Sveiki, celakajiesi.
Diemzel, sodien sanaca tada dienu, kadu nenoveletu pat lielakajam pretiniekam. Sakot ar to, ka lidojot no Vilnas uz Rigu uzzinajam par Air Baltic calcelled lidojumu no Rigas uz Stokholmu (nomainija biletes uz Riga - Helsinki - Stokholma, beigas gan viss laimigi, lai gan no Rigas lidmasina kavejas, laika nonacam Stokholma), beidzot ar neticami neveiksmigu vakaru Stokholma.
Bijam iegadajusies Air China biletes Stokholma (Arlanda) - Pekina - Bankoka. Izlidot vajadzeja sodien 11. janvari 18:20 un nonakt Pekina 12. datuma plkst 9:40. Izlidosana uz Bankoku bija paredzeta 15 d. plkst. 13:40. Ja, zinu, sada gadijuma mes Pekina pavadam vairak par 72 stundam, tacu TVOW noteikumos, kas atrodami gan seit, gan flyertalk, gan tripadvisor, pec Timatic - Pekina laiku sak skaitit tikai no tas dienas, kura ierodies, nakts. Tadejadi mums bija jaatlauj lidot balstoties uz 72 stundu TVOW. Diemzel...
Divi darbinieki mus lidmasina neielaida. Teica, ka laiks 72 stundu tvow Kina tiek skaitits no ierasanas briza lidz izlidosanas bridim... Nelidzeja ne atprintets timatic, ne norades interneta, nekas. Tikam ari apkliegti un nu esam spiesti pavadit nakti Stokholma, nezinot, ko talak darit
Air China ofisa Arlanda lidosta nav, pa skype neviens neatbild, lidosta neviens nebija spejigs palidzet.
Ludzu palidzibu, ka rikoties sada situacija? Paldies....
P.S. Gan celakaja, gan flyertalk pirms celojuma visi teica, ka ar Air China problemu nebus, mes atbilstam visiem noteikumiem...
Diezgan bēdīga situācija. Vai Air China piekrita pārlikt uz rītdienas reisu? Ja lidostā nebija oficāla Air China pārstāvja, ieteiktu turpināt mēģināt sazvanīt viņu klientu centru un izskaidrot situāciju, varbūt, ka piekrīt pārlikt uz rītdienas reisu. Lielākās bailes, ka tagad varbūt skaitaties 'no show' un viss lidojums ir atcelts.
Situācija maksimāli nepatīkama…
Te ir AirChina kontakttālruņi visā pasaulē, domāju vislabāk zvanīt ASV (Skype bezmaksas zvans), tur šobrīd diena, un mēģināt izskaidrot viņiem situāciju un panākt, lai pārliek uz kādu citu reisu, acīmredzot tikai rīt.
AirChina:
Americas +1-800-882-8122
Australia 0011-800-86-100-999 (Free) 1-800-860-999
Canada +1-800-860-999
China +86-10-95583
Europe +800-86-100-999
Hong Kong 001/006-800-86-100-999
Japan +800-86-100-999/0120-474-999
Korea +800-86-100-999
Philippines +800-86-100-999
Singapore +800-86-100-999
Pats par laimi nekad neesu saskāries ar šādu situāciju. Bet domāju ka varētu varbūt līdzēt Air China ASV ofiss.
Tel: +1-800-882-8122
Vēl pēc 2h verās vaļā viņu Austrālijas ofiss.Tel: 0011+80086100999
Es gan nu galīgi neesmu speciālists šādos jautājumos.
Vai ir apdrošināšana, kas sedz neparedzētas izmaiņas ceļojumā? Tad var paņemt viesnīcu un turpināt no turienes…
Esmu 3x zvanijis caur SKYPE uz Airchina tel un parasti samera atri savienoja ar operatoru un noskaidroju vajadzigos jautajumus.
Ticu ka sazvanisi un viss bus ok. Neticu ka uz citu Star Alliance reisu parliks lai atrak tiktu galamerkii bet rit vakaraa ar reisu vajadzetu tikt celojumaa.
Diemzel, ASV nodala skype neatbild. Panemam viesnicu par saviem lidzekliem, nebija izveles.
Pagaidam neviens netaisas ar mums runat.... vairakas stundas skan tikai muzika.... joprojam meginam ASV numuru
Pa so nr esmu vairakas reizes caur skype vinus sazvanijis
800-882-8122
Mēģini paralēli varbūt arī kādu e-pastu uzrakstīt: Tokija jau mostas..
