.
Man nesen tāda pati šaize sanāca. Arī 1400 eiru jautājums. Beigās darba darīšanas bija vieglāk pakārtot nekā biļetes.
cik piedāvā atgūt atceļot biļeti, to nav ienācis prātā pajautāt?
Var mēģināt sazināties ar pašiem ukraiņiem un paprasīt, cik maksātu datumu maiņa, vai vārda maiņa, vai biļetes atcelšana. Visticamāk sūtīs to risināt pie aģenta, kur nopirkts, bet, zvanot vairākkārt, varbūt paveicas trāpīt uz čaklāku darbinieku, kas pats ir gatavs izveikt kādu no variantiem.
Vai kopš biļešu nopirkšanas nav bijušas kādas izmainas lidojumu laikos? Tad pret to var dedzīgi protestēt, ka jaunie laiki nekādi neder, lai atdod naudu.
maini datumu uz gandriz gadu uz priekšu, uz rudeni, piemēram, tad iespejams cena bus lidziga par kadu iegadajies un līdz ar to bus jamaksa tikai par maiņu.
Necik!
nu, ja tiešām tūrisma aģentūra melo, ka atgūt nevar necik, tad paprasi tomēr aviokompānijai.
Nu ja galīgi nav variantu, tad nopērc swedbank vai seesam apdrošināšanu ar attiecīgajiem riskiem ( piemēram, ceļojuma anulēšana slimības dēļ) un aizej pie ģimenes ārsta ar pateicības aploksnīti
lapsiņa, tā būtu acīmredzama krāpšana, kas ne tikai nožēlojami, bet arī nelikumīgi. Mēģinot šādi ietaupīt dažus simtus EUR, var iekrist uz daudz smagākām sekām.
lapsiņa, tā būtu acīmredzama krāpšana, kas ne tikai nožēlojami, bet arī nelikumīgi. Mēģinot šādi ietaupīt dažus simtus EUR, var iekrist uz daudz smagākām sekām.
Piedod, Juri, bet lūdzu aizrādi arī tiem, kas labo ryanaira priority biļetes (uzdrukājot priority dažādās pdf labošanas programmās). Arī tā ir krāpšana, bet to, hvz kādu iemeslu dēļ, Tu atbalsti..
Piedod, Juri, bet lūdzu aizrādi arī tiem, kas labo ryanaira priority biļetes (uzdrukājot priority dažādās pdf labošanas programmās). Arī tā ir krāpšana, bet to, hvz kādu iemeslu dēļ, Tu atbalsti..
nu nu... par šo piedāvājumu, kas izteikts te ir pat vairāki krimināllikuma panti - apdrošināšanas krāpniecība, kukuļošana... priority labošana - nu max ryanair noteikumu pārkāpums.
Nu ja
Ja zaudējumi ir ryanairam, tas ir labi. Ja swedbankai - slikti Man patīk šī attieksme..
P.S. Krāpšana ir krāpšana - tur ir pie siltas vietas, ko un par cik apkrāpj.. Jā, saprotu, ka vienkāršāk ir pārdzīvot dažu eiro izkrāpšanu no aviokompānijas nekā dažu tūkstošu izkrāpšanu no apdrošināšanas kantora, bet pašu krāpšanas faktu tas nemaina..
Nē, es paturu tiesības neuztvert pasauli kā melnbaltu un saglabāt spēju saskatīt gradācijas. Dikti godīgi labot iekāpšanas kartes nav, es tā nedaru, bet mani pārāk neuztrauc, ja kāds īpašas vajadzības gadījumā izdara. Naudu tāpēc neviens nezaudē. Mēģinājumi izkrāpt lielas naudas summas no apdrošinātāja ir pavisam cits līmenis.
Pag, kur tad Ryanairam ir tie lielie zaudējumi? Tāpat cilvēks biļeti nopircis nevis lido bz biļetes, tāpat sistēmas iedalīta vieta, arī attiecībā uz bagāžu nekas nemainās... nekādu papildus bonusu nav izņemot nemīcīšanos lidostas rindā...
lapsiņa, tā būtu acīmredzama krāpšana, kas ne tikai nožēlojami, bet arī nelikumīgi. Mēģinot šādi ietaupīt dažus simtus EUR, var iekrist uz daudz smagākām sekām.
varētu padomāt, ka apdrošināšanas kompānijas ir svētās Marijas nelikumīgi un nožēlojami ir arī tas, ka daudzas no apdrošināšanas kompānijām nemaksā atlīdzību, kad tā ir jāmaksā, kad aviokompānijas atceļ biļetes utt.. Un tas, ka Tev 1400 Eur ietupīt ir nieks, nenozīmē, ka citam tā nauda nav svarīga.
Ryanair boarding pass jau nekas nav jālabo, pietiek, ka to izdrukā no vecās mājaslapas versijas. Pie labākās gribas nespēju te saskatīt ko nelikumīgu.
Ryanair boarding pass jau nekas nav jālabo, pietiek, ka to izdrukā no vecās mājaslapas versijas. Pie labākās gribas nespēju te saskatīt ko nelikumīgu.
Arī tad, kad vecā lapa nestrādāja?
Es saprotu, ka par pakalpojumiem, par kuriem paredzēta maksa, var nemaksāt. Tas ir normāli un dabiski un neviens taču necieš..
