Vai kādam tāda ir? Kā darbojas tās uzpildīšana? Mēģināju uzzināt no paša AirBaltic, vienīgais, ar ko mani iepriecināja, bija ziņa, ka šobrīd ar kartēm ir problēma, tā ka nav vērts to pasūtīt, tāpat nesaņemšu
Heh, labais, mums nav komisijas tikai ar šo karti, kuru jūs tik un tā nekādīgi nevarat dabūt!
Es uzzvanīju, lai uzzinātu, cik ilgā laikā to izgatavo, nu ar domu - 2-3 dienas kā parasti bankās, a šie man paziņo, ka ir problēmas ar kartes izdevēju un tas tagad esot mēnešu jautājums! Es saku, ka vispār biļetes taisījos pirkt nevis savu karšu maciņu papildināt
Nu tā arī nokļuvām pie nekā
A man tā karte dikti noderētu, tur pārdesmit biļetes plānā ir! Kam sūdzēties?
Sūdzēties var patērētājiem. Par BT negodīgo komercpraksi..
Bet BT karšu izdevējs ir UK Electronic money institution - Contis Financial Services Ltd. Nedomāju, ka būtu liela jēga sūdzēties UK finanšu uzraugiem, jo visdrīzāk tas ir BT un šī Contis savstarpējā (ne-)sadarbība. Kaut ko būs nolaiduši greizi kādā sadarbības līgumā un karšu nav.
Šobrīd ar jauno lapu tiešām BT karte nestrādā, citur ar to iepirkties var bez problēmām, uztaisīju traci FB, zvanoju un rakstiju epastu, šodien esot noversuši problemu, bet jebkura gadijuma biju nikns, jo ja arī šis vienīgais maksāšanas līdzeklis ar kuru nav transakcijas maksa nestrādā, tad nav korekti pa telefonu stāstīt lai izmanto citu karti un maksā papildus. Es prasīju vai atgriezīs to starpību, atbilde, protams, bija nolidzoša. Un vispār teica, ka nevajagot jaukt kopā biļetes cenu un transakcijas cenu un ka par tādu likumu neko nezin. Tādas dusmas. Bet nu viņa ir tikai operatore un viņai maksā, lai tiktu galā ar mani, nevis lasītu likumus.
Starp citu FB komunikācija bija visoperatīvākā un sakarīgākā.
Nu un ko tad viņi iesaka darīt, ja man tā karte vēl nav un jaunu dabūt nav iespējams?
Es laikam esmu paxis kaškīgais, bet par šo gan es laikam uzrakstītu Delfiem vai TVNET un lūgtu airBaltic un PTAC komentāru par patērētāju maldināšanu, kaut vai "Aculiecinieka" sadałā. Ja nu reiz viñu karte nestrādā, lai ir tik laipni un tikmēr citus maksāšanas veidus uztaisa bez komisijas maksas.
P.S vēl vari Fb uzrakstīt publiski fui ierakstu ar aicinājumu šērot, pasaki linku, gan mēs cełakājieši arī pašērosim!
Kur tracis, karte taču, kā rakstīts augstāk, atkal strādā. Nu vismaz vakar vakarā, kad pirku biļetes nebija nekādu problēmu. Tas, ka tās kartes nevar saņemt/iegūt jau cits stāsts, kur visdrīzāk BT tāpat neko nevarēs komentēt.
Nu bet, vai ta man kā jaunam klientam nav jābūt iespējai pasūtīt karti un iegādāties biļetes bez tās komisijas? Nebūtu tgd jāskrien uz lidostu, tad pakomunicētu i ar Balticu, i PTAC.
Janka2014, ne tik sen tak bija vienas sievietes stāsts medijos, pēc kā BT gan kaut kā visu tomēr fiksi atrisināja.
Atgriezos un uzrakstīju AirBalticam. Saņēmu atbildi :
"Sveiki! Biļetes bez komisijas maksas iespējams iegādāties arī ar Bitcoin palīdzību. Vairāk informācijas: https://www.airbaltic.com/lv/citi-apmaksas-veidi"
Izskatas ka BT ir samazinajis transakcijas maksu, tagad par karti 2,34eur, banku 3,20eur
Atgriezos un uzrakstīju AirBalticam. Saņēmu atbildi :
"Sveiki! Biļetes bez komisijas maksas iespējams iegādāties arī ar Bitcoin palīdzību. Vairāk informācijas: https://www.airbaltic.com/lv/citi-apmaksas-veidi"
Šitais jau velk uz dienas anekdoti... Bitcoin vispār nav īpaši likumīgs maksāšanas līdzeklis.
Izskatas ka BT ir samazinajis transakcijas maksu, tagad par karti 2,34eur, banku 3,20eur
Ir pat vēl labāk - internetbankā 0.59 EUR:
Jā, es arī vakar pētīju - ja pērk caur LV internetbanku, tad komisijas maksa 0,59 EUR - priecīgs jaunums tādiem kā es, kurš BT izmanto labi ja 2 reizes gadā.
Jums tiek piedāvāta iespēja apmaksāt rezervāciju ar internetbankas starpniecību. Maksājot ar internetbanku, Jums nav jāievada maksājumu kartes dati.
Uz rezervācijām, kas apmaksātas ar internetbanku starpniecību, ir attiecināma transakcijas maksa:
Tad viņi tās cenas ir samazinājuši šonedēļ! Ceturtdien, piektdien, kad skatījos, bija tie paši 5.90 EUR