Help!
Problēma:
Pirku wizz air biļeti uz Londonu, un iekļāvu Londonas vilciena biļeti (turp-atpakaļ), par 56eur. Maksu noņēma. Atnāca biļete, bet par piepirkto vilcienu tik vien kā "
BUS |
28.00 EUR |
"
Kā lai tieku pie šīs vilciena biļetes? Wizz biežāk uzdotajos jautājumos teikts: "
Wizz Air darbojas tikai kā pasažieru un trešo personu uzņēmumu starpnieks. Lūdzu, tieši sazinieties ar šīm personām, norādot apstiprinājuma kodu un kupona numuru. Kontaktinformāciju varat atrast lidojuma apstiprinājuma e-pasta ziņojumā, ko saņēmāt rezervēšanas laikā."
Nu , nekādu kontaktinfomāciju biļetē neredzu..
Kāds varbūt ar šo ir saskāries?
viniem ir Pateicības un sūdzības forma, tur sada¬a par treßo personu pakalpojumiem:
https://wizzair.com/lv-LV/Claims
Paldies, aizpildīju.
Smieklīgi, ka tiklīdz uz epastu atnāca paziņojums par pretenzijas pieņemšanu, vienlaicīgi arī pienāca biļetes..
Tātad pretenzija nostrādāja
Uz kurieni vilciens? Spriežot pēc cenas un, ja pirkts laicīgi, būtu jābūt diezgan tālu no lidostas. Ja tomēr uz pilsētu (Londonu), tad stipri pārmaksāts IMHO.
Pieļauju, ka Stansted Express un 56 EUR ir 2 cilvēkiem? Laicīgi pērkot pašam gan laikam var dabūt cenu 16 GBP par RT (ap 22 EUR).
Autors ar vizieri sataisījies lidot, tātad uz Lūtonu. Cena vilcienam būtu ap 40€ par RT. Salīdzinot ar busu, kur varētu iekļauties 15€ par RT, izskatās nežēlīgi dārgi.
Jā, taisnība.
Pats nekad automātiski nepiepērku nekādus papildpakalpojumus, reti kad tas sanāk izdevīgi, tāpēc vairs pat neiedziļinos.
Interesanti, ka šajā gadījumā sanāk pat drusciņ lētāk pirkt vilciena biļeti no Wizzair (GBP), nekā citos starpnieku saitos, jo Wizzair nepieliek nekādu komisiju pie biļetes cenas. Es pats arī nekad neskatos, ko aviokompānijas piedāvā piepirkt, jo tas parasti ir overpriced, bet šoreiz izrādās, ka tur arī jāpērk, ja negribās ar autobusu braukt.
Lidojiens paredzēts uz Luton. Vilcienu pirku no wizz tikai dēļ tā, lai ar grāmatvedību būtu vieglāk (brauciens uz uzņēmuma rēķina).