Tieši tā - ja rainis pats netiek galā ar savām IT sistēmām un ļauj drukāt prioritārās biļetes labticīgajam ieguvējam (man), nesaskatu tur nekādas problēmas. Man jau pirms tam nav jāveic analīze kas man tur pienākas - spiežu print un ar iegūto papīra strēmeli jožu uz lidlauku.
Arī tad, kad vecā lapa nestrādāja?
Vecā lapa, atšķirībā no jaunās, strādā visu laiku. Tikai sākumā cilvēki nezināja, kur to mekēt. Bet tas tiesa, pašrocīgu labošanu es neatbalstu, un neesmu darījis, bet, ja varu leģitīmā veidā izdrukāt, tad kāpēc gan ne.
Mr.Rosentahl - iesaku painteresēties, - varbūt, ka Ukrain airlines biļetes uz BKK var samainīt uz šī gada vēlo rudeni (oktobris un novembris - novembra pirmajai pusei jau jābūt atvērtai arī pārdošanai), ja vien nav kaut kāds ierobežojums, cik ilgā laikā biļete jāizmanto. Pagaidām ukraiņu cenas rudens pusei uz BKK ir samērā zemas, ko nevar teikt par februāri un martu.
Tieši tā - es arī ieteiktu mainīt "uz nākotni", kad cenu piemaksa tik liela nevarētu būt. Un kas zin, varbūt oriģinālajā laikā arī tad varēs aizlidot, vai pa šo laiku lidojumiem notiks kādas izmaiņas.
varētu padomāt, ka apdrošināšanas kompānijas ir svētās Marijas nelikumīgi un nožēlojami ir arī tas, ka daudzas no apdrošināšanas kompānijām nemaksā atlīdzību, kad tā ir jāmaksā, kad aviokompānijas atceļ biļetes utt.. Un tas, ka Tev 1400 Eur ietupīt ir nieks, nenozīmē, ka citam tā nauda nav svarīga.
Atruna, lai nav pārpratumu — man nav nekādu iebildumu, ja kaut ko tādu, ko ierosināji, apspriežam ceļakājā. Te var droši diskutēt par visdīvainākajām idejām, un to ierosinātājiem te netiek liegta iespēja izteikties, pat otrādi, strīdīgu domu autori īpaši jāaizsargā. Bet tas nozīmē arī, ka visi var izteikt savu novērtējumu šīm idejām. Un mans ir —
Juri, mēs taču visi zinām, cik Tu mums esi godīgs, ētisks un pareizs Es neapšaubu, ka Tu tā nekad nerīkotos, jo, Tavuprāt, tas pilnīgi noteikti ir nepareizi un nelikumīgi Bet... šis ieteikums nebija adresēts Tev, bet gan tēmas autoram, tādēļ, lai viņš izlemj, kas viņam ir pieņemams un kas nē.
Bez tam, Tu visus biedē ar tiesu, zahujs ar kriminālatbildību par apdrošināšanas krāpniecību. Par kādiem krimināllikuma pantiem, puiši, iet runa, a ?
Juri, mēs taču visi zinām, cik Tu mums esi godīgs, ētisks un pareizs Es neapšaubu, ka Tu tā nekad nerīkotos, jo, Tavuprāt, tas pilnīgi noteikti ir nepareizi un nelikumīgi
Iespējams tas ir sarkasms – parasti pēdējais argumets, kad loģiskie izsmelti. Bet jā, diez vai būšu vienīgais, kam bijušas epizodes dzīvē, kad var teikt šādi:
Bet... šis ieteikums nebija adresēts Tev, bet gan tēmas autoram, tādēļ, lai viņš izlemj, kas viņam ir pieņemams un kas nē.
Pēc definīcijas šis ir publisks forums. Visi ieteikumi ir apspriežami, lai kam tie būtu adresēti. Arī mans vērtējums par šādu apdrošinātāju apkrāpšanu bija domāts tēmas autoram.
Juri, mēs taču visi zinām, cik Tu mums esi godīgs, ētisks un pareizs Es neapšaubu, ka Tu tā nekad nerīkotos, jo, Tavuprāt, tas pilnīgi noteikti ir nepareizi un nelikumīgi Bet... šis ieteikums nebija adresēts Tev, bet gan tēmas autoram, tādēļ, lai viņš izlemj, kas viņam ir pieņemams un kas nē.
Bez tam, Tu visus biedē ar tiesu, zahujs ar kriminālatbildību par apdrošināšanas krāpniecību. Par kādiem krimināllikuma pantiem, puiši, iet runa, a ?
1. Ir ļoti nekorekti un prasti strīdā vai diskusijā argumentu vietā lietot oponentu personību raksturošanu.
2. Ja interesē panti, tad, piemēram, šie:
Iespējams, var pielikt vēl kādu, par ārsta kūdīšanu uz likumpārkāpumu.
Btw, lai dabūtu slimības lapu, NAV jādod prettiesisks labums ārstam. Godīgi izstāstiet savas ārēji neredzamās problēmas - sāpes, reiboni, nelabumu, utt. Un ārstam vienkārši būs pienākums atzīt jūsu darba (ceļošanas) nespēju.
Paliekot pie tēmas - es vēl 10x pārdomātu, vai izmaiņas darbā ir šī kreņķa vērtas. Ģimenes kopīga atpūta tomēr ir svēta lieta.
Ja ne - tad cerētu uz izmaiņām lidojuma noteikumos, kas ļautu pieprasīt citu laiku vai naudas atgriešanu.
K, ne Tu man norādīsi kādus argumentus man izmantot