Tokyo Airchina Bldg, 2-5-2 Toranomon, Minato-ku, Tokyo 105-0001 Japan
E-Mail: tyo-office [at] airchina [dot] co [dot] jp +81-3-52510842 +81-3-52510843
p.s. Te nu gan ekonomija jāmet pie malas un no telefona jāzvana visiem pēc kārtas, kas vien atrodami air china kontaktu tālrunī:
https://www.airchina.se/SE/GB/contact-us/call-center/ (un arī pārējiem)
Pievērs uzmanību Members hotline pašā apakšā, kas darbojas 24h.
Esmu galigi soka, izdevas sazvanit ASV centru, tomer meitene teica, ka neko par Timatic nav dzirdejusi, pec vinai zinamiem likumiem butu parsniegusi 72 stundas (jo atlidojam 9:40, izlidojam 13:20) un viss. Beigas pat nometa klausuli.... Neko par to, ka laiku skaita no nakamas dienas 00:01 vina nezina un negrib zinat... Mute vala.
Domāju, ka Tev jāprasa pēc supervaizora.
Kaut kada neticama situacija, vienkarsi gruti noticet, ka tas viss nav murgs... Uzrakstiju epastu, bet diez vai kads atbildes.
Un Tavā gadījumā Tev nav cita varianta kā HUCA - Hang Up, Call Again - kamēr nesazvanīsi kādu, kurš būtu atsaucīgs un palīdzētu atrisināt šo situāciju. Kā Juris jau minēja, ja operators nevar, prasi supervisor. Un tā mēģini, kamēr (cerams) izdodas!
Un varbūt sākumā nespied uz Timatic pieminēšanu, saki, ka tas par pusnakti kā atskaites punktu ir "official information from China".
Un varbūt sākumā nespied uz Timatic pieminēšanu, saki, ka tas par pusnakti kā atskaites punktu ir "official information from China".
Ar to TIMATIC vispār ir dīvaini. Vismaz man TIMATIC rāda, ka LV pilsoņiem uz Jaunzēlandi "VISA REQUIRED". Jācer, ka SVO lidosta nevadās tikai pēc TIMATIC datiem. Moška kaut ko meklēju nepareizi?
Baigi skumji lasīt šito - paši arī drīz lidojam tajā maršrutā, tiesa gan ar izlidošanu no Pekinas tajā pašā vakarā.
Veiksmi un spēku Jums tomēr šo jautājumu atrisināt!
Kaut nu viss atrisinātos veiksmīgi.. Šī patiešām ir briesmīga situācija. Palīdzēt gan nekādi nevaru, vien turēt īkšķus, lai viss beidzas labi un varat turpināt ceļojumu.
Ar to TIMATIC vispār ir dīvaini. Vismaz man TIMATIC rāda, ka LV pilsoņiem uz Jaunzēlandi "VISA REQUIRED". Jācer, ka SVO lidosta nevadās tikai pēc TIMATIC datiem. Moška kaut ko meklēju nepareizi?
meklē gan jau pareizi, tikai nelasi visu, kas rakstīts, piemēram sekojošo:
Nationals of Latvia for a maximum stay of 3 months.
Passenger must have a return/onward ticket.
Neizskatas, ka kaut kas mainisies. Sodien ir lidojums atkal, vini apsolija pameklet mums vietas sodienas pilnaja lidmasina par 100 eiro cilvekam. Katra zina vini ir parliecinati, ka viniem ir taisniba.. Izskatas, ka tas mums jebkura gadijuma ir letakais variants, jo sazvanit centru vairs neizdodas, uz epastiem neatbild. Bus japerk biletes un velak jacinas par savam tiesibam. Varbut kads varetu ieteikt, kur sada gadijuma sudzeties? Kur aizpildit sudzibu utt? Liels paldies visiem par atbalstu, situacija ir vienkarsi murgs....
Domāju, jāsāk ar oficiālu pieprasījumu Ķīnas iestādēm (vēstniecībai, robežkontrolei, ...?) par 72 stundu atskaites punktu. Var būt, ka ir vērts mēģināt izprasīt oficiālu papīru, esot Pekinā. Un tas jau būtu ciets pamats uz kā pieprasīt kompensāciju, gan par viesnīcu, gan biļeti, gan neērtībām.
