Rezervēju avio biļeti, bet tur steigā neievadīju pilnu uzvārdu. Kā nomainīt, lai nav jāpērk jauna biļete. Pirku caur travellink.se kas ir opodo.se uzņēmums. Lidojums ar Delta Airlines
Izsakies lūdzu konkrēti, varbūt, ka problēma nemaz neeksistē.
Ja ir viens kļūdains burts pa vidu gan vārdā, gan uzvārdā ->
a) nedarīt neko - atstāt boarding pasi tādu, kāda ir.
b) zvanīt/rakstīt/uztraukties aviosabiedrībai par šādu misēkli.
Kāda ir prakse šādos gadījumos? Vai drīzāk - kādas atkāpes ir pieļaujamas vārda/uzvārda kļūdās?
Man ir 2 uzvārdi un vienu nepieliku.
Brīvdienās Zviedrijā neviens neatbild. Domāju varbūt kādam bijusi pieredze ar vārda maiņu ar Delta airlines
Hmm, neesmu pārliecināts, ka problēma eksistē. Bet tā gan tāda prātuļošana ņemot par piemēru hispanic personāžus, kur 5 vārdi un uzvārdi ir norma. Un vēl ir uzvārda ievades lauciņa limiti, kad kāda Skrūzdaliņa-Sprogainīte nemaz savu pilno uzvārdu nevar ierakstīt, bet, ja tomēr var, tad biļetē tomēr parādīsies ar norautu galu.
Cerams, ka jālido nav šovakar un pirmdien varēs sākt skaidrošanās procesu ar aģentu.
Man bērniem ir divi vārdi, biļetēs rakstu tikai vienu, nekādi jautājumi nekad nav bijuši (ir lidots ar dažādām aviokompānijām).
Man bērniem ir divi vārdi, biļetēs rakstu tikai vienu, nekādi jautājumi nekad nav bijuši (ir lidots ar dažādām aviokompānijām).
no diviem vārdiem norādīt vienu, tā ir norma - vienā rezervēšanas lapā pat prasīja "First first name".
Es nedarītu neko, jo reti kad biļetes norādu abus uzvārdus, neviens nekad par to nav uztraucies.
atkarigs no valsts kur lido un a/k, piemēram, AY uz ASV pat viena burta kļūda var nozimet, ka biļeti nevarēsi izmantot. nerunajot par otriem vārdiem, kas pasē parādās un vēl jo vairāk uzvārdiem, līdz ar to es to tik viegli neuztvertu. Ja runa ir par ES lidojumiem, tad iespējams ka redzam pietiek ari ar pasi kurai pat termiņš ir beidzies.
Lidojums ir uz ASV. Šodien darba diena un ceru ar aģentu rast kādu risinājumu. Vēlāk uzrakstīšu, kā veicās.
Vari mēģināt tēlot "ne pārāk gudru" un teikt, ka parasti pērkot biļetes Eiropā liec tikai pirmo uzvārdu un vienmēr viss labi, bet tagad pēkšņi iedomājies, ka varbūt lidojumiem uz ASV ir savādāk, vai vajag arī otru? Jeb būs labi kā ierakstīji?…
P.S. Iesaku zvanīt uz ASV klientu servisu, tur viņi labprātāk pamaina biļetes kā Eiropas darbinieki.
Vari mēģināt tēlot "ne pārāk gudru" un teikt, ka parasti pērkot biļetes Eiropā liec tikai pirmo uzvārdu un vienmēr viss labi, bet tagad pēkšņi iedomājies, ka varbūt lidojumiem uz ASV ir savādāk, vai vajag arī otru? Jeb būs labi kā ierakstīji?…
Tēlot var, bet negribas kādus "pārsteigumus" un palikt lidostā
Ne jau lidostā, Deltas klientu servisam to pamēģini teikt.
Man bija līdzīgs gadījums nesen ar lētajām Lufthansas biļetēm no RIX uz HKG. Piezvanīju un man visu laipni samainīja bez papildus piemaksām. Be to, ka jāmaina, gan apstirpināja, jo tā esot kļūda uzvārdā.
Rezervēju avio biļeti, bet tur steigā neievadīju pilnu uzvārdu. Kā nomainīt, lai nav jāpērk jauna biļete. Pirku caur travellink.se kas ir opodo.se uzņēmums. Lidojums ar Delta Airlines
Par "nieka" 150 EUR biļetei pielika arī otru uzvārdu. Nu mana lētā izdevīgā biļete pārvērtusies standarta biļetes cenā.
Es nesen paziņai pirku biļetes, kurai ir arī kaut kādi daudzpadsmit burti katrā no uzvārdiem, dažās biļetēs atstāju tikai vienu uzvārdu. Neko, izlidoja bez problēmām.
Tiko izlidoju maršutu madride- sao paulu, lima- saopaulu- madride ar vienu kļūdu uzvārdā. Nebija nekādas problēmas. Bet mēģinot labot (pirku pie aģenta lastminute.com) . No sākuma prasija 30 eiro , pēctam kad piekritu tad zrādijās ka nevar nemaz izlabot Jo saistītā biļetē bija divi pārvadātāji. Zvanot uz aviokompānijām pa tiešo teksts no viņiem bija ka jāgriežās pie pārdevēja un jāizlabo a to nekur netikšu...