pārdod, tad uzskata, ka ir reāli paspēt.
Kā Tev izdodas dabūt tādu laiku? FRA MCT ir 45 minūtes.
Nez kāpēc man ir aizdomas, ka pirktas 2 atsevišķas biļetes, un tad nu tās būs paša problēmas
Šajā gadījumā, ja FRA ir īss pārsēšanās, laiks, tā ir aviokompānijas, nevis Tava problēma, ja vien lidojums ir savienotais un pirkts vienā biļetē. Cerams, ka nav domāti divi dažādi RYANAIR lidojumu uz un no Frankfurt (Hahn). Neesmu dzirdējis, ka aviosabiedrība kādu bez maksas vestu mājās, ja, piemēram, nokavējas reiss uz RIX. Ja nokavējas savienotais lidojums un nevari normāli pārsēsties uz nākamo un ir garš gaidīšanas laiks nakts laikā, tad gan aviokompānijai būtu jānodrošina ar viesnīcu. Man vairākas reizes pati aviokompānija īsos gaidīšanas laikus (35 - 45 min.) vēlāk ir pārtaisījusi uz ļoti gariem gaidīšanas laikiem.
Ja "savienojumu" esi izveidojis pats savām rociņām, nopērkot atsevišķi RIX-FRA-RIX un FRA-XXX-FRA, avoikompānija nekādu atbildību par kavējumiem neuzņemsies, varēsi skraidīt pa FRA aerodromu un meklēt kā tikt kautkur tālāk.
Šādus savienojumus var reizēm arī atjautīgi konsultanti - biļešu tirgotāji - uztaisīt... Ar šādu 2 (ne)savienojumu advancētu connection, kur bija 1h15min, AMS paliku un noskatījos kā aizlido mans BT. Labi, ka tas bija komandējums un biļetes organzēja caur darbu. Bet par tiem konsultantiem - klients uzskata, ka viss ir kārtībā: "profesionāļi taču taisīja", ir laimīgs, ka lētāk un pēc tam izrādās, ka ir ne vien lētāk, bet arī sliktāk.
Protams, ka nevar atteikt aprūpi. Ja viņi tādu biļeti pārdod, tad uzskata, ka ir reāli paspēt.
Kā Tev izdodas dabūt tādu laiku? FRA MCT ir 45 minūtes.
Vēl neko neesmu nopircis, jo baiidos par 35 minūtēm. Skatos caur Skyscanner un kaut kā iedomājos, ka aģenti tur piedāvā savienotos reisus, bet tagad nesaprotu -vai tad tā varētu arī nebūt? Ups - pārrakstījos tā nebija Frankfurte, bet Vīne
Interesanti, ka tā lol.travel lapa turpceļam it kā nepiedāvā bagāžu, kaut gan tā nevarētu būt.
Vispār jau Lufthansai pavisam lētajās cenās bagāža vairs nav iekļauta.
Ups, šo biju palaidis garām, vai, pareizāk sakot, veiksmīgi aizmirsis.
Cik saprotu, e-biļete būs Lufthansas izdota. Sanāk, ka viņi tagad var izdot arī tādu, kurā vienā virzienā ir bagāža, bet otrā nav, kas principā imho pasažieriem tikai vēl vairāk sajauc galvu.
"The minimum connecting time of 25 minutes (for Star Alliance flights)"
(http://www.viennaairport.com/en/passengers/arrival__departure/transfer)
Vīnē, manuprāt, ja nekas nekavē, šādu savienojumu var paspēt. Nav tālu jāskrien. Pie tam rīta reisi, lidmašīnas nav sākušas kavēt...
Es, piemēram, tikko lidoju no Kopenhāgenas, un reiss, lai arī no rīta, bet kavējās, jo sniga un lidmašīna tika papildus tīrīta, kā dēļ izlidojām apmēram 50 minūtes vēlāk. Nē, nu Zagrebai martā ekstrēms sniegs gan laikam varētu nedraudēt
Skyscanner tikai rāda potenciālos variantus, bet tiklīdz nonāk līdz biļešu pirkšanai, aina varbūt citāda. Mani uzmanīgu dara tas, ka te ir iepīts airBaltic. Pēdējo reizi lidojot no Ancona ar Lufthansa City Line uz Minheni un tālāk uz Rīgu ar airBaltic, lai arī bija viena biļete Minhenē vajadzēja iečekoties vēlreiz. OK. Man bija daudz laika un to izdarīju webā bet ...
Lieliski atceros Lei Fenga gadījumu Frankfurtē un tākā lidojumu izpilda airBaltic es ļoooooti padomātu pirms pirkt.
Te ir šis stāsts
http://www.celakaja.lv/forumi/airbaltic-nedod-jaunu-lidojumu-pec-nokavet...
Lei Fenga gadījums kā reizi bija Minhenē, nevis Frankfurtē.
Lei Fenga stāsts bija anomālija. Mani tas galīgi neietekmētu biļešu pirkšanā.
(Edžus, īsais savienojums Ilmim sanāk Vīnē.)
Nu, viena tāda gadījuma dēļ (un vienīgā man zināmā, kurš turklāt tik un tā beidzās ar izmaksu atmaksu un kompensācijām) manuprāt, būtu muļķīgi nepirkt pilnīgi leģitīmu savienoto reisu, it īpaši, ja labi der gan laiki, gan cenas.
Īsiem savienojuma laikiem ir papildus bonuss - iespēja izcīnīt kompansāciju, ja kas noiet greizi. Tiesa gan, jābūt gatavam par to tiešām cīnīties, no laba prāta jau nemaksās.
Skyscanner tikai rāda potenciālos variantus, bet tiklīdz nonāk līdz biļešu pirkšanai, aina varbūt citāda. Mani uzmanīgu dara tas, ka te ir iepīts airBaltic. Pēdējo reizi lidojot no Ancona ar Lufthansa City Line uz Minheni un tālāk uz Rīgu ar airBaltic, lai arī bija viena biļete Minhenē vajadzēja iečekoties vēlreiz. OK. Man bija daudz laika un to izdarīju webā bet ...
Lieliski atceros Lei Fenga gadījumu Frankfurtē un tākā lidojumu izpilda airBaltic es ļoooooti padomātu pirms pirkt.
Te ir šis stāsts
http://www.celakaja.lv/forumi/airbaltic-nedod-jaunu-lidojumu-pec-nokavet...
LH un BT nav through check-in, tādēļ arī bija jāiznem jauna boarding pass
Arī es "stundu stāvu domādama", veroties uz 40 min starplaiku starp savienojumiem, ierodoties no RIX (ar AirBaltic) OSL un tālāk lidojot ar TAP Portugal uz LIS. Varbūt kādam ir pieredze ar tik īsu starplaiku Oslo? Šķiet jau vilinoši tik ātri nonākt galamērķī. Otrs variants ir ap 5h. Un lidojam ar bērniem...
Domāju, ka noteikti ir vērts riskēt. Tu vari tikai vinnēt. Ja paspēsi, tad vispār ideāli, ja nokavēsi, tad uz nākošo reisu jūs pārliks aviokompānija. Diez vai viņi liks uz nākošo dienu, gan jau laika ziņā tas būs tas pats "variants ap 5h" vai kkas līdzīgs.
Runa ir par savienotiem reisiem vienā biļetē? Tad, protams, tur nav ko daudz domāt.
Jā, savienoti reisi. Gribu pirkt no lol.travel.
Labi, pirkšu ar, gan jau aizskriesim visi kaut kā