Njā - kad lasīju šos noteikumus, man arī šķita, ka varētu rasties ķibele:
The confirmed seat onward ticket and valid visa to a third country or region (if required) are needed for entry. Based on the latest information, the 72 hours starts from 00:00 the day following the entry date in all the airports. For example, if an air passenger arrives in Guangzhou at 08:00 on June 2nd, then the latest time for him to leave is 23:59 on June 5. In this case, the actual stopover time is more than 72 hours. However, to play on the safe side, passengers are recommended to be more conservative and not to exceed the "strict 72 hours" which counts from the flights' scheduled arrival time to the departure time.
paulius164, noskaidro, vai samaksājot 100 EUR visa turpmākā biļete joprojām būs spēkā. Ja tā, ir vērts samaksāt tos 100 EUR (ar kredītkarti) un pēc tam cīnīties ar viņiem, sliktākā gadījumā ar chargeback.
Ja, vini teica, ka bus speka, ta mes ari darisim. Mums nav izveles.
Jā, es arī tikko pārlasīju un uzskatu, ka par savām tiesībām varēs cīnīties jau atgriežoties Latvijā, jo attiecīgie noteikumi tomēr nosaka precīzi 72 stundu tranzītu un ne ilgāku, kas tiek kalkulēts pēc aviobiļetē ievertās lidojumu INFO. Tas, kā interpretēt noteikumus, ir attiecīgo institūciju kompetences jautājums. Laikam tomēr vairāk jāvadās pēc oficiālās INFO nevis pēc FLYERTALK komentāriem vai kaut kādiem mistiskiem novērojumiem, kuri bāzēti uz noteikumos neatrunātu INFO par noteikumu praktisko piemērošanu, rēķinot laiku. Tais pašās daudzajās rekomendācijās jau arī ir ieverta INFO, ka nevajadzētu pārsniegt šo 72-stundu tranzīta laiku Ķīnas lidostās. Pieprasīt kompensāciju jau, protams, var, bet diez vai Ārlandas lidostai būs saistoši Ķīnas vēstniecības vai robežkontroles izdotās vēstules. Katrs "činavnieks" uzrakstīto uztver savādāk - cits tieši un burtiski, cits ir pielaidīgāks. Diez vai bez tiesāšanās Ārlandas lidosta maksās šo kompensāciju.
Kāds tam sakars ar lidostu? Vainīgā ir aviosabiedrība (caur tās pārstāvjiem).
Es pirms celojuma izlasiju loti daudz informacijas par 72 stundu Kinas TVOW, izprinteju Timatic, prasiju forumos un visi vienispratis teica, ka nebus nekadu problemu. Plus tukstosiem cilveku ir to veiksmigi izmantojusi ari tados gadijumos, ka manejais. Ja butu nojautis, ka var rasties sadas kibeles, nelad tam nebutu parakstijies. Nebutu ta darijis, ja nezinatu, ka man ir 100% taisniba. Ir ka ir - bus laba maciba nakotnei. Neieteiktu nevienam parkapt 72 stundu robezu. Tagad viss izskatas ka cina ar vejdzirnavam, bet meginasu skaidrot situaciju un cinities
Jūtu līdzi, nenāk prātā kā varētu praktiski palīdzēt.
Ķīnas vīza maksā lētāk, tranazītvīza vēl lētāk, matemātiku (gan par naudu gan cik ir diennaktī stundas) šim gadījumam māca jau sākumskolā. Atvainojos par repliku, bet visam ir savas robežas arī muļķibai!
arno, varbūt arī tā nevajadzēja... Ja cilvēks visur ir uzzinājis, ka 72h tiek skaitītas no nākamās diennakts 0:00, tad tam nav sakara ar matemātiku, ka kāds tomēr tā neskaita...
Diemžēl, nebija jau no paša sākuma 100% (pat Ķīnas vēstniecības rakstiska atbilde tāda nebūtu, tik 99.99999%), labākajā gadījumā 99%, jo tomēr daudzos avotos bija bija brīdinājums būt konservatīviem.
Hmm, mans Timatic neko nestāsta par 00.00 līdz 23.59:
"Nationals of Latvia holding confirmed onward airline tickets to a third country, if arriving in and departing from the same city:
at Beijing (PEK), Chengdu (CTU), Chongqing (CKG), Dalian (DLC), Guangzhou (CAN), Hangzhou (HGH), Shanghai Hongqiao (SHA), Shanghai Pudong (PVG), Tianjin (TSN), Wuhan (WUH), Xi'an (XIY) or Xiamen (XMN) for a max. transit time of 72 hours."